Chrono Crusade

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Chrono Crusade

ViestiKirjoittaja Pokemon Peruna » 06.02.2011 22:44

Heipä hei kaikille foorumilaisille pitkästä aikaa. Ajattelin kirjottaa tämmösen lyhyen kuvauksen tästä mangasta, koska omasta mielestäni ensimmäinen osa oli niin mainio. Suosittelen kaikille mangan ystäville, että aloittaa tämän lukemisen. Vaikutti vaa niin täydelliseltä. Kyllähän nyt edes ekan osan voi ostaa kattoo mitä tykkää.

Joo elikkäs tää manga kertoo nunnasta nimeltä Rosette ja sen sopimuskumppanista Chronosta. Tää kaksikko mättöö jotain random demoneja ja muuta mukavaa himo aseilla ja kaikella jännällä. En halua kertoa Chronosta mitään tai muuten kaikilla menee yllätys piloille, mutta Chrono vaikuttaa harkitsevaisemmalta kuin Rosette, koska Rosette innostuu heti paukuttelemaan kun löytyy taistelua. Enpä näistä mitään pitkää selostusta ensimmäisen osan jälkeen keksi, mutta kyllä näitten persoonallisuus tulee hyvin esiin heti.

Tästä mangasta löytyy paljon huumoria ja toimintaa. Ei ollut ensimmäisessä osassa omasta mielestäni mitään mitä olisi pitänyt jättää pois. Koko ajan tapahtuu kaikkea jännää/veikeää ja toiminta kohdat menevät mukavasti suoraan asiaan ilman pitkiä pitkitys puheita.

Ja tän hinta on muuten 6,90€ kaupassah, että ihan perus. Taisin lukee netistä että tähän tulee 8 osaa, korjatkaa jos muistan väärin.
Joskus on jännää joskus ei.
Avatar
Pokemon Peruna
 
Viestit: 43
Liittynyt: 01.11.2010 15:14
Paikkakunta: Tuuri

Re: Chrono Crusade

ViestiKirjoittaja aono » 19.02.2011 00:10

Olen katsonut kyseisen sarjan animena ja olihan tämä ihan positiivinen kokemus.
Spoiler:
Erittäin hauska ja loistava romanssi, kun 2 erillaista olentoa kohtaavat, demoni ja ihminen. Mutta kuten heti alussakin kävi selväksi vaikka Chrono onkin demoni, niin hän on hyvä sellainen. Aluksi olin hieman skeptinen sarjan suhteen, kun tarina tuntui sijoittuvan aikakaudelle josta en niinkään välitä, mutta muutaman jakson jälkeen olin myyty. Sarjahan sisältää joksenkin aika raakaakin demonien silpomista, mutta siinä samalla Rosetten ja Chronon välit lähenevät lähenemistään, eikä tietenkään pidä unohtaa kaikkea komiikkaa mitä sarja tarjoaa! Mutta ehdottomasti sarjan kohokohta on se loppu. Oijoi se vaan siis oli jotain niin kaunista, kun Chrono meidän kuolematon demoni luopuu elämästään Rosetten vuoksi.

Suosittelen sarjaa kaikille, jotka eivät sitä ole vielä nähneet!
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Chrono Crusade

ViestiKirjoittaja Chiru » 11.11.2011 19:01

Sen verran, kun sarjaa olen lukenut (pari pokkaria) voin sanoa, että ihan OK sarja. Voi suositella oikeastaan kenelle vain, kuka ei ole kovin herkkä (sarjassa siis roiskuu verta). Ihan peruskamaa omasta mielestäni, vaikka yrittääkin olla omanlaisensa. Katsotaan nyt minnepäin sarja etenee. Osataan ehkä silloin antaa tuomio paremmin xD
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Chrono Crusade

ViestiKirjoittaja crazyraichu » 13.11.2011 01:13

Olen kerännyt kaikki pokkarit ja tykkäsin sarjasta kovasti. Tuli aika haikea fiilis, kun se loppui.. Jotenkaan ei ehtinyt tutustua joihinkin hahmoihin tarpeeksi, toisiin taas liiankin hyvin. Olisin halunnut nähdä Satellaa ja Fiorea enemmänkin... nyyh. En nimittäin edes tajunnut kunnolla niiden kohtaloa. Se kohtaus oli jotenkin vaan niin epäselvä.

Elizabeth oli aivan loistava hahmo, ehdottomasti yksi lemppareistani! Hän tarvitsisi vielä vähintään yhden lisätarinan lisää (haha).

Tein muuten äsken tämän testin. Olin Azmaria. *electrode*
3DS FC: 4682-8552-4571
PSN: RenataKills
Avatar
crazyraichu
 
Viestit: 108
Liittynyt: 21.11.2010 14:11
Paikkakunta: Kemi
(: HOENN REMAKET OHMYFGOD


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa

cron