The Legend of Zelda

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja frost » 29.11.2013 09:44

Pelasin toissapäivänä Link betweenn wordsin loppuun, ja pidin siitä todella paljon. Muissa zelda peleissä en yleensä kuole, mutta tässä kuolin kuudesti. Nyt aion kuitenkin vetäähero-modella kuolematta. Hero-modessa kaikki tekee neljä kertaa enemmän vahinkoa, joten katsotaan miten pärjään. :)
Viimeksi muokannut frost päivämäärä 29.11.2013 19:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
frost
 
Viestit: 547
Liittynyt: 03.11.2010 19:18

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 29.11.2013 13:07

frost kirjoitti:Pelasin toissapäivänä Link betweenn wordsin oppuun, ja pidin siitä todella paljon. Muissa zelda peleissä en yleensä kuole, mutta tässä kuolin kuudesti. Nyt aion kuitenkin vetäähero-modella kuolematta. Hero-modessa kaikki tekee neljä kertaa enemmän vahinkoa, joten katsotaan miten pärjään. :)

Koitappa vetää Link to the past kuolematta. ;)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 29.11.2013 16:09

Zhaituki kirjoitti:
frost kirjoitti:Pelasin toissapäivänä Link betweenn wordsin oppuun, ja pidin siitä todella paljon. Muissa zelda peleissä en yleensä kuole, mutta tässä kuolin kuudesti. Nyt aion kuitenkin vetäähero-modella kuolematta. Hero-modessa kaikki tekee neljä kertaa enemmän vahinkoa, joten katsotaan miten pärjään. :)

Koitappa vetää Link to the past kuolematta. ;)


Niinpä. Vanhat Zeldat ovat ylivoimaisesti uusia vaikeampia... :P

Voi kun olisi rahaa tähän... :o ALttP:hen liittyy niin paljon muistoja, että ALBW on pakkohankinta. No, jouluksi viimeistään. ^^
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Illusions » 01.12.2013 23:25

Iskälle ostettiin Triforcella varustettu Nintendo 3DS XL, ja mukana tuli A Link Between Worldsin latauskoodi eShoppiin. Pitää odottaa että se vetää pelin läpi ennen kuin itse pääsen siihen käsiksi...

Odotellessa päätin viimein pelata Skyward Swordin loppuun. Aloitin SS:n jälleen alusta (kuten tapoihini kuuluu joka kerta pitkän tauon jälkeen). Aiemmin pelatessani en muista tarkalleen mihin olen päässyt, lähes loppuun kuitenkin. Kahden päivän intensiivisen pelaamisen jälkeen aloittamisesta olen nyt avaamassa tietä pilviröykkiöön, vetänyt siis kolme ensimmäistä mestaa läpi. Pidemmällä varmaan olisin, ellen keskittyisi jokaikiseen arkkuun ja sivutehtävään ja lukisi jokaista repliikkiä läpi.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja skitty » 02.12.2013 00:38

Meuhkaan nyt tyhmien kysymysteni kanssa täälläkin...

Sain lauantaina itselle lahjana tuon Zelda Ocarina of Time 3DS:lle ja tuo savettaminen sai minut tänään raivoon. Pelasin tänään peliä siihen saakka kun käyn linnassa haastattelee Zeldaa ku käskettiin. Siitä suunnistin seuraavan kaupunkiin ja savetin. Pienen tauon jälkeen päätin jatkaa peliä ja tsädääm! peli alkoi sieltä ekasta kylästä! Ei voi olla mahdollista vai onko? Teenkö jotain väärin? Enkö voikkaan savettaa missä haluan vai täh? Valaiskaa vanhaa. Viimeksi pelannu Zeldaa ala-asteella kun olin kolmos luokalla ja siitä on aikaa joku 20 vuotta (luoja ku mä oon vanha).

E: Kappas, manuaali! Eli ymmärsinkö oikein: Mikäli olen ns. avomaastossa ja tallennan niin peli heittää minut automaattisesti joko kotiin tai ajan temppeliin (?). Jos olen luolassa niin tallentaa aina luolan alkuun??
skitty
 
Viestit: 10
Liittynyt: 09.10.2013 17:15
Paikkakunta: Kajaani

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Flyffel » 02.12.2013 01:53

PokéGirl4-ever kirjoitti:Niinpä. Vanhat Zeldat ovat ylivoimaisesti uusia vaikeampia... :P

No ei kyllä ole, ellei puhuta sitten ihan ensimmäisestä (joka vaikeus johtuu lähinnä karseasta, epäreilusta tavasta olla kertomatta minne pitää mennä - tämä olisi nykyään todellinen keinotekoinen suunnittelusynti). [Vanhat] Oracle pelit ovat Phantom Hourglassin lisäksi helpoimmat Zeldat. Vaikein Zelda, jonka olen pelannut, on ehdottomasti Twilight Princess. Ei välttämättä kuolemisen kannalta vaan arvoituksiltaan. Ylipäänsä 3D:t ovat vaikeammat kuin 2D:t.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Illusions » 02.12.2013 21:20

skitty kirjoitti:E: Kappas, manuaali! Eli ymmärsinkö oikein: Mikäli olen ns. avomaastossa ja tallennan niin peli heittää minut automaattisesti joko kotiin tai ajan temppeliin (?). Jos olen luolassa niin tallentaa aina luolan alkuun??

