Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 17.12.2010 15:51

KoReaNMaG kirjoitti:se nyt ei ole kovin toden näköistä , esim onhan jenkeissäkin monta avointa miljonäärijä joiden ovilla ei käy kukaan. Ja jos käy ------>KOIRAT IRTI !

Ja sinua syytetään pahoinpitelystä?
Tosiaan, miljönäärien elämä on mukavaa kun jotkut tekevät itsemurhan kun eivät voi enää nauttia normaalista elämästä?
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Luca » 18.12.2010 12:21

KoReaNMaG kirjoitti:se ei nyt vaan mene MINULLE jakeluun että miksi ihmiset eivät halua kertoa voitostaan , vaan elähät hiljaa ja salaa jossain ?
siis mitä järkee on semmosta asiaa salata , no kai se on tätä sairasta suomalaista kulttuuria , jota edes mie itse suomalaisena en ymmärrä >:O


Itekkö leijuisit lotto-voitosta kaikille vai? Itse näen asian salassa pidon paremmaksi: raha kuitenkin houkuttelee kaiken maailman onnenonkijoita ja siivellä eläjiä ja voi kateuden takia aiheuttaa ongelmia myös vanhoissa ihmissuhteissa. Kai se on sitten sitä suomalaista ''sairasta'' kulttuuria. Suomalaisessa kulttuurissa on toki monia tyhmiä juttuja mutta on mielestäni paljon hyvääkin. Mulle suomalainen kulttuuri passaa ihan hyvin paitsi tämmöinen rasismi ja erilaisuuden vieroksuminen on tyhmää.
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Gaeta » 18.12.2010 12:51

Ei ole velkaa yms. tällä hetkellä, joten niitä ei tarvitsisi maksella. Päivittäisin varmaan ensimmäisenä koneen, telkun, kännyn jne. Osa voittorahoista voisi johonkin vakaaseen sijoituskohteeseen laittaa, ei silleen sellainen ajatus varsinaisesta keinottelusta kiinnosta. Eiköhän nuo enimmäkseen säästössä pysyisi, ihan siltä varalta kun joskus hamaassa tulevaisuudessa tulee joku oikea koti hankittua.

Niin ja sitten vähäsen rahaa käyttäisin myös vaatehankintoihin jne ja katsoisin joko sen avulla alkaisi paremmin tärpätä naisrintamalla :B

Edit: Ja äitini velat maksaisin myös pois :/
Viimeksi muokannut Gaeta päivämäärä 18.12.2010 13:28, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
Gaeta
 
Viestit: 4
Liittynyt: 05.11.2010 22:09

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja pokeboy » 18.12.2010 13:04

Aluksi ostaisin pljon pkmn kortteja ja uudistaisin vaatekaapin sisältöni. (DC ja Etnies kamoilla)
Sitten varmaan pistäisin osan osakkeihin ja säästäisin osan, niin ja sitten kunnon lahjoitus unicefille tai jnt.
Sitten nokia N8 tai joku puuhelin olis listalla samatren nintendi Wii
PB:n Vaihtola

The Elävä Legenda

▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▓▓▓▒▓▓▓▓▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
Avatar
pokeboy
 
Viestit: 467
Liittynyt: 01.11.2010 16:38
Paikkakunta: Salo

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Doragon » 19.12.2010 13:31

Otan rahat ja karkaan erämaahan asumaan mökkiin sivistyksen ulkopuolelle. Näin meikä siis tekisi.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 19.12.2010 15:11

Luca kirjoitti:
KoReaNMaG kirjoitti:se ei nyt vaan mene MINULLE jakeluun että miksi ihmiset eivät halua kertoa voitostaan , vaan elähät hiljaa ja salaa jossain ?
siis mitä järkee on semmosta asiaa salata , no kai se on tätä sairasta suomalaista kulttuuria , jota edes mie itse suomalaisena en ymmärrä >:O


Itekkö leijuisit lotto-voitosta kaikille vai? Itse näen asian salassa pidon paremmaksi: raha kuitenkin houkuttelee kaiken maailman onnenonkijoita ja siivellä eläjiä ja voi kateuden takia aiheuttaa ongelmia myös vanhoissa ihmissuhteissa. Kai se on sitten sitä suomalaista ''sairasta'' kulttuuria. Suomalaisessa kulttuurissa on toki monia tyhmiä juttuja mutta on mielestäni paljon hyvääkin. Mulle suomalainen kulttuuri passaa ihan hyvin paitsi tämmöinen rasismi ja erilaisuuden vieroksuminen on tyhmää.

kyllähän tuollaisella asialla kuuluukin leijua.
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Timantti » 19.12.2010 15:39

No, Tas, tuliko voittoa? : 3
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Tas » 19.12.2010 17:15

Ikävä kyllä ei tullut. Itsehän olisin tullut heti päivitettyäni facebook-profiilini, huudeltuani voitosta irkissä ja läheteltyäni voittajatekstarit joka suuntaan tänne hehkuttamaan voittoa, jonka jälkeen olisin maksanut nuo 100e maksut kaikille runot lähettäneille henkilöille (vain 4 :( enemmän runoja olisi selvästi tarvittu voittoon!).

Metsäänmuuttajille: viitsisittekö valaista minuakin, mitä iloa niistä voittorahoista on siellä korvessa? Ja onnea kaikille niille, jotka omistavat noinkin hyvät kaverit, että ne pitää hylätä heti voitettuaan lotossa, koska he teidän mukaan muuttaisivat käytöstään selvästi teidän voitettua. Onhan niitä eroja rahatilanteessa nytkin ja en ainakaan itse omista yhtäkään siivelläeläjää, vaikka oma rahatilanteeni onkin ihan mallikas (yleensä mainitessani tilini sisällön, kaverini katsovat minua ihan epäuskoisen näköisenä). No en tiedä onko oma valintani sen kivempi kavereita kohtaan, kun tosiaan muuttaisin pois Suomesta :P Tulisin kyllä monesti kavereita tapaamaan, mutta pidän Suomea niin ikävänä maana, etten halua asua täällä yhtään pidempää kuin on pakko.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Wilperi » 19.12.2010 20:40

Riippuu tietty voiton määrästä, mitä tekisin, mutta jos nyt vaikkapa täysosumasta puhutaan.. No, uusi tietokone tulisi hankittua, uusi TV, pari uutta pelikonsoliakin, pelejä, ja muuta mukavaa. Kyllä minä perheellekin jakaisin osaa voitosta. Voisivat vanhemmat vaikka rakentaa uuden talon jonkin vesistön rantaan. Tosin en kyllä kotikonnuiltani muualle haluaisi muuttaa tässä vaiheessa elämää.
Kyllä minä ainakin suurelta osin haluaisin pitää tuota salaisuutena, tosin kyllä varmaan epäilyjä kohdistuisi pakostakin, jos uutta sälää alkaisi ilmestyä roppakaupalla. Mutta mistäpäs minun kaverit meidän perheen rahatilanteesta tietävät :3
Tosiaankin, koneisto lähtisi päivitykseen ja pelejä lisää. Kaikenmaailman muut mukavuudet kelpaisivat mukaan >: D
Avatar
Wilperi
 
Viestit: 85
Liittynyt: 09.12.2010 20:08

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Sini » 21.12.2010 01:37

Riippuu summasta. Ison voiton saatuani pistäisin oman ateljeen pystyyn ja tekisin alani hommia ihan kaikessa rauhassa. Pienemmän voiton käyttäisin ajotunteihin. Mediumpotti menisi tietysti itse auton hankintaan... tai moottoripyörän. *electrode*
Yours truly.
Avatar
Sini
 
Viestit: 38
Liittynyt: 01.11.2010 21:48
Paikkakunta: Kouvostoliitto Capital
(: Tyylitajuttomuus on aina muodissa!

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Lakzu » 22.12.2010 17:18

Itselläni oli juuri käydä onni voittaa 5000 euroa, mutta se jäi haaveeksi. Asiaan,
jos voittaisin lotossa. Auttaisin äitiäni maksamaan laskuissa yms. Ostaisin tarpeellista ruokaa, vaatteita. No on kyllä nyt vaikeaa miettiä mitä tekisi. Varmaan sitten joskus myöhemmin ostaisin jotain sellaista kivaa. Aika varmaa on se että menisin mäkkiin syömää ja ostaisin puolentoista litran kokis pulloja muutama kappaletta. Toisaalta ostaisin äidilleni auton, että sen ei tarvitsisi mennä bussilla töihin. Itse en ostaisi mitään ajoneuvoa kuten mopoa yms, vaikka onkin ikää. Sitten ostaisin koiralleni uudet ruoka kupit, lelut ja takin. Itselleni voisin ehkä ostaakkin uuden järkkäri kameran, ja piirrustus vihkosen yms.

