Mitä te rakastatte/tykkäätte?

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 24.12.2010 06:41

Eli tämmösen topicin huvikseni tein :) eli kirjottakaa vaa jos rakastatte jotain peliä tai ruokaa tai esinettä taikka jotain tyyppiä / tykkäätte



Ainoo sääntö on et 5per kommentti jos se modeille sopii... :3



Mä ite tykkään: Mun naapurista Villestä,Aurajuustosta,Thaimaasta,Bulbasaureista ja sit laitesukelluksesta (kävin eillen laitesukelluskurssin läpi 8D oon Thaimaassa)
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja Maketsu » 24.12.2010 10:12

Rakastan vain ja ainoastaan itseäni. (No okei, vähän myös Tasia, mutta sitä ei lasketa)
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja Tas » 24.12.2010 16:31

Saa kertoilla asioita, mutta kertokaa sitten enemmänkin kuin vain se lista. Jos tähän tulee pelkästään tuollaista listausta, niin sitten pistetään kiinni.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja Suetic » 25.12.2010 01:57

No, pistänköhän sitten minä asiat kehiin? :D

Rakastan...

Hellsingiä. Hän on minun intohimoni ja hän on minun elämäni. Ilman tätä mangasarjaa en eläisi ja litistyisin masentavien modernivampyyrien alle. Hellsing toi minulle yli-innokkuutta ja iloa elämään. Sen avulla pystyinkin oppimaan jotain ja juuri kun se ilmestyi, kaikki itseäni kohtaan kohdistuvat kiusaamiset ja loukkaukset loppuivat yhtäkkiä, koska tämä mangasarja vaikutti hyvin siihen, että minusta tuli ihminen. Kiitän tästä erityisesti Integraa, tätä erästä päähenkilöä, jonka elämä oli myös vaikeaa jo nuoresta saakka. Hänessä ja minussa on paljon samaa. Osaamme johdattaa tiemme inhimillisyyteen ja olemme henkisesti voimakkaita. Rakastan Hellsing-mangaa ja kaikkea sitä, mikä liittyy siihen. PS: Älkää sitten tätä aihetta kiusako. Puren.

Jumalaa. Hän loi meidät ja antoi meille elämät, joita opimme käyttämään viisaasti. Hän on suuri opettaja, jota on syytä rakastaa ja kunnioittaa. Niin ollen saa myös vastarakkautta häneltä ja Pelastuksen. PS: Eli siis uskon Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen.

Kaikkia teitä. Kaikki olette erilaisia ernuja ja teitä on hyvää tutkailla, ja miksipä ei teistä voisi tykätä. Olen pitänyt ihmisistä aina, enkä ole koskaan ketään heistä vihannut. Minulla ei ole siis yhtään hyvää syytä vihata ketään, sillä olen utelias, kriittinen ja innokas ihmisten tutkija. Olette kaikki todella ihania, älkää siis yllättykö. >3<
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja Sutsuka » 25.12.2010 22:28

- ' ' -
Viimeksi muokannut Sutsuka päivämäärä 29.12.2012 22:27, muokattu yhteensä 1 kerran
HAPPINESS EVERYWHERE.
Avatar
Sutsuka
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12.12.2010 21:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 26.12.2010 00:12

Rakastan:

Formulaaaaa <3
No onko mitään ihanampaa? No ei! Olen seurannut Formulaa ihan pienestä asti ja vuodesta 2002 eteenpäin olen nähnyt kaikki kisat. Ja viime kerta kun en ole nähnyt kisaa suorana oli 2007 huhtikuussa Bahrainin GP kun pääsin sinä päivänä ripiltä mutta kyseinen GP on kyllä videolla. Olen niin F1-hullu että kaikki kisat on PAKKO nähdä suorana eikä edes aika-ajoa voi jättää näkemättä. Harjoitukset eivät niin haittaa vaikka missaisin ne mutta nekin katson mielelläni uusintana jos vain mahdollista. F1 on vaan parasta moottoriurheilua ja rakastan sitä lähes tulkoon enemmän kuin mitään muuta <3

Felipe Massaa
Joooo <3 Tossa F1-faniuden alussa olin vielä ihan silleen että Kimi <3. Mutta sitten koitti vuosi 2006. Olin niin väsynyt siihen kuinka Kimin McLaren levisi aina mitä kummallisemmalla tavalla. Schumacher ja Alonso taistelivat silloin aikoinaan mestaruudesta. Olin tietysti Schumacherin puolella tässä kamppailussa sillä olen aina vihannut Alonsoa yli kaiken. Kun olin mestaruustaistelussa Schumin puolella niin nopeasti minusta tuli Schumin ja Ferrarin kannattaja. Sitten toki huomasin Massan. Massaan en ollut ennen vuotta 2006 kauheasti seurannut hänen ajaessaan Sauberilla, mutta nyt Ferrarilla Massa sai paljon enemmän huomiota. Aloin pitää Massasta, sekä kuskina että ihmisenä ja ulkonäöllisestikin (lol). Näin minusta tuli Massa-fani joskus 2006 kauden puolivälin paikkeilla ja pian sen jälkeen Massa voitti 2006 Turkin GP:n joka oli hänen ensimmäinen osakilpailu voittonsa! Sitä seurasi sitten muutama viikko myöhemmin ensimmäinen Brasilian GP:n voitto. 2007 tuli 3 voittoa lisää ja Massa auttoi Kimin maailmanmestariksi. 2008 Massa oli melkein maailman mestari. Monen asian ei olisi tarvinnut mennä toisin jotta Massa olisi ollut mestari. Hän hävisi mestaruuden vain yhdellä pisteellä ja se kirpaisi syvältä ja se harmittaa edelleenkin ihan järkyttävästi! Silti 2008 kausi on mielestäni paras F1-kausi. Varmaan johtuu Massan loistavasta menestyksestä sillä kaudella ja siitä miten lähellä mestaruus oli silloin. 2009 oli sitten kökkö vuosi, Ferrarin auto oli hidas ja lisäksi heinä-elokuun vaihteessa tapahtui Massan surullisen kuuluisa onnettomuus jonka takia Massa joutui olemaan koko loppu kauden sivussa. Muistan kuinka nähdessäni suorana sen aika-ajon jossa onnettomuus tapahtui ja näin Massan auton seinässä, tiesin heti ettei kaikki ollut kohdallaan ja minulla oli tunne että jokin oli pielessä. Tiesin ettei tuollainen voinut johtua mistään ajovirheestä. Kuvittelin että Massan autosta olisi hajonnut jotain mutta myöhemmin selvisikin että Massa sai päähänsä Barrichellon autosta irronneen jousen. Pari päivää onnettomuuden jälkeen oli kauheaa spekulointia Massan tilanteesta. Muistan kuinka itkin yhtenä iltana kun tulosruudussa sanottiin että Massan tila olisi kriittinen. Mutta Massa selviytyi ihmeen kaupalla, kiitos ammattitaitoisten lääkäreiden. Massa toipui nopeasti ja kaikki oli taas kuin ennen. Massan tallikaveri vaihdettiin sitten 2010 Alonsoon Santander pankin avustuksella ja 2010 oli minun mielestäni ihan kökkö vuosi. Kyllä, yksi espanjalainen voi pilata kaiken. Massan vuosi ei muutenkaan ollut mikään hyvä ja juuri Massan onnettomuuden vuosipäivänä Massa olisi voittanut kyseisen kilpailun ilman tallimääräystä. En pysty vieläkään käsittämään Ferrari-tallin logiikkaa, minun mielestäni voitto olisi täysin kuulunut Massalle sillä hän johti ajamalla ja vielä kyseisenä päivänä tuli vuosi kuluneeksi siitä kun Massan onnettomuus tapahtui ja ei ollut tietoa että pystyykö Massa enää edes ajamaan kilpaa tai selviääkö hän edes hengissä. Pff. Voisin jatkaa tätä aihetta ikuisuuden, lol. Toivon että 2011 on parempi vuosi taas vaikka tiedän että Massan elämä Ferrarilla on nyt vaikeaa Alonson takia.

Pokemon
Pokemonia olen fanittanut siitä asti kun se saapui Suomeen. Kerään kortteja, pelaan korteilla, pelaan videopelejä.. Pokemon-hulluuteni ei lopu ennen kuin Pokemon juttujen teko lopetetaan, enkä usko että loppua on vielä moneen vuoteen luvassa. Toivottavasti Pokemonista tulee vastaava ilmiö kuin vaikka Super Mariosta joka on ollut olemassa ainakin sen 20 vuotta. Toivon Pokemonille pitkää ikää, en aijo koskaan luopua näistä kaikista ihanista Pokemon-tavaroista! <3

Tietokone
Dataus riippuvainen. Koneella on pakko päästä joka päivä viettämään monta tuntia, se on ihan järkyttävää jos on vaikka yksi päivä ilman konetta.

Playstation, Playstation 2 & DSi
Rakkaat pelikonsolini mun <3 Kaikkein rakkain noista on ehdottomasti PS1. Niin legendaarinen, ensimmäinen aito ja oikea Playstation ja siihen kaikki legendaarisimmat pelit: Crash Bandicoot- ja Spyro- sarjat kokonaan, Gran Turismo 1 ja 2. PS2:lla on myös legendaarisia pelejä: Ratchet & Clank 1 -3. Jack & Dexter, Jak 3, SSX, SSX Tricky, SSX 3, SSX On Tour, Gran Turismo 3, Gran Turismo 4, F1 2006 ja paljon muita! DSi on aika uusi juttu, sain sen tänä vuonna synttärilahjaksi. Siihen mulla on pelejä vain Plati, HG, New Super Mario Bros. ja nyt jouluna saatu Mario Kart. Seuraava pakkollinen DS-hankinta on tottakai Pokemon Black!

Perhe ja koti
Perhe ja oma koti ovat minulle tosi tärkeitä. Rakastan viettää aikaa vain kotona istuen. Koti on minulle kaikki kaikessa :3 Olen miljoona kertaa mielummin kotona möllöttämässä kuin kaupungilla riehumassa.
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja greengirl » 25.04.2011 14:46

Musiikki
Tykkään kuunnella musiikkia ja minulla on laaja musamaku. Minkä takia pidän, koska sillä saan ajan kulkemaan nopeammin ja tykkään laulaskella välillä biisien mukana. Kuuntelen musiikkia silloin, kun kävelen työssäoppimispaikkaan (jos sellainen aika on), linja-autossa kun matkaan kouluun/kotiin, kun pelaan (en aina), kun piirrän, olen koneella tai kuuntelen vaan pelkästään ja olen vain.

Anime & Manga
Ovat olleet jo kauan sydämmessäni ja nähnyt useita eri animeita. Kaverini oli fani jo ennen minua ja mielenkiinnosta aloin katsomaan ekana yllätys yllätys pokemonia, kiinnostuin heti animesta sen jälkeen ja myöhemmin mangaan tutustuin, ensimmäinen mangakirjani oli tokyo mewmew 1 (suomenkielinen). Siitä asti olen ostellut mangaa silloin tällöin. Tällä hetkellä kerään Hopenuoli ja Shugo Chara mangakirjoja.

Kesä
Koska on silloin lämmintä, saa uida, nauttia lomasta, nukkua pitkään, kierrellä toreilla ja syödä marjoja

Poikaystävä, kaverit, ystävät ja perhe
He ovat antaneet minulle paljon ohjeita ja ovat aina sydämmessäni. En ole koskaan riidellyt heidän kanssaan, sillä en ole sitä tyyppiä ollenkaan. Mutta joskus tulee pientä sananharkkaa mut ne kestävät ns. yhden sekunnin.

Valkosipuli
Rakastan sitä, dippinä, majoneesinä, ihan sillään ja masuteena. Nuudeleitten kanssa se on avot! Ja muutenkin sen tuoksu on niin mielyttävä ja ihana <3
Viimeksi muokannut greengirl päivämäärä 08.05.2011 12:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Jos saisin postissa sateen, heittäisin sisällön taivaaseen.

Kuva
Avatar
greengirl
 
Viestit: 86
Liittynyt: 21.04.2011 21:33
Paikkakunta: Turku
(: Nurkassa nökötävä lötkö

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja Suicca » 26.04.2011 02:45

Lightning (Final Fantasy XIII)
"Häh? Pelihahmo? WTF??"
Olen outo, myönnettäkööt, mutta.. Ennn mie sille voi mittään, etää Square-Enix meni luomaan liian hienon hahmon! Asennetta riittää vaikka muille jaettavaksi, ja nainen oikeasti myöntää omat virheensä. Hahmo on muutenkin aiivan taivaallinen; työskentelee "miesten töissä", ei sanojaan säästele tai kaunistele, kantaa aiivan upiaa asetta, taistelutyyli on herkkua silmille ja sormille ja hää omistaa koko pelin upeimman summonin (Odin on ollut yksi lemppareistani sitten seiskan, ja koska ei kolmessatoista esiinny Quezaa, Odin vetäisee pisteet. Plus son heppa. xD)
Asiaa ei tietenkään helpota naisen ulkonäkö. Vaikken ole hirvittävä vaaleanpunaisen ystävä, Lightningille se sopii. Naisen vaatetus on myös aiivan upia; takki pienine yksityiskohtineen, ruskea lyhyt hame, jonka alla nyörillä kiinnitettävät mustat lyhyet shortsit ja polviin ylettyvät kengät. Takana hulmuaa vielä punainen epämääräinen viitta ja voilá, siinä on voimakas naishahmo.

Pata (X Japan)
"Täh?! Se pelikorttimaa?? Aaai, se- SE JUOPPO?!"
Merirosvotyylistä irokeesiin, josta punapäähän kunnes lopulta ruskeaan kiharatukkaan. Pata oli ensimmäinen bändin jäsenistä, joka alkoi "rauhoittamaan" tyyliään vuoden 1992 konsertin jälkeen. (kyseinen konsertti oli sen aikaisen X:n viimeinen konsertti basisti Taijin kanssa. 1993 X palkkasi uuden basistin, Heathin.) Katsoessani muutamia vuosia sitten X:n konsertteja huomasin Patan jäävän hieman syrjään kaikelta fanitukselta, jota hide, Yoshiki, Toshi ja basistit saivat. Vähäsanainen kaveri, joka mikrofonin kiertää kaukaa, kuten minäkin. Muiden jäsenten riehuessa ties miten Pata soittelee rauhassa osuutensa välillä ehkä vilkaisten tovereitaan, kunnes pyörittää silmiään ja palaa omaan soittoonsa. Patan rauhallisuus on hänessä luultavasti se, mikä miun silmiin iski, näin jälkikäteen ajateltuna.
Fanitustani ei tietenkään auttanut vuoden 2009 vappuna pidetyt konsertit Tokyo Domella. Molemmille päiville liput, ja tuli kyllä huudettua Patan nimeä kurkku suorana, varsinkin kun kiharapää pyörähti pariin otteeseen ~10 metrin päässä olevalla catwalkilla. Sitten tuli samaisen vuoden joulu... Siskoni leikki ilkeää, ja paljasti aikaisen joululahjan: lippu Ra:INin keikalle Yokohaman Dragon Clubille. Illalla alkoi ja loppui aikanaan. Ennen loppua kiharapää onnistui kuitenkin saamaan pari sanaa suustaan käskiessä yleisöä pitämään naamat ummessa. :'DD Huusimme siis "Paaaata-chaaaan~!" moonta kertaa Patan juodessa Jack Daniel's -viskiä selkä yleisöön päin. Noo, keikan tultua päätökseen bändin oheistuotteiden ostajille ojennettiin myös nimikirjoituslaatat. Hetken luuli etteivät he voisi jaella nimmareitaan ~100 fanille, mutta niin he tekivät. Pata oli jonon viimeisenä, ja halia kysyessä hän suostui~! Tosin rukkapien ei noussut lainkaan tuoliltaan. Siinä tuli sitten huomattua, et viskin jatkuva kittaaminen ja tupakointi oikiasti olivat kiusanneet Patan hiuksia; ne olivat ihan karheat ja harventuneet! D: Noo, hää on jo + 40 vuotta, mutta silti..! Mutta, Lontoon ja Pariisin keikkoja odotellessa!


Ma ei keksi enempää tällä erää. Voisin pahoitella asiasta ainakin viidellä eri kielellä, mutta jätänpä kuitenkin väliin.
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja Colmio » 26.04.2011 09:28

Minä päätin nyt sitten avautua, ja kertoa vihdoin viimein jotakin:
Perillinen kirjasarja, aivan mahtava kirjasaarja, neljäs osa tulossa suosittelen lukemaan
Lumen ja jään maa kirjasarja, tämäkin on aivan mahtava Ilkka Auerin kirjoittama suomalainen kirja.
Fantasiakirjallisuus, varsinkin nuo yllämainitut, mutta pidän myös HP:stä ja olen jäsen kahdella fanifoorumilla:
Vuotis/Vuotava noidankattila, tavallinen fanifoorumi.
Finfanfun: Fanfiction foorumi, en suosittele alle 15- vuotiaille.
Pokemon!!! Kaikkki tämän foorumin jäsenet varmaankin ymmärtävät mikä Pokemonissa on hyvää ilman selittelyjäkin.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja Blaziken » 26.04.2011 15:26

colmio kirjoitti:Minä päätin nyt sitten avautua, ja kertoa vihdoin viimein jotakin:
Perillinen kirjasarja, aivan mahtava kirjasaarja, neljäs osa tulossa suosittelen lukemaan
Lumen ja jään maa kirjasarja, tämäkin on aivan mahtava Ilkka Auerin kirjoittama suomalainen kirja.
Fantasiakirjallisuus, varsinkin nuo yllämainitut, mutta pidän myös HP:stä ja olen jäsen kahdella fanifoorumilla:
Vuotis/Vuotava noidankattila, tavallinen fanifoorumi.
Finfanfun: Fanfiction foorumi, en suosittele alle 15- vuotiaille.
Pokemon!!! Kaikkki tämän foorumin jäsenet varmaankin ymmärtävät mikä Pokemonissa on hyvää ilman selittelyjäkin.


Perillinen on tosiaankin aivan mahtava! Onko sinulla tietoa, milloin se neljäs osa julkaistaan suomenkielisenä?
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja Pikachu123 » 26.04.2011 15:37

Blaziken kirjoitti:
colmio kirjoitti:Minä päätin nyt sitten avautua, ja kertoa vihdoin viimein jotakin:
Perillinen kirjasarja, aivan mahtava kirjasaarja, neljäs osa tulossa suosittelen lukemaan
Lumen ja jään maa kirjasarja, tämäkin on aivan mahtava Ilkka Auerin kirjoittama suomalainen kirja.
Fantasiakirjallisuus, varsinkin nuo yllämainitut, mutta pidän myös HP:stä ja olen jäsen kahdella fanifoorumilla:
Vuotis/Vuotava noidankattila, tavallinen fanifoorumi.
Finfanfun: Fanfiction foorumi, en suosittele alle 15- vuotiaille.
Pokemon!!! Kaikkki tämän foorumin jäsenet varmaankin ymmärtävät mikä Pokemonissa on hyvää ilman selittelyjäkin.


Perillinen on tosiaankin aivan mahtava! Onko sinulla tietoa, milloin se neljäs osa julkaistaan suomenkielisenä?

Sehän ilmestyy englanniksikin vasta marraskuussa, eli suomeksi se saadaan varmaan vasta ensi vuonna.

Perillinen on tosiaankin aivan mahtava kirjasarja, josta koko minun lukuinnostukseni sai alkunsa. Ensimmäisen osan Eragonin olen lukenut varmaan jo 7-8 kertaa. :P
Avatar
Pikachu123
 
Viestit: 187
Liittynyt: 08.03.2011 22:49

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja SnappiX » 26.04.2011 16:10

colmio kirjoitti:Minä päätin nyt sitten avautua, ja kertoa vihdoin viimein jotakin:
Perillinen kirjasarja, aivan mahtava kirjasaarja, neljäs osa tulossa suosittelen lukemaan
Lumen ja jään maa kirjasarja, tämäkin on aivan mahtava Ilkka Auerin kirjoittama suomalainen kirja.
Fantasiakirjallisuus, varsinkin nuo yllämainitut, mutta pidän myös HP:stä ja olen jäsen kahdella fanifoorumilla:
Vuotis/Vuotava noidankattila, tavallinen fanifoorumi.
Finfanfun: Fanfiction foorumi, en suosittele alle 15- vuotiaille.
Pokemon!!! Kaikkki tämän foorumin jäsenet varmaankin ymmärtävät mikä Pokemonissa on hyvää ilman selittelyjäkin.

Hyvä sinun on suositella finfanfunia yli 15 vuotiaille, kun olet itse 11 vuotias.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja Heiccu » 26.04.2011 16:19

PokeShipping
Hahaa Heiccu tha shipper iskee jälleen, beware! *evil laugh* Suuri "rakkauteni" jo yhdeksän (9) vuoden takaa ja marraskuussa juhlinkin kymmenettä Pokeshipperi-vuosipäivääni~ Koska minulla ei ole muuta tekemistä ja haluan tylsistyttää teitä kaikkia, kerronkin miten päädyin shippaamaan nimen omaan Ashia ja Mistyä keskenään XD Muistan nimittäin tosi hyvin, että kaikki alkoi jaksosta Tower of Terror (suom. Kummitustorni) erään älysöpön kohtauksen seurauksena kun katselin ekaa kautta tylsyyksissäni nauhalta. Saatte täysin vapaasti miettiä mistä kohtauksesta puhun :p Jostain syystä aloin pohtimaan päässäni "entä jos AshxMisty-shippauksesta tulisi joskus canon?" Ajattelin miten söpöä ja suloista ja mahtavaa se olisi, ja aloin myös muistelemaan muissa jaksoissa huomaamiani vihjauksia, jotka tukivat ajatusta shippauksen toteutumisesta. Silloin piirtelin jo joitain piirrustuksia, mutta sen homman lopetin aika äkkiä koska luulin ettei minusta koskaan tulisi hyvää piirtäjää, kunnes noin neljä vuotta sitten palasin takaisin piirtelyn pariin, jota jatkan edelleen. Piirtämisen lisäksi luen myös paljon Pokeshippy-ficcejä. Joululomalla luin lähes tulkoon 190 eri ficciä, kaikki Pokeshipping-aiheisia. Suurin osa niistä olivat todella hyvin kirjoitettuja ja niin suloisia, että voisi lukea useampaankin kertaan :3

