Fairy Tail

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Fairy Tail

ViestiKirjoittaja Pimee Umbba » 29.11.2010 17:09

Fairy Tail (フェアリーテイル, Fearī Teiru) on Rave Masterin tekijän Hiro Mashiman uusi sarja.

K8Skies, Aniki kirjoitti:17-vuotias Lucy Heartphilia on maagi, joka on lähtenyt kotoa liittyäkseen maagikiltaan. Ihan mikä tahansa kilta ei tyttelille kelpaa, vaan sen olisi oltava paras, ainakin Lucyn itsensä mielestä. Näin ollen Lucy on erittäin kiinnostunut yhdestä maan vahvimmista killoista, Fairy Tailista. Matkallaan Lucy törmää Natsuun, poikaan, joka etsii henkilöä nimeltä Igneel ja päätyy lopulta vahingossa tämän pelastamaksi. Natsu kuitenkin tietää Fairy Tail-killasta hiukan enemmänkin. Fairy Tail-manga rakentuu magian, mätön, komedian ja varsinkin myöhemmissä chaptereissa myös fanservicen ympärille laajassa fantasiamaailmassa.


^Laiskana en jaksanut alkaa kirjoittelemaan esittelyä itse~ 8D
Itse tutustuin Fairy Tailiin viimme vuoden lokakuussa, kun se alkoi tulemaan animena. Vanhana Rave fanina odotin tältä sarjalta paljon ja odotukseni täyttyivät. Sarja on loistaa Shounen-sarja, joka on mm. Japanissa ohitanut suosikkisarja Bleachin ja siirtynyt myydyimmissä sarjoista Top3, One Piecen & Naruton jälkeen. Hahmot ovat loistavia ja hyvin suunniteltuja, jotka tuovat loistavan lisän sarjaan. Mangassa Mashiman tyyli on muuttunut paljon paremmaksi ja myöskin animen animointi ja varsiikin musiikit ovat mahtavia! Myös tarina toimii, joskin välillä tulee tunne, että mikä tässä onkaan päämäärä. Lucy pääsi liittymään Fairy Tail-kiltaan heti, vaikka onkin päähenkilönä eikä omista enään muuta päämäärää.. paitsi no romaaninsa teko. Tietenkin Natsu, joka tuntuu useimmiten enemmän päähenkilöltä kun Lucy, etsii edelleen Igneelin etsimistä~

Mutta! Kyseessä on kuitenkin loistava sarja, johon jokaisen Shounen-fanin kannataa ainakin tutustua. Ja ainakin mahtihenkilön Gajeelin takia~ :D
Porukka Kasaan! Cosplay Ryhmä
||One Piece||Bakuman||Fairy Tail||Katekyo Hitman Reborn||
Pokémon Black FC: 3009 7318 7437
Avatar
Pimee Umbba
 
Viestit: 80
Liittynyt: 01.11.2010 15:56
Paikkakunta: Sodis

Re: Fairy Tail

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 30.11.2010 04:50

Itse en ole fairy tailin mangaa lukenut, mutta aloin kattoo animena heti kuin ensimmäinen jakso tuli,
Spoiler:
ja muutaman jakson jälkeen kun tuli sitä tuuli tyyppiä vastaan kunnon tappelu
nii kyseisestä animesta tuli minun lempi sarjani. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Fairy Tail

ViestiKirjoittaja aono » 02.12.2010 22:35

En ole mangaa lukenut, mutta animea seuraan aktiivisesti.
Spoiler:
Olin kyllä hieman hämmilläni tuosta väitöksestä, että Lucy olisi päähenkilö. Jos minulle oltaisiin väitetty näin 10 jakson jälkeen, olisin uskonut. Sarjan alussa kun käytiin niin paljon Lucyyn liittyvää tarinaa läpi. Mutta tämän jälkeen ollaan kierretty mm. Grayn, Erzan ja Natsun tarinoita läpi pala palalta.
Nykyään mielestäni koko anime pyörii Natsun ympärillä, tietty suuria hahmoja ovat myös Lucy, Gray ja Erza, sekä uskoisin että tästä sinitukkaisesta lolista Wendsyta on tuleva seuraava sivu päähenkilö, hänen menneisyyden takia ja suhteet Sigfriediin. Itsehän olen nauttinut Fairy Tailista täysin siemauksin ja mahtavaa on se, että sarjasta on tulossa pitkä ja suuri anime sarja Japanissa.

Olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä Umbban kanssa siitä, että musiikit ovat todella loistavia Fairy Tailissa! Mutta hyi hyi häpeä, ettet itse kirjoittanut esittelyä näin hyvälle sarjalle :P
Mutta jäädään innolla odottamaan mitä kaikkea sarja tulee tarjoamaan meille tulevaisuudessa!
Heitetään vielä loppuun kysymys kaikille sarjaa seuraaville, kuka on teidän lempi hahmo? (jos et pysty nimeämään yhtä, laita toki pari tai muutama).
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Fairy Tail

ViestiKirjoittaja Pimee Umbba » 02.12.2010 22:47

Spoiler:
Itse olen miettinyt samaa mutta melkeempä kaikissa esittelyissä mitä olen lukenut sanotaan, että Lucy olisi päähenkilö. Ja toki tuota tukee sen, että Lucy toimii "kertojana" ja hän on kuitenkin kaikissa seikkailuissa mukana, vaikka melko heikko vielä onkin.. ainakin Natsuun, Grayhyn ja Erzaan verrattuna. Ja yksi hyvä seikka on myös se, että Lucylla on unelmissaan tämän romaanin kirjoitus ja olen aika varma, että lopulta hän kirjoittaa kokemansa seikkailut Fairy Tailissa :3

Voisin vastata tuohon yhteen veikkaukseesi, mutta en ala spoilailemaan mangan tapahtumista :D


Mutta kun :'D Huono esittelytekstini olisi pilannut hyvän sarjan topicin!
Porukka Kasaan! Cosplay Ryhmä
||One Piece||Bakuman||Fairy Tail||Katekyo Hitman Reborn||
Pokémon Black FC: 3009 7318 7437
Avatar
Pimee Umbba
 
Viestit: 80
Liittynyt: 01.11.2010 15:56
Paikkakunta: Sodis

Re: Fairy Tail

ViestiKirjoittaja aono » 16.12.2010 00:12

Fairy Tailin fanit yhdistykää! Olen todellakin samaa mieltä Vanillen kanssa siitä että kaikki hahmot ovat hyvin persoonallisia ja siksi niin mielenkiintoisia. Mutta tuosta Erza kommentista en ole samaa mieltä! Erza on just mahtava hahmo! Tuollaista naishahmoa on todella ilo katsella ja Sayaka Oohara on todella mahtava nais seiyuu, joka tekee upeaa työtä Erzan äänenä :3 Ikäväkseni joudun kyllä kertomaan sinulle, että...
Spoiler:
Aya Hirano lopettanee seiyuu uransa henkilökohtaisten syiden ja median painostuksen vuoksi... :/ Ei vaan voi kuin toivoa kuitenkin ettei näin tapahdu, sillä hän on kuitenkin suuri seiyuu lupaus ollut aina Haruhista lähtien. Ja itsehän tykkään Ayan äänestä myös tosi paljon ja tekee myös hyvää työtä Lucyna tälläkin hetkenä, toivotaan nyt vain ettei tämä tyttönen luovu tästä kaikesta, sniff
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa

cron