Perheeni on hieman tyhjätaskunen, sillä äitini on yksin huoltaja, ja isä ei käy töissä lainkaan. Joten se raha kyllä olisi tarpeellista tälläkin hetkellä.
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Darkerhazy » 29.12.2010 16:25

Ensiksi ostaisin kissoille ja koirille jotain hauskaa nettikaupasta. Seuraavaksi auttaisin vanhempiani että siskojani näiden laskuissa. Lopuksi sisustaisin tulevan huoneeni luonnokseni mukaisesti, ja antaisin osan loppurahoistani muille synttäri -ja joululahjana ja pistäisin siitä vielä loput säästöön. (=
Avatar
Darkerhazy
 
Viestit: 57
Liittynyt: 01.11.2010 16:28
Paikkakunta: ---

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Sutsuka » 30.12.2010 03:18

- ' ' -
Viimeksi muokannut Sutsuka päivämäärä 29.12.2012 22:28, muokattu yhteensä 1 kerran
HAPPINESS EVERYWHERE.
Avatar
Sutsuka
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12.12.2010 21:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Rayquick » 30.12.2010 22:31

Läppärin ja öö pokemon pelejä hirveesti ja kai lähtisin japanii ja hakisin Nintendo 3D konsolin en muista tarkkaa nimee, ja karkkii! *awesome*
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Darrell » 30.12.2010 22:59

Rayquick kirjoitti:Läppärin ja öö pokemon pelejä hirveesti ja kai lähtisin japanii ja hakisin Nintendo 3D konsolin en muista tarkkaa nimee, ja karkkii! *awesome*


Tietenkin OSTAISIT sen Nintendo 3DS:n ja tietty vasta julkaisupäivän jälkeen eli helmikuussa.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Tas » 18.05.2011 22:28

Nyt on taas sellainen jättipotti tulossa, että teen taas saman lupauksen kun aiemminkin!
Tas kirjoitti:Lupaan kaikille, jotka pistävät minulle arvontaan mennessä (la 20:45) yksityisviestillä minulle osoitetun rakkausrunon 100e lahjarahoja, jos voitan tuon päävoiton.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Flaere » 18.05.2011 23:17

Tas kirjoitti:Nyt on taas sellainen jättipotti tulossa, että teen taas saman lupauksen kun aiemminkin!
Tas kirjoitti:Lupaan kaikille, jotka pistävät minulle arvontaan mennessä (la 20:45) yksityisviestillä minulle osoitetun rakkausrunon 100e lahjarahoja, jos voitan tuon päävoiton.


Hohoh, jos ei ois japanin tentti tulossa niin voisi melkein väsätäkin! :DD

Mutta niin, jos voittaisin lotossa... (varsinkin jos tulisi tuo 8 milj.)

Ostaisin kämpän keskustasta, kolmion tai miksen sitten isommankin, kun sitä rahaa kerta olisi :P Hankkisin kokin, parempi sapuska ois aina luksusta. Ja varmaan myös jonkun sitten siivoamaankin sitä asuntoa. Vois opinnot vaikka edetä vähän paremmin, kun ei tarvitsisi tälläisistä pikkuseikoista välittää. Voisin varmaan hommata pikkuveljellekin kämpän kun se lähtee opiskelemaan. Äitille ja isille kans, mut jos ne ei haluais muuttaa, ostaisin äidille uudet keittiön kaappien ovet, kun sitä nyt harmittaa kun ne ei olleetkaan sellaiset kuin se kuvitteli. Taisin myös heittää viime shoppailureissulla läpällä, että jos voitan jättipotin, kustannan itselleni ja äidille rasvaimun ja sit mentäisiin ostamaan desingvaatteit, kun kerrankin voitaisiin XDD En kyllä tiedä toteuttaisinko moista. Hyväntekeväisyyteen antaisin osan, kunhan ensin etsisin sopivan lahjoituskohteen :> Ja loput säästöön pahan päivän varalle. Jajaja musiikkia ja pokemonia tulisi varmaan ostettua myös :P
Avatar
Flaere
 
Viestit: 35
Liittynyt: 22.11.2010 20:31

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Mewstor » 18.05.2011 23:49

Vastataanpa nyt huvikseen.

En usko että tekisin mitään kovin kummoista. Isoin juttu mitä tekisin olisi varmaan matkustelemaan lähteminen siskon kanssa. Yksin olisi tylsä lähteä. Ainakin Britteihin, Ranskaan, Espanjaan, Italiaan, Kreikkaan... sitten Japaniin kun eurooppa on koluttu. Amerikkaan ehkä vielä pariin kohteeseen. Veisin vielä koko perheen jonnekin kivaan kohteeseen kun siskon kanssa matkailu on hoidettu.

