Yu-Gi-Oh!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja mr.Panda » 24.01.2011 20:19

Yu-Gi-Oh! on hieno japanilainen korttipeli joka on jatkunut jo vuodesta 1996 tähän päivään asti ja jatkuu edelleen.Alkuun Yu-Gi-Oh! oli pelkkä egyptiläinen kortti peli jossa taisteltiin pahoja henkiä vastaan ja lukittiin ne millenium esineisiin.Niitä papit käyttivät taistelussa pahaa vastaan.Nykyään on uusi Yu-Gi-Oh!
Sarja 5D`s jossa henkilöt taistelevat korteilla samalla kun ajavat moottoripyörillä ja muilla ajovälineillä.Tätä kutsutaan "Riding Duel":aamiseksi.
Ketkä ovat pelanneet jotain Yu-gi-oh peliä,millä pelikonsolilla,mitä pakkaa pelaatte ja mistä sarjasta se on? (Yugi,GX,5D)
Kaikkea Yugioh peleihin liittyvää voi myös kysellä apuja

Tiedoksi niille jotka odottavat uuden Yu-Gi-Oh! pelin,Over the Nexus:in tuloa.Peli tulee DS:älle. Peli sisältää yli 4,200 korttia,uuden duel runner taistelun sekä duel puzzle editionin ja paljon muuta. Tämän pelin englanninkielinen versio julkaistaan Huhtikuussa.Lisätietoa:
http://yugioh.wikia.com/wiki/Yu-Gi-Oh!_ ... _the_Nexus
"Jumala antoi ihmiselle yhden pelimerkin nimeltä elämä" - Seto Kaiba

Pandan TCG Vaihtoluola -> viewtopic.php?f=26&t=211
Avatar
mr.Panda
Jyväskylän Liiga-Leader
 
Viestit: 235
Liittynyt: 01.11.2010 11:29
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 09.02.2011 17:58

Mä ainakin pelaan yugiohia, ja mun pakka on täysin insect pohjainen. Pelin ostoo aion harkita. Lempparihahmo sitten on OFC yugi :D
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja Slayer » 05.04.2011 21:06

Ygo animet on kaikki katottu ja mangaa jonkun verran lukenu. Myös alkuperäiset ihanat abriggedit, joissa ei ees pelattu korteilla vaan leikiteltiin sillä aidolla shadow gamella ja annettiin pahoille jätkille opetus.

Aihepiiri on videopelit eli kai sitten niistäkin jotain:
YGO Master of the cardsia pelannut ja siinä sellanen aggressiivinen warrior synchro. Yritän tosin saada limiter removalin ja tehtyä machine pakan. AG kaiketi, kun se on irl pakkanakin.

Sit jossain vaiheessa kun löytää niin ajattelin hankkia YGO tag force 5:n. En ole tähän menness'ä muualta ku puolenkuun peleistä löytäny.
True Fighter never gives up. He/She is true victor in the end.
Miun vaihtarit
Blogini
Avatar
Slayer
 
Viestit: 146
Liittynyt: 16.01.2011 16:42
Paikkakunta: Apinoiden planeetta

Re: Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja omanyte fossil » 20.11.2013 21:37

minäkin pelaan yugiohia ja mulla on siinä gladiator beast pakka
Avatar
omanyte fossil
 
Viestit: 74
Liittynyt: 15.12.2012 18:18
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 21.11.2013 01:13

Chaos Constellar pakalla itse pelaan vaikka en kovin aktiivisesti olekkaan pelaillut viime aikoina.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja Porkabu » 09.04.2014 23:12

Aah vanha kunnon Yugioh. Tuli pidettyä taukoa, kun Zexal alkoi. Päähahmo oli niin ärsyttävä. Annoin kuitenkin mahdollisuuden, mutta en kestänyt. Kuulin kuitenkin että Zexalista oikeasti tulikin myöhemmin hyvä sarja. Ehkäpä maratoonaan sen kesällä. Alkuperäinen on suosikkini ja 5D on vahvana kakkosena.

Korttipeliä olen vuosia pelannut.
Ensimmäinen pakkani oli Crystal Beast. Toimi suht hyvin lukuun ottaen sen, etten koskaan onnistunut saamaan Topaz Tigeria

Nyt suunnitteilla olisi Spellcaster pakka. Olen aina halunnut käyttää Dark Magicinia vaikka se ei enää niin voimakas olekaan...
Dragon Ruler kiinnostaa myös, mutta muutamat kortit niistä bannattiin joten pakkaa ei oikeen voi rakentaa.
Haluan noudattaa sääntöjä vaikka pelaankin vain huvikseni :P

Ehkäpä sitä joku päivä uskaltaisi tallustamaan Hesan Fantasiapeliin muita vastaan pelailemaan, kun olen vain kavereita vastaan pelaillut. Siellä ainakin pyöri väkeä aikoinaan :P
You can buy everything but "love," "friendship" and "exp points".
Avatar
Porkabu
 
Viestit: 101
Liittynyt: 04.03.2011 19:17
Paikkakunta: Rovaniemi
(: Olen aiina valmiina pokemon otteluun!

Re: Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 10.04.2014 15:07

Porkabu kirjoitti:Aah vanha kunnon Yugioh. Tuli pidettyä taukoa, kun Zexal alkoi. Päähahmo oli niin ärsyttävä. Annoin kuitenkin mahdollisuuden, mutta en kestänyt. Kuulin kuitenkin että Zexalista oikeasti tulikin myöhemmin hyvä sarja. Ehkäpä maratoonaan sen kesällä. Alkuperäinen on suosikkini ja 5D on vahvana kakkosena.

Korttipeliä olen vuosia pelannut.
Ensimmäinen pakkani oli Crystal Beast. Toimi suht hyvin lukuun ottaen sen, etten koskaan onnistunut saamaan Topaz Tigeria

Nyt suunnitteilla olisi Spellcaster pakka. Olen aina halunnut käyttää Dark Magicinia vaikka se ei enää niin voimakas olekaan...
Dragon Ruler kiinnostaa myös, mutta muutamat kortit niistä bannattiin joten pakkaa ei oikeen voi rakentaa.
Haluan noudattaa sääntöjä vaikka pelaankin vain huvikseni :P

Ehkäpä sitä joku päivä uskaltaisi tallustamaan Hesan Fantasiapeliin muita vastaan pelailemaan, kun olen vain kavereita vastaan pelaillut. Siellä ainakin pyöri väkeä aikoinaan :P

Itse juuri alkamassa kasaa Gimmick Puppet pakkaa ja Zombie pakkaa nyt kun tuli Premium Gold setti. Tuosta setistä tulee esim. Plaguespreader zombiet ja avain gimmick puppet kortit.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja Porkabu » 11.04.2014 22:40

Zhaituki kirjoitti: Itse juuri alkamassa kasaa Gimmick Puppet pakkaa ja Zombie pakkaa nyt kun tuli Premium Gold setti. Tuosta setistä tulee esim. Plaguespreader zombiet ja avain gimmick puppet kortit.


Plaguespreader zombie on varmaan Doomkaiser Dragonia varten? Taisi olla yksi ekoista Ultimate rare korteistani. Ei vaan koskaan tullut käytettyä kun kyseinen Tuner hirviö harmillisesti puuttui...

Veljenikin alkoi rakentamaan Gimmick Puppet pakkaa hiljattain kun kokeili sitä Dueling Networkissa. Itse kokeilin Madolche pakkaa. Täytyy kyllä myöntää, että erittäin kovia vastustajia nuo Gimmick Puppetit. Niillä saa helposti XyZ kutsuttua voimakkaita hirviöitä. Sitten ollaankin helposti pulassa jos ei ole valmistautunut vaikkapa Black Horn of Heavenillä. Toisaalta kun Special Summon on nykyään niin helppo on ihme jos jollakin ei ole vähintään yhtä korttia pakassaa SS:än negatoimiseen.

