Regigigas on hieno pakka

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Regigigas on hieno pakka

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 21.12.2010 19:49

Joo ei jaksanut aikaisemmin kirjoittaa kun piti tänäänkin vielä raahautua viimeisen kerran kouluun...

Perjantai 17.12
Aika meh kun perjantaisin koulua 8-14:55. Onneks Psykologian opettaja oli poissa, pääsin koulusta jo 13:40 xP. Lähdin sitten aikaisemmalla bussilla helsinkiin, koska ei kotonakaan olisi ollut tekemistä. Hesassa palloilin randomisti jossain (kävin fantsussa ostamassa pari mangaa) kun yritin kuluttaa aikaa. Menin asemalle Miikkua vastaan, juna tosin "yllättäen" oli myöhässä, joten Tapsan ja Tattarin juna saapui pari minuuttia Miikun junan jälkeen. Suunnattiin Stockalle, jossa oli liian pitkät kassajonot, joten suunnattiin mäkkärin kautta Kampin bussiterminaaliin. Sieltä sitten bussilla meille ja pelaamaan TCG. Tai no, taisin pelata vain 2 peliä mut anyway xP. Pelattiin sitten Race For The Galaxyä (reiskaa) muutama peli, sen parissa taisi vierähtää muutama ylimääräinenkin tunti, koska kello oli jotenkin kummallisesti jo mennyt yli kahdentoista.

Lauantain 18:12
Aamulla herätys liian aikaisin (oma herätys oli 7:30, mut orjat herätti melullaan ;___;), ekana suihkuun ja sit aamupalalle (söin kai ruhtinaallisesti yhden banaanin). 8:30 alettiin tallustamaan asemalle, koska bussi ei voinut osata tulla lähemmän pysäkin kautta <___>. Bussissa tein decklistin, joka siis erosi tapsan listasta siten, että minulla oli 2 Sagea ja 4. DCE, tapsalla 2 PONTia ja Relicanth. Kampissa käytiin kaupassa ja lähdettiin toisella bussilla kohti lauttasaarta. Lauttasaaressa sitten suunnistettiin paikalle 2v vanhojen muistikuvien avulla. Millakin liittyi mukaan matkalla, kun ei ollut vielä löytänyt turnauspaikkaa. Turnauspaikalla sitten odotin, että Tampereen orjat tulisivat, jotta saisin pahvini. Sain odotella aika kauan, kunnes lopulta sain pahvini ja pääsin viemään decklistin Kivikerolle (olin jo ilmoittautunut aikaisemmin). Pelasin siis Gigasta kuten Miikku, Tattari ja Tapsa, tyyliin max 4 kortin ero meidän pakoissa xP.

1. Regigigas vs. Laura joku, Gengar/Machamp
Olin vähän fuu kun näin Gastlyn, ajattelin että GengarVileplume ja tulee tiukka matsi. Noh, sieltä sitten ilmestyikin Machop peliin, jonka jälkeen olin enemmän fuu, koska Machamp on vaikeampi vastus kuin Vileplume (ainakin testipelien perusteella). Noh, häiritsin Lauran peliä Mespriteillä ja GIratinalla niin paljon, että ei paljoa haitannut vaikken koko peliä pitänyt powerlukkoa. Draggasin Machopin ajoissa pois pelistä, Gengareihin pamautin Giga Blasterilla 100 ja Crobatilla kops ilman Faintingia. Vastustaja nosti ainoastaan 3 prizeä ja nekin sacrificeistäni.

1-0

Jesh, yksi Machamp voitettu, muut Machampit eivät toivottavasti sitten pääsisi niin hirveän pitkälle kun ei kerran counteria sille ole. Tapsa oli combo breaker ja hävisi matsin omaan evotukseen.

2. Regigigas vs. luxuss, Gyarados
Lauri starttasi kai 2 Smearglella, itse aloitin pelin ja Mesprit aloituskädessä, PP. Latasin gigasia manuaalisesti parisen vuoroa lukottaen, kunnes T3 topdeckaan Seekerin ja donkkaan Smearglen Hammerilla.

2-0

Pelattiin sitten matsin jälkeen toinen peli, joka meni aika tiukalle, koska powerlukkoni loppui ja gyarados pääsi mäiskimään 110. Voitin draggaamalla Combeen xP.

3. Regigigas vs. Miska, LuxChomp
LuxChomp, jes. Pitäisi olla helppo matchup, siis pitäisi... Noh, starttaan Gigasilla, Collectoretan Giratinan ja Mespritin jne. Let Loose ja Powerlukko, Let Loosesta nostan sitten aika huonot kortit. Nostin kuitenkin Judgen ja ajattelin, että judgetan vielä parempien korttien toivossa. Noh, nostin sitten 3 energiaa ja switchin <___>. Miska sanoi, että ennen Judgea kädessä jotain 2 Chomp X ja DCE ja nyt judgesta sai cyrusin jne ;___;. Peli olikin sitten aikalailla siinä, koska en oikein saanut mitään tehtyä, powerlukko pysyi muutaman vuoron, mutta ei tarpeeksi pitkään. Onnistuin kuitenkin roskaamaan Miskan molemmat Psychic enut ja Metalli oli prizeissä, eli olisi ollut helposti voitettavissa jos olisi judgesta/Let Loosesta noussut jotain.

2-1

Peli meni aikaan, joten en kerenny/jaksanut lähteä kauppaan. Nälkä oli, mutta ei vain jaksanut. Ajattelin että jos seuraava kierros menisi nopeasti niin voisin mennä ennen seuraavaa...

4. Regigigas vs. Rai-Chan, Machamp/Scizor
Ffffuuuu, oletin että vastassa on Machamp/Scizor, ja niinhän siellä olikin. Laura aloitti Machopilla ja potkaisi chatottiani, se tosin meni ohi. Noh, laputin Uxiella, liitin sille enun ja crobatilla 10 eteen. Powerlukkoa ja toisella uxiella nostan SSU, tulee heads ja 10 lisää machopille. Sain kolmannenkin uxien, joten tuhlaan kädestä jotain pois ja nostan SSU, heads, ja donkkaan Uxiella ainoan Machopin.

3-1

Oli PP matsi. Noh, kerkesin kauppaan ostamaan ruokaa ja rikkomaan 20€ setelin, että pystyin lunastamaan Rai-Chanilta figuurini. Söin ruuan ja sitten alkoikin seuraava kierros.

5. Regigigas vs. Water, Gyarados
Water starttaa Magikarpilla, itse aloitan Uxiella. Topdeckaan Crobatin, mutta kädessä ei ole enua, mehh. Noh, Water pelaa Sagen, nostaa kortit, toteaa PP ja Sea Sprayaa. Nostan kortin, teen normaalin vuoron ja donkkaan Karpin.

4-1

Regigigas on näköjään donkkipakka O___O.

6. Regigigas vs. Kim Roos, Kingdra/Machamp
No FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU luulin jo ettei yhtäkään Machamppia ole 4-1 (mod aono). Noh, se olikin sitten downparing, FFFFUUUUUU^2. En muista oikein mitään, mutta sain häirittyä peliä sen verran, että machamppeja näkyi vaan 1, joka sitten ohkosi Gigasini. Jos Machampille ei olisi ilmestynyt belttiä, olisin saanut toisella penkillä olevalla Gigasillani Machampin ohkottua Hammerilla, koska olin dragannut sen eteen toisella gigasilla.

4-2

Olin sillai että hyvästi topcut. Noh, juteltiin siinä sitten aika kauan, siihen asti koska aika huudettiin ja menin katsomaan sijoitustani. Olin 8. ja Isto sanoi että olen jatkossa, jesh! Sitten katsoin kuka on ekana, aono Donphan/Machampillaan, FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Ja koska käynnissä olevat matsit eivät laskeneet Tonun opponents opponents winnejä, jouduin tyytyymään 8. sijaan (katsoin, että meillä oli samat opponents winnit) ja Machamp/Donphaniin.

7. Regigigas vs. aono, Donphan/Machamp
Lähdin peliin sillä asenteella, että jos kaikki toimii niin voitan, jos machmppeja näkyy niin scuuppaan. Noh, eka peli alkoi ihan hyvin, mutta aono nostikin topdeckistä enun ja kädessä oli karkki ja Machamp SF. Noh, taisin laputtaa omalla vuorollani ja scuupata sen jälkeen.

Noh, seuraava alkoi hiukan paremmin, tosin powerlukko loppui T2 tai 3, jonka jälkeen peliin ilmestyi norsu ja sen jälkeen Machamp, jolloin päätin scuupata.

4-3

Noh, olin tyytyväinen että topcuttasin ja pääsinpähän aikaisemmin pelaamaan Citadelssia. Tosin, Carcassone oli kesken, jonka tapsa sitten lopulta vei. Miikkukin kerkesi komeasti voittamaan koko roskan senioreiden osalta Gigasillaan, Tattarikin oli komeasti 3. Pelattiin Citadelssia, kunnes finaali päätettiinkin pelata muualla ja jouduttiin lopettamaan nopeasti. Pakattiin tavarat ja lähdettiin bussipysäkille. Bussia jouduttiinkin sitten odottamaan aika kauan, ja seuraava bussi joka tuli oli aika täysi. Noh, bussikuskilla oli hauskaa, kun meidän iso lössi änkesi bussiin, siellä ei olisi enää ollut tilaa yhdellekkään ihmiselle xP. Kampissa suunnattiin Tennispalatsin heseen SPn mukana, Tonu, Tox ja muutama muu seurasi perässä. Safkattiin nopeasti, että kerettiin bussiin, kun muuten olisi jouduttu odottamaan tunti seuraavaa. Bussissa lagattiin aika pahasti, oltiin liian väsyneitä. Meillä sitten pelasin pari mirroria, jotka olivat yhtä tylsiä kuin viimeksikin, pakkaanikin muokkasin parilla lapulla. Lopulta siitä muodostui samanlainen kuin Tapsan listasta, lopulta myös Tattarin listasta tuli samanlainen. Pelattiin taas reiskaa, joka vei taas liian paljon aikaa illasta, kun kello oli taas kerennyt mennä yli kahdentoista. Pelattiin vielä pari peliä brawlia ja mario karttia ja mentiin nukkumaan, myöhemmin kuin edellisenä iltana.

Sunnuntai 19.12
Aamulla taas heräsin muiden meteliin, meh. Suihkuun ja pakkaamaan tavaroita. Onneksi nyt bussi osasi tulla lähipysäkin kautta, ettei jouduttu kävelemään pitkää matkaa. En jaksanut syödä aamupalaa, kun tarkoitus oli mennä myöhemmällä junalla Otaniemeen, joten kerettäisiin käydä syömässä. Noh, päätettiinkin sitten mennä aikaisemmalla, jotta jäisi enemmän aikaa turnauspaikalla. Kampissa mukaan tuli SP, Water ja Minnake. Otaniemessä oli paikalla jo (onneksi) vähän porukkaa, joten päädyin pelaamaan muutamia pelejä SPn kanssa. Samalla yritin metsästää Seekereitä, toisen sain SPltä ja toisen Matiukselta (muistakaa pyytää seuraavassa turneessa takaisin jos en ite muista palauttaa). Ostin myös Poromagialta yhden Seekerin kun sain suht edullisesti.

1. Regigigas vs. Steve, Machamp
Ei meh, just olin puhunu Steven kanssa jne. Noh, sain T1 lähtien pidettyä powerlukkoa päällä, joten powereita ei kuulunut koko pelin aikana. 1 Machamp ilmestyi peliin, Prime nimittäin. Uxiella ensiksi 120 (gigasilla menin pakoon kun Champ Buster 200+ ei himottanut) ja viimeistelin Drag Offilla. Sitten vain ajelin muidenkin pokejen yli. Steve nosti 4 prizeä Sacrificeista ja 1 Machampillaan Uxiesta.

1-0

Alkoi taas ihan hyvin tämäkin turnaus, ajattelin että ehkä machamppeja ei tänään tulisi niin montaa vastaan. Katsoin myös tapsan matsin lopun ja facepalmasin kun ei Judgennut.

2. Regigigas vs. Rai-Chan, Machamp/Scizor
Taas vähän fuuu, kun toinen Machamp... No joo, powerlukotin, let loosetin ja judgesin normaaliin tapaan. 1 Machamp ilmestyi penkille, mutta edessä ollut scizor ei voinut retreattaa. Seekeroin Machampin takaisin käteen, mutta en saanut Giratinaa ylös että olisin saanut sen pakkaan. Sinne penkille se ilmestyi uudestaan kummittelemaan, joten pakenin Gigasilla ja tapoin Scizorin Uxie Xllä. Uxie lähti Take Outista, toin Gigasin eteen, Belt ja crobat kops. Powerlukko taisi myös katketa jossain näillämain ja Laura pääsi takaisin peliin mukaan, tosin olin jo knockannut 1 Machopin, yhden Machoken ja 1 Machampin xP. Noh, Palmer haki ne takaisin pakkaan ;___;. Laura vielä onnistui nostamaan yhden Machampin peliin. Itselläni oli 2 Prizeä, Lauralla 1. En siis voinut sacrificettaa tai antaa uhrilahjoja. Black Belt Drag Off Scizoriin, jolloin se jäi 10 päähän. Seuraavalla vuorolla olisi pitänyt nostaa Junk Arm ja SSU, joiden avulla olisin saanut Black Beltin peliin, Crobatilla kopsuttanut scizorin edestä ja dragannu/blasteroinu vikan prizen. Noh, Laura leikkasi sitten Junkin pakan viimeiseksi kortiksi, joten päätin Sacrificeta oman Gigasini.

1-1

Vihaan Machamppeja, seuraavaan turnaukseen laitan vaikka 1-1 Abomasnowin, koska vihaan Machamppeja.

3. Regigigas vs. Matti Kettunen, Vilegar
Arvelin pakan olevan Gengar, ja niinhän se olikin. Taisin aloittaa, Gigasille enu ja passaus. Penkille ilmesty Oddish ja Gastly jne. taisi tulla Tombi evolvaamaan Gasltyn Haunteriksi. Liitin DCEn Gigasille, Regicellä tombi pois, Belt kiinni ja Draggasin Oddishin. Toista Oddishia ei sitten ikinä tullut. Matsista en oikein muista mitään, koska piti keskittyä todella tarkasti. Kriittinen SSU tails ja hävisin pelin (tai no, olisin saanut vuoron lisäaikaa).

1-2

Noh, olisi vielä mahdollista päästä toppeihin jos vetäisin 4-2.

4. Regigigas vs. Juha Rautiainen, Chatot MD
Starttaan Gigasilla, T1 Collectorilla Mesprit ja Giratina. Nostan GIratinasta vielä enun, joten vain 3 korttia kädessä. Juha ei Mimicaa, passaa vain vuoron. Käytän PONTin, nostan vain roskaa. Enun sentään sain Gigasille ja pari lappua tuhlattua. Juha käyttää PONTin, ei nosta mitään ja passaa. Enu kiinni Gigasille, VS Seekerillä uudestaan PONT, nostan Junkin ja 2 enua, roskaan ne Junkilla, Sacrificetan ja Hammeroin voiton.

2-2

Tälläset PP matsit on aika tylsiä ;___;

5. Regigigas vs. Romeo L, Salamence
Olin nähnyt Romeon pelaavan Salamenceä, joten olin luottavainen. Tiesin kumminkin pakan sisällön suurinpiirtein, olinhan sillä joskus Safessa pelannut. Romea evotti heti alussa kun liitti Beltin Sallylle. Powerlukossa Electrode Prime ei päässyt räjähtämään, joten enuja ei kuulunut. Draggasin eteen, johon se sitten jäikin ja sain siitä heti 2 prizeä. Sableye tuli sitten pari vuoroa Twinssittämään, jonka jälkeen Judgesin ne pois xP. Sacrificesin kai kerran, lopussa päästin powerlukosta irti, koska minulla oli vain 1 prize jäljella ja ainoa powerillinen poke oli Electrode. Romeo taisi lopuksi vain räjäyttää Electrodensa.

3-2

Noniin, vielä yksi voitto ja toivotaan parasta...

6. Regigigas vs. identtinen Regigigas
Ei huoh kun katsoin paringseja, Tapsaa vastaan. Mirroreita on pelattu sen verran, että se kumpi saa pidettyä lukkoa voittaa. Tapsa aloittaa, onnekseni ei löydy Mesprittiä. Lukotan pari vuoroa, mutta kun en nosta enua ja Giratina on edessä, lukko katkeaa ja Gigasini lentää iloisesti roskikseen Giga Blasterista, jonka jälkeen näen parhaakseni scuupata, jotta päästään pelaamaan reiskaa.

3-3

4-3 ja 3-3, ihan hyvät tulokset kahdesta turnauksesta. Swissien jälkeen mentiin sitten pelaamaan reiskaa, ensiksi Minä, Tapsa, Qahwi ja Matius. Sitten Qahwi droppasi ja Miska joinas mukaan. Tapsa droppasi pelinsä kanssa, joten avattiin Miskan peli ja aono joinasi mukaan. Reiskan parissa vierähti sen verran aikaa, että finaali alkoi, jota sitten mentiin katsomaan. Tonulle kiitokset viihdyttävistä peleistä, oli mukava katsella xP. Juntusen voitettua pakattiin tavarat ja suunnattiin bussipysäkille, siis Minä, Miikku, Jouni, Kekkonen, Steve ja SP. Bussia jouduttiin sitten venaamaan joku 20 min, joka oli aika ikävää kylmässä ja lumisateessa ;___;. Bussissa totesin että PP, bussi kotiin lähtisi 20:00 ja piti vielä miikku saattaa asemalle, etten millään kerkeisi. Katsoin sitten puhelimella aikatauluja ja onnekseni toinen bussi lähtisi 20:30. Kävelin Jounin ja Miikun kanssa asemalle, jossa he hyppäsivät junaan, itse suuntasin kaupan kautta metrolle, koska olin laiska ja en jaksanut kävellä. Bussissa sitten lagasin kotiin, jossa jouduin vielä vääntämään äidinkielen otsikkoesseen tyhjästä, koska en ollut edes valinnut ainetta xP. Puolet siitä kirjotin sitten maanantaina filosofian tunnilla.

+/-

+ Topcuttasin
+ Miikku voitti
+ Tattari oli 3.
+ 4-3 ja 3-3
+ Regigigas on hieno pakka
+ Ihmisille, jotka lainasivat pahvejaan (kyselkää YV jos en itse kerkeä laittamaan viestiä)
+ Race For the Galaxy
+ Citadels
+ Kaikki hienot ihmiset

- Väsymys haittasi hiukan
- PP alut ja nostot judgeista/let looseista
- melkein kaikki SSU tails
- Machamp
- Machamp
- Machamp
- Machamp
- Machamp
- Machamp^2

Vinetkää typoista ja jos on jotain muutakin pielessä.
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Regigigas on hieno pakka

ViestiKirjoittaja Hai » 21.12.2010 22:15

Uuuh hieno rapsa. 6/13 matsista Machoja on ihan hyvin... :b Grättistä topcuttauksesta ja toivottavasti päästäis pelsii turneis vastakkais lisääki, viimeks tais olla varmaa yli vuos sitte tjv xPP
Avatar
Hai
 
Viestit: 70
Liittynyt: 01.11.2010 19:22

Re: Regigigas on hieno pakka

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 21.12.2010 22:21

Hai kirjoitti:Uuuh hieno rapsa. 6/13 matsista Machoja on ihan hyvin... :b Grättistä topcuttauksesta ja toivottavasti päästäis pelsii turneis vastakkais lisääki, viimeks tais olla varmaa yli vuos sitte tjv xPP

Joo olis ihan hieno päästä pelaamaan useamminkin, mutta en kyllä kaipaa yhtään enempää näitä Gigas mirroreita xP.
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron