The Legend of Zelda

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja theNazze » 02.02.2012 21:17

Timantti kirjoitti:Ajattelin, että voisi ostaa Skyward Swordin, kun hehkutettu erittäin hyväksi peliksi ja muuta. Tilanne on kuitenkin se, että peli on sen ~~60 € ja motion plussa lisää vielä parisen kymppiä summaan (verkkokauppoja en pääse käyttämään), joten pelin hinnaksi tulisi noin 80 €.

Onko mielestänne noin korkean hinnan arvoinen peli? D:

Ehdottomasti. Voisin jopa sanoa, että SS on paras peli, jota olen pelannut.

Itseltäni löytyy:
- Wind Waker (GC)
- Twilight Princess (GC ja Wii)
- Phantom Hourglass (DS)
- Spirit Tracks (DS)
- Skyward Sword (Wii)
- Ocarina of Time 3D (3DS)

Kaikki olen pelannut läpi, osan muutamankin kerran. Postaan joskus myöhemmin lisää, kun on paremmin aikaa. :D
Tampereen keilakerho 2010 -jäsen
Tampereen ei-enään-niin-keilakerho 2011 -jäsen

"Hiiri pissii pumpuliin nurkassa."
Avatar
theNazze
 
Viestit: 143
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Moi, oon Nasse, mut en asu enää maan alla :)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 03.02.2012 20:39

Itselläni on vain Skyward Sword (Ja on ensimmäinen Zelda-pelini), ja on todellakin hintansa arvoinen. Juuri voitin Ghirahimin (Ensimmäinen encounter), peliä pelannut n. 3 tuntia. Peli tosin olisi vielä parempi, jos Wii-ohjaimeni ei olisi hiukan kaput.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Timantti » 03.02.2012 21:03

No ostin toissapäivänä sitten sen Skyward Sword + ohjain -bundlen, koska se tuli vain 6 euoa kalliimmaksi kuin peli ja Motion Plus : P

Olen nyt parina päivänä mättänyt peliä ihan liikaakin, olen jo tulitemppelissä (just pääsin sisään). Kesti ikuisuus löytää kaikki avaimen palaset >: (
Vois kyllä pitää vähän taukoa, etten speedrunni tätä läpi kuten Ocarina of Timen. Kertaakaan en tosin vielä ole sortunut netin walkthrougheihin, ja aion pitää sen linjan loppuun asti. : D

Mutjoo, kiva peli. Miekkailu on hauskaa ~~
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 04.02.2012 23:52

Omasta mielestäni miekkailu on paras osa peliä. Itsekin pääsin tänään Earth Temple'n sisään. (Skyward Sword avattu 3 kertaa Wiillä) Avaimet olivat todellinen tuska, varsinkin kun Fi'n tutka meni jatkuvasti sekaisin, Wii-ohjain keskellä ruutua, kursori oikeassa alakulmassa tai sitten ns. invertoituneena (Kun käänsin oikealle, meni vasemmalle). Kalibroinnissa varmaan jotain häikkää. Jos jotain vihaan pelissä, se on Loftwingillä lentäminen. Sitä rasittavampaa asiaa pelissä ei ole.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Rayquick » 02.03.2012 21:11

Shiny Entei kirjoitti:Jos jotain vihaan pelissä, se on Loftwingillä lentäminen. Sitä rasittavampaa asiaa pelissä ei ole.

Mikä niissä niin pahaa on? Itse pidän niillä liitelystä ja mahaplätseistä lentäville saarille. Hero mode ei kyllä kovin haastava ole heti sen jälkeen kun muinaisesta arkusta sen kultaisen sydänlaatan. Pelin bossi oli eeppinen mutta lopuksi liian helppo. Salamalla bossia ja vähä ripeää huitomista ja siinä se.
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 04.03.2012 15:05

Lentäminen rassaa minua siinä mielessä, kun se on niin vaikeaa. Kun yritän lentää ylöspäin, loppuukin linnulta kunto ja pitää taas sukeltaa. Skyloftiin pääseminen yhdestäkään pilviportista vie niin paljon aikaa.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 11.03.2012 01:01

Zeldaan, Linkiin, ja Ganondorfiin olen tutustunut vasta vähän aikaa sitten. Ja on kyllä hyvä että tutustuin. Omistan nyt 3ds:n ja Ocarina of timen, mutta nyt tuli hidaste. Aika hypyn jälkeen... mitä. Sheikki käskee mennä siihen kylään hakemaan jonkin esineen, mutta minkä ja mistä. Se ihme ennustuskivikään ei auta. Olenko nyt ihan onneton tässä pelissä, kun en tätä pääse läpi...
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Flyffel » 11.03.2012 01:07

Go where Shiek tells you and enter the graveyard. Head left and pull the grave with flowers infront of it. The screen should say ??? . Race the dead form of Dampe and win. This gets you the hookshot. Now play the song of time to leave. Head to the Lost Woods and find the sacred forest meadow. Go to were Saria was sitting on the tree stump and look up. Use your hookshot on the branch and enter the Forest Temple. Complete it and Shiek will let you go back to being kid link. That is what Shiek mean't to say.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Darrell » 19.03.2012 14:32