Joudun itse varmaan netistä penkomaan joitan vanhoje boostereita. Ei taida täällä suomessa olla mitään paikkaa mistä voisi yksittäisiä kortteja ostaa. Legend of Dragons boosterista tulee Eye of Timaues joko sopisi hyvin Dark Magician pakkaan. Pitää vain etsiä joku boosteri josta saisi Dark Paladinin helposti. Eye of Timaeus olisi tietysti kiva omistaa ihan muutenvaan. Mahtavaa, että vihdoin saatiin nämä legendaariset neloskauden lohikäärmeet korteiksi asti. Ehkäpä Mirror Force Dragonkin saa pian nähdä päivän valon.
You can buy everything but "love," "friendship" and "exp points".
Avatar
Porkabu
 
Viestit: 101
Liittynyt: 04.03.2011 19:17
Paikkakunta: Rovaniemi
(: Olen aiina valmiina pokemon otteluun!

Re: Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 12.04.2014 04:56

Porkabu kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti: Itse juuri alkamassa kasaa Gimmick Puppet pakkaa ja Zombie pakkaa nyt kun tuli Premium Gold setti. Tuosta setistä tulee esim. Plaguespreader zombiet ja avain gimmick puppet kortit.


Plaguespreader zombie on varmaan Doomkaiser Dragonia varten? Taisi olla yksi ekoista Ultimate rare korteistani. Ei vaan koskaan tullut käytettyä kun kyseinen Tuner hirviö harmillisesti puuttui...

Veljenikin alkoi rakentamaan Gimmick Puppet pakkaa hiljattain kun kokeili sitä Dueling Networkissa. Itse kokeilin Madolche pakkaa. Täytyy kyllä myöntää, että erittäin kovia vastustajia nuo Gimmick Puppetit. Niillä saa helposti XyZ kutsuttua voimakkaita hirviöitä. Sitten ollaankin helposti pulassa jos ei ole valmistautunut vaikkapa Black Horn of Heavenillä. Toisaalta kun Special Summon on nykyään niin helppo on ihme jos jollakin ei ole vähintään yhtä korttia pakassaa SS:än negatoimiseen.

Joudun itse varmaan netistä penkomaan joitan vanhoje boostereita. Ei taida täällä suomessa olla mitään paikkaa mistä voisi yksittäisiä kortteja ostaa. Legend of Dragons boosterista tulee Eye of Timaues joko sopisi hyvin Dark Magician pakkaan. Pitää vain etsiä joku boosteri josta saisi Dark Paladinin helposti. Eye of Timaeus olisi tietysti kiva omistaa ihan muutenvaan. Mahtavaa, että vihdoin saatiin nämä legendaariset neloskauden lohikäärmeet korteiksi asti. Ehkäpä Mirror Force Dragonkin saa pian nähdä päivän valon.

Ei vaan ihan zombie synchro pakkaa varten spämmimään Beelzejä. :D

Tälläinen on Beelze:
Image
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 23.04.2014 16:08

Itse olen joskus pikku skidinä pelannut kyseistä peliä.Peliä on hauska pelata vaikka minulta meni into jo kauan sitten.
Olen pelannut jollain oma tekoisella pakalla ja pelannut veljeä vastaan ja hävinnyt sekä voittanut.

Hyvin hauska korttipeli pidän kyllä. :)
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja AlluMan96 » 29.11.2015 21:08

Kyllähän se on mielenkiintoinen sarja toi Yu-Gi-Oh. Vasta äskettäin on alkanut nousta kiinnostus sarjaa kohtaan. Muistan, että meidän koulussa joskus ala-asteella alun perin ihmiset pelasivat paljon Pokemon korteilla, sitten siiryttiin Duel masterssiin (Joo, se YGO-ripoff oli juttu meillä ennen itte YGO:ia) ja sitten vasta Yu-Gi-Oh kausi alkoi. En jaksanut alkaa keräämään YGO-kortteja kersana, kun oli pitäny jo uusia kortit kerran Pokemonista Duel Mastersiin siirtyessä, niin se oli sitten osa mun lapsuutta, joka vähän lensi mun ohi.

Aloin kattoon GX:ää, kun mun sisko esitti sitä mulle ja se itse korttipeli oli se, joka koukutti mut mukaan. Onhan se GX muutenkin hyvä sarja, jos sen japaniks kattoo ja, pitää kyll myöntää, se on mun lemppari näistä sarjoista tähän asti. Mä tykkään, kun YGO ei ota itteään liian tosissaan. Sen koko idea on ittessään jo vähän hölmö mun mielestä ja se on mukava, kun sarjan käsikirjoitus ottaa tämän huomioon ilman, että se muuttuu täydeksi pelleilyksi. Se on se ohut linja, jota GX osaa niin hyvin kävellä. Kaikki on esitetty suhkot suoralla naamalla, mutta ne senaariot, joihin joudutaan on joskus niin yli-huippuja (Cyber end dragon uskonto ja dojo esimerkiks), että sen huomaa, ettei ne oo 100% tosissaan.

Ite korttipelin suhteen, mulla on ollu aika hidas alotus. Onhan mulla jo pohja mun ekaan deckiin. Se on vielä vähän työn alla ja iso osa sitä on vielä täytetty place-holdereilla, mut kyllä se tästä kasvaa, kuhan vaan pari hyvää booster-pakkaa tulis. Priorisoin Six Samurai kortteja ja kaiken kaikkiaan, mun deck on kehitetty pelaamaan paljon anti-magic peliä. Mun Six samurait Yariza ja Kamon kumoaa face-down ja face-up magic/trap kortteja, Thunder king Rai-oh pystyy kumoamaan special summonit ja lukottaa draw-pohjaiset kortit kuten Pot of greed. Sen liskäks, mulla on painostus banish-kortteihin. Dimensional fissure on hyvä riski-peli, Dimentional prison on aika äräkkä puolustus-trap ja D.D Crow on periaatteessa vaan mun Deckissä niin, että se voi joutua Graveyardiin, joten mä voin uhrata sen poistaakseen mun vastukselta vaarallisen kortin pelistä. Vähän vaan ärsyttää, että mun pitää nää kortit erikseen tilata Puolenkuun pelin nettisivulta, ku Kokkolassa ei myydä YGO-kortteja.

Ainoo ongelma tässä vaiheessa on se, että mulla ei ole sitten ketään, ketä vastaan pelata. En ole vielä saanut yhtäkään matsia käyntiin ja vaikka mun sisko ja hänen kaveri kerää kortteja, mä en oo ihan vielä tarpeeks itse-varma mun ymmärryksestä tän pelin sääntöjä kohden alkaa pelaamaan toisia alottelioita vastaan. Mä mielummin haluaisin ekaks kokeilla pari kertaa pelata ihmistä vastaan, ketkä oikeesti osaa tän pelin hyvin ja osaa selittää sen aloittelialle, mutta eihän täällä Kokkolassa kukaan pelaa YGO:ia. Kaikki ainakin Kiviniityssä vaan pelaa Magic:iä ja hyvät niille, mutta olispa täällä vähän kovempi YGO kantakin. Vaikka niitä pelaajia oliskin täällä ympärillä, mä en oikeen tiedä, miten saavuttaa ketään heistä. En oo varma, pietäänkö näillä main minkäänlaisia kortti-peli kokoontumisia, joissa vois tavata YGO pelaajia ja oon tarpeeks ujo, etten pystyis vaan randomisti kysyä ihmisiltä, jos he pelaavat YGO:ia tai tuntisi ihmisiä, jotka pelaavat. Toistaseks, on vaan pakko pitää passivista vihjoittelua. Räplään mun kortteja koulussa sillä toivolla, että joku potentiaali YGO-pelaaja huomais ja voitais ehkä käydä tutorial-matsi läpi.
Avatar
AlluMan96
 
Viestit: 1
Liittynyt: 29.11.2015 20:22
Paikkakunta: Kokkola
(: Which of you five, would like to play my little game?

Re: Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja Reimius » 29.11.2015 21:55

En ees huomannu tätä topickia täällä.

Meikäläisellä on aika paljon infoa kyseisestä korttipelistä animen ja videopelien puolelta. Mulla ei toistaseks oo vielä paljoa kortteja ja videopelejä lukuunottamatta en oo vielä yhtään ottelua pelannu. Kauheesti kyllä tykkään analysoida ja selvittää korttien tietoja ja teorisoida tilanteita.
Kuva
3DS FC: 1564-4474-4935
Reimius
 
Viestit: 99
Liittynyt: 31.07.2014 21:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja Bu_fu » 07.07.2016 10:48

Harrastin tätä korttipeliä yli 8 vuotta, lopetin harrastuksen vuonna 2012-2013 koska ei vaan enää innostanut eikä kiinnostanut kyseinen harrastus. Mutta 2015 vuonna, eräs hyvä ystäväin joka kanssa tätä korttipeliä harrastaa, kertoi uusia asioita ja lahjoitti vähän kortteja. Tästä sitten sain uuden innon ja mielenkiinnon aloittaa harrastus ns. puhtaalta pyödältä ja nykypäivänäkin olen edelleen aktiivinen harrastaja :)

Kortteja ei ole vielä paljoa, mutta Devpro nimistä ohjelmaa tulee käytettyä pelin pelaamiseen sekä pakkojen suunnitteluun. Myös Dueling Network sivua käytän joskus. :)
3DS Friend Code: 1006-2879-2331 (Toni)
Avatar
Bu_fu
 
Viestit: 117
Liittynyt: 04.08.2011 17:47
Paikkakunta: Heinola/Lahti

Re: Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja Bu_fu » 03.10.2016 21:31

Heissan, halusin tulla kertomaan että viimeaikoina, on ollu servereillä hämminkiä näissä sovelluksissa sekä sivuilla (Dueling Network) jossa pääsee ottelemaan internetin kautta tätä peliä. Tällä hetkellä YGOpro Devpro sovelluksen serverit ovat epävakaat joten sielä pelit jotkut toimii ja Dueling Network on täysin alhalla.

Nämä ohjelmat toimivat tällä hetkellä normaalisti:
-YGOPRO The Dawn of a New Era
-ygopro-1.033.7-v2

Nykyää pelailen aikausein tuola ygopro 1.033 EU serverillä, käyttäjänimellä Bu_fu (FIN). Muutkin ohjelmat löytyvät mutta niitä käytän harvemmin. Jos törmätään YGO pelaajat, let's have some duel :3
3DS Friend Code: 1006-2879-2331 (Toni)
Avatar
Bu_fu
 
Viestit: 117
Liittynyt: 04.08.2011 17:47
Paikkakunta: Heinola/Lahti

Re: Yu-Gi-Oh!

ViestiKirjoittaja Omega » 20.01.2017 15:56

Itsekkin pelailen Yu-Gi-Ohia ja tulin tänne kun huomasin Yu-Gi-Oh! Suomen olevan alhaalla.

Olen itse kyllä pakkoja innokas suunittelemaan, mutta mitää pelaamiseen tulee, no... Häviän peleistäni noin 75 %.

Vaikka minulla on kyllä muutamia pakkoja jo valmiina, mieluiten ehkä käyttäisin joko Metalfoes tai D/D/D pakkaa...
Omega
 
Viestit: 2
Liittynyt: 20.01.2017 15:43


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa

cron