Lemmikkieläimet

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Lemmikkieläimet

ViestiKirjoittaja Ginka » 08.08.2012 11:41

Mnömnöm.. Tällä hetkellä olohuoneessa 250l akvaario trooppisine kaloineen. Toisesta huoneesta löytyy iso terraario missä kolme poika gerbiiliä (nimet ->Double Cheese, Big Bacon ja 100% Meat tai lyhyemmin Juusto, BB ja Sata). Kuukauden päästä meille tulee naaras unkarinvinttikoira :)
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Lemmikkieläimet

ViestiKirjoittaja Mewstor » 08.08.2012 11:57

Bloodbane kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Joskus kun otan oman käärmeni ulos terrasta, laitan sen kaulani ympärille roikkumaan siksi aikaa kun esim. siivoan terraa.


Joo elikkäs

Niin?
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Lemmikkieläimet

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 08.08.2012 14:00

No eikö tuo muutenkin kuulosta jo joltain keksityltä kauhutarinalta? "Eräällä miehllä oli..." "Se oli ollut hänellä monta vuotta..." "Eräänä aamuna..." "Mies soitti johonkin paikkaan.." "Soitto pelasti hänen henkensä.."

Cmon. Huonointa tarinankerrontaa mitä olen ikinä kuullut.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Lemmikkieläimet

ViestiKirjoittaja Mov » 08.08.2012 14:10

Juu juu, mutta se oli minun kaverini keksimä stoori! Se siitä!
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Lemmikkieläimet

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 08.08.2012 14:12

Käärmeet on ystävällisempiä ja helpompi hoitaa kuin kissat esimerkiksi. Tuollaiset typerät huuhaa tarinat vaan syö käärmeiden mainetta entistä enemmän.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Lemmikkieläimet

ViestiKirjoittaja Suetic » 08.08.2012 14:24

Sitä ne käärmekammoiset jannut yleensä keksivät vaikka mitä pelotellakseen muita jannuja, koska on tylsää.

Itse ainakin en omista toistaiseksi mitään, vaikka aikasemmin "omistin" kissan väliaikaisesti kunnes äitini pääsi siitä eroon (eli antoi sen pois koska ei halua hoitaa yhtään eläintä). Hankin jossain vaiheessa kuitenkin kahdeksanjalkaisen otuksen, koska sentään se 20% makeempi lemmikki :D ja se elää pitempään.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Lemmikkieläimet

ViestiKirjoittaja Mewstor » 08.08.2012 15:57

Mov kirjoitti:Juu juu, mutta se oli minun kaverini keksimä stoori! Se siitä!

Naputtelin tänne käärmeitä puolustavaa infoa lähinnä siksi, että voisit sitten itse kertoa kaverillesi hänen olevan väärässä tai se keneltä ikinä hän on tuon jutun kuulut oli väärässä. Älä jätä kaveriasi aivan totaalisen käärmekammoiseksi :<

Btw, itse en tappaisi edes kyytä vaikka se onkin myrkyllinen ja jopa vaarallinen riippuen pureman uhrista. Parempi pitää metsässä kumisaappaita ja kävellä niin, että käärme säikähtää ja lähtee karkuun hyvissä ajoin ennen kuin osut edes kohdalle.

Ja jottei mene offiksi, niin haluaisin kissan. Vaikka olen allerginen haluaisin kokeilla sfinxiä. Onko kellään allergisella kokemusta sfinx kissoista?
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Lemmikkieläimet

ViestiKirjoittaja Jite » 08.08.2012 16:02

Heh, ainoa oikea "pelko" on lähinnä, että ei vahingossa leikkaa käärmettä leivälle makkarana, kun ne talvehtivat jääkaapissa. Lainausmerkit siis siksi, että kuka täysin selvä ihminen oikeasti olisi noin huolimaton?

Mutta asiasta kukkaruukkuun, olen yhteensä omistanut koiran ja kissan, myöhemmin kissan ja 3 gerbiiliä ja viimeisimpänä 2 kilpikonnaa. Toisesta kissasta ja kilpikonnista kerron varmaan joskus. Nyt en omaa lemmikkejä.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Lemmikkieläimet

ViestiKirjoittaja Eregorn » 02.09.2012 08:59

Tällä hetkellä meillä asustaa:

(matelijat)
2kpl kalifornian kuningaskäärme
2kpl aasialainen punahäntäinen viherrottakäärme
1kpl mandariinirottakäärme
1kpl kuningaspyyttoni
2kpl leopardigekkoja
1kpl harjasgekko

(selkärangattomat)
9kpl Extatosoma tiaratum -kummitussirkkoja
2kpl Phyllium -kummitussirkkoja
3kpl Hyllus diardi -hyppyhämähäkkejä
2kpl Psalmopoeus irminia -tarantulia
2kpl Grammostola pulchra -tarantulia

Lisäksi löytyy pieni seura-akvaario, jossa uiskentelee kuparitetroja, pari palettikalaa, piikkisilmiä ja partamonni.

Torstaina olen matkustamassa Saksaan hakemaan perheenlisäystä; Gonyosoma prasina -käärmeitä ja lisää Phyllium sirkkoja (+ mahdollisesti yksi Coelognathus radiatus -käärme.)
Avatar
Eregorn
 
Viestit: 12
Liittynyt: 08.11.2010 08:29
Paikkakunta: Satakunta

Re: Lemmikkieläimet

ViestiKirjoittaja Ginka » 02.09.2012 10:11

Kyllä mäkin vaan käärmeen haluisin mutta mies ei diggaa ideasta :/ Kaikki öttimöntiäiset jätän kyllä väliin fobioiden puolesta. Tänään onkin sitten kämpän koiraystävällistämisprojekti sillä huomenna koira lentää suomeen :)
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Edellinen

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa

cron