Nokia 5800 xpressmusic nettiongelmia

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Nokia 5800 xpressmusic nettiongelmia

ViestiKirjoittaja Master Chief98 » 22.01.2011 21:12

Kävin tänään sonerapisteessä hankkimassa kyseiseen puhelimeen nettiyhteyden. Kun pääsin kotiin ja yritin mennä nettiin sillä niin siinä luki että "Pakettidata ei ole käytettävissä. Tarkista verkkopalvelut." kaikkea olen yrittänyt. Netistäkin olen lukenut, että mikä on vialla. Toivottavasti täältä löytyy joku joka osaa auttaa. Kiitos etukäteen.
█▀█▀▌█▄▌█▄▌█▀█▀▌█ ▐▄ █ █▀█▀▌█▄▌ ♥ Rakasta kissaasi niin se rakastaa sinua ♥
Avatar
Master Chief98
 
Viestit: 41
Liittynyt: 10.12.2010 10:31
Paikkakunta: Siilinjärvi city

Re: Nokia 5800 xpressmusic nettiongelmia

ViestiKirjoittaja Flyffel » 22.01.2011 23:10

Master Chief98 kirjoitti:Kävin tänään sonerapisteessä hankkimassa kyseiseen puhelimeen nettiyhteyden. Kun pääsin kotiin ja yritin mennä nettiin sillä niin siinä luki että "Pakettidata ei ole käytettävissä. Tarkista verkkopalvelut." kaikkea olen yrittänyt. Netistäkin olen lukenut, että mikä on vialla. Toivottavasti täältä löytyy joku joka osaa auttaa. Kiitos etukäteen.

Ehkä sinun pitää odottaa vielä vähän aikaa aktivointiviestiä? Oletko saanut jo jokun viestin nettiä koskien?
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Nokia 5800 xpressmusic nettiongelmia

ViestiKirjoittaja Master Chief98 » 22.01.2011 23:22

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Master Chief98 kirjoitti:Kävin tänään sonerapisteessä hankkimassa kyseiseen puhelimeen nettiyhteyden. Kun pääsin kotiin ja yritin mennä nettiin sillä niin siinä luki että "Pakettidata ei ole käytettävissä. Tarkista verkkopalvelut." kaikkea olen yrittänyt. Netistäkin olen lukenut, että mikä on vialla. Toivottavasti täältä löytyy joku joka osaa auttaa. Kiitos etukäteen.

Ehkä sinun pitää odottaa vielä vähän aikaa aktivointiviestiä? Oletko saanut jo jokun viestin nettiä koskien?


En ole saanut mitään viestiä, mutta kannattaa varmaan vielä odottaa.
█▀█▀▌█▄▌█▄▌█▀█▀▌█ ▐▄ █ █▀█▀▌█▄▌ ♥ Rakasta kissaasi niin se rakastaa sinua ♥
Avatar
Master Chief98
 
Viestit: 41
Liittynyt: 10.12.2010 10:31
Paikkakunta: Siilinjärvi city

Re: Nokia 5800 xpressmusic nettiongelmia

ViestiKirjoittaja Suetic » 26.01.2011 01:48

Master Chief98 kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Master Chief98 kirjoitti:Kävin tänään sonerapisteessä hankkimassa kyseiseen puhelimeen nettiyhteyden. Kun pääsin kotiin ja yritin mennä nettiin sillä niin siinä luki että "Pakettidata ei ole käytettävissä. Tarkista verkkopalvelut." kaikkea olen yrittänyt. Netistäkin olen lukenut, että mikä on vialla. Toivottavasti täältä löytyy joku joka osaa auttaa. Kiitos etukäteen.

Ehkä sinun pitää odottaa vielä vähän aikaa aktivointiviestiä? Oletko saanut jo jokun viestin nettiä koskien?


En ole saanut mitään viestiä, mutta kannattaa varmaan vielä odottaa.

Kysy liittymästä mikä siinä on vikana.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa

cron