Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja DaZapdoz » 21.05.2011 16:45

Kahdeksalla miljoonalla ei minun mielestä voi pärjätä loppuelämäänsa, tosin sehän riippuu ihan voittajan iästä. Jos 20-vuotias voittaisi, hän varmaan etsisi itsellensä kaikesta huolimatta työpaikan, taas jos 70-vuotias voittaisi, todennäköisesti hän voisi viettää eläkepäivänsä jossain tropiikissa tai vaikka kylmässä Siperiassa, jos haluaa.

Itse en tiedä mitä rahoillani tekisin, koska en edes ole täysi-ikäinen. Rahat menisivät pankkiin vuosiksi ja todennäköisesti sieltä mystisesti katoaisi rahaa vanhempieni tileille. :D
''Always is possibility of victory, even at the moment of certain defeat.''
Avatar
DaZapdoz
 
Viestit: 161
Liittynyt: 01.04.2011 19:13
(: Do you expect me to put something funny here?

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Mewstor » 21.05.2011 18:18

DaZapdoz kirjoitti:Kahdeksalla miljoonalla ei minun mielestä voi pärjätä loppuelämäänsa, tosin sehän riippuu ihan voittajan iästä. Jos 20-vuotias voittaisi, hän varmaan etsisi itsellensä kaikesta huolimatta työpaikan, taas jos 70-vuotias voittaisi, todennäköisesti hän voisi viettää eläkepäivänsä jossain tropiikissa tai vaikka kylmässä Siperiassa, jos haluaa.


Kuinka paljon luulet ihmisten käyttävän rahaa? O_O Itse tässä nopeasti laskin, että jos elän vielä vähintään 40 vuotta, kulutan noin 400 000-600 000€ riippuen tuloistani. Jos eläisin samalla tavalla kuin nyt voitettuani 8 miljoonaa, jäisi tuosta aikas komea summa käyttämättä kuoltuani. Täytyy tuhlata oikein urakalla jos meinaa tuon kaiken käyttää ennen kuin kupsahtaa. Itselleni riittäisi iloisesti loppuun asti.
Jos voittaisin, ajattelen silti voivani mennä jonnekin töihin. Sitten ei vain tarvitsisi stressata riittääkö palkka kuukauden menoihin.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Pokecollector » 02.01.2012 01:40

No jos voittaisin lotossa menisin tietenkin ostoksille ja matkalle jonnekin :)
Mutta silti menisin töihin, koska pysyis ihan järjissä.
Vaihtola ----> viewtopic.php?t=1946
Avatar
Pokecollector
 
Viestit: 145
Liittynyt: 20.11.2011 12:40

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Mov » 02.01.2012 14:19

hooaaaah! jos voittaisin lotossa vaikka millin niin sitten ostaisin paljon pokekortteja ja ostaisin kaverien pokekortit ja ja.............................
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Waker » 02.01.2012 15:20

Mewstor kirjoitti:
DaZapdoz kirjoitti:Kahdeksalla miljoonalla ei minun mielestä voi pärjätä loppuelämäänsa, tosin sehän riippuu ihan voittajan iästä. Jos 20-vuotias voittaisi, hän varmaan etsisi itsellensä kaikesta huolimatta työpaikan, taas jos 70-vuotias voittaisi, todennäköisesti hän voisi viettää eläkepäivänsä jossain tropiikissa tai vaikka kylmässä Siperiassa, jos haluaa.


Kuinka paljon luulet ihmisten käyttävän rahaa? O_O Itse tässä nopeasti laskin, että jos elän vielä vähintään 40 vuotta, kulutan noin 400 000-600 000€ riippuen tuloistani. Jos eläisin samalla tavalla kuin nyt voitettuani 8 miljoonaa, jäisi tuosta aikas komea summa käyttämättä kuoltuani. Täytyy tuhlata oikein urakalla jos meinaa tuon kaiken käyttää ennen kuin kupsahtaa. Itselleni riittäisi iloisesti loppuun asti.
Jos voittaisin, ajattelen silti voivani mennä jonnekin töihin. Sitten ei vain tarvitsisi stressata riittääkö palkka kuukauden menoihin.


Tosin sitten kun on rahaa, todellisuudentaju sumenee. Tuo summa kuluisi monilla melko nopeasti...
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 02.01.2012 19:12

No poke kortteja ostaisin ja menisin Nintendo world centeriin hankimaan jotain
DS pelejä ja Booster boxeja. ^^
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Riolucario » 02.01.2012 20:04

Ostaisin täyttä kultaa olevan silinterihatun, sekä kävelykepin, jossa nuppina on timantti. Sitten omalla nimelläni varustetun lentokoneen, kuljettajan sekä palvelijan. Sitten ostaisin kaikenlaista muuta turhaa ehdottoman hyödyllistä. Pari tonnia voisin heittää kadulle, ja muutaman tonnin hyväntekeväisyyten. :D Ja avaruusmatka olisi myös varsin eeppinen. :) (Ei yhtään vähempää voisi kerskailla voitolla.)

Ja ottaisin koko summan viiden euron seteleinä. :P
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 04.01.2012 02:29

Jos lotossa tulisi voittoa sellainen miljoona+, niin varmaankin investoisin oman talon ostamiseen. Tähän menisi varmaan sellainen 100k-300k rahaa. Talon laittaisin vuokralle, koska en siinä itse vielä asuisi (en varmaankaan Joensuusta taloa ostaisi, ehkä Oulusta tai Turun seudulta). Omaan säästöön/muuhun käyttöön rahaa sitten joku kymppitonni, olisi mukava lisä nykyisiin säästöihin. Tai vaikka kaksi, jos voittosumma olisi tarpeeksi suuri. Näillä rahoilla olisi kiva käydä katsomassa lintuja ja ihmettelemässä luontoa ainakin Islannissa, Israelissa ja Japanissa :)

Loppurahat haluaisin käyttää luonnonsuojelullisiin tarkoituksiin. Voisin myös ostaa nimiini luonnonsuojelullisesti arvokasta (tai tulevaisuudessa sellaista olevaa) metsää/suota niin paljon kuin rahalla saa.
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Colmio » 09.01.2012 22:04

Jos minä saisin lotosta rahaa sitten kun olen aikuinen, maksaisin kaikki lainat pois, ja sitten ostaisin koko loppurahalla paitso jollain 200000€ vuokrataloja
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 10.01.2012 16:33

Waker kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:
DaZapdoz kirjoitti:Kahdeksalla miljoonalla ei minun mielestä voi pärjätä loppuelämäänsa, tosin sehän riippuu ihan voittajan iästä. Jos 20-vuotias voittaisi, hän varmaan etsisi itsellensä kaikesta huolimatta työpaikan, taas jos 70-vuotias voittaisi, todennäköisesti hän voisi viettää eläkepäivänsä jossain tropiikissa tai vaikka kylmässä Siperiassa, jos haluaa.


Kuinka paljon luulet ihmisten käyttävän rahaa? O_O Itse tässä nopeasti laskin, että jos elän vielä vähintään 40 vuotta, kulutan noin 400 000-600 000€ riippuen tuloistani. Jos eläisin samalla tavalla kuin nyt voitettuani 8 miljoonaa, jäisi tuosta aikas komea summa käyttämättä kuoltuani. Täytyy tuhlata oikein urakalla jos meinaa tuon kaiken käyttää ennen kuin kupsahtaa. Itselleni riittäisi iloisesti loppuun asti.
Jos voittaisin, ajattelen silti voivani mennä jonnekin töihin. Sitten ei vain tarvitsisi stressata riittääkö palkka kuukauden menoihin.


Tosin sitten kun on rahaa, todellisuudentaju sumenee. Tuo summa kuluisi monilla melko nopeasti...

Tai sitten ostat pari asuntoa ja vuokraat niitä. Koko lottovoitto ei todellakaan mene siihen ja rahaa sataa itse tekemättä yhtään mitään.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Hero » 10.01.2012 16:51

Ostaisin lottorahalla SiaBBon.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja JayEm » 10.01.2012 17:33

Puolet potista menisi omilleen muuttamiseen, myymälöiden pelikonsoli- ja pelihyllyjen tyhjennykseen lempipeleistä, boostereihin ja yksittäisiin kortteihin, loput pistäisin pankkiin ja/tai osakkeisiin kasvamaan korkoa, jos vaikka ei tarvitsisi loppuikänään tehdä töitä :P
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Faith » 10.01.2012 17:45

Olen miettinyt tätä usein. Yleensä juttu menee niin, että kun saan rahaa vaikka lahjaksi, en millään keksi sille käyttöä. Sitten taas kun rahaa ei ole, löydän ihan kaikkea mitä haluaisin. Ensimmäinen juttu mitä tulee mieleen lottovoitosta, olisi oma asunto ja auto. Auto sen takia että sille olisi paljon käyttöä, asunto sen takia koska muuttu tyttöystävän ja parhaan ystävän kanssa yhteen on ollut mielessä jo pitkään. Asunto voisi olla joku sopivan kokoinen omakotitalo jossain rauhallisessa paikassa ja auto vaikka käytettykin, kunhan sillä olisi mukava ajaa ja ulkonäkö miellyttäisi edes jotenkin silmää :3

Sitten maksaisin äidin, isän ja parhaan ystävän velat pois, sekä kaikki tyttöystäväni maksamattomat laskut. Antaisin edellämainituille myös jonkinlaisen summan ihan vain hauskanpitoa varten, koska kaikki olisivat sen ansainneet. Matkalle haluaisin myös lähteä tyttöystävän ja parhaan ystävän kanssa, kaupunkilomalle johonkin kauniiseen paikkaan.

Viimeinen juttu olisi varmaan, että haluaisin vuokrata erään minulle rakkaan hevosystävän muutamaksi viikoksi käyttöön kesälomalla ♥ Niin, ja osa menisi tietenkin säästöön ruokaa ja muuta tarpeellista varten~
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja OshaFan » 06.02.2012 21:22

Ostaisin Nintendon XD
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Flyffel » 06.02.2012 21:28

OshaFan kirjoitti:Ostaisin Nintendon XD

Ei taida olla myytävänä, ainakaan lottovoittorahoilla. :P

Ontopic:
Lyhyesti sanoen ostaisin talon ja eläisin ilman huolta varoista, saattaisin tehdä jotain omakustannesarjakuvaa "työksi", jos tulee tylsä. :P Tulevaisuudesta on vaikea sanoa tarkempaa. Mutta enpä minä lotossa voita kun en lottoakaan, joten asiaa on käytännössä turha pohtia sen enempää.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja OshaFan » 06.02.2012 21:36

Se Nintendo-juttu oli vitsin kaltainen lausahdus.

Ostaisin kai oman talon ja jotkut sitä hoitamaan, kosken oikeasti osaa itse XD
Ja sitten loput pankkiin tulevaa varten :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja victini98 » 06.02.2012 23:27

mä ostaisin iha ketusti vaatteita ja kenkii, talon ja auton... ja kaikkee kivaa :).
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Acone » 26.02.2012 20:32

Minäpä tekisin näin:

Ostaisin läjäpäin kaikenlaisia hienoja ja hyviä Pokémon-kortteja ja jos olisin aikuinen,
muuttaisin Lontooseen ja eläisin onnellista elämää siellä... Ja loput rahat lahjoittaisin hyväntekeväisyyteen. :3
SoulSilver FC:
3310-9310-7599
Avatar
Acone
 
Viestit: 7
Liittynyt: 04.08.2011 20:46

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 26.02.2012 20:49

Mitä luultavammin muuttaisin johonkin toiseen kaupunkiin tai ehkäpä jopa ulkomaille (myös mahdollisesti iso moderni omakotitalo). Enkä sitten lesoisilis rahoilla sillee et meen ostaan 7 mersua pihaan ja
käyttäisin turkiksia ja polttelisin sikareita, mut en mä sitä kuitenkaa piilottelis vaan elelisin normaalisti eli ostan kaikkee pientä kivaa esim. uuden koneen, telkkarin jne ei mitn hirveen kallista.
Paitsi turkis ois kiva :3 vaik se onki jollekkin rikkauden symboli niin itte pidän sitä vaan hienona ja mukavan tuntuisena :3

Mut todellisuudessa veikkaan että alkoholisoituisin tai syrjäytyisin ja kuolisin nuorena *roll*
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Bu_fu » 06.08.2016 16:25

Yritetty jo monta vuotta sitä isoa pottia ja tänääkin saa jännittää :D toistaiseks ei ole tullut kuin pieniä voittoja muutama kipale vuosien varrella.

Isolla voitolla ostaisin oman kerrostalo asunnon, paljon pokemon kortteja, videopelejä, elokuvia, tv-sarjojen tuotantokausia, sarjakuvia, legoja, figuja ysm. koristeita, vaatteita, ehkä uusia huonekaluja, uutta/tehokkaampaa/parempaa/monipuolisempaa viihde-elektroniikkaa, astianpesukoneen ysm. kodinkoneita, polkupyörän, seutulipun (jotta pääsisi matkustelemaan useammin liigoihin ysm. tapahtumiin), panostaisin enemmän terveempään elämäntyyliin ja säästöön laittaisin rahaa kanssa. 8)
3DS Friend Code: 1006-2879-2331 (Toni)
Avatar
Bu_fu
 
Viestit: 117
Liittynyt: 04.08.2011 17:47
Paikkakunta: Heinola/Lahti

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa

cron