Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Illusions » 11.11.2016 18:57

Eiks lottovoitot vaihtele sen mukaan, onko potti just mennyt vs. jos pääpottia ei ole kukaan voittanut? Riippunee siis summasta. Oletan, että puhutaan päävoitosta joka tapauksessa.

Jos voittaisin, lähtisin varmaan maailmanmatkalle ja jäisin sille tielleni. So long suckers. /o/
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Pikapika » 01.09.2018 07:36

Ai kas, mä tein lottopalstan kersana :o Aikaa semmonen 8 vuotta, taisin muinoin availla näitä palstoja niin pirusti et sain vanhalla foorumilla reilun vuoden postituskiellot :P

Nykytiedolla sanosin että noh, vois ne kortitkin yhä kiinnostaa - esmes Lelet kun ei ole tosiaankaan mitään köyhien kortteja xD, mutta en mä kuitenkaan niihin yli kymppitonnia hassais. Osan vois laittaa yleiseen elintason kohennukseen, kartanot ja veneet joltain hyvältä sijainnilta - ehkä jopa jostain lämpimästä maasta tai sitten kettuillakseni joku Eira/Kruununhaka-seutu. Melko ison osan potista vois varmaan sijoittaa niin että saataisiin tuottoa tulevaisuudessakin, iso osa asuntosijoitukseen sekä ainakin jokunen osa pohjavesiin, ne kun tulee olemaan ehkä öljyä, jopa kultaakin harvinaisempi luonnonvara muutamankymmenen vuoden päästä #lokoisateläkepäivät. Jonkun kivan kymmenyksen voisi varmaan heittää vieläkin sinne kuuluisaan hyväntekeväisyyteen.

Tulenkohan mä naureskelemaan tällekin viestille sitten vuonna 2026 8)
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Edellinen

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa

cron