Kun kaikki kiinnostava on nähty, levittäisin persettä kotona kunnes kyllästyn tekemättömyyteen. Sitten menisin johonkin kivaan työhön jossa ei tarvitsisi olla huolissaan palkan suuruudesta.

En tiedä hankkisinko uutta asuntoa. Keskustassa olisi kiva asua ettei tarvitsisi bussilla kulkea niin pitkiä matkoja kun haluaa ihmisten ilmoille. Oma talokin olisi ihan kiva jos joku muu hoitaisi kaiken siihen liittyvän huollon yms.

Jos jonnekin lahjoittaisin rahaa (ja hyvin luultavasti lahjoittaisin) olisi se jollekin kissatalolle tai vastaavalle jos sellaista täältä löytyy. Ei millekään kapitalistiselle mukahyväntekeväisyysjärjestölle. Haluan että rahat menevät 100% siihen tarkoitukseen johon ne on annettukin.

Noh, sitten tulee lopuksi kaikki se materia jota olen aina himoinnut. Pokemontavaroita tulisi hankittua varmaan aikas moiset määrät.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Fener » 21.05.2011 14:50

Ensimmäiseksi pomppisin ilosta muutaman tunnin ja hehkuttaisin kaikille lähisukulaisille ja (ehkä) parhaille ystäville.
Sitten maksaisin velkani 3ds:stä ja muista muutamista ostoksista äidilleni.
Lähtisin myös pitkälle matkalle jonnekin maailmankolkkaan.
Ostaisin tavaroita vasta sitten kun tulee tarve (tai tekee liikaa mieli), en tuhlaisi kaikkea heti.
Sijoittaisin osan rahoistani ja ostaisin muutaman asunnon vuokralle.
Loput rahat säästäisin myöhempään ja kun en enää tarvitse mitään, niin voisin lahjoittaa myös vähän rahaa johonkin hyväntekeväisyyteen.
Vanhalla foorumilla
Spoiler:
Ice Rayquaza.
Fener
 
Viestit: 47
Liittynyt: 01.11.2010 15:04

Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?

ViestiKirjoittaja Wemps » 21.05.2011 16:38

Riippuu tietysti aivan summasta; Kahdeksalla miljoonalla pärjää loppuelämän ja saa tehdä mitä lystää, mutta vaikkapa 500 000 "ei riitä" kovinkaan pitkälle.
Jos nyt eletään, että voitto olisi vaikka miljoonan niin.. Ensiksi lukisin lappusen noin 201jf39 kertaa, jonka jälkeen huutaisin ja soittaisin / kertoisin perheelle. Änkisin lappusen piiloon johonkin Roope Ankan kassakaappia parempaan paikkaan (isäni lompakkoon?) ja hakisin maanantaiksi lomaa koulusta että voitaisiin hakea (isän kanssa?) se voitto veikkauksen toimistosta (vai onko tämä enää tarpeellista?).
Sitten kun voitto olisi tilillä niin menisin ensimmäisenä Steamiin ja ostaisin koko kaupan tyhjäksi, jonka jälkeen johonkin tietsikkakauppaan hakemaan kaikkea kivaa, esim. älypuhelimen, tabletin sekä kaupan tehokkaimman tietokoneen (kun on rahaa niin ei haittaa vaikka onkin uusi tietokone jo valmiiksi >; ) ).
Sitten kun ensiostokset tehty (pari sataa - tuhatta euroa käytetty) antaisin rahaa vanhemmille vanhan talon velan maksuun tai sitten ihan uuteen taloon, sekä lähtisin lomalle, luultavasti Floridaan (josta sieltäkin sitten ostettaisiin ihan oma loma-asunto). Itse en muuttaisi metsään, mutta en myöskään huutaisi jokaiselle vastaantulijalle että "HAHAHAHA OLEN MILJONÄÄRI".
Lopuista rahoista antaisin sitten enemmän tai vähemmän antaisin hyväntekeväisyyteen jollekkin kissatalolle (/ muulle eläintensuojelukohteelle jos kissoja ei löydy) ja loput laittaisin tilille odottamaan aikuistumista, että saisi ostaa talon ja hoitaa opiskelut ilman sen suurempia huolia veloista.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa

cron