The Legend of Zelda

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 15.01.2011 17:24

Miten siinä vesitemppelissä pääsee eteenpäin sieltä keksipaikasta missä on alhaalla vettä ja jotain piraijan näköisiä. Siellä on ne ovet vastakkaisilla puolilla, mutta toinen ovi on aitojen takana, eikä sinne pääse ja toisen oben takana on joku portti mitä ei saa auki.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 16.01.2011 10:15

Peli Twilight Princsess.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Mewstor » 17.01.2011 22:08

Kuule toi vesitemppeli on kyllä niin kryptinen paikka, että siihen et saa kunnon ohjeita täällä kysymällä millään. Paikka on niin labyrintti, että on vaikea ensinnäkin kuvaila missä on ja meille vaikeaa kuvailla mitä pitää tehdä.

Ohjeeni on, että menet niitä rappuja eri suuntiin (ylös/alas) ja vedät aina kahvoista rappujen yläpäässä kun voit, jolloin raput vaihtavat paikkaa. Myöhemmin saat Claw/hookshotin (en muista kumpi se on), jolla saat rappujen yläpäissä olevat "tapit" vedettyä alas ja raput vaihtavat taas paikkaa. Koita päästä alueille joilla et ole vielä käynyt. Onnea!

(Jos et millään selviä, ehdotan etsimään kuvallisia ohjeita netistä tai videoita YouTubesta.)
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Kurttu » 18.01.2011 10:39

Paras sarja ikinä. Minä omistan :
Ocarina of time n64
Wind waker GC
Collectors Edition GC
Spirit Tracks DS
Phantom Hourglass DS
Minish cap GBA
Twilight Princess GC
Viimeksi muokannut Kurttu päivämäärä 21.01.2011 22:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Juggler.
Vaihtari
Avatar
Kurttu
 
Viestit: 84
Liittynyt: 01.11.2010 16:50
Paikkakunta: Tampere
(: yo

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 22.01.2011 16:58

Miten siitä Sacred Groven alusta pääsee eteenpäin?Olen siinä huoneessa, missä on 1 howling stone ja vinkuu tuuli.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Eevee » 27.01.2011 17:03

titapi kirjoitti:Onko Ds:lle tulossa vielä Zeldoja paitsi se 3ds:n Ocarina (vai mikä se oli)?

Meikällä on:
Zelda classic GB:lle
Minish cap
Phantom Hourglass
Spirit Tracks
Ja olen pelannu kaverin Wind Wakeria

DS'lle ei ole näillä näkymin tulossa, mutta jossakin toukokuun paikkeilla on Wiille ilmestymässä uusi The Legend of Zelda; Skyward Sword.
Avatar
Eevee
 
Viestit: 33
Liittynyt: 01.01.2011 13:53

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja icewortex » 28.01.2011 09:03

öö... Tuli ongelma. Peli on siis Ocarina of Time ja kun mä meen siin alus sinne puuhun, niin mihin pitää mennä? Äsken sain sen ihme ritsan.
E: Kiitos ja kumarrus!
Viimeksi muokannut icewortex päivämäärä 28.01.2011 18:12, muokattu yhteensä 1 kerran

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 28.01.2011 15:17

icewortex kirjoitti:öö... Tuli ongelma. Peli on siis Ocarina of Time ja kun mä meen siin alus sinne puuhun, niin mihin pitää mennä? Äsken sain sen ihme ritsan. Heelp!

Hyppäät korkeimmasta kohasta silleen että osut alhaalla olevan seitin keskelle.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja icewortex » 30.01.2011 22:35

Sit ku mä oon menny siit seitist läpi, ja menny siel alhaal siit toisen seitin takana olevasta ovesta, nii sinne ilmestyy se ihmeellinen maasta ylös tuleva pahis joka menee aina piiloon kun menee lähelle tai yrittää ampuu ritsalla. Miten mä saan tapettuu tämän kauhean ruoho-mutantin?

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja JaniK » 31.01.2011 19:05

Suosittelen, että lakkaat pelaamasta peliä, jos oikeasti tarvitset apua pelin ensimmäiseen luolaan.

Niin, ja käytä kilpeäsi, niin se pähkinä kimpoutuu takaisin viholliseen.
JaniK
 
Viestit: 32
Liittynyt: 01.11.2010 23:38

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja icewortex » 31.01.2011 19:54

JaniK kirjoitti:Suosittelen, että lakkaat pelaamasta peliä, jos oikeasti tarvitset apua pelin ensimmäiseen luolaan.

Niin, ja käytä kilpeäsi, niin se pähkinä kimpoutuu takaisin viholliseen.

Pitääpä miettiä tuotakin vaihtoehtoa... Mutta juu Kiitos!

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Von Wiensburgh » 09.03.2011 16:54

Zeldat ovat pelien parhaimmistoa, jota olen pelannut ensimäisen pelin julkaisusta asti.
Pelikokelmiin kuuluu tällä hetkellä:
Zelda 1 & 2 (8-bit)
A lin to the past (16-bit)
Ocarina of Time (N64)
Majoras Mask (N64)
Twilight Princess
Phantom Hourclass
Spirit Tracks.

Minish Cap, Wind Waker ja Link´s awakening ovat löytyneet, mutta valitetavasti ei enää.
8-Bit, 16-bit sekä N64-pelit ovat vanhemmillani varastoituna, eli onneksi tallessa. Wiille on ladattu kaikki Zeldat, joita sieltä irtoaa, jotta pääsee pelaamaan.

3DS on hankintalistalla kesän aikana, jolloin varmasti ostan Ocarinan uudestaan 3D:n ja Master Questin takia, Skyward Swordia odotellaan kuola valuen.
Näihin on tullut käytettyä kyllä tolkuttoman paljon aikaa, pelien parhaimmistoa.
Von Wiensburgh
 
Viestit: 8
Liittynyt: 07.03.2011 16:01

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Pikachu123 » 12.03.2011 20:30

Minulla on vain tuo Spirit Tracks, joka on ihan mahtava peli. Juoni on hyvä ja samoin grafiikat ja ''minitehtävät''. Suosittelen kaikkille jotka Spirit Tracksin ostamista harkitsevat, että kannattaa hankkia. :)
Avatar
Pikachu123
 
Viestit: 187
Liittynyt: 08.03.2011 22:49

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 23.08.2011 19:14

Olen tiennyt pelisarjan niin kauan kuin muistan, mutta ensimmäisen kosketuksen kyseiseen pelisarjaan otin valitettavasti vasta 20-vuotiaana NES-emulaattorin ansiosta.
Rakastan pelien keskiaikaista fantasiamaailmaa ihan meilettömästi. Hahmot ovat upeita niin ulkoiselta, kuin sisäiseltä olemukseltaankin. Musiikki taas on jotan omaa luokkaansa. Neron työtä. <3

- The Legend of Zelda; Läpi pelattu
Aivan mahtava. Musiikki, pelattavuus, hahmot (Joistakin nimistä voi olla eri mieltä..), kaikki oli aivan upeaa. Olin jopa niin "HC" että rupesin itse piirtämään karttaa, ja se toimi siihen asti, kunnes tuli ne pari labyrinttia vastaan. Joten huijasin ja tulostin kartan netistä. XP

– The Adventure of Link; Aloitettu
Pelasin tätä hetken, ja reaktioni oli: "*****, mitä ******!" Enää puuttuu vain official seal..

– A Link to the Past; Aloitettu
Olen yrittänyt pelata tätä läpi vaikka KUINKA KAUAN siinä onnistumatta. Mahtava peli, sopivasti tekemistä, sopivasti (Lue liikaa) haastetta. Rakastan peli graafikoita. <3 Tällä hetkellä jumissa Ice Palacessa..

– The Minish Cap; Aloitettu
Tai kuten itse sanon "Minish Crap". Ei sillä, että peli olisi huono, vaan sillä, koska en ole vieläkään päässyt sitä läpi! >.< Viimeinen bossi olisi enää hoideltavana, mutta kun ei!
Tässä täytyy sanoa, että grafiikka on muuten todella nättiä, mutta en tykkää yhtään hahmojen suunnittelusta. Link ei näytä itseltään ollenkaan. :/

– Twilight Princess; Aloitettu
SUSISUSISUSISUSI!!!
Joo, eli Link-susi. Rakastan tätä peliä, harmittaa vain niin suunnattomasti, etten sitä koskaan ehtinyt pelata loppuun, koska ystävä, jonka Wiitä ja peliä lainasin, päätti pistää välit poikki. En ole sitten koskaan saanut tilaisuutta pelata peliä loppuun.
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja icewortex » 25.08.2011 11:03

NekoHennuli kirjoitti: Twilight Princess; Aloitettu
SUSISUSISUSISUSI!!!
Joo, eli Link-susi. Rakastan tätä peliä, harmittaa vain niin suunnattomasti, etten sitä koskaan ehtinyt pelata loppuun, koska ystävä, jonka Wiitä ja peliä lainasin, päätti pistää välit poikki. En ole sitten koskaan saanut tilaisuutta pelata peliä loppuun.

Mmmitää? Tämä ei ole mahdollista, minulla kävi just samallalailla!(Fail spelling) Lainasin, sit se sano et palauta, ja en oo sen jälkee nähny. :/ Mutta hieno peli oli, tykkäsin grafiikoista ja juoni oli mahtava.

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Darrell » 22.09.2011 21:49

Hei. Sori jos postaan n. kuukauden vanhan viestin omaavaan töpöön, mutta ajattelin nyt postata tänne. Olen tuota Zelda sarjaa ruvennut hieman kokeilemaan, ja olen hyvin tyytyväinen. Pelin tekijät on osannu erityisen hyvin keksiä hyviä puzzleja ja vastustajia. Innostukseni Zelda peleihin alkoi, kun päätin viime kesänä ostaa Spirit Tracksin. Oli ihan semihelppo peli, ja hauskaa ajanvietettä. Junaidea sai minut oikeasti pitämään väliaikaisesti höyryjunista. Nytten silloin kun Ocarina of Time 3D julkaistiin, kuulin sen olevan hyvä peli ja ostin. Ocarina of Time tuntuu minun mielestä ns. pääZeldapeliltä, eli sen story on silleen minun mielestä se aito Zelda pelin story. Templet ja Dungeonit ihan hauskoja ja haastavia ollu. Ainoa kohta mistä en Ocarinassa pitänyt oli Inside Deku Tree dungeoni. Aloin juuri silloin pelaamaan peliä, ja pidin hyvin pitkän tauon kun Skulltulat tuntuivat turhan pelottavilta hämykammon takia. Kun sitten superskarmory aloitti YouTubessa lets playn pelistä, aloin jatkamaan. Viime päivinä tullut sitten Ocarina of Timeä pelattua. Erittäin tyytyväinen Ocarina of Timessä olen Water Templeen, tai siihen mihin asti olen pelannut. Se tekee Water Templen puzzleista hienon, että joudut vaihtamaan veden tasoa jotta pääsisit eri paikkoihin ja saisit avaimet ja Longshotin jne.
Erityisesti olin Water Templessä tyytyväinen Dark Link taisteluun. Sitä on yleensä hehkutettu että kaikessa missä on vesitemppeli, on sen sisällä Dark Player, ja tuo on ilmeisesti juuri Ocarina of Timestä kait tullut. Dark Link oli mukava vastustaja, sillä se ei ollut mikään Deku tikku joka kuolee heti ja joka ei oikeasti osaa väistää iskuja. Säikähdytti vain hieman, kun se oli yhtäkkiä selän takana, kun en ollut Water Templestä hommannut tietoa kuten muista Templeistä, vaan päätin ihan originaalisti vetästä itse kaikki puzzlet.
Jos pitäisi Zelda pelisarjaa jotenkin arvostella, antaisin 10/10. Pelintekijät oikeasti tiesivät, miten hyvä pelisarja tehdään.
EDIT: Tajusin, että unohdin kertoa mielipiteeni tuosta soittopuolesta. Juuh, Ocarina of Timessä oli mukava yllätys myös tuo Ocarina jota voi soittaa. Erilaisilla lauluiilla pystyy eri juttuihin. Oma suosikkini on tuo Saria's Song joka soi Lost Woodsissa aina.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 19.11.2011 11:02

Miten saan Epola's Songin, kun ehdin jo siirtyä ajassa ja Talon ei ole enää Ranchilla?
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Darrell » 19.11.2011 13:55

Eduboy94 kirjoitti:Miten saan Epola's Songin, kun ehdin jo siirtyä ajassa ja Talon ei ole enää Ranchilla?

Jos peli on Ocarina of Time(3D tai original) niin tässä on ohjeet. Mistään muista peleistä en tiedä, koska Ocarina of Time on ainoa peli jonka olen pelannut.
Kun olet mennyt Forest Templen läpi, mene Temple of Timeen. Sheik opettaa Temple of Timen warp laulun, ja samalla kertoo, että voit palata ajassa taaksepäin palauttamalla Master Swordin Pedestal of Timelle (alustalle josta vedit sen). Sitten vaan menet lapsena Lon Lon Ranchiin. Puhut Malonille pari kertaa, ja otat Ocarina of Timen esille. Hän huomaa, että omistat Ocarinan, ja pyytää sinua soittamaan hänen lauluaan. Sitten opit Epona's Songin.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Jite » 19.11.2011 15:27

Vaikka SS on julkaistu, niin kysymys koskee nyt majora's maskia. Mitä tavaroita oikeastaan tarvitsee, jotta saat läpi anju & kafei-sivutehtävän?
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 20.11.2011 19:29

Miten Phantom Ganonin voittaa OoT:ssä?
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa

cron