Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 04.01.2011 21:14

2 viikon päästä olisi akupunktio ja enmg....
Eikä siinä mitään, mutta menetin eilen illalla tajuntani pariksi minuutiksi tai pidemmäksi aikaa. Se ei ollut mitään pyörtymistä vaan jokin äkillinen tajunnan menetys.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 05.01.2011 02:36

Jotkut pokemonit ovat rumia.... tosi rumia... ._.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 05.01.2011 17:20

Wemps kirjoitti:Joopa joo. Uudenvuodenaattona olin ulkojäillä, ja kaaduin aika pahasti polveni. Mukava mustelma, mutta sen kanssa eli.
Nyt sitten tänään koulussa liukastuin, ja löin saman kohdan erääseen nurkkaan, ja nyt on jo hyvä jos pystyy sillä jalalla seisomaan. Jääkiekko taisi jäädä tältä päivältä väliin, toivottavasti ei viikonlopun pelitkin. . _ .

mulla on mun laitesukelluksesta jääny 23 haavaa :P
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 09.01.2011 12:20

Ffuu! Huusin eilen Ebayssä Salamence DRG rareholoa reversenä. Tai itseasiassa olin huutanut sitä jo varmaan pari viikkoa sitten mutta nyt joku muukin oli herännyt ja nostanut tarjousta. Nostin tarjouksen ennen nukkumaan menoa eilen neljään dollariin ja nyt tullessani koneelle katsoin sähköpostit. Ebaysta viesti että joku on ylittänyt tarjouksesi. Ja toinenkin: nimittäin sen Salamencen huuto kauppa oli loppunut eilen illalla! Ja joku vei sen nenäni edestä tarjoamalla 0.25 dollaria enemmän kuin minä.. ei oikeesti. Tämä ketuttaa koska tuo on ainoa enkun kielinen Salamence joka kokoelmastani puuttuu tällä hetkellä. Noh, löysin Ebaysta toisen myyjän jolla oli myös kyseinen reverse Salamence (2 kpl vielä kaiken huipuksi) mutta hän ei lähetä kortteja Suomeen! T_T
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Lars » 09.01.2011 18:43

Sini, voi ei! : ( Tarjousta pitää ehdottomasti nostaa viimeisen 30 sekunnin aikana! Muuten ei oikein ole mahiksia voittoon, paitsi jos tuote on joku tosi epäsuosittu. Nimim. tänään valvomassa neljään Luxray GL X:n huutokaupan takia, lolz.
You're a virile manifestation of the divine.
Avatar
Lars
 
Viestit: 284
Liittynyt: 01.11.2010 14:34
Paikkakunta: HKI
(: 오빠~~

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 09.01.2011 20:23

Järjetön päänsärky tullut jostain tänään. >:(
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 09.01.2011 21:13

Lars kirjoitti:Sini, voi ei! : ( Tarjousta pitää ehdottomasti nostaa viimeisen 30 sekunnin aikana! Muuten ei oikein ole mahiksia voittoon, paitsi jos tuote on joku tosi epäsuosittu. Nimim. tänään valvomassa neljään Luxray GL X:n huutokaupan takia, lolz.

No arvaa muistinko kattoo et koska se huutokauppa loppuu D:

No keksin oikeen valituksen aihetta taas.. Mokkula ei jostain syystä tänään laita 3G-yhteyttä päälle.. Lagaa lagisella GPRS-yhdetydellä kokoajan ja sivujen kestää latautua tuhat vuotta.. Haluisin pelata yhtä peliä mutta en voi netin hitauden takia >:O ARGH.. Yleensä jos se mokkula heittää GPRS-yhteyden niin hetken päästä se vaihtuu 3G:ksi mutta nyt olen tuskaillut tämän kanssa jo tunnin. *heittää mokkulansa ikkunasta ulos*
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 09.01.2011 21:32

Dark Ho-oH kirjoitti:No keksin oikeen valituksen aihetta taas.. Mokkula ei jostain syystä tänään laita 3G-yhteyttä päälle.. Lagaa lagisella GPRS-yhdetydellä kokoajan ja sivujen kestää latautua tuhat vuotta.. Haluisin pelata yhtä peliä mutta en voi netin hitauden takia >:O ARGH.. Yleensä jos se mokkula heittää GPRS-yhteyden niin hetken päästä se vaihtuu 3G:ksi mutta nyt olen tuskaillut tämän kanssa jo tunnin. *heittää mokkulansa ikkunasta ulos*

Oletko laittanut mokkulan asetuksista, että se yhdistää vain 3G-verkkoon?
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 09.01.2011 21:46

Mewtwolover kirjoitti:
Dark Ho-oH kirjoitti:No keksin oikeen valituksen aihetta taas.. Mokkula ei jostain syystä tänään laita 3G-yhteyttä päälle.. Lagaa lagisella GPRS-yhdetydellä kokoajan ja sivujen kestää latautua tuhat vuotta.. Haluisin pelata yhtä peliä mutta en voi netin hitauden takia >:O ARGH.. Yleensä jos se mokkula heittää GPRS-yhteyden niin hetken päästä se vaihtuu 3G:ksi mutta nyt olen tuskaillut tämän kanssa jo tunnin. *heittää mokkulansa ikkunasta ulos*

Oletko laittanut mokkulan asetuksista, että se yhdistää vain 3G-verkkoon?

Laittaisin jos voisin. Ei ole mahdollista. Mokkulani on yli vuoden vanha ja siinä ei ole tuota asetusta... Siinä ei myöskään ole pin-koodin kyselyn poistoa. Näin.
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja neatix » 09.01.2011 23:17

no varmaankin monille aika tuttu aihe, varsinkin huominen... nimittäin koulu.
Sinne siis pitäisi jaksaa taas kävellä aamuisin 5 kertaa viikossa, loman takii unirytmikin mennyt päin pensaita :D
Noh, koulu on hyödyllinen ja se kannattaa käydä kunnolla jnejne. mutta ikävä kyllä toi koulu stressaa mukavasti aina välillä
ja nyt ei ikävä kyllä _jaksa D:
Yep, kind a looove Buizel ♥
Avatar © Yakalentos from DeviantART
Avatar
neatix
 
Viestit: 18
Liittynyt: 08.01.2011 14:06
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 11.01.2011 18:30

No mun LaunaSahden ns. mokkula ilmoittaa, ettei ole sim-korttia olemassakaan, että voi kukka. >:P
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 12.01.2011 17:23

Joku kuolumme n. 499 neropatista päätti eilen puhkaista pyöräni molemmat kumet. Kiva kun reikä oli niin pieni että ilmaa vielä jäi kotimatkalle, mutta eipä sitten tänään kouluun ja myöhästyin. Ärsyttää oikeasti kun tulee merkintää jonkun toisen oppilaan tyhmyyksien takia >:(
EDIT: Ja sain tänään tietää että seiskallakin on TET. Pitää mennä johonkin kunnan toimistoon kun äiti on hätäkeskuksessa töissä ja iskä on Levillä timpurina silloin...
Viimeksi muokannut Mewer päivämäärä 12.01.2011 20:49, muokattu yhteensä 1 kerran
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Tas » 12.01.2011 19:40

Liian hienosti sujunut päivä. Herätyskello ei toimi -> meinaan myöhästyä lääkäristä. No onnistun kuitenkin rushimaan paikalle ajoissa, mutta sitten tuleekin tieto, että on pikkusen tunkua tänään. Oma aika olisi ollut vartin yli, mutta siihen aikaan paikalle ilmestyi minua edeltävän henkilön edellinen tyyppi. No sillä papparaisella meni aikaa melkein puoli tuntia, minkä jälkeen lääkäri päätti lähteä jonnekin eikä tullut enää takaisin. Vielä pienen odottelun jälkeen joku toinen lääkäri tulikin sanomaan, että hän voisi hoidella minun asiat sen toisen puolesta. Alle vartin reissuun meni siis aikaa melkein tunti.

Lääkäristä lähdin sitten kävelemään pysäkille, mutta myöhästyinkin pari minuuttia bussista, joten päätin odotellessa käväistä ostamassa uudet kollarit, kun sellaiset on ollut hankintalistalla nyt jo jonkin aikaa. Maksaessa sitten tuli jotain häikkää jouluna saadun lahjakortin kanssa, joten pari nuorta myyjää sääti siinä sitten taas jonkun vartin, jonka jälkeen minulle tarjottiin käteen uusi lahjakortti (edelliseen olisi jäänyt vielä rahaa, mutta koska se ei suostunut toimimaan, piti minulle ilmeisesti tehdä uusi) ja housut.

Alkoi olla jo vähän nälkä noiden viivästysten takia, joten päätin käväistä mäkissä ostamassa parit juustopullat mukaan, mutta yllättäen nekin loppuivat juuri minun kohdalla ja sain odotella niitäkin hetken. Sitten kiireellä pysäkille, etten myöhästy uudelleen, mutta tällä kertaa bussikin oli myöhässä :))) Bonuksena vielä matkalla viereeni tuli aivan siltä itseltään haiseva olomies, jota ei millään viitsinyt haistella, niin jäin sitten pari pysäkkiä aikasemmin pois kyydistä ja mussuttelin purilaiset siinä kävellessä.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 14.01.2011 22:01

Ruikkutauti + oksennustauti - combo ftw.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja The Maziger » 14.01.2011 22:24

Liikaa hommia D: tahtoisin aloittaa tekemään cossia ja katsoa D.Gray-Mania mutta koulu syö kaiken ajan >_>
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 16.01.2011 18:28

Pelasin SSBBssä Classicia Sheikillä / Zeldalla (että saisin Ganonin roosteriin), joka omissa käsissäni ei oikein toimi, ja monen continuen jälkeen pääsin vihdoin läpi. No, Dorffi tuli vastaan, ja otti lähimmän itemin käteen ja heitti minut ulos kentältä. No, menin brawliin ajatuksena että kai se tulee matsin jälkeen sitten vastaan. Arvatkaa tuliko ._.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 18.01.2011 15:35

Ärsyttävää kun koulussa jotku ****:hin kuuluvat (en käyttänyt tuossa kirosanaa vaan vain asiatonta) tulee uhkailee tällee: "Mä lyön sua turpaan ens välkäl." mut sitte onki vaa jossain peukaloa imemässä. Lapsukaiset vaa tulee haistattelee isoja sanoja vaikkei oo pokkaa tehä mitää. Yritti ny tänää yks heittää jollain jalkapallolla päähän, muttei se ny osunu lähellekkään ku jossain 2 metrin päässä oli. Pointtina siis se että nykykovisten perusta on pelkkä uhkailu. Se on ärsyttävää ku ihmiset koittaa luoda toisissa pelkoa jollai uhkailulla muttei sitte uskalla käydä päälle.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 18.01.2011 21:48

Siis argh vihaan töissä kun kaikkien tuotteiden hinnat on koneella väärin! Jos tuote on alennuksessa niin tuotteen hintaa ei ole vaihdettu koneelta tai tuote on ollut joskus alennuksessa eikä sen hintaa ole muutettu takaisin normaaliksi. Noh, tänään myin yhden puhelimen jonka oikeastaan kaverini myi mutta minä rahastin sen. En tiennyt mitä se maksoi ja kone sanoi 119 € joten myin siihen hintaan. Sitten toinen työntekijä kysyi että mihin hintaan myin sen. Sanoin 119 €. Sitten hän sanoi että meneppäs katsomaan hintaa. Siinä oli 139 €! D: Myin siis puhelimen liian halvalla, mutta mistä mä oisin voinut tietää kun en muista kaikkia hintoja ulkoa! Sitten myin toisen puhelimen itse ja onneksi katsoin sen hinnan ennen kuin rahastin sillä kone antoi 59 € mutta lappu näytti 69 €.. Näin. Ärsyttävää oikeasti! Melkeen kaikilla tuotteilla on väärät hinnat..
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 31.01.2011 18:23

On näköjään niin alhainen verenpaine että pyörryin vessan lattialle. En sitten parempaan paikkaan kerennyt pyörtyä.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 31.01.2011 20:00

Darrell kirjoitti:Ärsyttävää kun koulussa jotku ****:hin kuuluvat (en käyttänyt tuossa kirosanaa vaan vain asiatonta) tulee uhkailee tällee: "Mä lyön sua turpaan ens välkäl." mut sitte onki vaa jossain peukaloa imemässä. Lapsukaiset vaa tulee haistattelee isoja sanoja vaikkei oo pokkaa tehä mitää. Yritti ny tänää yks heittää jollain jalkapallolla päähän, muttei se ny osunu lähellekkään ku jossain 2 metrin päässä oli. Pointtina siis se että nykykovisten perusta on pelkkä uhkailu. Se on ärsyttävää ku ihmiset koittaa luoda toisissa pelkoa jollai uhkailulla muttei sitte uskalla käydä päälle.

Mulla muuten melkein sama, mutta ne TULEE antamaan nyrkkiä naamaan.

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa

cron