Yleinen Kysymys-topic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Doragon » 16.07.2011 17:44

Ahaa, kiitoksia oikein paljon. Olisin itse ehkä hoksannut tuon, jos olisin nähnyt sanan kirjoitettuna katakanoilla, mutta olen törmännyt siihen vain romanisoituna.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja icewortex » 17.07.2011 15:08

Ongelma: Ennen olen voinut pistää läppärini toiselle näytölle Fn + F5 yhdistelmällä, mutta nyt mitään ei tapahdu kun teen noin. Hjalp! En kestä tätä 1080x678 näyttöä!

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Riolucario » 17.07.2011 15:13

Mitä pitäisi tehdä, kun laitoin sivustolleni Chatango-chatin, ja sitten NoScript varoitti mahdollisesta XSS-hyökkäyksestä. Säikähdin, ja poistin chatin sivustoltani. Mitä pitäisi tehdä, ja mitä haittaa tuosta voi olla?
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 17.07.2011 15:51

Riolucario kirjoitti:Mitä pitäisi tehdä, kun laitoin sivustolleni Chatango-chatin, ja sitten NoScript varoitti mahdollisesta XSS-hyökkäyksestä. Säikähdin, ja poistin chatin sivustoltani. Mitä pitäisi tehdä, ja mitä haittaa tuosta voi olla?

Vaikka mitä, kts. tämä.

icewortex kirjoitti:Ongelma: Ennen olen voinut pistää läppärini toiselle näytölle Fn + F5 yhdistelmällä, mutta nyt mitään ei tapahdu kun teen noin. Hjalp! En kestä tätä 1080x678 näyttöä!

Sanohan läppärisi merkki ja malli, niin on helpompi auttaa. Ekana tulee mieleen, että luultavasti jokin ajuripäivitys lienee "rikkonut" tuon näppäinyhdistelmän.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja icewortex » 17.07.2011 15:53

eMachines, N270. Jos se on se ajuripäivitys, niin miten sen saisi pois/peruttua?

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Riolucario » 17.07.2011 16:15

Mewtwolover kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:Mitä pitäisi tehdä, kun laitoin sivustolleni Chatango-chatin, ja sitten NoScript varoitti mahdollisesta XSS-hyökkäyksestä. Säikähdin, ja poistin chatin sivustoltani. Mitä pitäisi tehdä, ja mitä haittaa tuosta voi olla?

Vaikka mitä, kts. tämä.

Kiitos, mutta tuo ei oikein vastannut kysymykseen, että mitä nyt pitäisi tehdä. Onko siitä haittaa vain tuolle sivulle, voiko hyökkääjä päästä sieltä myös esim. Gmailiin, kun tein sivuston Google Sitesillä, ja voiko se vahingoittaa tietokonetta? Eli mitä nyt tehdä?
EDIT: Luin että tuolla tavalla voi myös viedä tietoja. Mitä salasanoja pitäisi vaihtaa? Apua...
EDIT2: Ja onko nyt koko koneeni vaarassa? Pitäisikö asentaa käyttis uusiksi? Ja poistin koko sivuston, onko nyt kaikki hyvin vai pitääkö vielä tehdä jotain?
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 17.07.2011 16:33

Riolucario kirjoitti:
Mewtwolover kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:Mitä pitäisi tehdä, kun laitoin sivustolleni Chatango-chatin, ja sitten NoScript varoitti mahdollisesta XSS-hyökkäyksestä. Säikähdin, ja poistin chatin sivustoltani. Mitä pitäisi tehdä, ja mitä haittaa tuosta voi olla?

Vaikka mitä, kts. tämä.

Kiitos, mutta tuo ei oikein vastannut kysymykseen, että mitä nyt pitäisi tehdä. Onko siitä haittaa vain tuolle sivulle, voiko hyökkääjä päästä sieltä myös esim. Gmailiin, kun tein sivuston Google Sitesillä, ja voiko se vahingoittaa tietokonetta? Eli mitä nyt tehdä?
EDIT: Luin että tuolla tavalla voi myös viedä tietoja. Mitä salasanoja pitäisi vaihtaa? Apua...
EDIT2: Ja onko nyt koko koneeni vaarassa? Pitäisikö asentaa käyttis uusiksi? Ja poistin koko sivuston, onko nyt kaikki hyvin vai pitääkö vielä tehdä jotain?

Siitä on yleensä haittaa lähinnä vain tuolle sivulle(sotkeminen). Älä nyt panikoi, NoScript ilmoitti vain hyökkäyksen mahdollisuudesta ts. tuo chatti oli riskialtis, ei sinun olisi tarvinnut poistaa koko sivustoa, sitäpaitsi tuskin sinne kukaan olisi hyökännyt. Koneesi ei ole vaarassa. Gmailiisi hyökkääjä ei voi päästä suoraan, mutta kaappaamalla salasanasi jollain java-härpäkkeellä se onnistuu. Salasanoja ei siis tarvitse vaihtaa kun mitään hyökkäystä ei ole ollut. Tee vain sivustosi uusiksi, mutta älä laita tuota chattia sinne.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Sherlock » 18.07.2011 16:52

Kannattaisiko ostaa Call Of Legends- Booster Box vai HeartGold SoulSilver- Booster Box?
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 18.07.2011 16:56

Sherlock kirjoitti:Kannattaisiko ostaa Call Of Legends- Booster Box vai HeartGold SoulSilver- Booster Box?

Osta sitä mistä tarvitset eniten kortteja. Itse todennäköisesti ostan triumphant boxin tai säästän emerging powers boxiin sit kun se tulee.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Sherlock » 18.07.2011 17:05

Zhaituki kirjoitti:
Sherlock kirjoitti:Kannattaisiko ostaa Call Of Legends- Booster Box vai HeartGold SoulSilver- Booster Box?

Osta sitä mistä tarvitset eniten kortteja. Itse todennäköisesti ostan triumphant boxin tai säästän emerging powers boxiin sit kun se tulee.


Eikö "Red Collection" tule aikasemmin?
Itse ajattelin myös sitä, tosin ei siitä varmaankaan tule yhtä hyviä lappuja metaagameen.

E: Hahaha. XD
Viimeksi muokannut Sherlock päivämäärä 18.07.2011 18:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 18.07.2011 17:23

Sherlock kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:
Sherlock kirjoitti:Kannattaisiko ostaa Call Of Legends- Booster Box vai HeartGold SoulSilver- Booster Box?

Osta sitä mistä tarvitset eniten kortteja. Itse todennäköisesti ostan triumphant boxin tai säästän emerging powers boxiin sit kun se tulee.


Eikö "Red Collection" tule aikasemmin?
Itse ajattelin myös sitä, tosin ei siitä varmaankaan tule yhtä hyviä lappuja metaagameen.

Red Collection on japani setti, ei enkku setti. Vissiin tuo EP tulee jossain elokuussa jos muistan oikein.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 18.07.2011 23:24

Sherlock kirjoitti:Kannattaisiko ostaa Call Of Legends- Booster Box vai HeartGold SoulSilver- Booster Box?


Sanoisin että Gs boxi. Sieltä tulee typpis primeä, joka on atm yksi hyödyllisin prime, samalla tulee reversaleja ja collectoreja ja ehkä epiceimmät legendit ikinä. call of legendsi. Jos Lost worldeja tarvit, niin kannattaa ostaa, saatat samalla saada yhden tai pari holoenua, sekä yhden smearglen, 1-2 shinyä, ja holoja. Itse olisin gs:än kannalla :D
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Sherlock » 18.07.2011 23:27

Pokenikke kirjoitti:
Sherlock kirjoitti:Kannattaisiko ostaa Call Of Legends- Booster Box vai HeartGold SoulSilver- Booster Box?


Sanoisin että Gs boxi. Sieltä tulee typpis primeä, joka on atm yksi hyödyllisin prime, samalla tulee reversaleja ja collectoreja ja ehkä epiceimmät legendit ikinä. call of legendsi. Jos Lost worldeja tarvit, niin kannattaa ostaa, saatat samalla saada yhden tai pari holoenua, sekä yhden smearglen, 1-2 shinyä, ja holoja. Itse olisin gs:än kannalla


Joo, mietin juuri tuota koska Call Of Legendistä en tarvitse paljoakaan deckkiini ja HS:ästä saa hyviä traikkuja, Primejä, yms. mitä juuri mainitsit.

Sitten ettei offiksi mene niin kysyn onko tuo Red Collection tulossa enkuksi nuo kortit?
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 18.07.2011 23:33

Sherlock kirjoitti:
Pokenikke kirjoitti:
Sherlock kirjoitti:Kannattaisiko ostaa Call Of Legends- Booster Box vai HeartGold SoulSilver- Booster Box?


Sanoisin että Gs boxi. Sieltä tulee typpis primeä, joka on atm yksi hyödyllisin prime, samalla tulee reversaleja ja collectoreja ja ehkä epiceimmät legendit ikinä. call of legendsi. Jos Lost worldeja tarvit, niin kannattaa ostaa, saatat samalla saada yhden tai pari holoenua, sekä yhden smearglen, 1-2 shinyä, ja holoja. Itse olisin gs:än kannalla


Joo, mietin juuri tuota koska Call Of Legendistä en tarvitse paljoakaan deckkiini ja HS:ästä saa hyviä traikkuja, Primejä, yms. mitä juuri mainitsit.

Sitten ettei offiksi mene niin kysyn onko tuo Red Collection tulossa enkuksi nuo kortit?


Red collectionista en tiedä, mutta miksi vaihtoehtoina vaan Gs ja CL, voithan ostaa bw :P, siinä tulee yleensä 2 fullart per box ja mahd pikachu. Ja siinä on emboar abilityt, serperiorit, samurotit, zoroarkit ja kaikki mahdollinen roska :D
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 18.07.2011 23:39

Sherlock kirjoitti:Sitten ettei offiksi mene niin kysyn onko tuo Red Collection tulossa enkuksi nuo kortit?

Kyllä ne red collection kortit enkuksi joskus tulee, mutta en usko että Emerging powers setissä on niitä, voi olla ehkä pari mutta ei enempää. Ja ihan varmasti enkku setillä jossa nuo red collectionit on eri nimi kuin red collection... Japanilaiset tunnetusti ovat muita maita edellä näissä kortti asioissa.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Suetic » 18.07.2011 23:42

Black and Whitessa on Pikachu. Emerging Powersista todennäköisesti tulee Tornadus ja Thundurus full Artit.

Itse olisin ostannut HGSS-boxin, koska Collector on juuri se kortti, joka tarvitaan lähes joka pakassa. :)
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Sherlock » 18.07.2011 23:49

Pokenikke kirjoitti:
Sherlock kirjoitti:
Pokenikke kirjoitti:
Sherlock kirjoitti:Kannattaisiko ostaa Call Of Legends- Booster Box vai HeartGold SoulSilver- Booster Box?


Sanoisin että Gs boxi. Sieltä tulee typpis primeä, joka on atm yksi hyödyllisin prime, samalla tulee reversaleja ja collectoreja ja ehkä epiceimmät legendit ikinä. call of legendsi. Jos Lost worldeja tarvit, niin kannattaa ostaa, saatat samalla saada yhden tai pari holoenua, sekä yhden smearglen, 1-2 shinyä, ja holoja. Itse olisin gs:än kannalla


Joo, mietin juuri tuota koska Call Of Legendistä en tarvitse paljoakaan deckkiini ja HS:ästä saa hyviä traikkuja, Primejä, yms. mitä juuri mainitsit.

Sitten ettei offiksi mene niin kysyn onko tuo Red Collection tulossa enkuksi nuo kortit?


Red collectionista en tiedä, mutta miksi vaihtoehtoina vaan Gs ja CL, voithan ostaa bw , siinä tulee yleensä 2 fullart per box ja mahd pikachu. Ja siinä on emboar abilityt, serperiorit, samurotit, zoroarkit ja kaikki mahdollinen roska



Tarkoitin kun ajattelin pakkaa vääntää taas jotain randomia... XD
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja SnappiX » 19.07.2011 13:59

Poistin vahingossa mikkini käytöstä tuolta ohjauspaneelin Ääni->tallennus osiosta. Miten saisin sen takaisin käyttöön?
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 20.07.2011 10:43

Kuinkas saa pois sen ongelman, jossa näppäimistön ä:n sijaan tulee joku pilkku? Ja että ö:kään ei toimi.
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

Avatarin tuhersin itse
Avatar
D4rk3r
 
Viestit: 388
Liittynyt: 07.02.2011 16:34
Paikkakunta: Nykyään Kitee.
(: Yo.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 20.07.2011 10:49

D4rk3r kirjoitti:Kuinkas saa pois sen ongelman, jossa näppäimistön ä:n sijaan tulee joku pilkku? Ja että ö:kään ei toimi.

Jos sinulla on tehtäväpalkissa se "FI"-kuvake(siinä lukee nyt US kun jenkkinäppis kerran on käytössä), niin paina siitä ja valitse FI.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa

cron