Azumanga Daioh

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Azumanga Daioh

ViestiKirjoittaja Doragon » 05.01.2011 15:33

Tutustuin sarjaan heti sen rantauduttua suomeen, pääosin erään netissä näkemäni hauskan videopätkän seurauksena...enkä ole katunut.

Sarjan huumori osaa olla todella hauskaa ja iskevää. Ehdoton lempihahmoni taitaa olla Sakaki ja tämän Maya-kissa, joka siis esiintyy viimeisessä osassa.

Henkilökohtaisesti pidän Kiyohiko Azuman uudemmasta huumorisarjasta Yotsuba&!, josta olen Azumangan tavoin kerännyt ja lukenut kaikki suomeksi ilmestyneet osat.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Azumanga Daioh

ViestiKirjoittaja Waker » 05.04.2011 20:47

Azumangan huumori oli mielestäni suureksi osaksi turhaa ja geneeristä.
Viimeksi muokannut Waker päivämäärä 03.01.2013 12:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: Azumanga Daioh

ViestiKirjoittaja Heiccu » 06.04.2011 18:55

Azumangalle propsit siitä, että se oli ensimmäinen mangasarja, jonka olen lukenut loppuun asti, lähinnä sen lyhyyden ja tyylin takia. Olin joskus puolisen vuotta sitten tonkimassa siskon mangahyllyä kun tavallaan lyötiin vetoa siitä minkä (yhden) mangan jaksaisin lukea loppuun asti. En nimittäin ole mikään suuri mangan ystävä. Tuli kokeiltua kaikki maailman Cherry Juicet, Yotsubat ja Fruits Basketit, mutta kyllästyin jokaiseen keskimäärin kolmannenkymmenennen sivun kohdalla, kunnes käteeni tarttui ensimmäinen osa Azumanga Daiohista. Tykästyin kyseisen mangan piirrostyyliin ja huumoriin, ja ensimmäinen osa tulikin luettua hyvin nopeasti kunnes parin päivän kuluttua olikin kaikki neljä osaa kahlattu läpi :D Ennen tätä mikään muu mangasarja ei ollut innostanut lukemaan niin paljon kuin Azumanga.
Pidän sarjan hahmoista aika lailla, jokaisesta löytyy jotain hauskaa, mutta ehkäpä se meikän suosikki on opettaja Yukari. Ei härre Gud, tämä hahmo aiheutti kaikkein parhaimmat repeämiset, aivan mahtiopettaja, vähän meikästä tulee samanlainen ope kunhan valmistun :'D
Avatar
Heiccu
 
Viestit: 126
Liittynyt: 12.12.2010 15:47
Paikkakunta: Aurinkokunta

Re: Azumanga Daioh

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 27.12.2012 13:52

(kommentoin vanhaa viestiketjua...)
Azumanga Daioh on iiihana!
Omat suosikkini ovat Tomo, opettaja Tanizaki ja Kagura!
Pakko myöntää, että itse olen kuin sekoitus Tomoa, Chiyoa, Tanizakia ja paria muuta Daiphin tyyppiä...
Olette varmaan tutustuneet Azuman toiseen tuotokseen, Yotsubaan?
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Azumanga Daioh

ViestiKirjoittaja elbo » 13.04.2013 23:21

Noh, empä ole paljoa mangaa lukenut tai animea katsonut, mutta silti lukemani/katsomani perusteella voin sanoa, että päätön sarja. Anime ainakin soveltuu hyvin tilanteeseen, kun on tooooodella väsynyt eikä jaksa keskittyä mihinkään muuhun (lue:juonelliseen) animeen.
Avatar
elbo
 
Viestit: 52
Liittynyt: 31.03.2013 01:17
Paikkakunta: Pori


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 58 vierailijaa

cron