Con-kalenteri 2012

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Blackie » 15.12.2011 22:07

Kitacon 4 järjestetään näemmä jälleen Kemin kulttuuritalolla 11.2.2012 http://www.kitacon.fi/
Varmasti menen! :3
~ ♪ ♫ ~
Avatar
Blackie
 
Viestit: 18
Liittynyt: 01.12.2010 19:44
Paikkakunta: Oulu

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Flyffel » 15.12.2011 22:36

Päivitin. Maksaako Kitacon? (Paljon?)
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Blackie » 15.12.2011 23:06

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Päivitin. Maksaako Kitacon? (Paljon?)

Ainakaan ennen ei ole peritty mitään maksuja, ja epäilen ettei tulevaisuudessakaan.
~ ♪ ♫ ~
Avatar
Blackie
 
Viestit: 18
Liittynyt: 01.12.2010 19:44
Paikkakunta: Oulu

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Hikaru » 18.12.2011 12:38

Chibicon pidetään 25.2 Helsingissä Glorialla. Nettisivut avautuvat tammikuussa. link
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Chiru » 18.12.2011 15:07

Ehkä Kikuconiin ja Finnconiin ollaan kaverien kanssa lähdössä. Muutoksia saattaa tosin tulla.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Flyffel » 25.12.2011 01:37

Jos joku on ajatellut mennä Frostbiteen muttei ole vielä varma tai ei ole hankkinut vielä lippua niin muistakaa että se lippu pitää ostaa tämän kuun puolella!
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 25.12.2011 05:32

Muuten kysyn ny si täältä, kui moni on tulossa frostbiteen ? mullahan on jo sinne liput :3
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Suicca » 26.12.2011 01:19

Ilmottaudun Frostbiten kävijäksi. o/ Liput hommailtiin Traconissa, joten kaipa se on ilmestäydyttävä sinne. <D

Lisäksi ensi vuoden con-ohjelmaan kuuluvat Desu-, Anime-, Rope- ja Tracon. Aikalailla samoilla linjoilla mennään ko tänä vuonna. Finncon on hieman epävarma vielä. Totta kai on mahdollista, että menen sinne myyjäksi enkä con-kävijäksi.
Cosseista en tiedä vielä mitään varmuudella. Frostissa juu, ellei sää ole ihan mahdoton. Kesällä sitten jotain kevyempää, hihattomia/lyhyt hihaisia pukuja tällä hetkellä mielessä, mutta mieli ehtii muuttua aika monta kertaa puolen vuoden aikana.
Hikaru kirjoitti:Aika outoa kyllä, ettei tässä vaiheessa ole vielä päivämäärää tai edes nettisivuja vaikka noin suuresta tapahtumasta on kyse. Tuleekohan tuosta mitään.

Mie olen myös ihmetellyt tätä samaa. Animeconin pitäisi olla sen verran iso tapahtuma, et siitä pitäisi olla ajankohdat ja sivut tiedossa hyvissä ajoin. Päivämäärät olisi kiva tietää hyvissä ajoin silläkin silmällä, jos kaavailee jotain ulkomaan reissua tai muuta vastaavaa tärkeää tapahtumaa/juhlaa.

//edittausta
Tämän mukaan Animecon tulisi olemaan 14.-15.7.
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Suetic » 02.01.2012 14:12

Itselläni suunnitelmissa Chibi-, Rope-, ja Desucon. Frostbiteen pääsisin muutenkin, mutta ongelma on se, että matkalle ei ole liksaa. : <
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Giru » 03.01.2012 13:03

Suunitelmissa on nyt Frostbite ja Tarcon. Kesän Desuconiin en valitettavasti pääse.
.w.
Giru
 
Viestit: 1
Liittynyt: 26.11.2011 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Hikaru » 03.01.2012 15:21

Chibicon on Helsingissä 25. helmikuuta, Glorialla. Teemana shounen-sarjat. Toinen Chibicon tulee kuitenkin pian perässä, sillä 7. huhtikuuta ollaan jo Oulun Madetojan musiikkilukiossa. Teemana on cosplay. Nettisivut (uudet avautuvat kohta).

Animecon IX pidetään 14.-15. heinäkuuta. Paikkana Kuopion Musiikkikeskus. Teemana on maailmanloppu. Anime-lehti sanoo lippujen olevan ensimmäistä kertaa maksullisia, mutta lippujen hinnat eivät ole tiedossa. Nettisivut.

Aion mennä ainakin Frostbiteen ja Animeconiin. Desuconiin en kesällä mene, sillä liian pitkä ja liian kallis.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Inazuma » 03.01.2012 15:49

Tällä hetkellä ainut varma on animecon, koska on sen verran lyhyt matka (2h). :) Muihin sitten mennään, jos porukalla innostusta riittää. Jos porukka innostuu/ on kuskeja/ jaksavat niin, luulen että ainakin tracon ja desucon sitten myös. Vielä on paljon jossittelua ja suunnitelmat saattaa vaihtua
There`s no good or evil. Just life or death. - Tear, Tales of the Abyss

Avatar (c) Ginga Place
Avatar
Inazuma
 
Viestit: 11
Liittynyt: 08.03.2011 15:36

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja The Maziger » 03.01.2012 16:29

Frostbite, Chibicon, Desucon ja Tracon näyttävät suhteelisen varmoilta missä käväisen pyörähtämässä.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Apua conien kanssa?

ViestiKirjoittaja Pocu » 04.01.2012 20:53

Tuota tuota... Ajattelin kysyä, mihin coniin mun kannattaisi mennä? Mä en oo aiemmin käyny yhessäkään conissa, eli en oo koskaan cossannukkaan. Mä en haluaisi edes cossata. Ja mä asun "korvessa", lähellä jyväskylää, mutta sinnekkin on matkaa n. 30 min. Mä luin tosta jyväskylän kosuconista, et se ois tänä vuonna (ellen ihan väärin ymmärtäny?). Ja oon sit ajatellu, et se kuulostaa ihan kivalta, koska ei ois matkaakaan paljoa, mutta sekin on cosplay painotteinen (ellen taaskan ihan väärin ymmärtänyt). Muutenkin mä en oo täysikänen ja sillei, eli multa ei löydy sitä rahaakaan mahdottomuuksiin.
Kiitos jo näin etukäteen! :3
Pocu
 
Viestit: 3
Liittynyt: 04.01.2012 20:45
Paikkakunta: Toivakka

Re: Apua conien kanssa?

ViestiKirjoittaja Near » 04.01.2012 21:28

Pocu kirjoitti:Tuota tuota... Ajattelin kysyä, mihin coniin mun kannattaisi mennä? Mä en oo aiemmin käyny yhessäkään conissa, eli en oo koskaan cossannukkaan. Mä en haluaisi edes cossata. Ja mä asun "korvessa", lähellä jyväskylää, mutta sinnekkin on matkaa n. 30 min. Mä luin tosta jyväskylän kosuconista, et se ois tänä vuonna (ellen ihan väärin ymmärtäny?). Ja oon sit ajatellu, et se kuulostaa ihan kivalta, koska ei ois matkaakaan paljoa, mutta sekin on cosplay painotteinen (ellen taaskan ihan väärin ymmärtänyt). Muutenkin mä en oo täysikänen ja sillei, eli multa ei löydy sitä rahaakaan mahdottomuuksiin.
Kiitos jo näin etukäteen!


Eihän missään conissa pakko ole cossata, jos ei halua. Conit vain sattuvat olemaan hyvä tilaisuus cossaajille esitellä työnsä tuloksia livenä muille, joten monet vetävät cossiasun päälle coniin. Mutta eivät conit ole cossausta varten, vaan anime- tai sarjakuvafanien, roolipelaajienm scifistien tai vastaavien ryhmien kokoontumisia. Vaikka normivaatteissa liikkuvat ovatkin useimmiten coneissa vähemmistönä, niin aina sellaisiakin on, eikä siitä mitään poikkipuolisia katseita saa. Kyllä ilman cossiasuakin voi coniin ihan hyvin mennä kuuntelemaan luentoja, tapaamaan muita samanhenkisiä, koluamaan myyntipöytiä, vetämään animekaraokea tai mitä nyt sitten coneissa tykkääkään tehdä. Enkä ihan usko, että missään conissa (CosplayGaalaa lukuun ottamatta) olisi pelkästään cossaajille suunnattuja ohjelmia.

Kun suosituksia kysyit, niin omat consuosikkini järjestelyjen ja paikan puolesta ovat olleet viimeiset pari vuotta Desucon ja Tracon. Isoja coneja, mikä tarkoittaa paljon ihmisiä=tuttuja ja monipuolista ohjelmaa. Mutta suosittelisin silti ensin kokeilemaan conitusta lähimpänä olevassa conissa. Ei sitten ole niin katastrofi, jos se ei olekaan niin hauskaa, mitä toivoi. 30 minuutin matka coniin on vielä tosi lyhyt, kun useimmiten niihin tullaan useamman tunnin junamatkojen takaa. Kosuconin tapaiset pienemmät conit ei tietty ole ihan sama asia, kuin useamman tuhannen kävijän conit, mutta eiköhän niissä jonkunlaisen kuvan conituksesta saa.

Mitä omaan conivuoteeni tulee, niin jo mainitut kesän Desuconin ja Traconin jätän väliin vain, jos jotain ihan mahdotonta sattuu. Frostbiteen olen myös menossa ensi viikolla. Ja kun kerran Turussa asun, niin eiköhän Kirsikankukkacon tule myös katsastettua. Muut Oulun eteläpuolella järjestettävät conit ovat ehkä-listalla, vaikka tuskin niistä kovin monessa tulee käytyä.

Muokkausta;
Luin tuosta Kosuconista vähän lisää ja olit oikeassa, se näyttäisi olevan cosplay-painotteinen. Mutta eiköhän sielläkin ihmisiä ihan normivaatteissa kulje. En ole siellä koskaan käynyt, joten en voi varmaksi sanoa, mutta luulisi. Jos silti epäilyttää, voit vaikka kurkata conin ohjelmaa, sitten kun se joskus julkaistaan ja päättää sen perusteella, kiinnostaako niitä käydä kuuntelemassa.
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Wifi-vaihtola
Pokemyymälä (Pehmoja, figuja ym.)
Avatar
Near
 
Viestit: 188
Liittynyt: 01.11.2010 03:58
Paikkakunta: Turku

Re: Apua conien kanssa?

ViestiKirjoittaja Pocu » 05.01.2012 16:05

Kiitos tosi paljon! Täytyy vielä miettiä ja etsiskellä tuosta kosuconista lisää tietoa. Jos sinne sitten uskaltaisi mennä.

Älä lainaa turhaan pitkiä viestejä. - Keltainen Rayquaza
Pocu
 
Viestit: 3
Liittynyt: 04.01.2012 20:45
Paikkakunta: Toivakka

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Hikaru » 05.01.2012 16:22

Kuka tuota listaa päivittää? Ajattelin, että joku laittaisi ystävällisesti listaamani conit aloitusviestiin, mutta niitä ei vain vieläkään näy siellä.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Flyffel » 05.01.2012 21:48

Jaha, tuo edittaus syssäytyi sitten näköjään minun vastuulleni. >.< Noh, päivitinpähän listan.

Edit: Oho, niinpä taisin. Korjasin.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Hikaru » 05.01.2012 22:53

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Jaha, tuo edittaus syssäytyi sitten näköjään minun vastuulleni. >.< Noh, päivitinpähän listan.

Hienoa, hienoa, kiitos! Pimee Umbba on näköjään ollut foorumitauolla syyskuusta lähtien. Tosin... taisit lukea Animeconin päiväyksen väärin. Se on heinäkuussa eikä huhtikuussa.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Con-kalenteri 2012

ViestiKirjoittaja Pocu » 05.01.2012 23:00

Tietäiskö kukaan millon toi Kosucon olisi? Tai löytyiskö siitä mitään tietoa, kun mää en nyt jostain syystä löydä. :(
Pocu
 
Viestit: 3
Liittynyt: 04.01.2012 20:45
Paikkakunta: Toivakka

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 49 vierailijaa

cron