D.Gray-Man

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

D.Gray-Man

ViestiKirjoittaja The Maziger » 15.01.2011 17:15

Wikipedian artikkeli D.Gray-Manista


Onko kukaan muu törmännyt tähän huvittavaan sarjaan? Itse törmäsin D.Gray-Maniin siten, että kaverini antoi minulle koko anime sarjan jota sitten aloinkin katsoa, tosin olin jo ensinmäisen jakson katsonut ja silloin sarja ei oikein iskenyt.

Mielipiteeni D.Gray-Manin anime versiosta~

Ensimmäine jakso ei todellakaan houkuttanut minua jatkamaan D.Gray-Mania katsomista ja haukuinkin sarjan kliseiseksi. 7 jaksoa kun sain katsottua olin jo totaalisesti koukussa, vaikkakin vielä haukuin jaksojen kliseisyyttä. Tällä hetkellä menen anime jaksossa 77/103, joka kertoo kuinka pahasti olenkin koukuttunut sarjaan. Sarja voi alussa olla hieman vaikea selkoinen, mutta ainakin itselleni se avautui 10 jakson jälkeen. Osa jaksoista on puuduttavia kun yhteen taisteluun saatetaan käyttää peräti 5 jaksoa. D.Gray-Manin anime sovituksen suurin ärsyttävin kohta omasta mielestäni on se, että hahmot tuppaavat itkemään jokaisessa jaksossa Vaikkakin D.Gray-Manin kliseet pomppivat silmille ja seuraavat liikkeet arvaa, niin omaperäisellä huumorilla sitä jaksaa katsoa : D Koukutuin pahasti sarjaan, että nyt olen tekemässä cossinkin : D

Alunperin ajattelin, että tulen "Lavi" faniksi sarjan aikana, mutta yllätyinkin koska tulinkin "Allen" faniksi, [jopa niin pahasti että teen täksi vuodeksi Allen cossin...]

Mitä nyt kavereideni kesken olen D.Gray-Manista puhellut olemme päätyneet tulokseen, että Suomessa D.Gray-Man sarja tunnetaan mutta sitä "luetaan maan alla".

Manga versiosta olen 4 ensinmäistä osaa lukenut ja ihan mukavalta se vaikuttaa

Keskutelua D.Gray-Manista~
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: D.Gray-Man

ViestiKirjoittaja Pimee Umbba » 16.01.2011 03:01

D.Gray-Maniin tutustuin ensimmäisen kerran n. vuosi sitten kun etsin uutta shounen-sarjaa katsottavaksi. Törmäsin DGM sitten kaverin avulla ja katselin animea suurella mielenkiinnolla.. olihan kyseessä vähän "synkempi" sarja, kun esimerkiksi Katekyo Hitman Reborn tai Naruto. Katsomis into kuitenkin jäi 30 jakson paikkeille.. miksikö? DGM mangaka pietti pitkää taukoa käsivian vuoksi ja täten animekin sitten meni tauolle.. ja lopulta lopetettiin jaksoon 103. Lopetus on kuulemma niin huono, että en enään vaivautunut katsomaan sarjaa eteenpäin, koska en halunnut pilata näin hienoa sarjaa huonolla lopulla.

Nyt taas vain tuntuu siltä, että DGM pitäisi katsoa loppuun. Kaveri on alkanut taas hehkuttamaan sitä ja suunnitellut ensi vuodelle (2012) Allen cossia ja minä totta kai lupauduin Laviksi. Mangaan en kuitenkaan edelleenkään koske, koska nykyinen piirtotyyli on muuttunut NIIN paljon alkuperäisestä ja muutenkin sarja on menossa niin huonoon suuntaan. Animena jatkan loppuun asti..

Mutta, DGM hyviä puolia on sen mielenkiintoinen idea (toki kliseinen mutta eivätkö kaikki shounen-sarjat sitä ole?) ja hahmot ovat kivoja ja persoonallisia. Sarjan synkkyys myös kiehtoo, koska yleensä ne sarjat mitä minä katson ovat valoisia ja pirteitä. Tosin kun Maziger, ite olen juuri Lavi-fani, jonka vuoksi myös cossin hänestä haluan tehdä~
Porukka Kasaan! Cosplay Ryhmä
||One Piece||Bakuman||Fairy Tail||Katekyo Hitman Reborn||
Pokémon Black FC: 3009 7318 7437
Avatar
Pimee Umbba
 
Viestit: 80
Liittynyt: 01.11.2010 15:56
Paikkakunta: Sodis

Re: D.Gray-Man

ViestiKirjoittaja The Maziger » 16.01.2011 14:38

Pimee Umbba kirjoitti:Mutta, DGM hyviä puolia on sen mielenkiintoinen idea (toki kliseinen mutta eivätkö kaikki shounen-sarjat sitä ole?) ja hahmot ovat kivoja ja persoonallisia. Sarjan synkkyys myös kiehtoo, koska yleensä ne sarjat mitä minä katson ovat valoisia ja pirteitä. Tosin kun Maziger, ite olen juuri Lavi-fani, jonka vuoksi myös cossin hänestä haluan tehdä~



Itse cossin tänä vuonna Allenia ja kaverini cossii Kandaa sitten kun palaa Japanista : D

Nyt tänään tuli viimeisteltyä pokkari 4 ja manga on parantanut odotuksiani, se on ihanaa, että manga etenee nopeammalla temmolla kuin anime, 4 pokkariin menessä asioita on käyty noin 40 anime jakson edestä o_o
Oma Timcanpy ois kyllä kiva omistaa : D
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa

cron