Magneetti (MD-CL)

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Magneetti (MD-CL)

ViestiKirjoittaja JayEm » 22.12.2010 17:47

Kauan sitten...
Oli Lost Link. Siellä ilmestyi kortti, joka loisi uuden magneetin. Mutta, tämä kortti jäi Japanin syövereihin...
Sitten... useiden kuukausien päästä toivo heräsi. Call of Legends ilmestyy helmikuussa. Vain yksi kortti sieltä tekisi tästä pakasta loistavan: Pachirisu Lost Linkista.

Eli ajattelin, että jos Pachirisu ilmestyy Powereineen helmikuun setissä, tulee uudenlainen Magnezone.

Poksut:
4 Magnemite #66 SF
3 Magneton #42 SF
3 Magnezone Prime TM
1 Magnezone lv X
3 Spiritomb AR
2 Uxie LA
1 Azelf LA
3 Pachirisu CL
1 Unown Q

=21 Poksua

T/S/S:
3 Collector
2 Bebe
2 Twins
1 Palmer
2 Interviewer
3 Seeker
2 BT-S/Conductive Quarry/Sunyshore
2 Belt
3 VS Seeker
2 Junk Arm
1 Luxury Ball
1 Pokémon Rescue

=24 T/S/S

Energiat:
10 Lightning
3 Rescue
2 Warp

=15 Energiaa

=60 korttia

Eli ideana on tuoda Tomban avulla nopeasti Magnezone Prime peliin. Sitten tuodaan Pachirisu CL, jonka pelaamisen aikana olisi hyvä olla kädessä kaksi Sähkö-energiaa. Ne ladataan vaikka Pachirisulle itselleen, tai sitten lataamattomalle Magnezonelle. Primella sitten mätkytellään Lost Burnin avulla ne kaksi ladattua energiaa Lostiin, tehden 100 damagea vastustajaan, lukuunottamatta Expert Beltia ja Weakness/Resistance. Toki voi roskata enemmänkin, täytyy vain aina varmistaa, että saat Magnezonen ladattua ensi vuorolla. Seekereillä uusitaan Pachirisun Poweria, tai vaihtoehtoisesti healataan Magnezoneja, jotka on saatettu karkuun Warp Energialla. Uxiet ovat lähinnä nostoa, Azelf tuttuun tapaan kurkkii prizet. Unown Q on Tombia tai muita pikkuretreatilla varustettuja pokeja varten.
Stadikoissa on valinnan varaa. BT-S on hyvä, jos haluaa nopeammin kuin Tompan avulla Zoneja nopeasti kehiin. Conductive Quarry toimii DISCARDIIN, ei Lostiin päätyneiden sähköenujen palauttajana. Tosin, ei mikään paras vaihtoehto, kun on flippi. Viimeinen vaihtoehto on Sunyshore city, joka repii vastustajalta resistancet Magneetin iskuja vastaan, ja Weaknessin poisto on kätevä Machampia, toki muitakin Fight-poksuja vastaan.


Nykyiset ongelmat:
-Liian vähän enuja?
-BT-S vai Conductive?
-Nostoa LIIKAA? 3x Zone Prime ja 2x Uxie voi olla aika hullua...
-Matchupit (Machampista liian paljon vaivaa?)
-Muita Techeja?

Eli tähän toivotaan taas rakentavaa kritiikkiä, koska tuskin tämä ihan superpakka on. Muitakin mahdollisia ongelmia, mitä en listannut (koska olen sokea niille *awesome* ), voi myös korjata.
Mutta ei sitten niitä Magnezone SF #6 -lisäämisehdotuksia, vaikka siihenkin olisi resursseja. Ajattelin vain Pachirisu CL (Jos siis tulee) myötä kokeilla vähän erilaista Magnezonea.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Magneetti (MD-CL)

ViestiKirjoittaja vegeduelist » 23.12.2010 16:08

En tiedä onko tämä mitenkään ihanteellinen neuvo, mutta Uxiet ovat mielestäni turhat kun kuitenkin on tuo magnezonen nosto.
Mutta ainahan nosto periaatteessa onhyvä ;D
Vellun Läpärit, Poksuakin messissä: http://www.youtube.com/user/xvelmeri?feature=mhee
Avatar
vegeduelist
 
Viestit: 71
Liittynyt: 06.11.2010 13:15
Paikkakunta: Jväskylän ruhtinas kunta

Re: Magneetti (MD-CL)

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 23.12.2010 16:17

vegeduelist kirjoitti:En tiedä onko tämä mitenkään ihanteellinen neuvo, mutta Uxiet ovat mielestäni turhat kun kuitenkin on tuo magnezonen nosto.
Mutta ainahan nosto periaatteessa onhyvä ;D

Uxieita tarvitaan siihen, että saat sen Magnezonen peliin. Uxieita tarvitaan aina.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Magneetti (MD-CL)

ViestiKirjoittaja Waker » 23.12.2010 17:25

SiaBBo kirjoitti:
vegeduelist kirjoitti:En tiedä onko tämä mitenkään ihanteellinen neuvo, mutta Uxiet ovat mielestäni turhat kun kuitenkin on tuo magnezonen nosto.
Mutta ainahan nosto periaatteessa onhyvä ;D

Uxieita tarvitaan siihen, että saat sen Magnezonen peliin. Uxieita tarvitaan aina.

Ei tarvita, Shuckle on selvästi formaatin paras nostaja. Ihan tosissaan.
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: Magneetti (MD-CL)

ViestiKirjoittaja mr.Panda » 05.01.2011 13:45

missä sunyshoret?
machoja kuitenkin pelataan vielä.
"Jumala antoi ihmiselle yhden pelimerkin nimeltä elämä" - Seto Kaiba

Pandan TCG Vaihtoluola -> viewtopic.php?f=26&t=211
Avatar
mr.Panda
Jyväskylän Liiga-Leader
 
Viestit: 235
Liittynyt: 01.11.2010 11:29
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Magneetti (MD-CL)

ViestiKirjoittaja JayEm » 09.01.2011 17:04

mr.Panda kirjoitti:missä sunyshoret?
machoja kuitenkin pelataan vielä.

Macho SF iskee Beltin kanssa 60x2=120, Magnezone Prime selviää, jos pelataan lv X, niin ottaa vaan 60?
Mietin että pitäisikö tuon lv Xn sijasta pelata suoraan neljäs Magne Prime tai 1x magnezone SF #6 techaamassa, että voisi tarvittaessa pyöritellä vastustajan pokea. Ajattelin että pelaan suoraan tuon 2x BT-S, että voi tarvittaessa Seekeroida Magnezoneja hoitaakseen vakavat vammat ja pelata saman tien uudestaan penkkiin.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron