Yleinen Kysymys-topic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewstor » 14.08.2017 08:33

Ciel Phantomhive kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:
Ciel Phantomhive kirjoitti:Minulla on ollut ongelma pokemon tcg onlinen kanssa nyt heinäkuusta asti: Siihen tuli päivitykset, en tiennyt, kuinka päivittää, poistin sovelluksen ja siihen liittyvät tiedostot (pokemon installer) ja latasin uudestaan sovelluksen netistä. Aiemman päivityksen kanssa tein saman jutun, ja se toimi, mutt nyt kun yritän saada onlinea koneelleni ladattua kansiosta, se menee latausvaiheeseen ja käyttöehtoihin ja sitten sanoo: ''Verkkosijainnin Property.USER_PROFILE käyttäminen epäonnistui.
Toivottavasti tajusitte sekavasta sepostuksestani huolimatta. Ja kysymykseni kuuluukin, että miten korjaan ongelman?

1. Mene ohjauspaneeliin
2. Etsi ohjelmalistasta (lista josta näet kaikki asennetut ohjelmat ja josta ne yleensä poistetaan) Pokemon Trading Card Game Online
3. Klikkaa oikealla hiiren napilla ja valitse change/muuta
4. Poista ohjelma tuota kautta
5. Lataa uusi installer ja asenna ohjelma
6. Kerro miten kävi


Voi taivas, sehän toimii! Kiitos avustasi, ystäväiseni! :) Nyt vain koitan muistaa tunnukseni ja lataan kaikki uudet koodini peliin! /o/
Kiitos niin paljon, voin taas treenata! :)
Anteeksi, että vastaus kesti näin kauan, en ole ollut foorumilla pariin päivään, olen ollut vähän sairas.


No mun vastaushan tossa kesti! Harmi etten ollut aikaisemmin huomannut. Mulla oli sama ongelma joskus aikoja sitten XD
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Ciel Phantomhive » 30.01.2018 23:55

Mewstor kirjoitti:
Ciel Phantomhive kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:
Ciel Phantomhive kirjoitti:Minulla on ollut ongelma pokemon tcg onlinen kanssa nyt heinäkuusta asti: Siihen tuli päivitykset, en tiennyt, kuinka päivittää, poistin sovelluksen ja siihen liittyvät tiedostot (pokemon installer) ja latasin uudestaan sovelluksen netistä. Aiemman päivityksen kanssa tein saman jutun, ja se toimi, mutt nyt kun yritän saada onlinea koneelleni ladattua kansiosta, se menee latausvaiheeseen ja käyttöehtoihin ja sitten sanoo: ''Verkkosijainnin Property.USER_PROFILE käyttäminen epäonnistui.
Toivottavasti tajusitte sekavasta sepostuksestani huolimatta. Ja kysymykseni kuuluukin, että miten korjaan ongelman?

1. Mene ohjauspaneeliin
2. Etsi ohjelmalistasta (lista josta näet kaikki asennetut ohjelmat ja josta ne yleensä poistetaan) Pokemon Trading Card Game Online
3. Klikkaa oikealla hiiren napilla ja valitse change/muuta
4. Poista ohjelma tuota kautta
5. Lataa uusi installer ja asenna ohjelma
6. Kerro miten kävi


Voi taivas, sehän toimii! Kiitos avustasi, ystäväiseni! :) Nyt vain koitan muistaa tunnukseni ja lataan kaikki uudet koodini peliin! /o/
Kiitos niin paljon, voin taas treenata! :)
Anteeksi, että vastaus kesti näin kauan, en ole ollut foorumilla pariin päivään, olen ollut vähän sairas.

No mun vastaushan tossa kesti! Harmi etten ollut aikaisemmin huomannut. Mulla oli sama ongelma joskus aikoja sitten XD


Taas Onlinen päivitykset aiheuttavat mulle päänvaivaa. Aluksi koitin jotenkin ohjelman tietojen kautta päivittää sen, mutten onnistunut. Poistin sitten taas koko ohjelman, installerin jne. Teen ohjeidesi mukaan, mutta nyt ohjelmalistalla olevs Pokemon Trading Card Game Online sanoo ''Verkkosijainnin Property.USER_PROFILE käyttäminen epäonnistui''... Korjausehdotuksia?
Jos saan tämän selvitettyä, osaako kukaan antaa neuvon, miten kyseinen ohjelma vain päivitetään, vai pitääkö se tosiaan poistaa joka ikinen kerta??

E: Taisinkin saada sen toimimaan, teinkin vaan yhden kohdan väärin. Mutta jälkimmäiseen kysymykseen voisin haluta vastauksen! :)
"So what? You're another person, so of course you look different. What do you need to be ashamed for? Besides, I'm free to be with whoever I want. No one has the right to say anything about it."
-Ciel To Snake
Avatar
Ciel Phantomhive
 
Viestit: 156
Liittynyt: 07.11.2015 22:00
(: Tähänkö sai jotain raapustaa? Hups, nyt käytin koko tilan...

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Hero » 31.01.2018 23:49

Tässä vinkki. Aina jos se jää jumiin tai muuta, niin asenna uudelleen.
Niin roska sovellus, ettei edes jaksa troubleshoottaa jotain updaterii.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Edellinen

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron