Yleinen Hehkutus-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Pimee Umbba » 05.01.2011 00:07

En nyt tiedä onko hehkutusta, kun jännittää aivan sairaasti. Huomena nimittäin ensimmäinen ajotunti.. Apua 8D
Porukka Kasaan! Cosplay Ryhmä
||One Piece||Bakuman||Fairy Tail||Katekyo Hitman Reborn||
Pokémon Black FC: 3009 7318 7437
Avatar
Pimee Umbba
 
Viestit: 80
Liittynyt: 01.11.2010 15:56
Paikkakunta: Sodis

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Jontukka » 06.01.2011 04:11

Tuli lahjoitettua jonkinmoinen summa suomen eläin suojeluyhdistykselle. <: )
Fiilikset on loistavat. hyvistä teoista jää aina todella hyvä fiilis.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Sutsuka » 07.01.2011 18:42

- ' ' -
Viimeksi muokannut Sutsuka päivämäärä 29.12.2012 22:41, muokattu yhteensä 1 kerran
HAPPINESS EVERYWHERE.
Avatar
Sutsuka
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12.12.2010 21:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Maketsu » 08.01.2011 13:53

Veljeni sai joululahjaksi todella hienon kirjan, jonka minä nyt olen ryöstänyt ja sitä lueskellut. Kirja siis on Maailmanhistorian huonoimmat päätökset, Stephen Weir

Kirjan kuvaus:
On harhaluulo, että historia olisi vain voittajien historiaa. Se on ennen kaikkea idoottimaisten päätösten historiaa. Itsepäinen Napoleon marssitti armeijansa talvipakkasissa Moskovaan kohtalokkain seurauksin, Titanicin suunnittelijat eivät viitsineet varustaa laivaa riittävällä määrällä pelastusveneitä ja Tšernobylin onnettomuuden taustalla oli silkkaa välinpitämättömyyttä. Huonojen päätösten lisäksi kirjassa esittellään myös huonot päättäjät sekä heidän vaikuttimensa. Kovin usein ylpeys käy lankeemuksen edellä.

Maailmanhistorian huonoimmat päätökset vie lukijan läpi historian Troijan sodasta Enron-skandaaliin. Vaikka teoksessa etsitäänkin syyllisiä, se ei alennu yksisilmäiseen osoittelemiseen vaan käsittelee laajasti tapausten taustoja ja niiden vaikutusta tulevaisuuteen. Mielenkiintoista tietojen päivitystä kaikenikäisille.
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 08.01.2011 17:52

Hehkutan sitä että pääsin vihdoin runsaan kahden viikon jälkeen takaisin nettiin! \o/ Korvessa kun oltiin. Ja sain joululahjaksi HeartGoldin! :) Ja sain jostain syystä mummiltani satasen kun käytiin kattomassa. Ja sain ne kaikki neljä lahjaa mitä olin toivonutkin.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 09.01.2011 13:48

mä sain vihdoin mun tosi ihQun avatarin valmiiks *awesome*
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolucario » 12.01.2011 14:42

Hehkutan sitä, että onnistuin pääsemään tälle foorumille takaisin! Pääsi tapahtumaan niin, että ajattelin että vastaisuudessakin saattaisi tulla vastaavanlaisia hyökkäyksiä. Turvallisuussyistä vaihdoin sähköpostiosoitteeksi "spämmisähköpostiosoitteeni" jota käytän esim. rekisteröitymisiin, että ei haittaisi jos sinne tulisikin roskapostia. Sitten kävikin niin että käyttäjä täytyisi aktivoida uudelleen. Yritin kirjautua sähköpostiini sisään, mutta olin unohtanut salasanan. Ajattelin jo tehdä tänne uuden käyttäjän, jolla olisin pyytänyt poistamaan vanhan, mutta sitten tajusin klikata siitä "Etkö pääse kirjautumaan tilillesi?", tai jotain vastaavaa. No, vastasin turvakysymykseen ja pääsin sisään. Huh, ehdinkin jo säikähtää.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 12.01.2011 17:06

Saatiin viimein ilmoittautumislomakkeet partiotahtiin. Pitääkin heti ilmoittautua.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Wemps » 12.01.2011 19:00

SSBB tuli postissa "jee".
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja SnappiX » 13.01.2011 22:37

Ostin Mass Effect 2:sen. Pakko sanoa että näin 5hn pelikokemuksella vaikuttaa todella mahtavalta peliltä.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Jontukka » 15.01.2011 22:27

Upea tähtitaivas! Olisin mielelläni jäänyt pidemmäksi aikaakin mutta pakkanen vie helposti voiton.
Oikein upea taivas tänä yönä. : )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Suetic » 16.01.2011 00:39

Näyttää siltä, että löytyi minulle erittäin hauskaa tekemistä... *taas kun idiootti on roolipelien kurkussa roikkumassa* *awesome*
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 18.01.2011 17:57

Hehkutan sitä, että ostamani Hopeanuolen 8. osa on virhekappale. Sen kannet ovat väärin, lukeminen on aloitettava takakannesta niin että pokkari näyttää olevan kädessäsi ylösalaisin. :D

Edit: Se ei ollut uniikkikappale, noita on liikkeellä useampiakin, kts. tämä.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flaere » 19.01.2011 23:20

Löysin laatikosta sipsipussin, jossa oli vielä erittäin hyvin makunsa säilyttänyttä herkkua jäljellä! ^-^ Miksiköhän olin sen sinne kätkenyt, sitä en tiedä, mutta löytäminen oli kyllä päivänpiristys.
Avatar
Flaere
 
Viestit: 35
Liittynyt: 22.11.2010 20:31

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 20.01.2011 17:22

Nyt pakko tulla leijumaan. Meikäläinen valittiin tukariksi. Haastattelu oli todellinen rimanalitus, mutta silti meni läpi. Olen nyt yksi kolmestatoista tulevasta tukarista. Ryhmässä on tasan yksi poika, raukka joutuu sietämään meitä... Mutta ryhmässä on kauheasti tuttujani ala-asteelta, eli kiva kurssi tulossa.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja neatix » 20.01.2011 18:09

eiköhän ole ainakin suurimman osan unelma... suklaata ♥
ja enää 3 kuukautta miyavin keikkaan, EN KESTÄ !
Yep, kind a looove Buizel ♥
Avatar © Yakalentos from DeviantART
Avatar
neatix
 
Viestit: 18
Liittynyt: 08.01.2011 14:06
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Maketsu » 20.01.2011 19:05

Riolu-fang kirjoitti:Nyt pakko tulla leijumaan. Meikäläinen valittiin tukariksi. Haastattelu oli todellinen rimanalitus, mutta silti meni läpi. Olen nyt yksi kolmestatoista tulevasta tukarista. Ryhmässä on tasan yksi poika, raukka joutuu sietämään meitä... Mutta ryhmässä on kauheasti tuttujani ala-asteelta, eli kiva kurssi tulossa.


Mä olen tukari ja se kuuluu elämäni Top-5 huonoimmat valinnat. Ei vaan satu kiinnostamaan ja yleensä en jaksa edes osallistua noihin "kokouksiin" ellei se sitten ole jonkun tunnin aikana. Valitettavasti ne ovat useimmiten välitunnilla. Niin ja toi tunneilta pääseminen oli varmaan ainoa asia minkä takia hain. EIkä meillä edes ollut mitään haastatteluja, nimi vaan paperiin ja opettaja katsoi kenet päästää ja kenet ei.
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mr.Hulabaloo » 20.01.2011 23:19

Maketsu kirjoitti:
Riolu-fang kirjoitti:Nyt pakko tulla leijumaan. Meikäläinen valittiin tukariksi. Haastattelu oli todellinen rimanalitus, mutta silti meni läpi. Olen nyt yksi kolmestatoista tulevasta tukarista. Ryhmässä on tasan yksi poika, raukka joutuu sietämään meitä... Mutta ryhmässä on kauheasti tuttujani ala-asteelta, eli kiva kurssi tulossa.


Mä olen tukari ja se kuuluu elämäni Top-5 huonoimmat valinnat. Ei vaan satu kiinnostamaan ja yleensä en jaksa edes osallistua noihin "kokouksiin" ellei se sitten ole jonkun tunnin aikana. Valitettavasti ne ovat useimmiten välitunnilla. Niin ja toi tunneilta pääseminen oli varmaan ainoa asia minkä takia hain. EIkä meillä edes ollut mitään haastatteluja, nimi vaan paperiin ja opettaja katsoi kenet päästää ja kenet ei.

Pakko tulla offaamaan, mutta tästä tulee elävästi mieleen mun tilanne. Joskus ammoisina aikoina kolosella oli ympäristoraativalinta, ja minä tyhmänä menin sitten vapaaehtoiseksi. Nissään vaiheessa kukaan ei ole tullut vapaaehtoiseksi ja kun sitten nyt seiska samassa koulussa niin se opettaja joka pitää niitä kokouksia tulee että hei tuu tänne kun kävelen niitten ohi. Et silleen ihannjännää et joutuu kärsimään yli neljä vuotta sitten tekemästään failista... Tosin olen käynyt kai kahdess kokouksessa et ei silleen mitään.

Joo sori off oli vaan pakko tulla kommentoimaan.

Jaa tai toisaalta voisihan hehkuttaa Blac Opsia, hullu wallbang kahden seinän läpi noscope. (tosin ofc hitmarker vaikka oli hardened ;(
Kiinnostukseni Pokemoniin on laskenut rajusti. Jos minua ei enää täällä näy, niin haluan kiittää kaikkia mukavista hetkistä Pokemonin seurassa. Erityisesti haluan kiittää Pokemonniacia, koska ilman Johdatusta Kilpailulliseen Pokemoniin en olisi koskaan oppinut pelaamaan kilpailullista VG:tä ja täten en olisi varmaan edes rekisteröitynyt foorumille teidän kiusaksenne.

Jos into ei palaa, kiitos kaikille

-Hulabaloo
Avatar
Mr.Hulabaloo
 
Viestit: 102
Liittynyt: 01.11.2010 09:16
Paikkakunta: Turun lähellä

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Winter » 21.01.2011 19:35

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Lidilissä myydään nykyään uusia Jelly Belly "kopioita"!
Spoiler:
Kuva

Erittäin hyviä, ei mitenkään laimeita, vaan ihan tavallisia, kuten "aidot". Ihanaa~. Ostin heti kolme pussia. *syö nytkin*
Maut: ananas, omena, karhunvatukka, purkka, kola, vadelma, kirsikka, lime, passionhedelmä, persikka, mansikka-juustokakku, vanilija ja sitruuna.

Olen etsinyt kauan Suomessa Jelly Beanseja. Jelly Bellyt tulivat jonkin aikaa sitten Finnkinoihin, mutta heidän naurettavan korkeat hinnat eivät houkutelleet. Toki nämä aidot Jelly Bellyt ovat muutenkin kalliita, mutta se meni ihan yli. Nämä: 1,5€ = 250g! (Finnkinossa saa pulittaa varmaan jotain 4€ = 100g tms.)


Pakko sanoa, että noi on ihan sairaan hyviä! *mums mums* Äiti osti tänään ja maistoin, ja ihastuin! <3
http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=33&t=255&p=14056#p14056 <- Winterin walokuvagalleria! Käy kurkkaamassa ja anna palautetta n_n


._________.
Avatar
Winter
 
Viestit: 54
Liittynyt: 01.11.2010 19:12
Paikkakunta: Siellä missä sinäkin

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 22.01.2011 21:09

Hehkutan hyvistä syistä.
1. Saan ensiviikolla silmälasit parantamaan näköä.
2. Näin PO:ssa TuplaSääTiimin (Sandstorm feat. Sunny), jolle keksin nimen Desert Team( Aavikolla on kuuma aurinko ja hiekkamyrskyt).
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa

cron