Yleinen Kysymys-topic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 03.06.2011 17:16

The Maziger kirjoitti:Mistä voisin ladata avastin virustorjunnan?

Avastin sivuilta.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja The Maziger » 03.06.2011 18:05

Eduboy94 kirjoitti:
The Maziger kirjoitti:Mistä voisin ladata avastin virustorjunnan?

Avastin sivuilta.


Jotka ovat...?

Kyllä, google oli kamu, mutta kun tuli mansikan paljon erillaisia sivuja niin en sitten tiennyt mikä näistä on se oikea.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 03.06.2011 18:18

Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja The Maziger » 03.06.2011 22:02

Jeba avast löydetty~ Kiitokset~

Nyt sitten toinen kysymys, miten voin laittaa salasanan ulkoiselle kovalevylleni?
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Riolucario » 03.06.2011 22:21

Juu, tämä on ehkä pientä offtopiccia, mutta kun asia jäi vaivaamaan niin kovasti...

SnappiX kirjoitti:Jos jailbreakkaan iPodini lähteekö siitä takuu?

Varoitan jakamasta linkkejä asiaan liittyen. -Mewstor

Miksi jailbreakkiin liittyviä liittyviä linkkejä ei saisi jakaa? Jailbreakithan (Ainakaan iPhonelle/iPod Touchille) eivät ole laittomia.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Wemps » 03.06.2011 22:51

The Maziger kirjoitti:Jeba avast löydetty~ Kiitokset~

Nyt sitten toinen kysymys, miten voin laittaa salasanan ulkoiselle kovalevylleni?

TrueCryptillä onnistuu, mutten tarkasti tiedä kuinka. Koita kaivaa netistä lisätietoa, ainakin MuroBBSssästä luulisi löytyvän ketjuja liittyen asiaan.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 05.06.2011 12:17

Sain asennettua silloin ne edelliset päivitykset, mutta nyt se ei taas uusia asenna tai no se sanoo, että ne epäonnistuvat. Virhekoodit: 800706BE Windows update kohtasi tuntemattoman virheen. Ja 800706BA Windows update kohtasi tuntemattoman virheen. Mitä pitäisi tehdä?
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 05.06.2011 13:03

Wemps kirjoitti:
The Maziger kirjoitti:Jeba avast löydetty~ Kiitokset~

Nyt sitten toinen kysymys, miten voin laittaa salasanan ulkoiselle kovalevylleni?

TrueCryptillä onnistuu, mutten tarkasti tiedä kuinka. Koita kaivaa netistä lisätietoa, ainakin MuroBBSssästä luulisi löytyvän ketjuja liittyen asiaan.

Pakko varoittaa tuosta TrueCryptista, että se on niin tehokas salausohjelma, että jos unohdat salasanasi, niin voit unohtaa kovalevyllä olevat tiedot, sillä TrueCryptin käyttämän salauksen murtaminen ei kotikonstein onnistu.

Eduboy94 kirjoitti:Sain asennettua silloin ne edelliset päivitykset, mutta nyt se ei taas uusia asenna tai no se sanoo, että ne epäonnistuvat. Virhekoodit: 800706BE Windows update kohtasi tuntemattoman virheen. Ja 800706BA Windows update kohtasi tuntemattoman virheen. Mitä pitäisi tehdä?
Minkä nimiset päivitykset ovat kyseessä?
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Wemps » 05.06.2011 13:53

Mewtwolover kirjoitti:
Wemps kirjoitti:
The Maziger kirjoitti:Jeba avast löydetty~ Kiitokset~

Nyt sitten toinen kysymys, miten voin laittaa salasanan ulkoiselle kovalevylleni?

TrueCryptillä onnistuu, mutten tarkasti tiedä kuinka. Koita kaivaa netistä lisätietoa, ainakin MuroBBSssästä luulisi löytyvän ketjuja liittyen asiaan.

Pakko varoittaa tuosta TrueCryptista, että se on niin tehokas salausohjelma, että jos unohdat salasanasi, niin voit unohtaa kovalevyllä olevat tiedot, sillä TrueCryptin käyttämän salauksen murtaminen ei kotikonstein onnistu.

Eikä muuten mitenkään muutenkaan. En nyt löytänyt suoraa uutista, mutta esim. NSA ei saanut auki AES 256 salausta.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 05.06.2011 18:19

Mewtwolover kirjoitti:
Eduboy94 kirjoitti:Sain asennettua silloin ne edelliset päivitykset, mutta nyt se ei taas uusia asenna tai no se sanoo, että ne epäonnistuvat. Virhekoodit: 800706BE Windows update kohtasi tuntemattoman virheen. Ja 800706BA Windows update kohtasi tuntemattoman virheen. Mitä pitäisi tehdä?
Minkä nimiset päivitykset ovat kyseessä?

Microsoft Visual C++ 2010:n edelleenjaeltavan paketin tietoturvapäivitys (KB2467173)
ja
Windows Liven asennustyökalun 2011 päivitys (KB 2520039)
ja sitten vielä vapaaehtoinen
X64-järjestelmien Windows 7 -käyttöjärjestelmän Internet Explorer 9:n kielipaketti
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 06.06.2011 13:02

Eduboy94 kirjoitti:Microsoft Visual C++ 2010:n edelleenjaeltavan paketin tietoturvapäivitys (KB2467173) ja Windows Liven asennustyökalun 2011 päivitys (KB 2520039) ja sitten vielä vapaaehtoinen X64-järjestelmien Windows 7 -käyttöjärjestelmän Internet Explorer 9:n kielipaketti

Windows Live-päivityksen kohdalla auttaa ko. asennustyökalun uusimman version lataaminen käsin Windowsin kotisivulta, latauslinkki ja lisätiedot kts. tämä.
Manuaalista latausta kannattaa kokeilla tuon Visual Basic-päivityksen kohdallakin, sen voit ladata täältä.
Kielipaketin voi reilusti jättää asentamatta, koska IE9 on turha selain.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Jontukka » 09.06.2011 15:09

Tilanne on nyt se että en pääse playstation network tunnukseeni. Salasana ei toimi, yritin mitä tahansa käyttämääni salasanaa eikä PSN sivuiltakaan pääse kohtaan "unohdin salasanan" sivusto ilmoittaa vain sen olevan poissa käytössä, jo viikon. Sokeaksi todeten joudun kysymään, mistä sivustolta löytyy ns. palaute osio että pääsisin kysäisemään salasanaani PSN "henkilökunnalta"?
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 09.06.2011 17:07

Jontukka kirjoitti:Tilanne on nyt se että en pääse playstation network tunnukseeni. Salasana ei toimi, yritin mitä tahansa käyttämääni salasanaa eikä PSN sivuiltakaan pääse kohtaan "unohdin salasanan" sivusto ilmoittaa vain sen olevan poissa käytössä, jo viikon. Sokeaksi todeten joudun kysymään, mistä sivustolta löytyy ns. palaute osio että pääsisin kysäisemään salasanaani PSN "henkilökunnalta"?

Se löytyy täältä. Tässä vielä tuo suomen PSN-tuen mailiosoite: fi-hotline@nordiskfilm.com
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Jontukka » 09.06.2011 19:31

Mewtwolover kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Tilanne on nyt se että en pääse playstation network tunnukseeni. Salasana ei toimi, yritin mitä tahansa käyttämääni salasanaa eikä PSN sivuiltakaan pääse kohtaan "unohdin salasanan" sivusto ilmoittaa vain sen olevan poissa käytössä, jo viikon. Sokeaksi todeten joudun kysymään, mistä sivustolta löytyy ns. palaute osio että pääsisin kysäisemään salasanaani PSN "henkilökunnalta"?

Se löytyy täältä. Tässä vielä tuo suomen PSN-tuen mailiosoite: fi-hotline@nordiskfilm.com



Kiitos, uskon että tuosta tiedosta on minulle hyötyä ja pääsen ehkä jopa viimein pelailemaan netin kanssa. : )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja metapad » 10.06.2011 13:06

Voisiko joku auttaa minua kun minulla on tuo warcraft 3 frozen throne ja haluaisin päästä battlenettiin mutta kone ei suostu yhdistämään siihen, joten mitä voin tehdä? >:O
metapad rulettaa! se on parempi kuin zapdos!
Spoiler:
they see me trollin' they hatin'
white fc:3654 0167 3799
Avatar
metapad
 
Viestit: 187
Liittynyt: 12.11.2010 21:29

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Riolucario » 10.06.2011 13:08

metapad kirjoitti:Voisiko joku auttaa minua kun minulla on tuo warcraft 3 frozen throne ja haluaisin päästä battlenettiin mutta kone ei suostu yhdistämään siihen, joten mitä voin tehdä?

Tuleeko siinä mitään virheilmoitusta? Tai mitä tapahtuu kun se ei yhdistä sinne?
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 10.06.2011 13:12

Tämmöinen asia rupesi tässä näin mietityttämään:

Vein eilen neitokakaduni häkissä kerrostalomme pihalle tarkoituksena suihkutella heitä sumutinpullolla, kun oli niin kuuma ja tässä vanhassa talossa ilmastointi on mitä on. Kerrostalon pihassa on yksi, noin 10mx8m ruoholäntti, joka on kahdelta sivulta orapihlaja-aitaa vasten ja yhdeltä sivulta kerrostalon seinää vasten. Loppu pienestä pihasta on asfalttia ja kulkureittiä, joten en siksi vienyt lintuja häkkeineen asfaltille vaan ruohopläntille, säikähtäisivät vielä kun auto ajaisi ihan vierestä ohi.

Olin noin viiden-kuuden metrin päässä kerrostalon seinästä, jossa ensimmäisen asunnon asukkaalla on ikkuna tätä ruohoaluetta kohti. En siis ollut siinä ikkunan alla hääräämässä. Kohta tämän ensimmäisen asunnon asukas, vanha naishenkilö, tuli minulle sanomaan että ei siinä saa olla, sillä hänestä tuntuu kuin olisin hänen olohuoneessaan kun hän katsoo ikkunasta ulos. Ja kuulemma kohta siinä ovat kaikki kissojen ja kaniensa kanssa niitä ulkoiluttamassa. Ja että häiritsen häntä kun hän tekee sukututkimustaan eikä voi keskittyä kun minä olen siinä pihalla.

Nyt siis se itse kysymys: eikö minulla talon asukkaana ole oikeutta käyttää talon pihasta asiallisesti jotain aluetta, jos joku toinen asukas kokee sen häiritseväksi?
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja metapad » 10.06.2011 13:22

Riolucario kirjoitti:
metapad kirjoitti:Voisiko joku auttaa minua kun minulla on tuo warcraft 3 frozen throne ja haluaisin päästä battlenettiin mutta kone ei suostu yhdistämään siihen, joten mitä voin tehdä?

Tuleeko siinä mitään virheilmoitusta? Tai mitä tapahtuu kun se ei yhdistä sinne?

no tulee vaan että : blizzard updater an error occurred the patch process please try reinstalling the game and replying the patch. kun yritän yhdistää battle nettiin se alkaa lataa niitä päivityksiä ja sitten kun se on ladannu ne tulee toi teksti, mitä voin tehdä >:O .
metapad rulettaa! se on parempi kuin zapdos!
Spoiler:
they see me trollin' they hatin'
white fc:3654 0167 3799
Avatar
metapad
 
Viestit: 187
Liittynyt: 12.11.2010 21:29

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 10.06.2011 14:44

Korpinärhi kirjoitti:Nyt siis se itse kysymys: eikö minulla talon asukkaana ole oikeutta käyttää talon pihasta asiallisesti jotain aluetta, jos joku toinen asukas kokee sen häiritseväksi?

Kyllä on, yksittäinen asukas ei voi sitä estää. Voit vaikka ystävällisesti kehottaa tuota naishenkilöä laittamaan sälekaihtimet kiinni siksi aikaa kun olet siinä pihalla jos se häntä kerran häritsee.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 10.06.2011 18:08

Mewtwolover kirjoitti:
Korpinärhi kirjoitti:Nyt siis se itse kysymys: eikö minulla talon asukkaana ole oikeutta käyttää talon pihasta asiallisesti jotain aluetta, jos joku toinen asukas kokee sen häiritseväksi?

Kyllä on, yksittäinen asukas ei voi sitä estää. Voit vaikka ystävällisesti kehottaa tuota naishenkilöä laittamaan sälekaihtimet kiinni siksi aikaa kun olet siinä pihalla jos se häntä kerran häritsee.

Ja sehän on tämän naisen oma ongelma jos syvyysnäkö sattuu puuttumaan jolloin tuntuu että olet hänen olohuoneessaan. Se ruohopläntti on ihan yhtä paljon sinun kuin tämän rouvashenkilön. Ja jos se on todella 10mx8m, kyllä siinä luulisi löytyvän sellainen kohta jota ei pysty tämän naisen ikkunasta edes näkemään.
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa

cron