Ennakkoluuloni

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Ennakkoluuloni

ViestiKirjoittaja G-Mao » 20.11.2010 18:02

Monet ihmiset ovat ennakkoluuloisia moniin asioihin >3<
Esimerkiksi monet suhtautuvat epäilevästi romaneihin ;)
En kyllä ole Pekkaa pahempi, koska tietysti suhtaudun pikkaisen epäilevästi ulkomaalaisiin ihmisiin, vaikka ihan hyvin puhdasverinen suomalainenkin voi olla vaikka uusnatsi, joka hakkaa minut. *electrode*

Ennakkoluulosi voi kohdistua myös esim. ruokiin; Et syö ruokaa, koska se näyttää ällöltä, vaikka muut sanoisivatkin sen olevan hyvää... :B

Mihin sinulla on ennakkoluuloja? *lala* Mihin ei ole, mihin valtaväestöllä on? >:P Tässä ketjussa saa keskustella omista ja muiden ennakkoluuloista. x_x

Aika mahtava alotusviesti... >83 Kruunaan sen aurinkolasihymiöllä.
8)
Spoiler:
Yo dawg! We herd u liek spoilers, so we put an spoiler on ya spoiler, so you can spoil while you spoil[[spoiler]
/spoiler]
Oho se ei toiminu
Avatar
G-Mao
 
Viestit: 56
Liittynyt: 01.11.2010 08:08

Re: Ennakkoluuloni

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 20.11.2010 18:16

Itse suuntaudun ennakkoluuloisesti uusiin ihmisiin. Kuten luokkaani. Onneksi (joskus) olen väärässä.
Myös liikkumistapoihin suhtaudun ennakkoluuloisesti. Entä jos vedän itteni tuolta 10 metrii alas? (Pätee rullaluistimiin)
Ja vielä kouluruokaan. Koskaan ei voi olla varma siitä mitä se sisältää. Jos se näyttää pahalta, en ota sitä paljon, mutta sitten se onkin hyvää.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Ennakkoluuloni

ViestiKirjoittaja Darrell » 20.11.2010 18:35

Itselläni oli joskus ennakkoluulója että jos luoti osuu nii kuolee. Et riittäis vaikka osuis sormee.Mutta oon älynny et pitää lentää päästä/rinnasta sisää.
Sitte oli ennakkoluuloja Kotikaljasta. Mutta se maistuuki simalta joka on hyvää.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Ennakkoluuloni

ViestiKirjoittaja Inku » 20.11.2010 22:50

Mie olen aika hyvin päässyt esim. ruokaennakkoluuloista sun muista tuollaisista jo eroon. Uusia ruokia jos tulee vastaan niin maistan aina ennen kuin tuomitsen. Nykyisin minulla on lähinnä ennakkoluuloja vaan vieraisiin ihmisiin, mikä taitaa sopivissa määrin olla vain hyväkin juttu. Pidän ihmisen kuin ihmisen kohdalla aluksi aina seinän pystyssä ja sellaisen tietynlaisen varovaisuuden, ettei joudu pettymään niin pahasti kuin että jos heittäytyisi uskomaan täysin siihen toiseen heti alusta saakka ja toinen sitten sattuisikin olemaan mätämuna. Jos toinen vaikuttaa hyvältä tyypiltä niin sitten vähän kerrallaan vain seinää alemmas...

En miellä itseäni rasistiksi, mutta myönnettäköön että maahanmuuttajia vastaan on ennakkoluuloja. Ei tosin siksi että he ovat maahanmuuttajia, vaan siksi etten ymmärrä heidän kieltään tai heidän kulttuurissaan saattaa olla jotain tällaisen juron suomalaisen mielestä outoja tapoja. Itse esim. koen aika epämiellyttävänä sen että joku tuntematon tulee varoittamatta koskemaan. Monilla ulkomaalaisillahan on tapana paljon avoimemmin halailla tai antaa suukkoja poskille tms. Hyvä etten vaistomaisena refleksinä läppäise hanskalla naamalle. :'D

Sitten myös jotain sellaisia asioita kohtaan saattaa olla ennakkoluuloja, joita ei ole ennen tehnyt. Mutta tästä huolimatta nykyisin yleensä pidän mölyt mahassa ja yritän ainakin ensin, ennen kuin sanon että ei onnistu. Yllättävän usein on sitten kylläkin onnistunut tai ainakin mennyt lähelle. :0
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Ennakkoluuloni

ViestiKirjoittaja greengirl » 26.04.2011 18:11

Ennakkoluuloni ovat olleet aina ruokaan, musiikkiin, muihin tv-sarjoihin vain nimen perusteella/ulkonäköperusteella. Ruokana esimerkiksi pinaattikeitto, vaikka olen maistanut sitä niin minun suuhun se maistuu juustokeitolta .

Musiikista taas lähes kaikki iskelmämusiikki, koska luulen, että se on vain sitä humppappaa lauluja. Joita en siis kuuntele lähes laisinkaan.

Ja tv-sarjat taas ykköseltä ja kakkoselta. En seuraa niitä kanavia, ellei tule jotain hyvää elokuvaa sieltä niin sitten. ^.^
Jos saisin postissa sateen, heittäisin sisällön taivaaseen.

Kuva
Avatar
greengirl
 
Viestit: 86
Liittynyt: 21.04.2011 21:33
Paikkakunta: Turku
(: Nurkassa nökötävä lötkö


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa

cron