Yleinen Kysymys-topic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Jontukka » 06.01.2011 06:39

Mitä pitäisi tehdä kun Deviantart näyttää tältä...

http://i66.photobucket.com/albums/h262/ ... antart.jpg

Tätä on jatkunut koko viime yön.
Ongelma tuntuisi olevan vain minulla sillä tyttöystävälläni kaikki toimi ihan normaalisti.
Mistä kyseinen ongelma saattaisi johtua?
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Darkkis » 06.01.2011 10:50

Latasin eilen muutaman Flash-pohjaisen pelin puhelimeeni, ja mikään niistä ei toiminut. Pelit eivät reagoi ollenkaan kosketukseen. Mistä johtuu?
derp
Darkkis
 
Viestit: 73
Liittynyt: 01.11.2010 14:45
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja SnappiX » 06.01.2011 14:13

Jontukka kirjoitti:Mitä pitäisi tehdä kun Deviantart näyttää tältä...

http://i66.photobucket.com/albums/h262/ ... antart.jpg

Tätä on jatkunut koko viime yön.
Ongelma tuntuisi olevan vain minulla sillä tyttöystävälläni kaikki toimi ihan normaalisti.
Mistä kyseinen ongelma saattaisi johtua?

Kokeile poistaa evästeet se voisi auttaa.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 06.01.2011 14:44

Jontukka kirjoitti:Mitä pitäisi tehdä kun Deviantart näyttää tältä...

http://i66.photobucket.com/albums/h262/ ... antart.jpg

Tätä on jatkunut koko viime yön.
Ongelma tuntuisi olevan vain minulla sillä tyttöystävälläni kaikki toimi ihan normaalisti.
Mistä kyseinen ongelma saattaisi johtua?

Sivu ei ole latautunut kunnolla. Tyhjennä selaimesi välimuisti, se auttaa.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja hilippa » 06.01.2011 16:01

Jontukka kirjoitti:Mitä pitäisi tehdä kun Deviantart näyttää tältä...

http://i66.photobucket.com/albums/h262/ ... antart.jpg

Tätä on jatkunut koko viime yön.
Ongelma tuntuisi olevan vain minulla sillä tyttöystävälläni kaikki toimi ihan normaalisti.
Mistä kyseinen ongelma saattaisi johtua?

En tiedä muista selaimista, mutta jos käytät Firefoxia, tässä lienee ratkaisu: sinulla ei ole oikeaa tyylitiedostoa valittuna. http://i.min.us/idH7ZK.jpg
Muidenkin vastaukset varmaan ratkaisivat ongelman, mutta halusin silti ehdottaa tätä mahdollisuutta.
Avatar
hilippa
 
Viestit: 59
Liittynyt: 22.12.2010 00:23
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 06.01.2011 16:12

hilippa kirjoitti:En tiedä muista selaimista, mutta jos käytät Firefoxia, tässä lienee ratkaisu: sinulla ei ole oikeaa tyylitiedostoa valittuna. http://i.min.us/idH7ZK.jpg

Tuskin, tuo on näet käyttäjän oma moka, sillä tuo asetus pitää itse käydä muuttamassa, oletuksenahan selain valitsee automaattisesti oikean tyylitiedoston.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja hilippa » 06.01.2011 16:44

Mewtwolover kirjoitti:
hilippa kirjoitti:En tiedä muista selaimista, mutta jos käytät Firefoxia, tässä lienee ratkaisu: sinulla ei ole oikeaa tyylitiedostoa valittuna. http://i.min.us/idH7ZK.jpg

Tuskin, tuo on näet käyttäjän oma moka, sillä tuo asetus pitää itse käydä muuttamassa, oletuksenahan selain valitsee automaattisesti oikean tyylitiedoston.

Totta. Eihän sille ole mitään näppäinyhdistelmääkään, jota saattaisi vahingossa painaa. Hassua kuitenkin, että Jontukalla sivu näyttää siltä, kuin tyylitiedosto olisi otettu pois päältä.
Avatar
hilippa
 
Viestit: 59
Liittynyt: 22.12.2010 00:23
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Jontukka » 06.01.2011 20:13

hilippa kirjoitti:
Mewtwolover kirjoitti:
hilippa kirjoitti:En tiedä muista selaimista, mutta jos käytät Firefoxia, tässä lienee ratkaisu: sinulla ei ole oikeaa tyylitiedostoa valittuna. http://i.min.us/idH7ZK.jpg

Tuskin, tuo on näet käyttäjän oma moka, sillä tuo asetus pitää itse käydä muuttamassa, oletuksenahan selain valitsee automaattisesti oikean tyylitiedoston.

Totta. Eihän sille ole mitään näppäinyhdistelmääkään, jota saattaisi vahingossa painaa. Hassua kuitenkin, että Jontukalla sivu näyttää siltä, kuin tyylitiedosto olisi otettu pois päältä.



Tyylitiedosto oli ihan kunnossa, joku tuossa nyt vain mättää.

"siivosin" Sivuhistorian ja evästeet. Toistaiseksi se toimii.

Kiitoksia kuitenkin neuvoistanne. : )
Saatan vielä hädän tullen kysyelemään lisää neuvoja.

EDIT: No nyt se alkoi taas... : /

EDIT 2: Huomasin että kyseinen ongelma koskee myös Internet explorea. Eli ongelma ei johdu pelkästään Mozilla Firefox:sta.

EDIT 3: ongelma ohi.
Viimeksi muokannut Jontukka päivämäärä 09.01.2011 05:04, muokattu yhteensä 1 kerran
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 08.01.2011 17:12

Kymysys koskien wanhoja Crystal Type- Poksuja jotka olivat E-card seteissä. Oliko näistä Crystal Typestä sekä rareholo että reverse versiot? Luulin ennen että ne on rareholoja, mutta Ebaysta kun etsin Crystal Type Charizardia niin kaikki näyttää olevan reversejä O____o Ostin sellaisen reversen. Mielestäni silmääni osui yksi yksilö jossa ainakin kuvassa näytti olevan rareholo. Elikä onko noita rareholoja JA reversejä? Jos on niin pitää hankkia Charizard kokoelmaan myös tuo rareholo-versio jotenkin :3
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewstor » 08.01.2011 19:17

Dark Ho-oH kirjoitti:Kymysys koskien wanhoja Crystal Type- Poksuja jotka olivat E-card seteissä. Oliko näistä Crystal Typestä sekä rareholo että reverse versiot? Luulin ennen että ne on rareholoja, mutta Ebaysta kun etsin Crystal Type Charizardia niin kaikki näyttää olevan reversejä O____o Ostin sellaisen reversen. Mielestäni silmääni osui yksi yksilö jossa ainakin kuvassa näytti olevan rareholo. Elikä onko noita rareholoja JA reversejä? Jos on niin pitää hankkia Charizard kokoelmaan myös tuo rareholo-versio jotenkin :3

Vain Skyridge sarjan Crystal poksuista on olemassa normaali ja reverse holo versio. Aquapoliksessa Crystalit ovat kaikki normaaliholoja (en ole koskaan nähnyt niistä reveä missään). Eli kyllä, tuosta Charizardista on olemassa myös normaaliholo versio.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 09.01.2011 11:05

mun kysymys on se et mystery dungeoneissa pelastuskoodissa on yleensä £-merkki miten sen saa?
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 09.01.2011 12:01

muuten jollai adminil tais olaa tallessa vanhan foorumin kaikki topicit , nii millo ne lisättäis arkistoon ?
esim nyt kaipaisin niitä vanhoja "päivän ilahduttavin linkki" mut kuiteskin , kiitän ja kumarran jos joka laittaa ne :B
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 09.01.2011 13:24

KoReaNMaG kirjoitti:muuten jollai adminil tais olaa tallessa vanhan foorumin kaikki topicit , nii millo ne lisättäis arkistoon ?
esim nyt kaipaisin niitä vanhoja "päivän ilahduttavin linkki" mut kuiteskin , kiitän ja kumarran jos joka laittaa ne :B

Minulla on ne tallessa, mutta niitä ei lisätä arkistoon. Tuota "päivän ilahduttavin linkki" topicia ei lisätty arkistoon, koska enin osa linkeistä ei ollut kovin kummoisia.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Roottori » 09.01.2011 14:02

Mewtwolover kirjoitti:
KoReaNMaG kirjoitti:muuten jollai adminil tais olaa tallessa vanhan foorumin kaikki topicit , nii millo ne lisättäis arkistoon ?
esim nyt kaipaisin niitä vanhoja "päivän ilahduttavin linkki" mut kuiteskin , kiitän ja kumarran jos joka laittaa ne :B

Minulla on ne tallessa, mutta niitä ei lisätä arkistoon. Tuota "päivän ilahduttavin linkki" topicia ei lisätty arkistoon, koska enin osa linkeistä ei ollut kovin kummoisia.


Itse kaipaisin erityisesti niitä pakka-artikkeleita, kai ne ovat joskus tulossa tuonne?
Vaihtolistaa

Avatar made by hilippa.
Avatar
Roottori
 
Viestit: 246
Liittynyt: 20.11.2010 15:18
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 09.01.2011 14:54

Roottori kirjoitti:Itse kaipaisin erityisesti niitä pakka-artikkeleita, kai ne ovat joskus tulossa tuonne?

Eivät ole, mutta voin lähettää ne sinulle YV:nä jos haluat.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Roottori » 09.01.2011 15:09

Mewtwolover kirjoitti:
Roottori kirjoitti:Itse kaipaisin erityisesti niitä pakka-artikkeleita, kai ne ovat joskus tulossa tuonne?

Eivät ole, mutta voin lähettää ne sinulle YV:nä jos haluat.


No jos viitsit lähettää, niin lähetä pois. :)
Vaihtolistaa

Avatar made by hilippa.
Avatar
Roottori
 
Viestit: 246
Liittynyt: 20.11.2010 15:18
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 09.01.2011 15:37

no kai sää sit voit pistää mullekkin YV:nä sen PIL-töpön ?
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 09.01.2011 16:59

KoReaNMaG kirjoitti:no kai sää sit voit pistää mullekkin YV:nä sen PIL-töpön ?

Voin toki. Tosin vanhan foorumin bugisuudesta johtuen kaikki tuon topicin sivut eivät tallentuneet kun rippasin sen, mutta laitan ne sivut, jotka tallentuivat.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 09.01.2011 17:09

1. Kellään tietoa milloin joku kanava Suomessa jatkaa WWE:n ohjelmien esittämistä?
2. Näkyykö MTV3 komedia antennissa?
3. Mikä on Digimonissa esim. Flamedramonin taso, kun Veemon on rookie ja X-Veemon on Champion?
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Darrell » 09.01.2011 17:18

Eduboy94 kirjoitti:1. Kellään tietoa milloin joku kanava Suomessa jatkaa WWE:n ohjelmien esittämistä?
2. Näkyykö MTV3 komedia antennissa?
3. Mikä on Digimonissa esim. Flamedramonin taso, kun Veemon on rookie ja X-Veemon on Champion?


3. Saattas olla Ultimate vai mikä olika (Megaa ennen)
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 51 vierailijaa

cron