Piirtäminen
Loistavaa ajanvietettä jos ei muuta keksi ja jos ideoita ja inspiraatiota löytyy. Takaisin piirtämisen pariin palasin löydettyäni dA:sta todella hienoja käsin tehtyjä piirrustuksia jolloin päätin että joskus vielä piirrän yhtä hyvin, tai jopa paremmin. Piirtelin tyyliin 4-6 piirrosta per päivä kesän ajan ja koulun alettua määrä laski yhteen-kahteen. Aluksi käytin joitain kaapista löytämiäni värikyniä, joilla sain hyvin tuntumaa värittämiseen ja siihen oman tyylin löytämiseen ja muutaman kuukauden päästä, kun pientä parantumista oli huomattavissa, ostin Suomalaisesta kirjakaupasta hieman paremmat värikynät ja kunnon piirrustuspaperia. Nyt olen varmasti sata kertaa parempi kuin neljä vuotta sitten, mutta en kuitenkaan ole vieläkään täysin tyytyväinen väritykseen, joka joskus kusahtaa niin pahasti etten viitsi upata kuvia minnekään :/ No "Üben macht den Meister" niin kuin sanotaan ja yritys on kovaa.

Nyäää, ei tule nyt muuta mieleen~
Avatar
Heiccu
 
Viestit: 126
Liittynyt: 12.12.2010 15:47
Paikkakunta: Aurinkokunta

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja Waker » 26.04.2011 19:50

Argatni kirjoitti:Jumalaa. Hän loi meidät ja antoi meille elämät, joita opimme käyttämään viisaasti. Hän on suuri opettaja, jota on syytä rakastaa ja kunnioittaa. Niin ollen saa myös vastarakkautta häneltä ja Pelastuksen. PS: Eli siis uskon Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen.

+1 Tähän paitsi että uskonnollinen vakaamukseni on meidän oikea Jumalamme, Madoka.

Sen lisäksi rakastan poi.... tyttöystävääni
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja August » 26.04.2011 21:10

Kielioppi, erityisesti morfologia
Joo, tää on taas näitä... Mutta viimeisen vuoden aikana olen käyttänyt huomattavasti vapaa-aikaani kielitieteeseen tutustuen. Tuntemieni kielten (ruotsi, saksa, englanti ja... suomi?) morfeemiston ja niiden taustalla olevien ilmiöiden lisäksi on erittäin miellyttävää keräillä varastoon myös hätkähdyttävimpiä knoppeja muiden kielten kieliopeista.

Erityisesti olen langennut germaanisten kielten verbioppiin, ja sen sisällä juuri vahvojen verbien vartaloissa tapahtuviin vokaalimuutoksiin (saksassa ”Ablaut”). Ilmiötä ei harmikseni kuitenkaan opeteta lukiossa, ja kysyttäessäkin opettajat vaikenevat niin teoreettisesta aiheesta kuin muuri. Yliopistopuuhia odotellessa voisinkin sanoa himoitsevani syvempää perehtymistä näihin verbiteemoihin suorastaan kuin hullu punaista polkupyörää. Osansa kiinnostukseni syntymiseen lienee myös sillä, että kitkuttaessani lukioruotsin 4.-kurssia selvitin omin nokkineni tilastoiden ruotsin IV konjugaation sisäiset vokaalimuutosluokat. (Mahtoiko olla että ruotsinkirjan verbiluettelon IV konjugaation verbeistä reilusti yli 50 % kuului kolmeen yleisimpään taivutusmalliin.) Sittemmin toki, kun tiesin mitä etsin, löysin nuo samat luokittelut kirjoistakin, mutta perusta yhteiselle historiallemme oli jo luotu.

Kaukainen haaveeni (tällä hetkellä) on eräänä päivänä hioa kasaan aihetta sivuava väitöskirja ruotsin kielen tai yleisen kielitieteen alalta. Joskohan aiheen tutkimuksesta löytyisi vielä sopivia ja mielekkäitä tutkimuskohteita... Kuten jutuistani saattaa olla aistittavissa, olen siis ennemminkin ideamaailman ja jollain tasolla ihmisestä riippumattomien järjestelmien ystävä kuin todellinen hardcore-humanisti.

Mahtaisikohan foorumin lingvistiväellä olla samantapaisia kiinnostuksenkohteita?
1. §: Johtaja on aina oikeassa.
2. §: Jos näin ei syystä tai toisesta ole, sovelletaan tilanteeseen pykälää yksi.
Vaihtolista YouTube Wi-Fi Friend Code
Avatar
August
 
Viestit: 14
Liittynyt: 01.11.2010 01:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja Wemps » 26.04.2011 23:14

^Tipuin kyydistä viimmeistään otsikon kolmannen sanan kohdalla.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja hevi arska » 05.05.2011 09:56

Waker kirjoitti:
Argatni kirjoitti:Jumalaa. Hän loi meidät ja antoi meille elämät, joita opimme käyttämään viisaasti. Hän on suuri opettaja, jota on syytä rakastaa ja kunnioittaa. Niin ollen saa myös vastarakkautta häneltä ja Pelastuksen. PS: Eli siis uskon Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen.

+1 Tähän paitsi että uskonnollinen vakaamukseni on meidän oikea Jumalamme, Madoka.

Sen lisäksi rakastan poi.... tyttöystävääni

Lol, Madoka ei ole sentään kaikkivoipa ylijumala xb Ja muistuttaa enemmän suojeluspyhimystä imo xb ihan sama.

Lol, itse rakastan veljeäni Villeä, kavereita/ystäviä, progressiivistä taidepainotteista musiikkia psykedeelisillä elementeillä (tai ilman), musiikin tekemistä sekä performointia, piirtämistä sekä läheisiä ihmisiä yleisesti. Toki on muitakin kohteita rutkasti mutta en jaksa luetella koska en rakasta tämmöisten asioiden luettelemista.
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja Doragon » 07.05.2011 00:11

Meikä rakastaa...

Tarinoita ja niiden keksimistä. Olen pienestä pitäen ollut kova keksimään hahmoja ja niille mitä ihmeellisimpiä ja vähän vähemmän ihmeellisiä seikkailuja, juonia yms. Tapaan tehdä kaiken päässäni enkä juuri koskaan kirjoita mitään, sillä annan ideoitteni kehittyä, kasvaa ja muuttua mieleni sopukoissa kaikessa rauhassa. Voisin kirjoittaa asiasta vaikka ummet ja lammet, mutta päätän säästää teitä ihmisparkoja kuulemasta kaikkein hulluimpia juttujani.

Piirtämistä. Olen koko pienen ikäni tykännyt suhertaa kaikenlaista. Piirtotaitoni eivät koskaan olleet kehuttavat, osittain johtuen ns. kehitysvammastani (käsien motoriikkahäiriöitä yms.) sekä lievästä henkisestä vajaavaisuudestani. Kun kuitenkin innostuin legendaarisesta lapsuuden suosikkipiirretystäni Hopeanuolesta (alias GNG), innostuin piirtämisestä ja suhteellisen lyhyessä ajassa siitä kehittyi intohimoni siinä missä tarinoiden keksiminenkin. Olenkin yhdistänyt nämä kaksi tekijää: kun kehitän tarinoita, teen usein asiaan liittyviä luonnoksia. Kuten tarinoitani, näitä luonnoksia en ole oikein koskaan julkaissut.
Olen vuodesta 2009 lähtien piirtänyt joka päivä aina jotakin, minkä ansiosta olen myös kehittynyt roimasti. Sanottakoot, että avatarani tällä (ja muuallakin) foorumilla ovat omaa käsialaani. Nyt kuvassa poseeraa ote meikän suht tuoreesta (tällä viikolla tehty) vesivärityöstä, joka esittää meikän rakasta kissaa.

Luontoa. En ole kauhea ympäristöfriikki, mutta pidän kovasti luonnonhelmassa olemisesta ja nautin olostani jos ympärilläni on enemmän luontoa kuin ihmisrakennelmaa. Metsässä olo rauhoittaa sieluni. Meren ranta tuulineen raikastaa pääni pahimpanakin päivänä.

Kissaani Minniä. Ja hän myös minua.

Pokémonia, Fullmetal Alchemistia ja Hopeanuolta.
Pokémonista olen aina pitänyt enemmän tai vähemmän, viimeiset noin yhdeksän vuotta hieman enemmän.
Fullmetal Alchemist eli kanssasi elämäni kolme hirveintä/parhainta vuotta, jonka päätteeksi sain teräksenlujan sisimmän.
Hopeanuoli lienee se tekijä, jonka takia olen nyt tässä.

Olen yksinkertainen sielu.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja R-B36 » 20.05.2012 17:33

Hoo, mä kans~ Rakastan;

Rakastani
Tottakai poikaystävä on rakas asia~

Mortal Kombat
Siis, joo. Tasan ainoo tappelupeli jossa mä jopa oikeesti voitan toisia! 8'D Kaikki ne siistit liikkeet ja tasot ja juoni ja ennenkaikkea hahmot ja ja ja vaikka mitkä! Tietenki, jos veren/sisäelinten/hakkaamisen/aivojen/ruumiinpalasten/tyyppien kuoleman näkeminen on vaikeahkoa niin en suosittelisi. Ja tietenki toisena miinuksena liikkeiden lukematon määrä ja niiden näppäiyhdistelmien muistaminen osaa mun kaltasten huonomuististen ihmisten kannalta olla tavattoman vaikeeta XD Haastava pelisarja se ainakin on.
Kabal on kova äijä~

Pokémon
Lapsuusmuistot 8') Ja kaikki muu mukava~

Transformers
Lisää lapsuusmuistoja! Muistan ku kaikki muut tytöt halus joko olla prinsessoja, kuningattaria tai eläimiä, mutta mä halusin olla valtava taistelurobotti! Oikeen hieno ja KAMALAN laaja sarja, joka on siis pyörinyt TV:ssä aina 80-luvulta lähtien~ Vieläkin ylpeesti Decepticon!

Predator/Yautja
Niin... Rastapäiset saalistaja-alienit...

Kaverit/perhe
Itsestäänselvyys.

Piirtäminen
En mä tätä sellai varsinaisesti rakasta, mutta kivaa se on kun on edes jossakin hyvä.

Minä
En oo itserakas mutta oon kuitenki rakas ittelleni!~
Ota käsi, se auttaa 8)
Avatar
R-B36
 
Viestit: 7
Liittynyt: 04.03.2012 20:30
Paikkakunta: Heinola
(: FATALITY!

Re: Mitä te rakastatte/tykkäätte?

ViestiKirjoittaja JayEm » 20.05.2012 17:56

Rakastan...

Pokémonia
Miksi ei tätä voisi rakastaa? Lapsuuteni ilo oli hankkia kaikki 3. sukupolven pelit LeafGreeniä lukuunottamatta ja pelata niitä tuntikausia. Tuolloin ei kyllä ollut kavereita eikä linkkikaapeleita joiden kanssa vaihdella ja otella, ylemmille tahoille kiitos DSn langattomista yhteyksistä ja uusista peleistä. Tämä harrastus on saanut vain enemmän pökköä pesään lukiossa uudelleen aloitetun keräilykorttipelaamisen ja aina harrastetun kilpailullisen videopelaamisen myötä, ja rakkaus tätä kohtaan on ajanut minut jopa liigaliiderin asemaan. Rakastan ja tulen varmasti rakastamaan Pokémonia lopun elämääni.

Hyvää videopeliä
Kun kerran saat näppisi sellaiseen kiinni. Ennakkoluulottomasti ostat pelin ja toivot että se on jostain kotoisin. Olet saattanut lukea pari arvostelua, kuulla kaverilta, ja sitten napsautat pelin päälle ja pelaat. Kun ostoksesi kannattaa, kun ajankäyttösi on ollut mukavaa pelin parissa. Kaikki palaset kohdillaan grafiikoista pelimekaniikkaan oman sukupolvensa asettamien rajojen sisään. Se on hieno tunne. Siihen peliin palaat kyllä vielä myöhemminkin vaikka olisit sen jo pelannut 100% läpi. Pelaat sen uudestaan ja palautat mieleen kaiken mitä sen kanssa koit pari vuotta takaperin. Sen onnen tunteen kun peli pyörii mukavasti eteenpäin.
Näistä esimerkkejä voisi olla Megaman X: Command Mission, God Of War, Ratchet&Clank -sarja PS2lla.

Tutustumista uusiin ihmisiin ja hyvää seuraa
Ainahan se jännittää tavata uusia ihmisiä. Mutta kun sitten alat vaan juttelemaan, kuuntelemaan ja välillä pari argumenttia heität väliin, alkaa sulautua mukaan. Tulee paljon hyviä naurunaiheita, ja naurattaa voi kunnollakin. Vähän kuin humaltuisi hyvästä seurasta. Se on sellainen hyvä humalatila, mistä ei tarvitse edes maksaa.

Viileää/kylmää juomaa kesällä
Vettä, limpparia, mehua, olutta... kunhan se on kylmää ja juomakelpoista, sitä ei voi rakastaa tarpeeksi kuumana kesäpäivänä. Ja kyllä se muulloinkin kelpaa, talvellakin!

Tuommoiset nyt pulpahti ensimmäisenä mieleen.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Seuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa

cron