Jep. Lapsena Kokiri Villageen ja aikuisena Temple of Timeen.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 03.12.2013 16:29

Keltainen Rayquaza kirjoitti:No ei kyllä ole, ellei puhuta sitten ihan ensimmäisestä (joka vaikeus johtuu lähinnä karseasta, epäreilusta tavasta olla kertomatta minne pitää mennä - tämä olisi nykyään todellinen keinotekoinen suunnittelusynti). [Vanhat] Oracle pelit ovat Phantom Hourglassin lisäksi helpoimmat Zeldat. Vaikein Zelda, jonka olen pelannut, on ehdottomasti Twilight Princess. Ei välttämättä kuolemisen kannalta vaan arvoituksiltaan. Ylipäänsä 3D:t ovat vaikeammat kuin 2D:t.

Siis minun mielestäni Twilight Princess on yksi helpoimpia Zelda pelejä joita olen pelannut, ainoastaan niistä Darknut ritari otuksista oli haastetta mutta muuten helppoja vihollisia/bosseja.

Link to the past mielestäni taas on se vaikein koska siinä vain on todella vaikeaa pysyä hengissä. -_-
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Flyffel » 03.12.2013 18:43

Zhaituki kirjoitti:Siis minun mielestäni Twilight Princess on yksi helpoimpia Zelda pelejä joita olen pelannut, ainoastaan niistä Darknut ritari otuksista oli haastetta mutta muuten helppoja vihollisia/bosseja.

Justhan sanoin että se on puzzleiltaan/tehtäviltään hankalampi, ei vihollisiltaan. .-. En edelleenkään tiedä miten yhden tietyn sydänpalasen jäätalossa saa.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Illusions » 03.12.2013 22:46

Twilight Princess on kyllä minunkin mielestäni haastavin noin aivopähkinöiden kannalta. Olin siinä jumissa monessa kohtaa, ja onnistuin pelaamaan kokonaan läpi vasta monen *köh* vuoden päästä ilmestymisestä... Etenkin Arbiter's Grounds tuotti ongelmia, tosin siihen vaikutti sekin, että pelkään suunnilleen omaa peilikuvaanikin (noh, en kyllä läheskään mutta antaa kuvaa rohkeudestani) ja inhotti vetää kyseinen paikka läpi.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Illusions » 18.02.2014 13:45

Yritän saada Ocarina of Timea 100% läpi, niin että osaisiko joku neuvoa miten vimputissa saan Fire Templestä viidennen kerroksen arkun haettua (oikeassa "huoneessa", koska vasemmastahan saa Megaton Hammerin)?
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Illusions » 09.11.2014 21:55

Majora's Mask remake on tulossa. Itken itseni onnesta uneen. <3

Tässä muuten traileri.

3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 10.11.2014 03:31

Ensi perjantaista lähtien pääsee ajaa Mario Kart 8:ia Linkillä ja Hyrule Castle rataa. Samalla saa "Master Bike" pyörän. :D

Tosin vain DLC:nä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja FeenixRainbow » 19.01.2015 16:30

Hei! Olen pohtinut tässä viittiikö tätä pelisarjaa kokeilla js haluaisin kysyä mitä peliä olisi paras pelata ensin (omistan vain 3ds:sän)? Kiitos sille joka viitsii vastata!
3DS FC 0361 6464 2011 Feenix
Pokemon X and Y PSS... :)
FeenixRainbow
 
Viestit: 75
Liittynyt: 02.01.2013 14:45
(: :)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 19.01.2015 17:12

FeenixRainbow kirjoitti:Hei! Olen pohtinut tässä viittiikö tätä pelisarjaa kokeilla js haluaisin kysyä mitä peliä olisi paras pelata ensin (omistan vain 3ds:sän)? Kiitos sille joka viitsii vastata!

Kannattaa aloittaa varmaankin 3DS:än Ocarina of Timestä. Se on klassikosta remake ja suurinosa zelda faneista pitävät juuri ocarina of timeä sarjan parhaana pelinä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Illusions » 18.07.2015 20:55

Ah, hommasin itselleni Majora's Maskin Wiille. Viimein olen päässyt sitä itse pelaamaan, vaikka sen omistimmekin joskus kymmenisen vuotta sitten. Olen tosin katsonut useammankin playthrough:n YouTubesta (Chuggaaconroyn oli aika mehevä), joten tiedän periaatteessa pelin kulun, ja se onkin yksi suosikeistani, mitä Zeldoihin tulee. Tällä hetkellä olen Ikana Valleyssa, ja siellä on tullut vähän aikaa jumitettua koska kuumottaa elävät kuolleet. :p
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Flyffel » 06.06.2016 21:58

Pian on E3 ja saamme vihdoinkin nähdä lisää seuraavasta Zeldasta! /o/

Itselläni ei ole WiiU:ta mutta ehkä NX tulee hommattua, tämä peli kun tulee sekä U:lle että NX:lle. (Kuitenkin todennäköisempää että NX ei tule hommattua, mutta silti. P:) Kiinnostaa ainakin nähdä vähän lisää tästä kuulemma entistä enemmän "open world" Zeldasta.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Edellinen

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 44 vierailijaa

cron