Click Critters alias Poke Plushies

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Click Critters alias Poke Plushies

ViestiKirjoittaja pokeboy » 03.12.2010 21:45

En tiedä kuuluuko tänne mutta ketä pelaa tätä?
Itse pelaan ja acconi nimi on samppa
Muutkin pelaajat voisivat laittaa tänne omien accojensa nimiä j linnkkejä niihin. ja tietysti muuta keskustelua.

Kerroppa vähän lisää, mistä tässä on kyse. Aloitusviesti on melko köyhä. -Mewstor

E: ok Chiramii laitto ison osan jo ja laiton viel lisää-.
Viimeksi muokannut pokeboy päivämäärä 18.12.2010 12:15, muokattu yhteensä 1 kerran
PB:n Vaihtola

The Elävä Legenda

▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▓▓▓▒▓▓▓▓▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
Avatar
pokeboy
 
Viestit: 467
Liittynyt: 01.11.2010 16:38
Paikkakunta: Salo

Re: Click Critters alias Poke Plushies

ViestiKirjoittaja Chiramii » 17.12.2010 19:56

Itse olen tällä sivulla, ja acconi on Chiramii. XP Kuten Mewstor kertoi pokeboyn aloitusviesti oli köyhä, ja halusin tietää muiden suomalaisten accoja päätin kirjoittaa mitä kannattaa tehdä, kun rekisteröityy sivulle ja on uusi siellä.

Tietoa: Click Crittersissä maksuvälineenä ovat eriväriset pullonkorkit (BC). Korkkien arvot 1 sininen =20 vihreää (GBC) 1 GBC=6 mustaa (BBC) 1GBC=10 hopeista (SBC) 1GBC=30-40 keltaista (YBC) 1GBC=400 punaista (RBC) 1 YBC=10 RBC ja tästä voi itse muunnella.

Ensin:
Games(pelit)->Dirt Digger: Pieni "peli" jossa valitaan maapläntti, jota aletaan kaivaa. Voit saada jonkun värisen sukan tai madon. Peliä voi pelata joka viides minuutti.
->Fishing Fever (kalastuspeli): Tarvitset madon (earth worm) pelataksesi peliä, pelissä valitset kalastustuspaikan ja katsot mitä saat (et saa pitää sitä esim. old boot, sardine). Voit saada pisteen, aina kun saavutat pistemäärän 5, 10, 15... saat pullonkorkkeja (GBC,YBC ja RBC). Voit pelata peliä joka kymmenes minuutti.
-> Guess the Number: (GNT, harvemmin käytetty): Arvaat numeron väliltä 1-10000. Voit pelata joka 15. min.
-> Click Forest: Maksaa 10 YBC:tä saat palkinnoksi Pokibyn, jos voitat.

Carnival:
-> Lost and found (pound): ostat "otuksia" RBC:llä 200 tai yli/kappale, paina F5 tai päivitä nappia saadaksesi uuden otuksen siihen. Voit saada sieltä kiron.
->Market Place (MP): Voit ostaa "otuksia". Kannattaa katsoa Lastest adoptables for sale.
->Freebies: Ota ilmaisia palloja/munia ota ne kaikki, näitä kutsutaan nimellä "monthlies", koska kuoriutuvat kuukauden loppupuolella. (Yli lv.30 voi olla shiny.)
->Click Exchance (CE): Hommaa otuksellesi creditsejä vastaamalla kysymyksiin, samalla kehität muide otuksia. Idea: jokaisella otuksella on valmiiksi 2 creditsiä, voit tienata otuksellesi creditsejä kehittämällä täällä muiden otuksia, jolloin niiltä lähtee 1 creditsi/levelin saanti ja saat 1:den creditsin, jonka joku voi käyttää ja antaa sinulle levelin. Mitä enemmän otuksellasi on creditsejä, sitä todennäköisimmin sille annetaan leveli.

Täällä voisi keskustella esim. vaihdoista, pyytää muita kehittämään otustaan ja muuta vastaavaa. Sivu on hauska (ainakin minun mielestäni).
Örvelön vaahtokarkkila!
Spoiler:
Örvelö rules 4ever!
Avatar
Chiramii
 
Viestit: 44
Liittynyt: 01.11.2010 18:42

Re: Click Critters alias Poke Plushies

ViestiKirjoittaja pokeboy » 17.12.2010 20:08

Joo okei mäkin kerron paremiin :
aloitus sivulle pääsee täsät http://www.clickcritters.com/

Carnivalissa myös
---> Trades.
Nimi kertoo kaiken. täällä voit vaihdella toisten kanssa ''otuksia'' tai laitta itse omiasi vaihtoon.

---> Shops.
Paikka johon ilmestyy aina välillä otuksia joita voi ostaa.
PB:n Vaihtola

The Elävä Legenda

▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▓▓▓▒▓▓▓▓▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
Avatar
pokeboy
 
Viestit: 467
Liittynyt: 01.11.2010 16:38
Paikkakunta: Salo


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa

cron