Okei. Olen nyt hieman koittanut tuota Skyward Swordia pelata. Skyview Templessä olen jo, mutta tuskin uskallan pelata eteenpäin pariin päivään. Pelissä on hienot grafiikat ja kontrollit. Esim miekkailu on aivan mahtavaa, ja jousipyssyn käyttäminen on myös aika hienoa sen perusteella mitä olen netistä lukenut. Toivottavasti en enää ikinä osta kuitenkaan mitään muita Zelda pelejä Wiille, sillä se kuka tekee Zeldapelien hämähäkit, on liian taitava. Järkytyin Skyview Templessä siitä ensimmäisestä hämähäkistä, joka roikkui seitissä. Yritin kuitenkin jatkaa eteenpäin. Lopulta päädyin sinne huoneeseen missä on kaksi verkossa kiinni olevaa yksilöä, ja siellä lopussa on Quadro Baba. Noh, "swingasin" sinne toiselle puolelle huonetta liaaneilla. Katsoin samalla netistä Zelda Dungeonin ohjeita, ja siinä kerrottiin tappamaan se toinen. Tapoin sen toisen. Siellä oli sellainen kristalli mikä piti aktivoida. Päätin ensin yrittää tappaa sen toisen hämähäkin kuitenkin, mutta löin vahingossa verkkoa, ja se tippui maahan. Järkytyin maalla kävelevästä Skulltulasta niin paljon, että pistin heti Wii ohjaimen sammutusnapin pohjaan.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 19.03.2012 17:39

Pakko sanoa tuosta Skulltula-kokemuksesta seuraava: LOL. Omasta mielestäni niissä ei ole mitään karmivaa, vaikka ne maassa tallustavatkaan. Alhaalta ylös ja Fatal Blow. Sinne meni hämppy. Bosseja on nyt tultu mätettyä, Master Sword saatu, ja sitten iski tämä: Hävisin hemmetin Imprisonedille. Oli YKSI varvas jäljellä ja se pääsi temppelille. Ei hemmetti >_> Noh, viikon päästä yritetään sitten uudestaan. Pakko on todellakin sanoa tämä: Jousipyssy on todella mukava vimpain, sanoin Clawshot :)
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Darrell » 19.03.2012 18:20

Shiny Entei kirjoitti:Pakko sanoa tuosta Skulltula-kokemuksesta seuraava: LOL.

No siis onhan ne aika järkyttävän näköisiä tälläiselle hämähäkkikammoiselle. Kyllähän minua aluksi Ocarina of Time 3D:nki Skulltulat pelotti.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Timantti » 20.03.2012 00:44

Mulla oli muutaman viikon tauko Wiin pelaamisesta, mutta viime viikolla pääsin taas Skyward Swordin pelaamisen makuun :3

Oon jo käsittääkseni tosi lopussa tätä peliä, Master Sword hankittu ja sankarin laulustaki puuttuu enää sähkölohiksen osa. Olen yhä sitä mieltä, että kyseessä on paras peli ikinä ^^ Miekkailu on yhä hauskaa, tosin se on viime aikoina mennyt vain ohjaimella huitomiseen. Pitäisi kyllä keskittyä siihen enemmän, niin olisi hauskempaa. Jousipyssyllä ampuminen on kyllä hauskaa. Ja vihaan lentämistä. D:

Itsekkin pelkäsin pelin alussa jopa pelkkiä Keesejä (lepakoita) puhumattakaan hämiksistä. Loppua kohti kaikkiin vastuksiin oppi tottumaan, eikä oikein mikään enää ole mitenkään pelottavaa. Silent Realmit olivat aluksi kyllä ihan kamalia, oli oikeesti kylmä hiki otsalla kun ekassa guardianit jahtaa, nään jo vikan tearin, kunto loppuu D: feilasin kaikissa ainakin kahdesti ennen kuin pääsin läpi. Loppua kohti alkoivat ne kuitenkin tuntua hauskoilta, ja Eldin-versio oli jo aika mukava. Kuitenkin olen sitä mieltä, että onneksi ei enää ikinä niitä :› Mulla meni pari yritystä vikoissa Imprisonedeissa, ku katapultti ampu ohi. Kivoin bossi on kyllä ollut Moldarach. Emt miks. :p

Darrell, pistäs ne oppaat pois. Peli on oikeesti paljo kivempi ilman niitä. :D

E: Nyt tulee kyllä taas viikon tauko, kun me ollaan isän luona ja Wii on äidillä ;‹ no ehkä mä kestän. Ehdinpähän tehdä muutakin ;p

E^2: No kyllä mäki kerran jouduin katsomaan Ancient Cisternissä sen lukon oikeaa kooda D: en keksinyt sitä millään. Muuten olen pärjännyt kokonaan ilman oppaita.
Viimeksi muokannut Timantti päivämäärä 20.03.2012 17:25, muokattu yhteensä 1 kerran
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 20.03.2012 09:53

Ennen minäkin vihasin lentämistä, mutta nyt siitä tuli paljon helpompaa, kun vahingossa tein helpottavimman liikkeen ikinä :3 Minulla oli aina hankaluuksia päästä pilviporteilta takaisin Skyloftiin, mutta nyt kun huomasin sen, että kun heilautat Wii-ohjainta alaspäin, lintu nousee oikein kunnolla ilmaan.

P.S. Komppaan Timanttia, peli on paljon hauskempi ilman oppaita. Itse olen joutunut käyttämään sellaisia vain Sandshipissä.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Darrell » 20.03.2012 17:25

Itse yritän aina hämisdungeoneissa päästä sen läpi mahdollisimman nopeasti, joten pidän niissä ainakin opasta. Saatan ehkä muissa paikoissa pelata ihan normaalistikkin. Ja btw, lentäminen on aika hauskaa.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Rayquick » 03.04.2012 22:30

Tämmönen tuli tilattua. Entinen 10 reikänen tipahti lattialle ja hajos.
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Jr.Ykä » 05.04.2012 18:33

Itse omistan Skyward Sword, Twilight prinsess sekä nessin 8-bittisen.
Skyward on mielestäni mukavampi, mutta Twilight vakavampi.
Pidän enemmän Twilightistä, sillä siinä pysyy kursorit ruudussa ja
joysticki suorassa (toisin kuin Skyward).
8-bittinen on hauskahko, mutta läpi en ole vielä jaksanut mennä.


Shiny Entei kirjoitti:Bosseja on nyt tultu mätettyä, Master Sword saatu, ja sitten iski tämä: Hävisin hemmetin Imprisonedille. Oli YKSI varvas jäljellä ja se pääsi temppelille.


On helpompikin tapa kuin hakata varpaita.
Menet Imprisonedistä katsottuna ylemmälle tasolle (ilmasuihku), ja hyppäät sen päänpäälle, hakkaat paalua ja sanot imprisonedille "good bye".
Viimeksi muokannut Jr.Ykä päivämäärä 12.05.2012 16:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Mielekkäästi mielessäni mieltä mietiskellessäni miellyin mielettömiin mieltymyksiin mielekkäistää mielteistä.
Täytyy hämmentää, ettei pala pohjaan
Avatar
Jr.Ykä
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05.11.2010 18:44
Paikkakunta: Oulu

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 05.04.2012 22:11

Kyllä tuo tyyli tuli huomattua heti sen jälkeen, kun pääsin uudelleen Wii'lle. Nyt vedän tämän pelin "Second Questia", eli Hero Modea. Eldin Volcano on sijaintini, muutama Side-Quest tehty. Pienen haasteen asetin: En saa käyttää mitään muuta kilpeä kuin Wooden Shieldiä ja sen kehityksiä.

[LOL] Hero Mode on hemmetin hankala: Jouduin ensimäisessä Ghirahim-ottelussa koettamaan uudestaan yli 10 kertaa. Et kestä kuin kolme iskua ja kuolet. Keijukaisia oli taskussa, mutta ne nyt menivät ensimmäisellä yrityksellä.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Rayquick » 06.04.2012 12:24

Hakkasin itse juuri Hero moden läpi, hankin siinä samassa hylian shieldin. Mitäs vielä pystys tekemään? Peli tuntuu olevan inhottavan lyhyt. Twilightin peluuseen meni ainakin kuukausi ennen kuin sen sain hakattua. Siinäkin sais olla joku hero mode.
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Timantti » 07.04.2012 17:47

Ite en oo vielkää jaksanu/ehtiny vetää Skyward Swordia läpi, vaikka olisi enää pelin vika bossi jäljellä =p Oon tosin nyt viimeks ku pelasin hankkin Hylian Shieldin, eikä mennyt kuin kaksi yritystä. Ensimmäinen yritys päättyi viidennen kohdalla Imprisonedin vikaan matsiin. Siispä ilmeeni oli varmaan aika mahtava, kun loppujen lopuksi toisella yrityksellä pääsen kahdeksanteen otteluun: Imprisoned vol. 3! >___________>
No loppujen lopuks voitin sen kyllä aika selvästi. Ajattelin aloittaa kyllä sankarimoodin pelin jälkeen, tosin en tiedä jaksanko pelata sitä kovin pitkälle, oon aika huono pelaamaan tätä peliä. : 3

Ja eikö tässä(kään) pelissä ole minkäänlaista postgamea, ts. kun jatkaa peliä joka on vedetty läpi, se jatkaa siitä mihin viimeksi tallensi ennen viimeistä bossia? D : Näin olen ymmärtänyt, ja itse pitäisin enemmän postgamesta. Nojaa, ehkä kestän.

Aion kyllä pelata sen ens viikolla läpi, ku mennään äidin luo ^ ^
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Rayquick » 07.04.2012 19:02

Ei ole tainnut missään legend of zelda pelissä jatkua peli vika bossin jälkeen. Olisi kyllä mahtavaa jos jatkuis.
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa

cron