Luxchomppien lempipuuha: Heelaa ja pommita! ::Poron CC::

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Luxchomppien lempipuuha: Heelaa ja pommita! ::Poron CC::

ViestiKirjoittaja Suetic » 11.01.2011 09:29

Vedetään hiukan överiksi kun siitä pidän eniten.

Lauantaina harjoittelin heräämist aikasemmin, koska painuin perjantaina nukkumaan vasta viiden jälkeen. Heräsin lauantaina about klo. 5 aamulla ja loikkasin lattialle korttieni sekaan etsimään Machamp-counteria, mutta kyllä Gengar-counter oli ainakin mukavasti valmiina. Honkkuhan se oli. Siistiä eikö vain? xD No kuitenkin pääsin harjoittamaan pakaan mahdollista toimivuutta ja rukoilin Jumalaa saadakseni vastuksikseni Macho-Norsuja, Machamppeja ja Bilegareja, koska niitä oli pakko olla tässä Poromagian CC:ssä.

No niin viimeinkin sunnuntaina. Herään aikasemmin aamulla ja puen päälle vaatteet. Äiti herättyään tuli ahdistamaan aamupalalla. Söin ja livistin matkaan sitten, mutta ennen sitä sanoin, että olen turnauksessa eikä asiattomuuksien takia soiteta. Saavuin turnauspaikalle ja silloin ei edes ihmisiä kauheasti ollut, joten lähdin lainakorttien metsälle pyytämään E.Belttiä ja Collectoria. Sain kasaan pakan: SableLockin Giratinalla (Aika pahis Macho-Norsuille *roll* ) Kaikki tunnemalla riehutaan mukavasti siellä ja pelit pistetään pyörimään.


Round 1: J.Repo (Olisiko joku Revo?) [Machamp]

Oi! Tämä peli olikin aika lyhyt, niin, että kummatkin olimme aivan silmät pyöreinä ihmeestä. Hän aloittaa pelin Unown Q:lla ja minä Uxiella. Hän tekee nostin, mutta ei ole hänellä mitään, mikä voisi pelastaa Unown-paran. Liitän energian Uxieeni ja voitan pelin. Tähän meni vain muutama sekunti. Ennen kuin aloitimme bonus-matsin hän kävi kertomassa tuloksistamme. Toinen matsi pääsikin vetämään minua turpaan. Toivottavasti se sentään häntä piristi.

WIN.


Round 2: M. Hurskainen [Magnezone]

No nyt en ole hyppinyt innosta kun tuli vastaan melkein Luxchompia veroinen pakko. Hän aloittaa pelin Magnemitellä ja minä Sableyellä. Impersonatan kaikki tarvittavat krääsät näppeihin ja yritän äkkiä saada jonkun hyökkäämään. Honkku pääseekin päähyökkääjäksi. Pojulle nousI Spiritomb ja hän heittää sen eteen ja kehittää Magnemiten Magnezonella. Olin liittänyt vahingossa Honkulle energian, vaikka tarkotuksena oli karkoittaa Sableye pois kentältä. Silti tämä onnistukin vasta toisella vuorolla. Retreattaan Sableyen ja hyökkään Honkulla. Siihen lähti Spiritomb ja seuraavalla vuorolla sitten Magneton. Voitan pelin.

WIN.


Round 3: M. Ingman (Water) [Gyarados MD-on]

Oho! Wateria vastaan matsi! Istun pöydän ääreen ja onnittelen Wateria etukäteen mahdollisesta ratkaisusta. Sekoitamme pakkamme, leikataan ja aloitetaan pelit. Saan alkuun ainakin jonkun randomin. Pelimme meni rajuun suuntaan ja minun oli pakko eliminoida Gyarat, mutta missä oli se porkkanan Giratina Lv.X? Se olisi hyvin heittänyt nämä Karpit pois penkiltä, mutta Gyarados vetää jo niin kovaa lämää, että saankin tästä traumat ja turpaan.

LOSE.

Round 4: I.Juntunen [Luxchomp]

Voihan nakki ja makkara! Nyt tuli todellaki vastaan sitä, mitä en todellakaan halunnut. Hänen Luxchomp lataa itseensä ja ampuu lämää. Kaiken lisäksi se jatkuvasti heelantuu. Kuitenkin on ennen tätä matsia meillä on ollut mukavat naamat. Kättelimme innokkaasti ja aloitimme pelin. Pelin aikana seurasin Iston häröä ilmettä. Hän puhutteli minua kuin vasta-alkajaa! Kiusasiko hemmo häh? Hävisin pelin.

LOSE.

Round 5: E.Peltola [Luxchomp]

Sama kuin edellinen. Heelataan ja ammutaan meitsikkä alas ja vedetään härö ilme naamalle.

LOSE.

Round 6: M.Viikki [Luxchomp+Dialga G]

Vaikka kyseessä oli edellisiä huonompi! Hän aloittaa Dialgalla, mutta Luxchompilta silti tuli turpaan, koska tuli huono käsi: enuja ja Honkkuja, eikä yhtään supporteriä eikä edes Sableyetä. Ensimmäisenä hyökkääjänä Dragonite FB, mutta sen lämää ei riittänyt Luxrayn kaatoon, kun sieltä kuitenkin se lähtee pakoon ja ilmaantuu Comppi heelaamaan sitä. Tämä oli viimeinen matsi ja sitten tuli: Moi moi!

LOSE.

Noh. Turnauksen aikana livistin kotiin, koska toppeja ei jaksanut katsoa. xD


+/-

- Hävisin
- ihmisiä oli taas vaihteeksi liikaa
- Luxchomppeja niskaan
- äiti soittaa kesken viidennen matsin ja sen jälkeen huutelen puhelimessa venäjäksi jotain vastalauseita "pitkäaikaisesta poissaolostani"
- buustereista ei noussut yhtään mitään tarpeellista

+ sain alas ainakin Magnezonen
+ Ensimmäisten kahden kierrosten matsien tuuri
+ ihmisiä ja ihmisiä
+ ihmisten kanssa höpöttäminen oli ainakin kivaa
+ jotain krääsää tuli ostettua + Entei-figu
Viimeksi muokannut Suetic päivämäärä 11.01.2011 19:28, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Luxchomppien lempipuuha: Heelaa ja pommita! ::Poron CC::

ViestiKirjoittaja Tonu » 11.01.2011 09:46

Kiva, että pääsit käymään edes 2-0 tilanteessa vaikkakin voitit nuo donkkimalla. PP tuo, että LuxChompit painoivat kolmesti peräkkäin päällesi ja että hävisit vikat neljä peliä. Btw, se Honksu on kanssa todella hyvä Machamp Counter. :P
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luxchomppien lempipuuha: Heelaa ja pommita! ::Poron CC::

ViestiKirjoittaja Suetic » 11.01.2011 18:23

Tonu kirjoitti:Kiva, että pääsit käymään edes 2-0 tilanteessa vaikkakin voitit nuo donkkimalla. PP tuo, että LuxChompit painoivat kolmesti peräkkäin päällesi ja että hävisit vikat neljä peliä. Btw, se Honksu on kanssa todella hyvä Machamp Counter. :P

Ensimmäinen olikin joku T1 donk.

Jos porukka olisi jättänyt minulle hiukan Bilegareja ja Macho-Norsuja, olisin ehkä pärjännyt paremmin.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Luxchomppien lempipuuha: Heelaa ja pommita! ::Poron CC::

ViestiKirjoittaja Water » 14.01.2011 20:36

Oho! Wateria vastaan matsi!


Tuota huudahdusta olen pohdiskellut päiväkausia enkä vieläkään saa selkoa siitä, mitä käyttöä tuosta interjektiosta on.
Pelimme kyllä oli aikamoista ILOTULITUSTA, tosin minä oikeasti en nähnyt enkä kuullut ilotulitusta peliämme edeltävällä kierroksella.
Avatar
Water
 
Viestit: 118
Liittynyt: 01.11.2010 19:07

Re: Luxchomppien lempipuuha: Heelaa ja pommita! ::Poron CC::

ViestiKirjoittaja Suetic » 16.01.2011 01:14

Water kirjoitti:
Oho! Wateria vastaan matsi!


Tuota huudahdusta olen pohdiskellut päiväkausia enkä vieläkään saa selkoa siitä, mitä käyttöä tuosta interjektiosta on.
Pelimme kyllä oli aikamoista ILOTULITUSTA, tosin minä oikeasti en nähnyt enkä kuullut ilotulitusta peliämme edeltävällä kierroksella.

No porkkana! Minut muutenkin rökitti joku Gyarados, kukkakaali vieköön! O.O
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron