Unitopic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Doragon » 03.12.2010 20:24

Tässä viikko tai pari sitten tuli nähtyä jänskä uni...
Olin Pokémon Centerissä tiskillä. Olin puhumassa hoitaja Joylle jotain, kun äkkiä alkoi kuulua kummaa ääntelyä. Kaikki paitsi minä menivät paniikkiin, ja muistan kuin Joy huusi "paetkaa henkenne edestä!" ja paikalle tuli - vanhanaikainen pikseli-Squirtle. Kyllä, se ääntely oli Squirtlen ääni peleistä (eikä animen). Koko kokemus oli niin hämmentävän outo ja kun heräsin vieläpä saman tien oli ihan "mitä minä juuri näinkään?"-olo.
Opetus: älä pelaa Pokémon Rediä/Blueta/Yellow'ta ennen nukkumaanmenoa.
Tämä oli parista viimeaikaisista Pokémon-unista toiseksi oudoin, oudoin taas on niin outo etten uskalla kertoa siitä.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Luca » 04.12.2010 20:10

Näin eräänä yönä jälleen outoa unta. Näen usein outoja unia kylläkin nykyään. Unessa olimme minä ja perhe mummilan pihalla. Isä muistutti Homer Simpsonia ja sisko Lisaa. Maassa oli musta iso kissa. Se oli ilmeisesti meidän. Kissa oli raskaana ja se synnytti kissan pentuja. Kissanpennut olivat todella outoja: ne olivat oudon värisiä punaisia, keltaisia ja vihreitä ja vatsat olivat vaaleita. Jokaisella kissalla oli japanilaisia kirjaimia vatsoissaan. Iskä suuttui siitä ja sanoi: ''Meillehän tälläisiä ei huolita!'' ja viskoi pennut pois ja sisko alkoi itkeä. Unet ovat kyllä mielenkiintoisia *electrode*
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 05.12.2010 15:13

näin painajaista:olin koulussa ja mun kaveri meni katosta läpi XD ei onneks tullu verta :) kun tulin kotiin bussilla tiellä oli joku romanialainen joka halusi että bussi ajaa sen päältä kun sillä ei ollut perhettä eikä ruokaa bussi jarrutti mutta jostain syystä se romanialainen osasi puhua suomea ja sanoi että:Aja päältäni että kuolen! bussi ajoi arvaatte varmaan mikä ääni siitä kuului... x_x
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Tas » 06.12.2010 19:53

Olen tässä viime postaukseni jälkeen nähnyt parikin erikoista unta, mutta olin unohtanut laittaa niitä tänne. Pistelen nyt sitten ne, mitkä olin kuitenkin muistanut kirjoittaa muistiin.

Ensimmäisessä unessa olin aluksi Australian ja Etelämantereen yhtymäkohdassa tarkkailemassa jotain mursuja. Siinä vaiheessa sitten tuli mieleen, että eihän tämä voi olla totta vaan näen unta, joten päätin sitten testata onnistunko tekemään mitä tahansa, koska tiesin näkeväni unta. No hyvinhän se lentäminen sitten tuntui onnistuvan. Parissa sekunnissa olinkin jo Suomessa ja täräytin tyylikkään laskeutumisen jonkun kerrostalon ikkunasta sisään. Koko Suomi oli unessa yhtä suurta kaupunkia ja lähijunia kulki ihan joka paikassa, joten lähdin testaamaan mihin päädyn hyppäämällä ensimmäiseen kohdilla sattuvaan junaan. Yksi hieno mies Ihmebantusta (ei löydy kyseistä tyypistä varmaan yhtään videoo ilman kirosanoja, joten en voi nyt linkittää) antoi minulle sitten liput junaan ja lähdin matkaan. Kouluunhan sillä sitten tietenkin päädyttiin. Kyseistä koulua en ollut koskaan nähnyt, mutta luokkalaiset olivat samat kuin mitä yläasteella oli ollut. Jossain vaiheessa minulle ruvettiin valittamaan siitä, etten ole koskaan nähnyt Titanicia ja siihen uni sitten loppuikin.

Seuraavassa oli joku iso koulujuhla joka järjestettiin yhdessä läheisessä urheiluhallissa. Paikalla oli jostain syystä jääkiekkoselostajia jauhamassa juhlan kulusta. Jossain vaiheessa minut pyydettiin lavalle palkitsemista varten ansioikkaasta urastani Machester Unitedin pelaajana. Tämän jälkeen vihellettiin puoliaika (juhla oli ilmeisesti vaihtunut peliksi kesken kaiken). Lähdin sitten käymään pukukopissa, mutta päädyin Keniaan vievään laivaan tanssimaan. En sitten tiedä pääsinkö koskaan Keniaan, koska tuon hämärän juonenkäänteen jälkeen heräsin.

Viimeisimmässä unessa olin jossain kaukaisesti tutun näköisessä kaupungissa etsimässä pankkiautomaattia, että saisin rahaa ruokailuun. Tietenkään mistään ei meinannut aluksi löytyä tuollaista. Huomasin sitten jonkun kahvilan kyljessä, että siellä on joku apupiste, mistä saisi nostettua rahaa. Istuuduin sitten sinne pöytään ja kysyin saisinko parikymppiä lainaan. Tämän jälkeen lähti käyntiin hirvittävä haastattelu, jossa paljastui, että toinen kahvilan omistajista tiesi nimeni. Aloin ihmettelemään, miksi ja mistä hän minut muka tiesin ja tajusin samassa, etten edes tiennyt miksi ja miten olin tuonne kaupunkiin päätynyt. Tuossa vaiheessa, kun tajusin taas näkeväni unta, päätin tietysti taas leikkiä jumalaa ja loin itselleni pankkiautomaatin, ettei tarvitse pelleillä minkään lainailujen kanssa. Tällä kertaa tuo jumalan leikkiminen ei vain mennyt ihan yhtä hyvin kuin viimeksi, vaan kaikki ihmiset alkoivat aluksi tuijottamaan minua samaan tapaan kuin Inceptionissa ja kohta minulla olikin puoli kaupunkia perässä. Heräsin kyllä ennen kuin jäin kiinni, mutta oli melko jännät paikat hetken aikaa.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Lakzu » 08.12.2010 01:18

Pitkästä aikaa pääsen kirjoittelemaan tännekkin jotain.
Tämä nyt oli taas jotenkin sekasortoinen uni, aikalailla samankaltainen kuin Doragonilla (itse pelasin ennen nukkumaan menoa Heart Goldii)

Olin kotonani omassa huoneessani, ja omistin kolme pokemonia. Banetten, Charizardin ja Croconawin. Lähdin yhtäkkiä ulos kostoreissulle kostamaan kaikille niille jotka olivat satuttaneet minua. Lentelin Charizardilla pitkin poikin Myyrmäen/Rajatorpan aluetta. Sitten kärväsin kaikki ne kiusaajat, sen jälkeen MUN äiti tuli ja alkoi huutamaan mulle, kun olin mennyt lentelemään Charizardilla ilman pyöräilykypärää, kun olin siinä maassa, mun Charizard olikin mun Jopo pyörä O_O
Mun takanani oli Banette ja Croconaw pehmoleluna. Ja pian alkoi kuulua kamalaa meteliä joka suunnasta (alkoi sattua aivoihin kylläkin se ääni), sellaista huutamisen ja kiusaamista. Kuului niin lujana, että olin taas palannut samaan lähtöpisteeseen, ja sängylläni Croconaw veti hirsiä Banette kainalossa. Sitten se sama kamala ääni tuli entistä voimakkaampana, mutta tällä kertaa se olikin HG/SS Lancen battle tunnari joka alkoi soimaan lujalla. Pistin silmäni kiinni, ja heräsin jossain korkealla taivaalla, ja älysin että putoan alas suoraan asfaltille.

Se oli siinä, outo uni kyllä oli. Pitänee vähentää Pokemonin pelaamista illalla.
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 08.12.2010 18:59

Lakzu,Heh XD hyvä uni!
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 08.12.2010 19:06

Tämä uni oli taas yksi niistä minun enneunistani:

Oltiin liikkatunnilla tekemässä vatsalihastestiä. Aikaa 30 sekunttia ja parin täytyy pitää jaloista kiinni. Aloitimme pareina minä ja "Retu". Retu alkoi tekemään vatsalihaksia ja sai kolmessakymmenessä sekunnissa aikaan 23 vatsalihasta. Sitten oli minun vuoroni. Sain 22 vatsalihasta. Sitten liikkaope tuli kyselemään tuloksia ja uni loppui.
Sitten liikkatunnilla (IRL) määrät täsmäsivät. Kerrankin en ollut joutua tapetuksi unieni seurauksena, kuten luokkajakojen näkemisestä. Mutta se onkin jo toinen juttu
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Tas » 12.12.2010 22:27

Viime yönä tuli taas hieman sekava uni, joten pakkohan se on tänne tunkea.

Olin aluksi eräällä juna-asemalla, mutta se olikin hieman muuttunut viime käynnin jälkeen. Siellä oli vain liukuportaita ihan joka paikassa, enkä tienny yhtään mihin mitkäkin vievät. Päädyin sitten joidenkin käyrien portaiden päätteeksi ovella, joka johti käytävään, minkä oikeanpuoleisesta työntyi aina välillä jotain ihme levyjä vasempaan seinään asti. Noita siis piti väistellä, ettei murskautuisi. Käytävä johti johonkin metsään.

Tässä vaiheessa mukaan oli ilmestynyt pari kaveria ja lähdin heidän kanssaan tallustelemaan metsäpolkua eteenpäin. Vähän matkaa käveltyämme törmäsimme yhteen vanhaan opettajaamme (ei ole kyllä ikinä ollut sellaista opettajaa, mutta uni päätti toisin), joka sanoi ettei ehkä kannattaisi jatkaa sitä polkua pitkin. No jatkettiin silti. Kohta huomattiin, että metsä heräsi henkiin ja yksi puu päätti telottaa kaverit. Selvisin itse koska se opettaja tuli auttamaan auton kanssa. No nappasin tietty auton itselleni ja heitin GTA tyyliin opettajan pihalle. Eipä ollut enää ollenkaan pelottava metsä sen jälkeen, kun pääsin kaahaamaan sitä pitkin autolla.

3 kierrosta ajettuani ja saavuttuani voittajana maaliin(?) jatkoin matkaa jonkun meren rannalle. Rannalle oli kokoontunut joku sekalainen joukkio ja minun piti auttaa heidät läheisellä saarella olevalle linnalle, mutta meressä oli jättimäisiä meri/lohikäärmeitä, eikä tuo porukka uskaltanut uida saarelle, joten päätin sitten kesyttää heille yhden sellaisen käärmeen kulkuvälineeksi. Yllättävän helposti pystyin pakottamaan tuollaisen käärmeen tottelemaan itseäni, vaikka se oli varmaan sata kertaa minun kokoinen. No melkein päästiin perille linnaan, mutta juuri kun olimme tulossa perille meidän kimppuun hyökkäsikin pari muuta tuollaista lohikäärmettä ja pisti koko seurueen lihoiksi. Tähän sitten heräsin.

Olen tosiaan ottanut nyt tavaksi kirjoittaa tälläiset erikoiset unet heti herättyäni muistiin. Ja olen myös huomannut, että tajuan nykyään paljon useammin näkeväni unta, jonka jälkeen pystynkin sitten ruveta sooloilemaan ihan mitä sattuu. Lentäminen ja muut perinteiset jutut on jo tullut melko tutuiksi.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 13.12.2010 17:05

mä taisin nukahtaa tossa ruotsin tunnilla hetkeks ja näin vaan semmotteen sekavan "unen" jossa pyöri (hopea nuolesta tutut) Mosa&Madara , ja sit vaan heräsin ku joku tuli herättelee , olin sillee WTF >:O
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Darrell » 13.12.2010 17:15

Näin yöllä unen jonka mielestäni muistin mutta unohtunu jo. Kerron yhen vanhan unen. Olin kerran pienenä menossa seuraavana päivänä risteilylle. Näin sellasta unta että olin huoneessa jossa nyttenkin olen. Ikkunasta kurkisteli jotkut tyypit. Ja oisko ollu et olin jongun verhon takana. Ei yhtää muistikuvaa.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Wemps » 05.01.2011 00:51

Ennen tätäkin oli jo tapahtunut ties mitä, mutta en nyt muista mitä. Kuitenkin:
Kävelimme isän ja äidin kanssa jotain tietä merenrantaa pitkin, kun vasemmalle puolelle ilmestyi käytävä, joka muistutti hieman sellaista, mistä lentokentillä mennään koneisiin, paitsi että se oli tehty limaisesta kalastusverkosta. Joku mies tuli sanomaan meille, että haluaisitteko kalastaa Magikarppeja, ja tottakai halusimme, joten lähdimme hänen perässään putkeen. Mies sanoi, että minun ja isin ja äidin pitäisi hyppiä putkessa, että saisimme napattua katosta siniset kalastuspuvut. Ja tottakai limaiset sellaiset. Puettuani sen päälle pääsimme perille johonkin niemeen / saareen, jossa oli linja-auto / iso matkailuvaunu. Menimme sisään, ja siellä oli jonkinäköinen pubi sisällä, ja siellä täällä istui miehiä. Ilmeisesti kalastimme hetken, ja sitten kun olimme lähdössä, ei meidät alunperin sisään päästänyt mies halunnutkaan meidän vielä lähtevän.
Hän muuttui joksikin Ganondorffin ja Rhyperiorin risteymäksi, ja rupesi nauramaan meille. Tässä kohtaa tajusin jotenkin nukkuvani, ja ajattelin leikkiä karatekidiä, joten aloin potkia yhtä vaunussa istumassa olevaa miestä. Hän kuitenkin vain nauroi minulle, eivätkä uberkungfuliikkeeni tehonneet. Sitten yhtäkkiä äitini sai jostain Iken miekan ja hän katkaisi sillä GanRhoffin pään. Yhtäkkiä tuli vaunuun tuli sellainen usva, kuin Ominous Windin pelianimaatiossa, ja hyppäsin ulos vaunusta. Vaunusta alkoi kuulua monotonista kerrantaa "Mikä viiltäen menee, se viheltäen tulee (tjv.)" ja kun palasin vaunuun, olivat kaikki "pubissa" olleet miehet kadonneet, ja vaunu oli muuttunut meidän omaksi asuntovaunuksemme. Yhtäkkiä kuului jokin vihellys tjv. ja lieden päälle ilmestyi GanRhoffin pää. Kysyin äidiltäni, että eihän hän anna sen olla siinä, vaan heittää sen ulos, johon hän vastasi, että eihän siinä [liedellä] tehdä edes ruokaa. Menimme kaikki nukkumaan, ja en saanut kunnolla unta [unessa], sanoin GanRhoffin päälle, joka oli muuttunut mehupulloksi että äidin herätys soi, ja että GanRhoffin pitäisi herättää hänet. Sitten tajusin, että herätys olikin omani [oikea] ja heräsin.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Luca » 05.01.2011 16:32

Tälläsen unen näin joku yö sitten:
Oli kevät tai kesä ja joku yläasteen urheilukilpailu tai muu tapahtuma oli just päättymässä ja kaikki oli lähdössä kotiin. Puhuin joidenkin random tyyppien kanssa ja käveltiin metsän läpi (jota siinä kohtaa ei edes ole oikeassa elämässä). Sitten huomasin yhden tyhmän seiska tai kasi luokkalaisen pojan ja hän oli juuri lähdössä jonkun kaverinsa kanssa punaisella Saabilla jossa ei ollut rekisterikilpiä. Kukaan muu ei tuntunut välittävän vaan mä olin sillee et eihän tolla ole edes korttia kun se on joku 14v. Mä sitten näin kun se lähti ajamaan keskustaan kohti ja kaivoin mun vanhan puhelimen esiin ja koitin soittaa 112. Unessa on vaikee soittaa 112, koko ajan painoin jotain 114 tms. Sitte ku tulin keskustaan olin jo onnistunut näppäilemään 112 ja puhelin tuuttasi jo. Sitten tietä pitkin ajoi poliisiauto vilkut ja pillit päällä ja sitten katkaisin puhelun ja olin sillee jee pitää nähä X:n pidätys ja juoksin torin lähelle parkkipaikalle. Siellä oli paljon poliisiautoja ja se punainen saab oli ajanu jotai tolppaa päin ja oli ihan keula rutussa ja tuulilasi rikki. Sitte vaa kattelin siinä muiden ihmisten kanssa ja jotenki kävi ilmi et ne 2 poikaa oli viety jo putkaan.
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Tas » 18.05.2011 01:26

Herätellääs taas tätä ketjua. Heräsin tänään aamulla ja ensimmäisenä ajatuksena mieleen paukahti "wtf?!". Päätin sitten kirjoittaa kännykkään muistiin jotain siitä erittäin hienosta unesta ja nyt pienen muistelun jälkeen sain muutettua nuo selvääkin selvemmät muistiinpanoni tähän ihan lukukelpoiseksi viestiksi (kai).

Alkuun oli tapahtunut jotain mitä en muista. Muistot alkaa kohdasta, jossa olin suihkussa jossain tuntemattomassa paikassa. Jostain tulee tieto, että vieraat saapu, joten ei muuta kun kauppaan ostamaan sipsiä. Suihkusta suoraan kuivaamatta tai vaatteita päälle laittamatta löydänkin sitten itseni täysissä pukeissa kaupan hyllyjen välistä ajamassa jollain hirveällä Star Wars -tyylisellä aluksella. Ja sitten jostain syystä alkoi perinteinen takaa-ajo. Kauppaan tuli jostain toinenkin tuollainen alus ja jostain syystä tuntui siltä, että tuota toista alusta on pakko varoa, kun se on niin vaarallinen. Ajeltiin sitten kauan, kunnes mun raketista loppui virta ja jouduin pysäyttämään jonkun kulman taakse. Sinne sitten pelokkaana odottelemaan mitä tuleman pitää.

Hetki odoteltiin ja sitten nurkan takaa tömisteli entinen isoseni, joka olikin random kyborgi. Perus. No nostin sitten supervoimillani oman pysäköidyn aluksen ja heitin sen isoseni päälle, muttei auttanut. Onneksi sitten viereisestä lasiseinästä sattui ihan yllättäen tulemaan vähän vanhahkon mallinen lentokone joka musersi jahtaajani. Nappasin lentokoneen propellin talteen, jotta voisin käyttää sitä tarvittaessa aseena, vaikka tuo jahtaajakyborgi olikin jo kuopattu. Ja heitin sen heti menemään. Se siitä aseesta.

Lähdin katsomaan mihin tuo propelli lensi ja päädyin kaupan levyosastolle, mistä sitten löytyi Running Manin hahmot (todella hieno korealainen ohjelma). Kai ne oli niin pelottavia, että nappasin hyllystä kamalan kasan levyjä ja rupesin heittelemään niitä kuin jotain heittotähtiä noita tv-kasvoja kohti. Ne vain nauroivat mulle ja suojasivat käsillään, mutta jatkoin heittelemistä. Ja sitten heräsin. Tuollaisesta aivan tavallisesta tiistaisesta kauppareissusta tuli siis nähtyä unta tällä kertaa.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 24.05.2011 15:14

Minä näin unta että menin kysymään kaveriani kun oli ihan pimeä. Puin takin päälleni, mutta olin ulkona lämpimässä kesäyössä kalsarisillani. Menimme kaverini kanssa Kauppakadulle ja minulla oli yhtäkkiä T-Paita ja housut. Olikin jo päivä ja kun astuin askeleen eteenpäin, maailma repesi kuin paperi ja minä jäin toiselle puolelle ja kaverini toiselle puolelle. Sitten menin kotiin nukkumaan ja heräsin oikeasti.
Uneni ovat joskus hyvin outoja. Tämä on oudoin uneni jonka muistan.
En muista tarkkaan mutta olen nähnyt myös unen jossa tappelin vampyyrin kanssa. Heitin sitä sirkkelillä. Ja heittotähdillä. Mutta muuta en muista siitä.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Tas » 24.05.2011 17:25

Tässä parina yönä taas näkyillyt pari aika hämärähköä unta, joita voisi taas kirjailla ylös.

Ekassa olin aluksi isoveljen entisten joukkuekavereiden kanssa yhdessä lähikaupassa, joka olikin muuttunut melkoisesti sitten viime näkemän. Ei viihdytty sitten kaupassa kovin kauaa, vaan mentiin ulos parkkipaikalle, josta sitten iskä tulikin hakemaan autolla. Ensin tyylikäs parkkeeraus hirveällä vauhdilla jäiseen lumipenkkaan ja sitten vähän ruttuisella autolla ajelemaan pois. Tässä vaiheessa taas paikka oli siirtynyt jokusella kilometrillä yhteen lähistöllä olevaan alamäkeen, jota sitten huristeltiin hirveällä vauhdilla alaspäin.

Mäen alapäähän oli rakennettu joku jäätävän kokoinen rakennus, jossa oli kaikkia toimistoja, kauppoja, asuntoja jne. Juostiin sinne sisään ja taas alkoi joku unilleni tyypillinen takaa-ajo. Tällä kertaa vaan minäkin ajoin jotain toista takaa. Ilmeisesti siinä oli jotkut tiimit vastakkain. Piti napata vastustajat ennen kuin tuli itse napatuksi. Siellä sitten kauheita stuntteja ahtaissa rappukäytävissä ympäriinsä. Onnistuin jossain vaiheessa nakittaa kaksi tyyppiä samaan aikaan juuri ennen kuin he pääsivät maaliinsa (en edes tiedä mikä se "maali" oli). Tuon jälkeen sain tietää, että kaikille oli ilmeisesti omat parit tuossa jahtauksessa ja löysinkin oman parini aika nopeasti, minkä jälkeen meidän piti juosta hirveällä kiireellä pois sen hetkisestä olinpaikastamme, koska se oli jotenkin paljastunut vastustajille. Päätinpä myös, että meidän täytyisi pukea professoritakit ihan hämäykseksi päälle, joten varastettiin sellaiset joltain omilta tiimikavereilta (en sitten tiiä miksi niillä oli nuo takit). Kuultiin sitten siinä noilta tiimiläisiltä, että joku toinen meidän joukkueesta oli jahdannut koko ajan jotain tosi voimakasta pinkkipaitasta miestä, eikä kukaan tiedä missä ne on. Kai se oli jotenkin järkyttävä tieto, kun se sitten herätti mut.

Seuraavassa unessa päädyin jotenkin hirveän sotatantereen keskelle ja hirveillä taidoilla onnistuin tuhoamaan itsekseni kaikki viholliset nopeasti. Ilmeisesti olin liian hyvä, kun tuon teon jälkeen koko maailma julisti minut joksikin vaaralliseksi sotarikolliseksi ja löivät länkkärityylisen etsintäkuulutuksen päälle. Oli muuten aika siistiä nähdä oma naama wanted-julisteessa ja siinä alla joku kaamea summa.

No yritin tietty piilotella kaikilta, mutta aika nopeasti tuli kuitenkin tiukka paikka, kun olin jollain asutusalueella keskellä tietä kävelemässä, kun kuulin auton tulevan vastaan. Onneksi tämäkin uni sijoittui ilmeisesti talveen, kun oli lunta kaikkialla. Hyppäsin sitten tienvarteen lumipenkkaan ja rupesin kaivautumaan syvemmälle, kunnes minua ei enää näkynyt tielle. Ajattelin, että nyt ei ole enää mitään hätää, mutta heti tuon ajatuksen jälkeen joku muutaman vuoden nuorempi pikkutyttö päättikin löytää minut, mutta se oli ilmeisesti ihastunut minuun, eikä bustannutkaan mua, vaan suostui piilottamaan minut niiden varastoon! Siellä pimeän varaston kulmassa sitten kykin tyytyväisenä, kunnes tajusin istuvani ihan ikkunan vieressä ilman housuja ja ulkopuolella oli joku presidentti tai vastaava. Jäin kiinni ja rangaistukseksi minut lennätettiin nuorten salibandyn MM-kisoihin pelaamaan. Ihan perus.

Tulin paikalle kesken ekan pelin, joten jouduin katsomaan sen katsomosta, enkä päässyt pelaamaan, mutta sen jälkeen liityin sitten mukaan joukkueeseen. Tosin ennen finaalia pystyi paljastumaan, ettei mulle ookkaan pelipaitaa. Oli aika musertava tieto. Heräsin sitten siihen.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Inku » 25.05.2011 13:25

Mie näin viime yönä todella ahdistavaa unta. Olin tekemässä jotain todella tärkeää lopputyötä/koetta, mutta muut luokkalaiset möykkäsivät niin paljon etten saanut kirjoitettua mitään. Lopulta sanoin rehtorille, että menen käytävään tekemään kokeen. Hän totesi, että mene vaan, kun luokassa on niin kova meteli. Kuitenkin kun käytävään pääsin, tunsin suussani jotain outoa ja menin vessaan katsomaan. Hampaisiini oli juuttunut sitkeää, puolikuivunutta purkkaa ja sitä oli todella paljon. Yritin repiä sitä irti, mutta sitä tuli jostain lisää ja lisää. Hyi. -.- Lopulta menin paniikkiin ja heräsin. Piti heti kokeilla, ettei hampaissa ole mitään...

Toissayönä näin jotain zombiunta jälleen, mutta se oli enemmänkin jännää kuin ahdistavaa, vaikka pientä kauhuelementtiä siinä tietenkin oli mukana. Olin jossain isossa kaupungissa ja siellä oli zombi-invaasio. Minä ja muutama muu (en muista olivatko tuttuja vai tuntemattomia) pakenimme zombeja. Joukossa oli myös L4D:sta tuttuja erikoiszombeja. Unen loppupuolella minua alkoi jahdata kaksi tankkia tai chargeria (en nyt muista kumpia olivat vai oliko yksi molempia) ja luulin jo kuolevani. Yhtäkkiä sitten ne alkoivat puhua; sanoivat olevansa haavoittuneita ja että ne karkotettiin muiden zombien laumasta. Lähdin sitten niiden kanssa etsimään pillereitä ja ensiapupakkauksia yritellen samalla vältellä muita zombeja. ^^
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Inku » 26.05.2011 22:46

Tupla, mutta minkäs teet kun viimeyö oli taas jokseenkin mieleenpainuva. Ensin hieman taustatietoa: Lähdin viime sunnuntaina Pohjanmaalle ja samana iltana tuli kesken ohjelman poliisin erikoislähetys, jossa varoitettiin Kuopiossa Petosella asuvia menemään ja pysymään sisätiloissa, sillä alueella liikkui aseistettu henkilö. Minulla tuli heti mieleen Petosella asuvat kaverit, mutta yhdenkään puhelinnumeroa en tiennyt (suht uusia tuttavuuksia ovat) joten en voinut soittaa ja varmistaa että ovat ok. Ajattelin kuitenkin sitten että kunnossa ne kuitenkin on, ei paniikkia ja jatkoin omia juttujani.

Tapaus ilmeisesti jäi alitajuntaan pyörimään, sillä viime yönä näin unta, että olin näiden kyseisten kavereiden kanssa jossain Madoka Magica -animun kaltaisessa, abstraktissa varjomaailmassa. Juoksimme entisen kotikaupunkini katuja pitkin ja yritimme päästä pois keskustasta. Jokin seurasi meitä ja yksitellen porukkaa eksyi joukosta ilman että kukaan ehti huomata mitä tapahtui, ja lopulta katosi jonnekin. Pääsimme melkein kaupungin rajalle, kunnes parhaiten tuntemani näistä kavereista muuttui yhtäkkiä noidaksi ja yritti tappaa meidät muut.

Siinä välissä tapahtui jotain, en yhtään muista mitä, mutta ilmeisesti tappelu, koska häneltä putosi grief seed ja hän hävisi näkyvistä (=kuoli.) Siinä vaiheessa säpsähdin hereille, ja mietin että voi herttinen sentään, pitää kyllä hommata ne puhelinnumerot... Ai ylihuolehtivainenko? Minäkö? Eeeen... :---D
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Chiru » 10.06.2011 14:14

Tää on sitten oikeesti outo uni ja tässä esiintyy verta, että... Ihan vaan varoitukseksi...

Olin koulussa, joka oli siirretty meidän mökille (tai ainakin siltä näytti, sillä sen piha oli mökkimme pihan klooni). Sitten meillä oli pari tuntia hyppytuntia syystä x. Kun menin hyppytunnilla kotiin äiti tuli torumaan ja kysyin jotain, että "Mitä nyt?" Se näytti, että mun sähköpostiosoitteesta oli tullut jotain viestejä joissa esiintyi kiroilua ja muuta loukkaavaa materiaalia. Sanoin etten ole lähettänyt noita ja jankkasin sitä niin kauan, että äiti ymmärsi, etten ollut tuohon syypää. Sitten menin koulumme vieressä olevaan lyseoon jossa oli (minua hieman vanhempi) ystäväni, joka ei käy oikeasti tuota lyseota. Kerroin hänelle, että mitä oli tapahtunut ja hän alkoi epäilemään erästä ystävääni, jonka me molemmat tunnemme hyvin. Sitten hyppytunti loppui ja menin takaisin kouluumme, jossa oli nyt verikokeet, joita piti meidän koulun eräs ärsyttävä miesopettaja (en tiedä miksi hän piti niitä, kun on meillä terveydenhoitajakin). Sitten hän lähti puhelimeen hetkeksi, mutta ei tullutkaan enää takaisin ja jätti minut lukittuun huoneeseen. Kun häntä ei kuulunut takaisin päätin ottaa itse oman verikokeeni, mutta koska minulla on niistä traumoja en heti pystynyt. Sitten eräs roskis kaatui itsestään ja alkoi kuulua jotain pihinää. Sitten muistin jonkun legendan, joka kertoi, että meidän koulussa oli joskus joku poika tappanut vahingossa rehtorin ja, että sen henki on jäänyt sinne kouluun ja haluaa kostaa (koulussamme ei todellakaan ole tällaista legendaa, mutta unessa oli) Yritin ottaa verikokeen, mutta huomasinkin, ettei minulla ollut kättä josta se ottaa, sillä huomasin, että vasen käteni lojui pöydällä homeisena. Ja koska se oli irti, oli myös ranteeni valtimo ja -kappas vain- heräsin siihen, että kuolin.

Ja ettei tulisi tuplapostausta niin päivittelen viestiäni:

Tässä on sitten toinen HYVIN OUTO uni:

En muista miten tää alko, mutta muistan vaan, että oli tapahtunut joku luonnonilmiö ja pilvet olivat nyt jossain kahden metrin korkeudessa... Sitten en muista hetkeen mitä tapahtui. Sitten jotenkin kummasti olin Himen (Hirviöprinsessa Himestä) luona ja sitten sinne tuli jotain kaks tyyppiä, jotka kidnappasivat mut. Sitten muistan vaan, että yritin paeta, mutta epäonnistuin ja ne melkein tappoi mut. Talo johon minut kidnapattiin oli oma kotini O_O Sitten muistan, että hilpasin siinä välissä, kun ne alkoivat katsoa jotain TV-ohjelmaa, ja muistan myös, että se alkoi jotain 23:38 (luku jäi vain mieleeni, taisin tuolloin katsoa viimeisen kerran kelloa ennen kuin nukahdin, siis oikeessa elämässä) No, sitten lähdin pakoon. Muistan, että jotkut kadut olivat samanlaisia, kuin siellä missä asuin, mutta johtivat johonkin ihme paikkaan. Sitten mä juoksen paljain jaloin, koska en laittanut kenkiä jalkaani niiden hitauden takia (mun tennareista täytyy ottaa nauhat pois ja laittaa takaisin, jos ne haluaa jalkaan istumaan hyvin -_-) Sitten muistan, että juoksin meidän koulun ohi ja saavuin yhelle parkkipaikalle. Sitten siellä oli jokin tyyppi, joka sanoi jotain, et harmi, kun se ei voi auttaa mua, kun sen täytyy nyt napata mut. Sitten mä muistan, että se otti moottoripyörän ja lähti mun perääni. Olin ihan paniikissa, koska tässäkin unessa olin ihan sairaalloisen hidas, ja askeleet oli jotenkin hitaita. Sitten yhessä vaiheessa nappasin tienpielestä pyörän, ja rikoin sen lukon (se siis vaan irtosi vaikka vaan nostin pyörän pois ojasta) Sitten lähdin karkuun ja muistan, kun menin erästä tietä pitkin mikä on oikeasti olemassa, mutta saavuin yhelle laiturille. Muistan, että menin kyykkyyn ja se mua takaa-ajava mies ei huomannut mua (sillon oli yö ja pimeätä), mutta jäi kiertelemään siihen lähikorttelien luo. Sitten huomasin, että meressä oli niinkuin kahden metallipalkin päälle asetettu lauta, jossa oli joku mies ampumassa jousipyssyllä ja sanoi mulle, että varoo, kun hän ampuu. Sitten muistan, että meinasin hypätä tämän laudan päälle, tarkoituksena hypätä siitä sitten toiselle rannalle. Se mies hoki jotain, että älä hyppää, että sä saatat loukata ittes, mut silti mä hyppäsin, liukastuin ja suistuin mereen ja heräsin...

Sitten tämmöinen uni, joka on siis oikeesti hyvin outo, näistä ehkä oudoin. Sinua on sitten varoitettu:

Jotkut demonit hyökkäsivät maapallolle ja ihmisten täytyi paeta johonkin toiseen ulottuvuuteen. Sitten siellä oli joku mangahotelli, joka oli ilmainen. Hotellin ilmaisuudesta johtuen kukaan ei halunnut lähteä sieltä pois ja ihmisiä täytyi laittaa samaan huoneistoon. Jouduin huoneeseen, jossa perheeni asui (olin joutunut kai heistä erikseen demonien hyökkäyksessä..?) Sitten siellä oli koulu ja siksi päiväksi osui juuri luokkaretki johonkin uudelleenrakennettuun Heurekaan. En muista muuta kuin, että silelä oli joku golf kenttä ja veljeni rikkoi ikkunan ja sille suututtiin. Sitten se meni vissiin kiinni ja mä meinasin jäädä lukkojen taakse. Sitten menin luokkani kanssa johonkin kirkkoon ja opettaja pakotti meidät syömään pahaa ruokaa. Sitten kun palasin koulupäivän jälkeen sinne hotellille niin huomasin, että sinne mun huoneeseen täytyi tumpata vielä lisää väkeä, ja -kuka muukaan- sinne tuli kuin Pokemonin Gary... Sitten olin siinä unessa joku hirvee Gary-fani ja roikuin koko ajan Garyssä (en siis oo oikeesti mikään Gary-fani!). Sitten mä muistan jotain, että Gary kertoi, että demonit olivat tappaneet sen kaikki sukulaiset ja se tarvitsisi perhettä ja mitäpä muukaan perheeni teki kuin otti Garyn perheeseen... Sitten muistan jotain, että jossain vaiheessa siinä oli kai jokin (varmaan pahiksen roolia vetävä) tyttöjoukko, joka kannatti Gary ja Ash paritusta ja häiritsi meitä jatkuvasti...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Inku » 17.09.2011 20:52

Varoitus: tää on aika ällö joten herkkähermoisten tai hyvämielikuvituksisten ei ehkä kannata lukea.

Viime yönä tuli taas uneksittua melko karseita juttuja. =.= Minua oli ilmeisesti purrut jokin ihme ötökkä, sillä selässäni oli noin kämmenen kokoinen puremajälki. Vertavuotavien reikien kohdista alkoi pilkottaa metallisia, paksun virkkuukoukun paksuisia, hieman käyriä piikkejä. Eräs kaverini oli paikalla ja hän sitten kiskoi niitä irti. Tunsin vielä ne piikit vaikka se olikin unta! Ne eivät varsinaisesti sattuneet, mutta tuntui tosi iljettävältä kun ne vedettiin pois.

Jatkoimme matkaa. Olimme kaksistaan jossan synkässä maailmassa ja yritimme paeta näitä kummia otuksia jotka jahtasivat meitä. Jonkin ajan kuluttua tunsin taas jotain outoa selässäni. Otin paidan pois ja siellä ne piikit olivat taas. Niitä ilmeisesti tuli ihon alta vain lisää. Kaverini nyppi ne taas irti, ja nyt huomasimme että ne olivat hieman paksumpia ja niissä oli pieniä väkäsiä mukana. Taas jotain tapahtui välillä, mutten muista sitä selvästi. Jotain hässäkkää, ja jouduimme erillemme.

Seuraava kohtaus jonka muistan selkeästi, oli kun olin yksin ja taas alkoi selässäni tuntua inhottavalle. Tunne siirtyi vasempaan kylkeen, hieman enemmän vatsan puolelle, ja kun katsoin, niin siellä oli taas yksi piikki. Rupesin kiskomaan sitä itse ulos, mutta se vaan paksuni ja paksuni sitä mukaa kun vedin ja siinä oli jo todella isoja väkäsiä ja ne repivät ihoa mukaansa. =_o; Kun lopulta sain piikin irti, kyljessäni oli about nyrkin kokoinen reikä. Sisukset näkyivät, mutta siitä ei kuitenkaan tullut paljoa verta. Laiton siihen vaan vessapaperia siteeksi päälle ja jatkoi matkaa.

Hemmetti. x_o; Herätessäni olin vähän että wtf seriously. Tuosta haluisin kyllä kuulla jonkin unitulkinnan. :'D
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Wemps » 18.09.2011 12:34

Eilen näin vaihteeksi "painajaista", ei olekkaan pitkään aikaan tullut mitään piristäviä toimintaunia : P

Meidän pihaamme oli ilmestynyt julmettu puurakennus, ilmeisesti jokin maatalouteen liittynä (/ meidän talo oli siirretty paikkaan jossa tällainen oli), ja siellä pyöri ties minkälaisia otuksia. Tapahtui asioita, ja yhtäkkiä huomasin unen muuttuneen TF2 pelin hahmoilla höystetyksi zombienpieksennäksi. Noh, itse olin Engineer, ja kiipesin katolle laittamaan Sentryä pystyyn. Sain sen rakennettua (wut) ja näin vieressäni hissin. Avasin oven, ja astuin sisään. Yllätyksekseni huomasin että kori katosi altani juuri kun olin siihen menossa, ja tipahdin alas hissikuilua. Pohjalla oli jotain ja kohta löysin itseni oman talomme pihasta, matkalla kotiovelle. Yhtäkkiä vieressäni seisoin ryhmä zombi-ihmissusia, ja niiden vierestä lehahti lentoon kaksi korppi / haukka / kotka tjv. painajaislintua, jotka rääkkyivät ja alkoivat ahdistella minua. Juoksin kotimme kuistille ja kun toinen päätti tehdä syöksyn kohti minua niin käännyin, otin taisteluasennon, ja löin siltä pään irti (tähtäys +1). Silloin joku liittyi seuraani, sanoi että löin huonosti ja että minulla oli tekniikkavirhe, kääntyi kohti toista lintua ja pamautti siltä pään irti täsmälleen samalla tavalla kuin minä.
Sitten ajattelin että ei hemmetti, nyt voisi herätä.

Unessa tapahtui monia muitakin hyvin outoja juttuja, mutta tämä jäi mieleen.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 113 vierailijaa

cron