Yleinen Hehkutus-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Jite » 14.12.2010 16:39

Ei aina! Mie olin yläasteella usein Knihtinä! Hieman pakko, kun kuuluin koulun kuoroon.

Hehkutan sitä, että olen alkanut seuraamaan Soul Eateria. Death the Kid <3
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Luca » 15.12.2010 18:43

Selvisin matikan kokeesta, sain vitosen!! Ei olis millään jaksanu mennä uusimaan. :3
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja nunja55 » 15.12.2010 18:47

Jee pääsin yhtee kouluje välisee Salibandy turnaukseen maaliin :D
Got nothing to say...
Avatar
nunja55
 
Viestit: 124
Liittynyt: 01.11.2010 20:46

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 15.12.2010 19:08

Oli kyllä tänään aivan mahtavaa ruokaa koulussa. Jouluateria on se herkullisin ruoka. Ihmetyttää vain kuinka eräät jaksoivat syödä päälle 5 annosta. Söi ruokaa siel tunnin ajan. Itselläni meni vajaa 20 minuutissa 2 lautasta.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja icewortex » 15.12.2010 22:43

JEEE, saan Pokemon Ranger: Guardian Singsin!!!!

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Suetic » 15.12.2010 23:45

Minulla on huomenna Ruotsin koe. Ou jee! :D
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 16.12.2010 13:33

JES! Vihdoinkin sain yhden paidan mitä olen himoinnut jo pitkän aikaa. Tilasin sen viime viikolla ja sain sen vihdoin tänään <3

Spoiler:
Kuva


Ja olen ollut tiistaista asti kipeänä niin nyt näyttäisi että kuume on laskenut nii voin taas mennä työssäoppimaan huomenna. Kurkku on tosin edelleen hiukan kipeä ja räkä valuu edelleen mutta kyllä siten pystyy töissä kumminkin olemaan.
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Jite » 16.12.2010 20:10

Darrell kirjoitti:Oli kyllä tänään aivan mahtavaa ruokaa koulussa. Jouluateria on se herkullisin ruoka. Ihmetyttää vain kuinka eräät jaksoivat syödä päälle 5 annosta. Söi ruokaa siel tunnin ajan. Itselläni meni vajaa 20 minuutissa 2 lautasta.


Itsekin tykkään... Vaikka mie olin itse sitä tarjoilevassa porukassa... Aasinsiltana siihen, tutustuin tänä vuonna aloittaneisiin, kun olin toisessa koulussa tarjoilemassa ja olivat he hulvatonta porukkaa~
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Goldi » 16.12.2010 20:14

Jes huomenna on viinenen koe ennen lomaa ja viel matikan jee jee jee...
Avatar
Goldi
 
Viestit: 179
Liittynyt: 01.11.2010 08:00

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 16.12.2010 20:24

Goldi kirjoitti:Jes huomenna on viinenen koe ennen lomaa ja viel matikan jee jee jee...


Mitä ihmettä. Teiänki viimenen koe matikka? Meiän viimenen koe (matikka) oli tuossa tiistaina tai keskiviikkona. Tais olla keskiviikko.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja nunja55 » 17.12.2010 14:59

Ou jee Toiseks Säbä turnaukses ja minä maalis!
Tosi yks peli hävittii aika pahasti :P
Got nothing to say...
Avatar
nunja55
 
Viestit: 124
Liittynyt: 01.11.2010 20:46

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mr.Hulabaloo » 22.12.2010 12:16

Joulun välitodistausta on nyt pakko hehkuttaa.

7. Luokka Välitodistus

Käyttäytyminen: 9
Äidinkieli ja kirjallisuus: 10
Ruotsi A2: 10
Englanti A1: 10
Matematiikka: 10
Maantieto: 10
Fysiikka: 10
Historia: 10
Terveystieto: 8
Uskonto: 10
Musiikki: 9
Kuvataide: 9
Kotitalous: 9
Käsityö (Tekninen): 9
Liikunta: 9

Joo, eli aikast hyvä. Toi Terveystieto oli ihan väärin, koska ei ollut yhtään koetta vaan yksi projekti. Ja siitäkin tuli 8 puoli ja olen aktiivisimpia oppilaita. Joten... Ja sitten toi liikunta. Meidän koulussa ei voi saada kymppiä, ja minulle jos jollekin se olisi kuulunut. Jos minä saan ysin ja eräs läski nörö ottaa kasin, niin joku on väärin. Hänelle olisi pitänyt antaa 6-7. Mutta ei niin ei. En tajua näitä arvosteluja, jos tyyppi joka vetää juuri ja juuri leuan neljänneksen ja juoksee kuin sika lumessa, ei osaa luistella VS. Henkilö joka kiskoo 15 leukaa ja on koulun nopeimpia, hyppää pituutta kolmanneksi eniten, on tenniksessä suomen top-10 ja harrastaa jääkiekkoa. Ja ero on 1 numero, on tämä suomen kouluarvostelu menossa huonoon suuntaaan.

Tosin joo, eihän minunkaan varmaan olisi kuulunut kuviksesta repästä ysiä, mutta sain yhestä työstä kympin ja yhestä ysi puolen, ja sekin oli kameralllakuvaustehtävä. Ja lopuista tulikin 8 tai 7 puol. En tosin valita.

E: Pitäis näköjään tarkistaa nämä viestit ennen postaamista kun heti huomasin kolme kirjotusvirhettä...
Kiinnostukseni Pokemoniin on laskenut rajusti. Jos minua ei enää täällä näy, niin haluan kiittää kaikkia mukavista hetkistä Pokemonin seurassa. Erityisesti haluan kiittää Pokemonniacia, koska ilman Johdatusta Kilpailulliseen Pokemoniin en olisi koskaan oppinut pelaamaan kilpailullista VG:tä ja täten en olisi varmaan edes rekisteröitynyt foorumille teidän kiusaksenne.

Jos into ei palaa, kiitos kaikille

-Hulabaloo
Avatar
Mr.Hulabaloo
 
Viestit: 102
Liittynyt: 01.11.2010 09:16
Paikkakunta: Turun lähellä

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Digia » 22.12.2010 12:40

Lomaa <3
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Avatar
Digia
 
Viestit: 353
Liittynyt: 01.11.2010 16:24

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Maketsu » 22.12.2010 12:52

Henkilökohtaisesti huvitti Hulabaloon liikuntavuodatus. Ei sitä numeroa aina katsota saavutusten perusteella. Ei ainakaan omalla kohdallani yleisurheilun suomen tilastojen 2. paikka tai sm-pronssimitali ole edesauttanut liikunnan numeroa varmaan yhtään. Onnittelut opettajaltani sain. Meidän opettajamme ainakin sanoo, että hän arvostaa yrittämistä ihan yhtä paljon kuin sitä taitoa, mikä jollakulla on esimerkiksi harrastuksen takia. Itse ymmärrän tuon läskinörön kahdeksikon, jos hän kuitenkin yrittää tunnilla, vaikka ei mikään huippu-urheilija olisikaan. Lisäksi opettajasi saattaa myös haluta rohkaista tuota läskinöröä liikkumaan enemmän sekä muut vastaavaa. Se mitä niillä liikuntatunneilla teet vaikuttaa, eikä se millä sijalla tilastoissa olet tai miltä ennätyksesi näyttävät.
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 22.12.2010 14:11

Sain todella hyvän välitodistuksen, tosin yksi numero joka oli ennen 10, putosi nyt ysiin. Kyseessä on käytös.

Käyttäytyminen:9
Äidinkieli ja kirjallisuus: 9
Ruotsi A2: 8
Englanti : 9
Matematiikka: 9
Biologia: 9
Kemia: 9
Historia: 9
Terveystieto: 9
Uskonto: 9
Musiikki: 9
Kuvataide: 9
Kotitalous: 9
Käsityö (Tekstiili): 9
Liikunta: 9

Että tällaista. Keskiarvo on 8,8 mikä on hyvä. Nousi 0,3 ala-asteelta.
Viimeksi muokannut Riolu-fang päivämäärä 22.12.2010 17:35, muokattu yhteensä 1 kerran
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mr.Hulabaloo » 22.12.2010 15:29

Maketsu kirjoitti:Henkilökohtaisesti huvitti Hulabaloon liikuntavuodatus. Ei sitä numeroa aina katsota saavutusten perusteella. Ei ainakaan omalla kohdallani yleisurheilun suomen tilastojen 2. paikka tai sm-pronssimitali ole edesauttanut liikunnan numeroa varmaan yhtään. Onnittelut opettajaltani sain. Opettaja va Meidän opettajamme ainakin sanoo, että hän arvostaa yrittämistä ihan yhtä paljon kuin sitä taitoa, mikä jollakulla on esimerkiksi harrastuksen takia. Itse ymmärrän tuon läskinörön kahdeksikon, jos hän kuitenkin yrittää tunnilla, vaikka ei mikään huippu-urheilija olisikaan. Lisäksi opettajasi saattaa myös haluta rohkaista tuota läskinöröä liikkumaan enemmän sekä muut vastaavaa. Se mitä niillä liikuntatunneilla teet vaikuttaa, eikä se millä sijalla tilastoissa olet tai miltä ennätyksesi näyttävät.

Hps unohdin mainita tuosta. Siis se siinä on, että aina kun pelataan jotain, jossa on vaihdot, niin hän on siellä vaihtopenkillä lähes koko pelin. Joten asenne on aika paras, totta. Tosin joo, itse en tule sieltä kentältä melkein koskkaan pois, joten ei sekään sitä kyllä nosta >__>. Mutta toivotaan että kevään lopuksi sitten vaikka olisi jotain testejä tai vastaavia, että ei tarttis kaikille antaa sitä kasia.
Kiinnostukseni Pokemoniin on laskenut rajusti. Jos minua ei enää täällä näy, niin haluan kiittää kaikkia mukavista hetkistä Pokemonin seurassa. Erityisesti haluan kiittää Pokemonniacia, koska ilman Johdatusta Kilpailulliseen Pokemoniin en olisi koskaan oppinut pelaamaan kilpailullista VG:tä ja täten en olisi varmaan edes rekisteröitynyt foorumille teidän kiusaksenne.

Jos into ei palaa, kiitos kaikille

-Hulabaloo
Avatar
Mr.Hulabaloo
 
Viestit: 102
Liittynyt: 01.11.2010 09:16
Paikkakunta: Turun lähellä

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja WeohNatai » 22.12.2010 16:35

Hjeh, hehkutetaan myös vihdoinkin ei-niin-über-higua-välitodistusta :3 Jotenkin olen tähän 9,467 keskiarvoon tyytyväisempi kuin 6. luokan 9,73 keskiarvoon.

7. Luokka Välitodistus

Käyttäytyminen: 10
Äidinkieli ja kirjallisuus: 10
Ruotsi A2: 10
Englanti A1: 10
Matematiikka: 10
Maantieto: 10
Fysiikka: 9
Historia: 9
Terveystieto: 9
Uskonto: 10
Musiikki: 10
Kuvataide: 9
Kotitalous: 9
Käsityö (Tekninen): 9
Liikunta: 8

Sitten hehkutan laiskuuttani, kopioin Hulabaloon listan ja vaihdoin vain muutaman.

Mr. Hulabaloo kirjoitti:eräs läski nörö ottaa kasin

Taitaa olla pikkusen lepsu opettaja, minulla oli lihaskuntotestissä melkein kaikki liikkeet n. TOP 5:ssä (pystypunnerrukset hieman alle 10 kg painolla taisi olla parhaat) ja silti sain kasin. Tosin opettaja sanoi, että jos talviurheilut olisi alkaneet viikkoa aikaisemmin, silloin kun pystyi vielä vaihtamaan numeroita, niin olisin ehdottomasti saanut ysin liikkaan. Eli sitä odotetaan kevääksi. Eihän jääkiekkoharrastus koskaan ole pahitteeksi.

Kolmanneksi hehkutan taitoani jatkaa offaamista.
YouTubeni
Mainostan turinoitani <-- Lukekaa, ihmiset!
Avatar
WeohNatai
 
Viestit: 434
Liittynyt: 01.11.2010 08:14
Paikkakunta: Lahti
(: Stüldt håjt! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 22.12.2010 16:45

hirveitä hikkejä ? vaiko feikkejä ? mieluummin feikkejä , olisi nääs paljon miehisempää ^^
mut joo , meiki sai huippu Todistuksen , nostin keski arvoo 0,2 ja se on nyt 6,3 , eli tosi hjyvä
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Wilperi » 22.12.2010 17:46

Hehkutan sitä, että sain hyvän todistuksen ja sitä, että nyt alkaa joululoma! :D Hyviä joulun pyhiä vaan kaikille.
Avatar
Wilperi
 
Viestit: 85
Liittynyt: 09.12.2010 20:08

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja hilippa » 22.12.2010 20:26

Hehkutan sitä, kun minulla oli mukava viikonloppu. Pyörähdin Larsin luona Helsingissä ja tapasin hänen luonaan monta kivaa uutta ihmistä. Kävin myös katsomassa Pendulumin livekonsertin, se oli tosi hyvä. Tanssin siellä älyttömän paljon!
Avatar
hilippa
 
Viestit: 59
Liittynyt: 22.12.2010 00:23
Paikkakunta: Turku

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron