Yleinen Kysymys-topic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 09.01.2011 17:29

Eduboy94 kirjoitti:1. Kellään tietoa milloin joku kanava Suomessa jatkaa WWE:n ohjelmien esittämistä?
2. Näkyykö MTV3 komedia antennissa?
3. Mikä on Digimonissa esim. Flamedramonin taso, kun Veemon on rookie ja X-Veemon on Champion?

1. Eurosport näyttää WWE:n ohjelmia.
2. Ei näy.
3. Flamedramonin taso on Armor, kts. tämä
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Silver » 09.01.2011 19:30

Darrell kirjoitti:
Eduboy94 kirjoitti:1. Kellään tietoa milloin joku kanava Suomessa jatkaa WWE:n ohjelmien esittämistä?
2. Näkyykö MTV3 komedia antennissa?
3. Mikä on Digimonissa esim. Flamedramonin taso, kun Veemon on rookie ja X-Veemon on Champion?


3. Saattas olla Ultimate vai mikä olika (Megaa ennen)


Armor
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 09.01.2011 20:00

Silver kirjoitti:Armor

Silver, luehan jatkossa tämä kysymystopic loppuun asti ennen kuin vastaat. Et ilmeisesti huomannut, että olin edellisessä viestissäni jo vastannut tuohon kysymykseen Flamedramonin tasosta:
Mewtwolover kirjoitti:3. Flamedramonin taso on Armor, kts. tämä
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja metapad » 15.01.2011 16:31

miksi multi account ei ole sallittu? kun veljeni teki tunnukesen niin minulle tuli siitä varoitus.
metapad rulettaa! se on parempi kuin zapdos!
Spoiler:
they see me trollin' they hatin'
white fc:3654 0167 3799
Avatar
metapad
 
Viestit: 187
Liittynyt: 12.11.2010 21:29

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewer » 15.01.2011 17:39

Onko tuossa kysymyksessä järkeä? Mitä järkeä olisi edes bannata joku spämmer jos se saisi ihan luvallisesti tehdä uuden accountin. Sama juttu jäähyillä.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewstor » 15.01.2011 20:33

metapad kirjoitti:miksi multi account ei ole sallittu? kun veljeni teki tunnukesen niin minulle tuli siitä varoitus.

Jos sisko tai veli haluaa tehdä yhteiseltä koneelta "multin", siitä kannattaa ilmoittaa etukäteen jollekin adminille. Emme me muuten voi tietää onko kyseessä sinun vai jonkin muun henkilön tili. Tottakai sinä saat varoituksen, koska oletamme suoraan sinun tehneen itsellesi uuden tilin.
Muista myös, että jos veljesi alkaa rikkoa foorumin sääntöjä niin pahasti, että saa IP-bännin, se koskee myös sinua. Kannattaa aina olla tarkkana kenen antaa tehdä tilin samalta koneelta jota myös itse käytät.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 15.01.2011 20:48

Mewstor kirjoitti:
metapad kirjoitti:miksi multi account ei ole sallittu? kun veljeni teki tunnukesen niin minulle tuli siitä varoitus.

Jos sisko tai veli haluaa tehdä yhteiseltä koneelta "multin", siitä kannattaa ilmoittaa etukäteen jollekin adminille.

Lisään tuohon Mewstorin viestiin sen verran, että koneen ei tarvitse välttämättä olla yhteinen, riittää että se on samassa lähiverkossa kuin omasi eli se on esim. kytketty samaan WLAN(Wi-Fi)-verkkoon kuin omasi. Vaikka molemmilla koneilla onkin eri privaatti-IP, niin ulospäin foorumille näkyy vain yksi julkinen IP-osoite.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Jontukka » 17.01.2011 15:50

Löysin viimeinkin kunnon Dead Space figuurin, mutta...en tiedä onko sivusto luotettava.
Joten siksi kysyn täältä. Tunteeko ketään ToyWiz sivustoa ja onko se luotettava?
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 17.01.2011 16:42

Jontukka kirjoitti:Löysin viimeinkin kunnon Dead Space figuurin, mutta...en tiedä onko sivusto luotettava.
Joten siksi kysyn täältä. Tunteeko ketään ToyWiz sivustoa ja onko se luotettava?

Tuo on ihan luotettava sivusto.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Jontukka » 17.01.2011 16:50

Mewtwolover kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Löysin viimeinkin kunnon Dead Space figuurin, mutta...en tiedä onko sivusto luotettava.
Joten siksi kysyn täältä. Tunteeko ketään ToyWiz sivustoa ja onko se luotettava?

Tuo on ihan luotettava sivusto.



Kiitoksia. : )
Sen halusinkin kuulla.
Nyt voin pitkän etsintöjen jälkeen tilata haluamani figuurin.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Siljukka » 17.01.2011 20:43

Tää on todennäköisesti hyvin väärä töpö tälle kysymykselle, mutta en mä oikein löytänyt muutakaan paikkaa kysyä tätä. :D

Eli siis... En ole mikään Pokemon -fani, mutta satuin eilen löytää kaksi julistetta, millä en ite tee yhtään mitään. Ja sitten rekkasin tänne ja ajattelin, että täällä vois myydä ne. Mutta siis kysymys on se, että en oikein satu ymmärtämään tota Myynti&Osto -aluetta, joten haluisko joku vähän selventää mulle sitä? :--D
Siljukka
 
Viestit: 3
Liittynyt: 17.01.2011 20:29

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Jontukka » 17.01.2011 21:00

Siljukka kirjoitti:Tää on todennäköisesti hyvin väärä töpö tälle kysymykselle, mutta en mä oikein löytänyt muutakaan paikkaa kysyä tätä. :D

Eli siis... En ole mikään Pokemon -fani, mutta satuin eilen löytää kaksi julistetta, millä en ite tee yhtään mitään. Ja sitten rekkasin tänne ja ajattelin, että täällä vois myydä ne. Mutta siis kysymys on se, että en oikein satu ymmärtämään tota Myynti&Osto -aluetta, joten haluisko joku vähän selventää mulle sitä? :--D



Eikös huuto.net olisi hyvä tuohon. : )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Siljukka » 17.01.2011 21:09

^ Olis se varmaan, mutta en vaan osaa käyttää sitä paikkaa. :'D

// ja nyt kun kokeilin niin pitäis olla kaipa täysi-ikäinen. ._.
Siljukka
 
Viestit: 3
Liittynyt: 17.01.2011 20:29

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 18.01.2011 10:23

Siljukka kirjoitti:^ Olis se varmaan, mutta en vaan osaa käyttää sitä paikkaa. :'D

// ja nyt kun kokeilin niin pitäis olla kaipa täysi-ikäinen. ._.

Huuto.netissä on täysi-ikäisyysvaatimus.

Siljukka kirjoitti:Mutta siis kysymys on se, että en oikein satu ymmärtämään tota Myynti&Osto -aluetta, joten haluisko joku vähän selventää mulle sitä? :--D

Minäpä selvennän. Tällä foorumilla myyjäksi pääsyn ikäraja on 16 vuotta. Myyntilupaa pitää hakea, hakuohjeet löydät täältä.
Myyntihomma toimii niin, että kun olet saanut myyntiluvan, voit tehdä Osto- ja myyntipalstalle topicin, jossa kerrot mitä myyt ja millä hinnalla. Sinun pitää laittaa tuohon topiciin kuvat noista julisteistasi, jotta niiden kunnosta voidaan varmistua. Myynti tapahtuu yksityisviestein, ei topicissa.

Kysy vapaasti jos jäi jotain epäselvää
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Siljukka » 18.01.2011 13:20

^ Juu, okei tuon ymmärsin itsekin kun luin.
Mutta mun pointti lähinnä oli, että pitääkö mun nyt odottaa kolme kuukautta, että voin laittaa ton hakemuksen?
En edes ole tunnettu missään Pokemon piireissä enkä edes tiedä oikeastaan mitään Pokemoneista. 8D
Siljukka
 
Viestit: 3
Liittynyt: 17.01.2011 20:29

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 18.01.2011 13:23

Siljukka kirjoitti:^ Juu, okei tuon ymmärsin itsekin kun luin.
Mutta mun pointti lähinnä oli, että pitääkö mun nyt odottaa kolme kuukautta, että voin laittaa ton hakemuksen?
En edes ole tunnettu missään Pokemon piireissä enkä edes tiedä oikeastaan mitään Pokemoneista. 8D

Luultavasti, mutta sinun kannattaa kysyä tuota vielä Badganondorfilta.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 19.01.2011 21:09

Tossa sain VPK:n palkan ja ajattelin, että nyt on aika hankkia uusi kone. Nyt kyselisinkin siis, että mikä olisi hyvä kone 500e hintaluokasta. (Myydään normaalissa kaupassa tuohon hintaan.) Kannettavaa olen ostamassa Windows 7 käyttiksellä.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 19.01.2011 22:17

Eduboy94 kirjoitti:Tossa sain VPK:n palkan ja ajattelin, että nyt on aika hankkia uusi kone. Nyt kyselisinkin siis, että mikä olisi hyvä kone 500e hintaluokasta. (Myydään normaalissa kaupassa tuohon hintaan.) Kannettavaa olen ostamassa Windows 7 käyttiksellä.


Minulla olisi sinulle yksi hyvä malli :3 (Riippuu tietenkin mitä kaikkea vaadin koneelta mutta tämä on 500 hintaluokassa hyvä vaihtoehto)

Spoiler:
Suosittelen Toshiban rahat takaisin takuulla olevaa läppäriä, ainakin tuolla Salon Teknisillä on yhdestä hyvästä mallista tarjous 499 €.

Tässä linkkiä siihen: http://www.tekniset.fi/store/category/p ... 6203856912

Ominaisuudet:
Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Home Prerium
Prosessori AMD Athlon II P340 (2.2GHz)
Keskusmuisti: 4GB DDR3
Näytönohjain: ATI Radeon HD 4250 Graphics
Näyttö: 15.6 WXGA Toshiba TruBrite® display, 16:9 aspect ratio LED
Verkkokortti: Ethernet, 10/100 Mbps
Wireless lan: WiFi 802.11b/g/n
Webkamera: 0,3MP
Kiintolevy: 320GB
Optinen asema: DVD SuperMulti - Dual Layer (lukee ja kirjoittaa DVD:t ja CD:t)
Takuu 24kk + rahat takaisin*

Takuu pitää rekisteröidä 7pv:n sisällä ostosta tai muuten rahat takaisin takuu umpeutuu!

Hinta siis 499 € vaikka tuolla on 599 €. Hintansa veroinen kone, ominaisuudet ovat ihan kohdallaan + rahat takaisin takuu on aika kova juttu. Eli siis jos kone hajoaa kahden vuoden aikana laitteesta itsestään johtuvasta syystä (esimerkiksi vaikka kovalevy hajoaa itsestään tai jotain muuta vastaavaa) niin koneen saa huollettuna taikaisin taikka saat kokonaan uuden koneen tilalle ja siitä saa vielä rahat takaisin.
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 20.01.2011 16:59

Unohdin tossa edellisessä viestissä mainita, että sisäinen mikrofoni olis kiva.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja SnappiX » 21.01.2011 00:06

Kertokaa joku ilmainen tai maksullinen ohjelma jonka avulla voi tehdä remixejä biiseistä.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa

cron