Yleinen Kysymys-topic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Karppi » 26.01.2015 00:55

MokKish kirjoitti:Oon tässä pohtinut Weather Ball -iskua, osaisiko joku vähän selventää sitä kun en löydä googlaamallakaan muka varmaa vastausta.

Eli, bp on 50 mutta säästä riippuen muuttaa tyyppiä ja bp nousee sataan(?). Jos siis minun Roserade käyttäisi aurinkoisella säällä tuota iskua, niin olisiko sen bp sillon 100, vai saako se vielä muiden tuli-iskujen tavoin aurinkoisella säällä 50% boostin (aka bp olisi 150?).

Aurinkoisella säällä Weather Ball iskun BP on 100 ja isku on tulityyppiä. Tulityyppisenä se saa myös auringosta sen 50% bonuksen iskuun. Vastaavasti sateessa isku olisi vesityyppiä jonka BP on 100 ja se saisi sateesta 50% bonuksen. Sandstormissa iskun tyyppi olisi Rock ja BP 100 eikä muita efektejä. Hailissa taas Ice-tyyppiä ja se 100 BP.
Siihen päälle vielä, koska Roseradella on HA Technician, niin boostaisiko se tuota entisestään? Virallinen bp on kuitenkin 50, eli saisiko isku sillon Technician boostin (bp 75) ja sen jälkeen tuplaantuisi sään takia (150) ja saisi vielä sääboostin (225)?
Järkeilin että noin se voisi mennä, mutta sitten taas saatan olla täysin väärässäkin. Joku joka asiasta oikeasti tietää voisi olla kiltti ja vastata?

Isku saa Technician boostin vain, kun mitään säätä ei ole päällä. Vastaavasti esimerkiksi liikkeellä Pursuit on normaalisti BP 40 joten se saa Tehnician boostin, mutta vastustajan vaihtaessa Pokemonia, iskun BP onkin 80 eikä se silloin enää saa Technician boostia
Karppi
 
Viestit: 83
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Kangasala

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 13.02.2015 11:29

Kun yritän avata Pokémon TCG Onlinea siinä lukee näin
Error
Data folder not found
details:
There should be Pokemon Trading Card Game Online_Data'
folder next the executable
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 14.02.2015 02:14

Onko tuossa ilmoituksessa mainittu kansio (Pokemon Trading Card Game Online_Data) varmasti samassa kansiossa ko. pelin EXE-tiedoston kanssa? jos ei niin siirrä se.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 14.02.2015 11:03

Kiitti mutta en oikein ymmärtäny :P
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 14.02.2015 11:59

PRaGiGaM kirjoitti:Kiitti mutta en oikein ymmärtäny :P

EXE-tiedosto on se tiedosto, jota klikkaamalla peli avataan. Sen pitää olla samassa kansiossa kuin Pokemon Trading Card Game Online_Data -kansio, joten mene siis kansioon, jossa tuo EXE-tiedosto on ja katso, onko Pokemon Trading Card Game Online_Data -kansiokin siellä.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 14.02.2015 22:25

Ja tuo Pokemon TCG Online on yleensä asennettuna kansioon C:\Users\Käyttäjänimi\AppData\Roaming. Se on oletuskansio (imo typerää), itse yritin vaihtaa sitä Program Files-kansioon asennuksessa mutta asennus heitti vaan erroria ja väitti ettei mulla ole oikeuksia asentaa sitä kyseiseen kansioon (eikä mihinkään muuallekkaan AppDataa lukuunottamatta) joten oli pakko tunkea sitten tuonne. Muutenkin mulla on ollut tuon pelin kanssa ongelmia. Läppärillä peli ei toimi koska se ei päivity. Ennen auttoi refresher.exen avaaminen manuaalisesti. Nyt sekään ei auta. Päivityksen latausruutu avautuu kyllä ja se sisältää oikeat päivitystiedot jne. mutta se ei lähde lataamaan päivitystä. Uudelleen asentaminen tai asennuksen korjaaminen ei onnistu myöskään, saan errorin joka sanoo jotain USER_PROFILE:n liittyvää. Peliä ei voi siis poistaakaan. Saan pöytäkoneella saman errorin jos yritän poistaa, mutta muuten peli toimii sillä koneella niin kuin kuuluu.

Tämä nyt ei sinänsä ollut mikään kysymys, lähinnä vaan yleinen kommentti aiheeseen liittyen. Googlatessa olen huomannut, että aika monella on / on ollut kaikenlaisia ongelmia tuon pelin kanssa. Vielä riittää kehittämisen varaa...

Ai niin! Vielä sen verran, että jos yritän ladata pelin uudelleen pokemon.comista niin en muka pysty tallentamaan sitä asennustiedostoa mihinkään kansioon koska mulla ei muka ole oikeuksia (taaskaan) *electrode*
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 15.02.2015 01:35

Dark Ho-oH kirjoitti:Ja tuo Pokemon TCG Online on yleensä asennettuna kansioon C:\Users\Käyttäjänimi\AppData\Roaming. Se on oletuskansio (imo typerää), itse yritin vaihtaa sitä Program Files-kansioon asennuksessa mutta asennus heitti vaan erroria ja väitti ettei mulla ole oikeuksia asentaa sitä kyseiseen kansioon (eikä mihinkään muuallekkaan AppDataa lukuunottamatta) joten oli pakko tunkea sitten tuonne. Muutenkin mulla on ollut tuon pelin kanssa ongelmia. Läppärillä peli ei toimi koska se ei päivity. Ennen auttoi refresher.exen avaaminen manuaalisesti. Nyt sekään ei auta. Päivityksen latausruutu avautuu kyllä ja se sisältää oikeat päivitystiedot jne. mutta se ei lähde lataamaan päivitystä. Uudelleen asentaminen tai asennuksen korjaaminen ei onnistu myöskään, saan errorin joka sanoo jotain USER_PROFILE:n liittyvää. Peliä ei voi siis poistaakaan. Saan pöytäkoneella saman errorin jos yritän poistaa, mutta muuten peli toimii sillä koneella niin kuin kuuluu.

Typerää tosiaan, tuohon kansioon ei yleensä asenneta mitään, vaan sinne tulevat eri ohjelmien (esim. Firefoxin) profiilikansiot. Kokeile asentaa/päivittää se järjestelmänvalvojan oikeuksilla. Jos se edelleenkin herjaa "Sinulla ei ole oikeuksia", niin se on tehty kyllä täysin päin kettua (tosin ei se siitä muutenkaan kaukana ole kun kerran uudellenlatausyrityksestä tulee herja puuttuvista oikeuksista). Kaiken kruunaisi vielä se, että sitä ei saisi manuaalisestikaan siirrettyä muualle.

Dark Ho-oH kirjoitti: Vielä riittää kehittämisen varaa...

Ehdottomasti, niin pelissä kuin sen kehittäjissäkin, ei tuollaista shaibaa saisi julkaista enää vuonna 2015.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewstor » 15.02.2015 09:36

Dark Ho-oH kirjoitti:Muutenkin mulla on ollut tuon pelin kanssa ongelmia. Läppärillä peli ei toimi koska se ei päivity. Ennen auttoi refresher.exen avaaminen manuaalisesti. Nyt sekään ei auta. Päivityksen latausruutu avautuu kyllä ja se sisältää oikeat päivitystiedot jne. mutta se ei lähde lataamaan päivitystä. Uudelleen asentaminen tai asennuksen korjaaminen ei onnistu myöskään, saan errorin joka sanoo jotain USER_PROFILE:n liittyvää. Peliä ei voi siis poistaakaan. Saan pöytäkoneella saman errorin jos yritän poistaa, mutta muuten peli toimii sillä koneella niin kuin kuuluu.

Et tiedä kuinka kauan minulla meni selvittää miten tuon saa korjattua. Tuo asennus ei siis poistu normaalilla tavalla ohjauspaneelista vaan se pitää tehdä asennustiedostosta. Ohjeet tässä jos et ole saanut itse ratkaistua ongelmaa.

-Etsi asennustiedosto (.exe) jonka alunperin latasit Pokemon.comista (luultavasti lataukset-kansiossa)
-Avaa se
-Esiin ponnahtaa asennusikkuna
-Valitse korjaa
-tämän jälkeen pitäisi tulla mahdolliseksi poistaa ohjelma samaa kautta

Kerro jos ei toimi.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 15.02.2015 13:55

Mewstor kirjoitti:Tuo asennus ei siis poistu normaalilla tavalla ohjauspaneelista vaan se pitää tehdä asennustiedostosta. Ohjeet tässä jos et ole saanut itse ratkaistua ongelmaa.

-Etsi asennustiedosto (.exe) jonka alunperin latasit Pokemon.comista (luultavasti lataukset-kansiossa)
-Avaa se
-Esiin ponnahtaa asennusikkuna
-Valitse korjaa
-tämän jälkeen pitäisi tulla mahdolliseksi poistaa ohjelma samaa kautta

Kerro jos ei toimi.

Sen saa poistettua helpommin CCleanerin ohjelmanpoistotoiminnolla (löytyy Työkalut-osiosta).
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 15.02.2015 16:35

Olen kokeillut tuon korjaamisen kautta jo aikaisemmin ja ei ole toiminut :/ Ja olen järjestelmän valvoja, joten siitäkään sen ei pitäisi herjata noiden oikeuksien kanssa, mutta herjaa kuitenkin.
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewstor » 15.02.2015 19:12

Dark Ho-oH kirjoitti:Olen kokeillut tuon korjaamisen kautta jo aikaisemmin ja ei ole toiminut :/ Ja olen järjestelmän valvoja, joten siitäkään sen ei pitäisi herjata noiden oikeuksien kanssa, mutta herjaa kuitenkin.

Asennustiedoston kautta eikä ohjauspaneelista?
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja kassu » 15.02.2015 21:01

Itsellänikin on ollut samainen ongelma aikaisemmin. Muistaakseni jouduin poistamaan asennuksen jollakin tämän tapaisella ohjelmalla ja lataamaan ohjelmiston uudelleen, minkä jälkeen on toiminut ongelmitta.
"Kill a man, One is a murderer;
Kill a million, a conqueror;
Kill them all, a God."
Avatar
kassu
 
Viestit: 261
Liittynyt: 07.05.2011 13:00

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 16.02.2015 13:59

Mewstor kirjoitti:
Dark Ho-oH kirjoitti:Olen kokeillut tuon korjaamisen kautta jo aikaisemmin ja ei ole toiminut :/ Ja olen järjestelmän valvoja, joten siitäkään sen ei pitäisi herjata noiden oikeuksien kanssa, mutta herjaa kuitenkin.

Asennustiedoston kautta eikä ohjauspaneelista?

Jep, ei ole auttanut sekään :/ Muistan että se auttoi toisen koneen kanssa aikoinaan mutta läppärillä en vaan saa sitä toimimaan mitenkään
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewstor » 17.02.2015 17:38

Dark Ho-oH kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:
Dark Ho-oH kirjoitti:Olen kokeillut tuon korjaamisen kautta jo aikaisemmin ja ei ole toiminut :/ Ja olen järjestelmän valvoja, joten siitäkään sen ei pitäisi herjata noiden oikeuksien kanssa, mutta herjaa kuitenkin.

Asennustiedoston kautta eikä ohjauspaneelista?

Jep, ei ole auttanut sekään :/ Muistan että se auttoi toisen koneen kanssa aikoinaan mutta läppärillä en vaan saa sitä toimimaan mitenkään

Käytätkö kenties väärää tiedostoa. Mulla oli kaksi asennustiedostoa joista vain toinen toimi. Toinen herjasi samaa kuin ohjauspaneeli.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Doragon » 26.02.2015 21:13

Aattelin hankkia pleikkarin.

Kumpaa suosittelisitte: PS2 vai PS3? Ja ei, pleikka 4 ei ole vaihtoehto. Ja mitä pelejä suosittelisitte? (itellä on mielessä ainakin Okami)
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 26.02.2015 21:49

Suosittelen alkuperäistä/vanhempaa PS3:sta, koska sillä voi ainakin pelata PS3 ja PS2 pelejä!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... rsions.png
Se on toi vasemman puolimmanen
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Doragon » 26.02.2015 22:00

PRaGiGaM kirjoitti:Suosittelen alkuperäistä/vanhempaa PS3:sta, koska sillä voi ainakin pelata PS3 ja PS2 pelejä!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... rsions.png
Se on toi vasemman puolimmanen

Hyvä, nyt pitäisi vain löytää tuollanen jostain. Pikaisella haulla nettikaupoista ei osaa sanoa onko myynnissä just tuo vai ei, en halua ostaa sikaa säkissä.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja MokKish » 26.02.2015 22:51

PRaGiGaM kirjoitti:Suosittelen alkuperäistä/vanhempaa PS3:sta, koska sillä voi ainakin pelata PS3 ja PS2 pelejä!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... rsions.png
Se on toi vasemman puolimmanen

Oon itse meinannut hankkia PS2:n uusiksi kun sillä pyörii ykkösenkin pelit. Toi PS3 ei varmaankaan pyöritä niitä?
Avatar
MokKish
 
Viestit: 63
Liittynyt: 24.09.2014 17:11

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Doragon » 26.02.2015 23:05

MokKish kirjoitti:
PRaGiGaM kirjoitti:Suosittelen alkuperäistä/vanhempaa PS3:sta, koska sillä voi ainakin pelata PS3 ja PS2 pelejä!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... rsions.png
Se on toi vasemman puolimmanen

Oon itse meinannut hankkia PS2:n uusiksi kun sillä pyörii ykkösenkin pelit. Toi PS3 ei varmaankaan pyöritä niitä?

Olen kuullu juttua ettei ykkösen pelit toimi kolmosessa (korjatkaa jos olen väärässä). Tuo kolmonen, joka pyörittäisi kakkosen pelejä olisi itselle aika ideaali, tähtäimessäni on nimittäin pelejä molemmille.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 27.02.2015 00:15

Aika wanhaa konetta saa etsiä kissojen ja koirien kanssa, jos haluat PS2-pelejä pyörittävän laitteen. Links. Wikipedian mukaan läskimalleista kaikista löytyisi PS1-tuki. PSN:stä löytyy jonkin verran pelejä (PS2 ja PS1) ja HD-remakeitakin on tullut viime vuosina melko kohtuullisesti. IMO PS2 hankkiminen tuntuu sinällään melko älyttömältä, kun ensin pääsee lottoamaan sen kanssa, että konsoli toimii ja sitten pääsee harrastamaan pelien metsästämistä (käytettyinä), mikä ei luultavasti ole sekään kaikkein helpointa joidenkin pelien osalta ja lotota niidenkin osalta, ettei naarmuja ole levyissä liikaa. IMO suosiolla vaan 500 gigan super slim PS3, PS3:n pelivalikoima on kuitenkin erittäin hyvä.
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa

cron