Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suicca » 15.12.2010 23:20

Hrmm.. Eilinen meni nyt suoraan sanottuna nakeiksi.

Heti aamusta tajuan junan lähtevän vartin päästä, ko herätyskelloinen ei tehnytkään työtään. Kamat pikkasen äkkiä kuntoon ja juoksua asemalle. Siellä sitten tietty on tietty ilmoitus, että juna onpi peruuttu, ja seuraava juna on kymmenisen minuuttia myöhässä. Meinaan myöhästyä tunnilta, mutta en ihan. Onneksi opettaja oli myöhässä myös. Noh, eipä siinä mitään, 75 minuuttia teoriaa siitä, miten tyrehdytetään suuria verenvuotoja ja seuraavaksi olikin sitten liikuntaa, josta tuppasin pitämään aiempina päivinä.

Tämä päivä olikin poikkeus, sillä sähly todisti oikean nimensä: sähläys, sillä sitä se kyllä on. Mailat viuhovat ilmaa ko mitkäkin pesäpalloa lyövät puiset kapulat. Ja pojathan ovat aggressiivisempia liikunnassa kuin tytöt (tai ainakin meidän koulun tapauksessa.) niin totta nakissa sitä tullaan päälle ko pallo kohdalle osuu. Pojat juoksevat pallon perässä pää kolmantena jalkana, ja siinä mekkalassa on kengättömät hieveröiset vaarassa. Tunnin loputtua oli sormeen ilmestynyt kaunis violetin musta mustelma ja varpit tallottu kerran jos toisenkin.

Hypäri tuli vietettyä huulta purren ja hieman kirotekin. Viimoisen tunnin jälkeen pien kiire kotia, mutta vastaan tullut isä heittääkin miut mitään kyselemättä ratin taakse ja käskee ajamaan kotia. Edeltävänä päivänä ko kortti oli loiskahtanut taskuun pitäähän sitä kokemusta saaha, mutta mieluiten ei ruuhka-aikoina heti aluksi... >__>

Noooo, kiire ja paniikki iski ko ei tavarat meinannut löytyä ajoissa tallia varten. Ruuhkaa riitti viel matkalla, perillä tallilla hiukka myöhässä, ja sihten vielä heponen on semmone kirahvin, kamelin ja hevosen risteymä, jonka pää hiipparoi kattoon jos pikkasenkin yrittää päätä koskettaa. Yritäs siinä sitten 160 centtisenä heivata 170 cm säkäselle hepolle päähän vehkeitä, ko pää haahuilee jossai kahden metrin korkeudessa. Kaiken kukkuraksi onnistauduin putoamaan samaiselta ruunalta, ja selkä onpi ollut kipiä ny viimoiset 24 tuntia.

... Juu, tiedän että ratsastaminen on vaarallinen laji, mutta joskus on hyvä saaha muistutus asiasta. Paitsi sillon ko muu päivä on mennyt ihan porkkanoiksi.
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mr.Hulabaloo » 16.12.2010 09:24

Ja vieläkin offaan, mutta itse teen aamutuntien läksyt, kun aamulla vain viiden minsan siirtymätaukoja. Sitten ruokailussa teen ne loput, jos en ole ehtinyt tai jaksanut tehdä niitä. Tosin joissain aineissa on vähän pakko tehdä kotona, mutta kyllä jonkun pikkumonisteen ehtii ruokatauolla. Mutta satun tietämään, että henkilö vieressäni on tainnut tänä jaksona tehdä matikan läksyt kai kaksi kertaa. Ja opettaja ei huomaa, koska käyttää käräytä kaverisi-tekniikkaa. Ja haloo, kuka idiootti menee vasikoimaan vieressään istujasta? Mutta kyllähän sen sitten opettaja näkee pitäessään testejä viime tunnin asioista...
Kiinnostukseni Pokemoniin on laskenut rajusti. Jos minua ei enää täällä näy, niin haluan kiittää kaikkia mukavista hetkistä Pokemonin seurassa. Erityisesti haluan kiittää Pokemonniacia, koska ilman Johdatusta Kilpailulliseen Pokemoniin en olisi koskaan oppinut pelaamaan kilpailullista VG:tä ja täten en olisi varmaan edes rekisteröitynyt foorumille teidän kiusaksenne.

Jos into ei palaa, kiitos kaikille

-Hulabaloo
Avatar
Mr.Hulabaloo
 
Viestit: 102
Liittynyt: 01.11.2010 09:16
Paikkakunta: Turun lähellä

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Meron » 16.12.2010 18:30

Ärsyttää kun haluan jo mennä kotiin lomailemaan, mutta ennen sitä pitää kirjoittaa esseitä, lukea historian kokeeseen ja suorittaa yksi toinen koe. Eipä jaksaisi kun vatsaankin sattuu, jonka takia jäin myös pois tämän päivän tunneilta.
Avatar
Meron
 
Viestit: 14
Liittynyt: 08.11.2010 17:52

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 16.12.2010 18:38

Ärsyttävää ku tahtoo nähä joulutodistuksen mutten haluu joululomalle ku koulussa on niin hauskaa.

EDIT 20.12.2010: Rupes eile ketuttaa ku pelaan Battle Hallissa (SoulSilver) Galladella Bug tyyppejä vastaan. Tietenkin tulee Shedinja johon en voi iskeä LeafBlade/PsychoCut/EarthQuake/CloseCombat setillä.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 23.12.2010 21:52

Ärsyttää kun tulin just nyt kipeäksi. Juuri joulun alla, ja pitäisi vielä mennä mummilaan jouluksi. Kurkku on kauhean kipeä ja ääni kauheaa rääkyntää. Ja tuolla olin viemässä joulukortteja naapureiden postilaatikkoihin, niin venäytin taas nilkkani. Vielä plussana se että en täysikuulla saa unta, niin olo on aika kurja.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 24.12.2010 08:28

Joku oli yöllä käynyt varastamassa meidän jouluvalot... >_> Mukava yllätys huomata se jouluaattona heti kun herää... ._.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 25.12.2010 23:54

Vanhemmat kieltää kaiken esim popejen ostamisen, menee muka liikaa rahaa, ja muutenkin.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 26.12.2010 00:14

Riolucario kirjoitti:Joku oli yöllä käynyt varastamassa meidän jouluvalot... >_> Mukava yllätys huomata se jouluaattona heti kun herää... ._.

Toivottavasti se järjen jättiläinen pitää hauskaa varastetuilla jouluvaloillansa! :/
Nuo tuollaiset tapaukset ovat kyllä aika yleisiä (kuullut usein), mutta olen kyllä aina miettinyt, mitä nämä ihmiset ajattelevat näistä tavaroista, elleivät sitten myy niitä eteenpäin...
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 26.12.2010 02:11

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:Joku oli yöllä käynyt varastamassa meidän jouluvalot... >_> Mukava yllätys huomata se jouluaattona heti kun herää... ._.

Toivottavasti se järjen jättiläinen pitää hauskaa varastetuilla jouluvaloillansa! :/
Nuo tuollaiset tapaukset ovat kyllä aika yleisiä (kuullut usein), mutta olen kyllä aina miettinyt, mitä nämä ihmiset ajattelevat näistä tavaroista, elleivät sitten myy niitä eteenpäin...

Huutonet: Myydään käytetyt jouluvalot! Hinta: 7e plus postikulut
Halpa-Halli: Jouluvalot 1,5e paketti.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Inku » 27.12.2010 11:31

Koiranpentu söi kaukosäätimen, hakattiin hengiltä

Ei pitäisi edes minun lukea tällaisia. Menee päivä jos toinenkin aina pilalle kun jää pyörimään mieleen. En edes keksi mitään tarpeeksi halventavaa sanaa kuvaamaan näin kieroutuneita ja julmia ihmisiä. Ihminen on kyllä siitä jos mistä jännä laji, että vaikka luulisit nähneesi jo kaikkein hirveimmät asiat mitä ihminen voi tehdä, niin aina ne osaavat pistää pahemmaksi uudelleen ja uudelleen.
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Lars » 28.12.2010 01:26

Ottaa niin päähän, että kun ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on joku asia, jonka haluan pitää vain itseni ja muutaman henkilön tietona, se sitten levitetään ilmeisesti eteenpäin. Valitsin viisi IRL-ystävääni, joille kerroin asiasta. Sanoin vielä hyvin selvästi, että tästä ei sitten oikeasti puhuta _kenellekään_. Sitten kun tapaan Jyväskylätuttaviani pitkästä aikaa, niin yksi hyvänpäiväntutuista tulee ihan pokkana sanomaan, että: "Vähän kauheeta kun *blablablabla*, sulla on varmaan nyt tosi rankkaa!" Siis mitä ihmettä? Pitääkö kaikki tästä lähtien pitää omana tietonaan, kun ei kerran tuon vertaa voi vaalia toisen yksityisyyttä. : / Kaverit sitten kommentoivat, että "Anteeksi, ei me pahalla, se vaan jotenkin tuli puheeksi..." Siis miten se vaan tulee puheeksi, jos kerran sanoin, että ei sitten puhuta siitä muille. >_>
You're a virile manifestation of the divine.
Avatar
Lars
 
Viestit: 284
Liittynyt: 01.11.2010 14:34
Paikkakunta: HKI
(: 오빠~~

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 28.12.2010 18:14

Eilinen oli lähinnä silkkaa kidutusta. Eräs perhe, jossa on kolme minua nuorempaa poikaa, tulivat kyläilemään. Kauhea huuto kuului koko ajan. Sitten kun viimeistelin kuutta eri piirustustani, kaikki menivät pilalle. Ensimmäisen hännän väritys levisi kynän vesiväriefektin takia. Toiseen tuli jälkiä mustasta tussistani. Kolmannen varjostus meni pieleen. Neljännen jalkojen tussaus vääristi hahmoa. Viidennen väritys on liian tumma. Ja kuudes katsoo kieroon. Kaikki tämä johtui siitä kauheasta huudosta ja siitä että välillä he tunkeutuivat huoneeseni ja onnistuivat tönäisemään minua. Koirammekin oli ihan tolaltaan kun he juoksuttivat sitä koko ajan. Ja yksi heistä löysi huoneestani isän vanhan kitaran ja alkoi rämpyttämään sitä. Plussana omatekemäni farkut menivät eilen rikki. Ei ollut hyvä päivä...
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 28.12.2010 21:18

Mua ärsyttää ja vihastuttaa nyt niin paljon että on pakko tulla tänne vuodattamaan..

Aloitetaanpa nyt ihan alusta. Olen ihan sairaan mustasukkainen yhdestä läheisestä kaveristani. Tämä kaikki johtunee kait siitä että minulla on nykyään ihan järkyttävän vähän "oikeita" kavereita. Netissä kavereita kyllä riittää mutta sellaisia kavereita joita voi nähdä on enää ehkä 2. Aikoinaan minulla oli varmaan about 10 kaveria ja sillon en edes ollut mustasukkainen kavereistani. Mutta nykyään yksi entisistä kavereista ei ole enää edes moikannut minulle sen jälkeen kun hän meni lukioon. Ei mitään hajua edes mitä hän tekee nykyään, hän valmistui keväällä ylioppilaaksi (lehdestä luin). Yksi toinen kaveri meni lukioon ja asuu nykyään kaupungilla omassa kämpässä. Tämän kaverin kanssa en nykyään enää osaa puhua mistään koska nähdään tosi harvoin. En ole edes käynyt hänen kämpällään, tiedän vain millä tiellä hän asuu. Sitten taas yksi toinen kaveri aloitti lukion täällä Salossa mutta muutti pian sen jälkeen Turkuun. Jo yläasteen lopulla tämä kaveri alkoi polttaa ja ryypätä ja sellainen ei sovi minulle alkunkaan, koska olen absolutisti. Tuomitsin hänet täysin ja hänen persoonansakin on muuttunut järkyttävästi siitä mitä se oli vielä vaikka 4 vuotta sitten. Yksi toinen kaveri taas aloitti ammattikoulun Turussa mutta oltiin silti väleissä kun nähtiin välillä kaupungilla. Sitten hän lopettikin sen koulun kesken ja alkoi käydä töissä täällä Salossa ja meni yhteen yhden tytön kanssa ja he asuvat nyt yhdessä ja ovat kai kihloissa. Sen jälkeen tämä kaverini ei ole puhunut minulle pätkääkään asioistaan, kuulen hänen asioistaan ympäri kyliä ja kaikki ovat aina ihan ihmeissään että miten on mahdollista etten tiedä. Sori jos en oo Facebookissa. Ja luulen että tämä kaverini pelkää minun mielipidettäni. Ei se minua haittaa vaikka hän onkin tyttö ja on tytön kanssa yhdessä, maailma on sellainen nykyään... Minulla on kyllä mielipide jokaisesta asiasta ja minun mielestäni oma mielipiteeni on aina se ainoa oikea vaihtoehto joten saatan riitaantua ihmisten kanssa sen takia. Pysyn yleensä kasvotusten hiljaa sen takia koska en halua aiheuttaa kinastelua koska tiedän olevani suora enkä ajattele mitä sanon.

Sitten on noiden "kavereiden" lisäksi yksi kaveri joka on kyllä kanssani samassa koulussa mutta eri luokalla. Hän on minulle läheinen mutta hän asuu meiltä 40 km päässä niin nähdään silleen kumminkin harvoin kun ei koulussakaan nähdä kovin usein.

Sitten itse siihen asiaan mistä olen vihainen. Eräs tyttö johon ystävystyin nykyisessä koulussani ekana koulupäivänä. Olimme kyllä samalla rippileirillä mutta emme siellä mitenkään tutustunut toisiimme, en edes muistanut hänen nimeään mutta tunnistin hänet naamasta. Ekana koulupäivänä amiksessa menimme ihan ensimmäiseksi auditorioon jossa uudet opiskelijat toivotettiin tervetulleiksi. Silloin tämä kaverini tuli viereeni rohkeasti istumaan ja sanoi moi ja kaikkea ja alkoi jutella. Itse en pystyisi vastaavaan joten arvostin kovasti hänen elettään. Tajuttiin olevamme samalla alalla ja samalla luokalla ja pian meistä tuli läheiset ystävät. Olemme siitä asti tehneet lähes kaiken yhdessä. Koulussa nähdään joka päivä ja nyt ollaan jopa samassa työssäoppimispaikassa. Mutta sitten. Eräänä päivänä muutama kuukausi taaksepäin tuli siskoni minulle sanomaan, että hän näki kaverini jonkun turkkilaisen (tiedän ettei se ole turkkilainen mutta jostain sieltä päin niin on helpompi sanoa turkkilainen) jätkän kanssa käsi kädessä. Aloin kiven kovaan väittää vastaan että se ei varmana ollut kaverini. Siskoni sanoi että se oli 100% varmasti kaverini. Silloin otin luurin käteen ja lähetin kaverille vihaisena viestin että siskoni väittää tallaista. Noh, se oli totta! Kaverini ei siis kertonut seurustelevansa! Hän tapasi kyseisen pojan mesess'ä ja muistan miten kaverini copypastesi kaikkia juttuja miten tuntui siltä että se poika yritti iskeä kaveriani kaiken maailman runoilla sun muilla ja luulin että kaverini on ärsyyntynyt siitä, sain sellaisen kuvan. Mutta sitten kas kummaa he ovatkin yhdessä! Ja kaverini ei varmasti olisi vielä tähänkään päivään mennessä kertonut siitä minulle!!! Se jätkä asuu Helsingissä ja tulee kait junalla aina välillä täällä käymään. Kaverini väitti että olisi hän kyllä kertonut muutenkin ellei siskoni olisi nähnyt häntä mutta en vain usko. Ties kuinka kauan ne olivat ehtineet jo olla yhdessä ennen kuin siskoni bustasi heidät! En ole edes kehdannut kysyä koska tiedän että vain kiihtyisin. Olin tosi vihainen. Sitä paitsi tässä on vielä se että suutuin sille polttavalle ja ryyppäävälle kaverille myöskin sen takia että hänellä oli poikaysatävä josta kaikki muut kaveripiirissämme tiesivät PAITSI MINÄ. De ja vu. Päätin hyväksyä kaverin ja hänen mistä lienee maasta olevan poikaystävänsä (se on maahanmuuttaja siis..). Noh minusta tuntuu ettemme ole kaverini kanssa enää niin läheisiä emmekä kerro toisillemme kaikkea, minusta tuntuu että hän pelkää minua ja mielistelee minua. Eräänä päivänä kaverini kaulassa oli sitten kamalat mustelmat kun hän oli viikonloppuna ollut sen poikaystävänsä kanssa.. En kestänyt katsoa. Minä ja kaverini olimme ennen molemmat samanlaisia nolifeja mutta nyt hänellä on elämä ja se saa minut tuntemaan itseni hirveän yksinäiseksi ja jälkeen jääneeksi ja kaikkea. Minusta tuntuu että monet pitävät minua jotenkin vajaavaisena. En koskaan edes ole nähnyt tätä kaverini poikaystävää, en edes kuvaa hänestä. Olen kaveristani hirveän mustasukkainen ja pelkään että menetän myös hänet. En kestä jos hänkin muuttaa pois. Sillon minulla ei ole täällä yhtään ketään ja minun on tosi hankalaa tutustua uusiin ihmisiin. Ja nyt tämä kyseinen kaveri on tutustunut yhteen nettikaveriini ja olen siitäkin hirveän mustasukkainen sillä pelkään että he jotenkin "liittoutuvat" ja hylkäävät minut tai jotain. Ja pelkään että he puhuvat minusta selän takana. Minusta tuntuu että minusta puhutaan tosi paljon pahaa selän takana. Huh huh.

Järkyttävä teksti määrä mutta sainpa purettua pahaa oloani johonkin. Tiedän että on typerää olla ystävästä mustasukkainen mutta minusta on tullut tällainen ihan vain sen takia ettei minulla enää ole ystäviä juuri lainkaan. Teen vain hallaa itselleni olemalla tällainen, tiedän sen. Mutta en vain voi itselleni yhtään mitään.

Niin ja sitten vielä siitä kaveristani joka on nykyään huonolla tiellä ja muutti Turkuun että olimme ala-asteella aikoinaan parhaat ystävät joten sen takia se koskettaa erityisen paljon että olen menettänyt hänet..
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 28.12.2010 22:33

Yleisestä ihmissuhdeongelmateemasta poiketen sanon että on aika peräreiästä kun viisaudenhampaiden takia on posket ja koko pärstä iha pirun kipeenä koko ajan, mutta niitä hampaita ei kuitenkaa voi vielä poistaa (mikä muuten sattuu vielä enemmän). Voi jumatsuikula
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Inku » 29.12.2010 01:21

Dark Ho-ohille: (Hassua, olin tulossa valittamaan samasta asiasta. :--P) Tuollainen on todella valitettavaa ja tapahtuukin usein kun muutellaan eri paikkakunnille opiskelemaan tai töitä tekemään. Monilla ihmisillä on jostain kumman syystä sellainen käsitys, että jollei asuta samalla paikkakunnalla tai nähdä tai puhuta päivittäin, se tarkoittaa ettei olla enää kavereita eikä tarvitse pitää enää lainkaan yhteyttä. Mikä taasen on ainakin minusta todella omituista, sillä ihmiset muutenkin muuttelevat ja reissaavat nykyisin niin tiuhaan että kaikki kaverinsahan siinä lopulta menettäisi jos jokainen lähtisi tuollaiseen mukaan. Osa sitten tietysti saattaa olla niinkin piittaamattomia, että yksinkertaisesti unohtavat vanhalle paikkakunnalle jääneet kaverinsa muutettuaan pois.

Sanoisin, että yritä ainakin omalta osaltasi pitää yhteyttä ja olla ystävällinen sekä kannustava esim. juuri tuon uuden ihastuksen suhteen, ja jos asia vaivaa todella paljon niin yritä puhua kaverisi kanssa ja kerro huolestasi. Ei kannata ainakaan alkaa mököttää, koska kaveri voi tulkita sen niin, ettet halua olla hänen kanssaan tekemisissä ja etääntyy entisestään. Sitten voi toki taas olla sellaisiakin tapauksia, joiden kannattaa antaa mennä. Jos ei toisia selvästikään kiinnosta jatkaa ystävyyttä, niin itselleen siinä vain hallaa tekee jos yrittää väkisin pitää toisesta kiinni.

---
Jotta niih, oma valitukseni tosiaan koskee samaa asiaa. Joululomalla minun piti nähdä erään toisella paikkakunnalla asuvan lukioaikaisen ystäväni kanssa, joka oli jo aiemmin pariin kertaan kutsunut minut luokseen kylään, mutta en ollut ehtinyt/pystynyt menemään. Olimme molemmat yhtaikaa lomalla ja näimme sattumalta juna-asemalla. Hän aikoi soittaa. Olin kyllä sanonut että lomalla ollaan vain viikko, mutta mitään ei kuulunut kolmeen päivään. Lopulta soitin hänelle ja kysyin, voitaisiinko tavata, ja ei voitu, kun hän oli niin kiireinen. Jäin odottamaan hänen soittoaan, mutta sittenpä loma jo loppui eikä nähty lainkaan.

Toinen tapaus on paras (kohta entinen) ystäväni, jonka kanssa välit alkoivat viiletä kun pääsimme lukiosta. Olemme aina asuneet lähes toisilla puolilla Suomea, mutta kun näimme aina säännöllisesti joulu- ja kesälomilla viikon tai parin ajan, ystävyys säilyi. Sitten kun molemmat lähtivät opiskelemaan omia alojaan, lomat eivät olleetkaan enää yhtaikaa ja on suorastaan ihme jos näemme enää edes sitä yhtä kertaa vuodessa ja silloinkin korkeintaan yhden päivän ajan. Lisäksi hän on myös näitä Facebookin viemiä, jotka eivät sinne liityttyään käy enää missään muualla. En enää edes uskalla soittaa hänelle, kun pelkään ettei meillä olekaan enää mitään puhuttavaa. En nimittäin tiedä hänestä tällä hetkellä yhtään mitään. Lisäksi hän ei ole moneen vuoteen ostanut minulle joulu- tai synttärilahjaa, vaikka itse olen ostanut joka vuosi hänelle. Tänä jouluna en ostanut, kun ajattelin että kun en minäkään kuitenkaan saa. Liekö häneltä olisi tullut edes hyvän joulun toivotusta tekstarina, ellen olisi itse illalla sitä laittanut ensin.

Ilmiö yleensäkin on todella turhauttava ja raivostuttava. Ei itse jaksaisi olla aina se joka soittelee ja yrittää pitää yhteyttä, kun tuntuu ettei niitä muita voisi vähempää kiinnostaa. Ja se kysymys, miksi ei kiinnosta, riivaa mieltä todella. Mikä suomalaisia vaivaa, kun ei osata ottaa sitä puhelinta käteen ja soittaa toisille? Puolisollani on myös sama juttu, vaikka hän on huomattavasti sosiaalisempi kuin minä ja hänellä on paljon kavereita samalla paikkakunnallakin. Hän joutuu aina soittamaan muille ja sopimaan tapaamisia, muuten mitään ei tapahtuisi.

Itse olen jo niin väsynyt tuohon yksipuoliseen yhteydenpitoon, etten jaksa enää yrittää. Jossei ystävyys kiinnosta niin menkööt menojaan. En minäkään viitsi epätoivon vimmalla roikkua lahkeessa kiinni ja ruikuttaa. Koulusta en yritäkään saada uusia ystäviä, kun tiedän että koko poppoo kuitenkin hajoaa valmistumisen jälkeen ja siinä menevät nekin uudet kaverit. Seuraavan kerran yritän sitten uudesta työpaikasta, missä ikinä se onkin.
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 30.12.2010 06:08

Mulla on pahamieli. kun olin vuosi sitten (tai pari) ollut partiossa, siellä KUKAAN EI OLLUT KANSSANI EIKÄ HUOLINUT LEIKKIIN (sori iso kirjotus) siksi erosin mutta nyt onen onnellinen :D! ei tarvitse sietää niitä idiootteja! :D
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Lakzu » 03.01.2011 22:59

Minua ärsyttää se, että en näe kunnolla lukea. Saa olla suunnilleen nenä kiinni koneen ruudussa, että näkisin jtn.
Nyt typeränä menin tkemään itse toisen korvareiän, ja omaan ehkä nyt verenmyrkytyksen. Sen siitä saa kun tekee typeryyksiä
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Master Entei » 03.01.2011 23:40

Lakzu kirjoitti:Minua ärsyttää se, että en näe kunnolla lukea. Saa olla suunnilleen nenä kiinni koneen ruudussa, että näkisin jtn.

Itselläni oli sama ongelma kunnes hankin silmälasit. *winkwink* Piilolinssit on kanssa ihan hyvä vaihtoehto.
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 04.01.2011 18:05

Joopa joo. Uudenvuodenaattona olin ulkojäillä, ja kaaduin aika pahasti polveni. Mukava mustelma, mutta sen kanssa eli.
Nyt sitten tänään koulussa liukastuin, ja löin saman kohdan erääseen nurkkaan, ja nyt on jo hyvä jos pystyy sillä jalalla seisomaan. Jääkiekko taisi jäädä tältä päivältä väliin, toivottavasti ei viikonlopun pelitkin. . _ .
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Roseanni » 04.01.2011 18:31

Ulkoinen kovalevyni päätti tänään tyhjentää itsensä ja vei mukanaan 230 Gb edestä tavaraa, myös semmosta tosi oleellista. Suututtaa. >:/
Olin ennen ko. kovon rikkoitumista ehtinyt juuri ostaa uuden, mutta harmittaa, kun en saanut vanhalta kovolta filuja uudelle talteen. ;_;
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 52 vierailijaa

cron