Chenlockailua Senioreissa, mukana jopa listaa

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Chenlockailua Senioreissa, mukana jopa listaa

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 15.01.2011 21:03

1. Asia: Seniorit tekemään rapsoja heti!
2. Asia: Masterit, lukekaa artikkelini, se ei ole sama kuni viime foorumilla, se on parempi.

No juu, kun nuo on nyt hoidettu pois alta, voidaan päästä rapsaan. Mietiskelin mitä aion pelata, Regigigas-failini jälkeen, ja päädyin hienosti Sablelockkiin, joka oikeastaan teoriassa poistaisi taitoedun joka vastustajalla voi olla. SItten mitetin, että Tuomo+ Se random Seniori, jso tulisivat voisivat pelata Steelixiä, ja sen matchupin häviäisin, joten päätin vetää homman läpi Chenlockilla. Hauskasti olin ensimmäinen Senioreissa joak pelasi tätä. Pari korttia puuttui, lainailin niistä yhden matilta, yhden ANterolta, ja pari Pieteltä. Lista:

Sableye x4
Honchkrow G x1

Garchomp C x2
Garchomp C LV.X x1
Blaziken FB x2
Blaziken FB LV.X x1

Crobat G x2
Ambipom G x1
Uxie x2
Azelf x1
Murkrow SV x1
Honchkrow SV x1
Unown Q x1
Chatot G x1
ROserade GL x1

Cyrus's Conspiracy x4
Power Spray x4
Poke Turn x4
Energy Gain x3
SP Radar x2

Pokemon Collector x2
Bebe's Search x2
Judge x2
Cyrus's Iniative x2
Aaron's Collection x2

Luxury Ball x1
Expert Belt x1

Double Colorless Energy x3
Special Darkness Energy  x2
Basic Darkness energy x1
FIre energy x3

No juu, mutta siten peleihin ja johonkinn muuhunkin. Paikalla sitten ihmettelin mitäs pakkoja täällä on, ja mikään ei näyttänyt tuottavan ongelmia. Toisinhan siinä sitten kävi:

Peli 1: Vs ??? W/ Gyarados

Noh, kummallakin Sableye alussa, hän aloittaa ja hakee Collectorilla Karppeja ja Regicen. Minä COllectoroin kaikenlaista penkille, ja Judgetan molemmat. Hän hakee uudestaan Collectorilla samat kortit, ja minä Set-uppaan hieman, hankin Honchkrow SV:n peliin. Vedän Iniativen, ja Regice lähtee pois. Hän nostaa Luxury ballin, ja hakee Regicen takaisin. Sitten hän discii karpit, ja hakee muistaakseni lisää karppeja. Tässä kohaa yksityiskohdat menevät vähän sekaisin, mutta minä Judgetan kai molemmat, ja tapan häneltä SAblensa. Hän hankki Gyaran peliin, ja tappaa Sableni. Minä tapan sen Honkulla, ja hän KAI hakee sen takaisin ja Tappaa Honkkuni. SItten, minä Isken hänen penkiltään SMearglen pois Chompilla, ja hän liittää Beltin Gyaralleensa, ja tappaa Garchomppini. Muistaakseni vedän Sableyellä COllectorin, haen Roseraden, ja pari hommaa. Hän tappaa sableni. Minä vedän Luring Flamellani hänen Regicensa eteen, eikä hän saa sitä pois. Minä jumitan sen eteen Radella, ja hän ei saa energiaa/Warp Pointtia Chatot G:n ansiosta. Regice kuolee hänen vuornsa lopuksi, ja Luringaan Uxien eteen. Sekään ei pääse pois, ja sille tulee sama kohtalo. Yksi prize jäljellä, hänellä kaksi. SAble eteen Luringilla, ei lähde pois, Jet SHoot, kops.

1-0

Okei, seuraava matsi, heti Teh Miikkua vastaan, joka pelaa Gigasta.

Peli 2Teh Miikku W/ Gigas

Hyvä alku, Sablella T1 Iniative. Tuplatails. Ei näin. Hän topdeckkaa sitten Collectorin, joten sillä ei oikeasti olisi ollut väliä. Tästä eteenpäin kaikki menee huonommin, ja peli menee nopeasti siihen etten vain saa nostoani kuntoon.

1-1

Masennuin hieman, ja pyörin ympäri kohtalaisen pitkän ajan. Sitten kolmas kierros alkaa.

Peli 3 Vs. Joku random senior W/ Vilegar, 1-1-1 Macho

Jaaha, tämä tyyppi taas. Aloitan SAblella, Iniativea kehiin, ja Ei helvetti, taas tuplatails. Noh, hänellä on aivan kaikki, ja T2 tai T3 tulee Genkku + Vileplume joka repii pakkaniu kahtia.

1-2

Nyt masensi pahasti, en tiennyt oikein jaksaisinko pelata. Päätin kuitenkni jatkaa loppuun asti. Kävin hakemassa ruokaa K-kaupassa, ja syön ja katselen pelejä.

Peli 4 Vs. Senior W/ Machamp/Gengar?

Minulla hyvä alku, melkein donkkaan T1, ja toisella vuorolla sitten DOnkkaan Blaziken FB LV.X:llä.

2-2

Hyvin menee, noh suhteellisen.

Peli 5 Vs. Aino Kettunen? W/ Kingdra.

T1 Iniative tuplaheads, sinne lensi ainoa Search supportter. Tapan hänen UXiensa BLazikenilla.

3-2

Nyt olin tyytyväinen, mutta tiesin, kuten jo jonkin aikaa, että TOp Cut jäi väliin, joten menin ja ostin 14 Boosteria Triumphanttia. Sieltä nousi sitten kaikenlaista kamaa, Twinssejä, Seeker, ja kaikenlaista muuta. Jään paikalle, pelailen monia monia testipelejä, joissa pakka toimii kuten pitääkin...
KAtselen UXiedonk mirroria, lol. Lähden sitten kotio

Props:

+Eka tyyppi joka pelasi Chenlockkia Senioreissa tällä kaudella.
+Hauskaa seuraa

SLops:

-Pakka failasi puolet kerroista
-SIjoitus
-Tuuri ylipäätänsä
-Kunnollisten pelien määrä.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Chenlockailua Senioreissa, mukana jopa listaa

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 15.01.2011 21:24

Pitäis olla +Eka tyyppi senioreissa (suemessa) joka pelas Chen Lockkia!

Ja ihan jepa tulos mut lista ei oo paras ainakaan mun mielestä ja miks et pelannu Dialgaa...
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23

Re: Chenlockailua Senioreissa, mukana jopa listaa

ViestiKirjoittaja Registeel » 15.01.2011 23:08

Bloodbane kirjoitti:Peli 3 Vs. Joku random senior W/ Vilegar, 1-1-1 Macho

Jaaha, tämä tyyppi taas. Aloitan SAblella, Iniativea kehiin, ja Ei @@@@@@@@, taas tuplatails. Noh, hänellä on aivan kaikki, ja T2 tai T3 tulee Genkku + Vileplume joka repii pakkaniu kahtia.


Menit sitte unohtamaan minut? :X Jaa kummiskin olen Patrik Räty. Joo sain ''vähän'' liian hyvän alun. Sori.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Chenlockailua Senioreissa, mukana jopa listaa

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 16.01.2011 09:06

Mint: lista toimii, mutta flippituuri meni yhtreensä 9/12 tailssiksi. Ei Dialgaa koska en vain jaksanut, saat listan Hyvinkäälle, en itse pääse riparihommien takia, mutta lista pysyy salaisuutena, kapisch?

Regi: Juu, ei voi mitään, mutta lopputuloksesi ei sitten mennyt ihan niin hyvin kuin pelisi mniua vastaan, HArmi että kummallakin oli epäonnea.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Chenlockailua Senioreissa, mukana jopa listaa

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 16.01.2011 13:52

Bloodbane kirjoitti:Mint: lista toimii, mutta flippituuri meni yhtreensä 9/12 tailssiksi. Ei Dialgaa koska en vain jaksanut, saat listan Hyvinkäälle, en itse pääse riparihommien takia, mutta lista pysyy salaisuutena, kapisch?



Ripari hommat =( ja milloin listaa saisi
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron