Kiusaaminen

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Caccis » 01.02.2011 00:57

Protip, Pokemon foorumi ei ehkä ole paras paikka kysyä kiusaamiseen ja sen ehkäisyyn liittyviä ohjeita (Kuten näemme täällä on selvästi väkivaltaisia ja henkisesti viottuneita ihmisiä). Itse suosittelen Demin foorumia näihin asioihin: http://demi.fi/keskustelut
Viimeksi muokannut Caccis päivämäärä 01.02.2011 01:03, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
Caccis
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Kumis » 01.02.2011 01:01

Hero kirjoitti:Argentiina, tuo komiikan ja ihmisyyden ruumiillistuma poja.. tytön kehossa.

http://img718.imageshack.us/img718/9338/argatni.png
Kiitos.


Kumis Keppi, uskaltaa tykätä tästä.
Ja, toka viesti... :o
Kumis
 
Viestit: 12
Liittynyt: 09.12.2010 21:49

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Suetic » 01.02.2011 01:19

Hero kirjoitti:Argentiina, tuo komiikan ja ihmisyyden ruumiillistuma poja.. tytön kehossa.

http://img718.imageshack.us/img718/9338/argatni.png
Kiitos.

Ole hyvä. Taisi olla erittäin kaunis kirjoitusvirhe xD (mutta joo...)

Cassis hei. Ihmiset eivät kumminkaan sieltä uskalla mitään kysellä, kun Pokemon-foorumi on tärkeä paikka heille ja vain TÄÄLTÄ sitä apua saa. :)
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Sutsuka » 01.02.2011 11:50

-
Viimeksi muokannut Sutsuka päivämäärä 12.11.2014 01:13, muokattu yhteensä 1 kerran
HAPPINESS EVERYWHERE.
Avatar
Sutsuka
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12.12.2010 21:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Mewer » 10.02.2011 15:31

Sutsuka kirjoitti:

Just. Taas yksi kiusaaja, joka yrittää kaunistella tekojaan.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Sutsuka » 10.02.2011 22:54

-
Viimeksi muokannut Sutsuka päivämäärä 12.11.2014 01:13, muokattu yhteensä 1 kerran
HAPPINESS EVERYWHERE.
Avatar
Sutsuka
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12.12.2010 21:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Snipix » 18.03.2011 15:27

Woe Witsi kun oli kamala koulupäivä. Entiset kaverini olivat laittaneet nettiin videon jonka kuvasimme joskus pienenä. Leikin siinä videossa pokemon figuureilla. Nolottaa :(. He vaan huutavat minulle luokassa että "pokemonfani looooolll" ja "lol voiks mäki tullaa leikkii niil figuureil". Ja kaikki nauraa. Kysynkin nyt että voinko tehdä rikosilmoituksen kyseisestä videosta? Se on laitattu ilman minun lupaani sinne ja en edes tiedä miten voin nähdä sen. He eivät suostu lähettämään minulle linkkiä. Mitä teen :((?
Avatar by Rayquick
3DS FC: 4854-7297-2911 <------ ( lisätkää)
X:n ID:Sami
Avatar
Snipix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 10.03.2011 18:54
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 18.03.2011 15:48

Snipix kirjoitti:Woe Witsi kun oli kamala koulupäivä. Entiset kaverini olivat laittaneet nettiin videon jonka kuvasimme joskus pienenä. Leikin siinä videossa pokemon figuureilla. Nolottaa . He vaan huutavat minulle luokassa että "pokemonfani looooolll" ja "lol voiks mäki tullaa leikkii niil figuureil". Ja kaikki nauraa. Kysynkin nyt että voinko tehdä rikosilmoituksen kyseisestä videosta? Se on laitattu ilman minun lupaani sinne ja en edes tiedä miten voin nähdä sen. He eivät suostu lähettämään minulle linkkiä. Mitä teen (?

Menee imo vähän yli jos rikosilmoitusta alkaa moisesta tekemään. Kannattaa ehkä ensin vain kertoa opettajalle että he kiusaavat sinua vanhoista asioista ja pyytää opettajaa käskemään heitä lopettamaan ja poistamaan videon.
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja aono » 18.03.2011 17:40

Mielestäni kysyjä on väärässä. Rikosilmoituksen voi hyvinkin tehdä tuollaisesta asiasta. Ensinnäkin heillä ei ole tekijänoikeutta kyseiseen videoon, jos sinä et ole antanut heille lupaa kyseistä videoo käyttää. Toiseksi jos tämä kuvamateriaali on vielä loukkaavaa sinua kohtaan, sinulla on tuplasti syitä tehdä vaikka rikosilmoitus asiasta.
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Jontukka » 18.03.2011 22:43

Olen samaa mieltä. Rikosilmoitusta vain peliin. Ei tuollaista tarvitse kestää/katsoa.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Snipix » 19.03.2011 00:06

En ole antanut lupaa videoon.
Avatar by Rayquick
3DS FC: 4854-7297-2911 <------ ( lisätkää)
X:n ID:Sami
Avatar
Snipix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 10.03.2011 18:54
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja nunja55 » 19.03.2011 00:12

http://www.youtube.com/watch?v=VPemaqEhl08&feature=related
Näin siinä sit voi käydä, jos kiusatulta menee lopullisesti hermot.

Snipix, minun mielestäni heillä ei ole mitään oikeutta kiusata sinua, varsinkin jos olit pieni kun video on kuvattu. Ärsyttää kun ikinä ei anneta menneiden olla vaan ne kaivetaan aina uudestaan esiin ja kiusataan (Ainakin minulle on monesti käyny nii)
Got nothing to say...
Avatar
nunja55
 
Viestit: 124
Liittynyt: 01.11.2010 20:46

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Snipix » 19.03.2011 00:17

Katsoinkin tuon jo tänään. Jep se on ärsyttävää varsinkin kun samat kaverit ovat itsekin leikkineet pokemoineilla.
Avatar by Rayquick
3DS FC: 4854-7297-2911 <------ ( lisätkää)
X:n ID:Sami
Avatar
Snipix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 10.03.2011 18:54
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 19.03.2011 13:19

nunja55 kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=VPemaqEhl08&feature=related
Näin siinä sit voi käydä, jos kiusatulta menee lopullisesti hermot.

Yritin katsoa tuon, mutta se on poistettu Youtubesta käyttöehtojen vastaisena.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Wemps » 19.03.2011 13:26

Kysyjä kirjoitti:
Snipix kirjoitti:Woe Witsi kun oli kamala koulupäivä. Entiset kaverini olivat laittaneet nettiin videon jonka kuvasimme joskus pienenä. Leikin siinä videossa pokemon figuureilla. Nolottaa . He vaan huutavat minulle luokassa että "pokemonfani looooolll" ja "lol voiks mäki tullaa leikkii niil figuureil". Ja kaikki nauraa. Kysynkin nyt että voinko tehdä rikosilmoituksen kyseisestä videosta? Se on laitattu ilman minun lupaani sinne ja en edes tiedä miten voin nähdä sen. He eivät suostu lähettämään minulle linkkiä. Mitä teen (?

Menee imo vähän yli jos rikosilmoitusta alkaa moisesta tekemään. Kannattaa ehkä ensin vain kertoa opettajalle että he kiusaavat sinua vanhoista asioista ja pyytää opettajaa käskemään heitä lopettamaan ja poistamaan videon.

Komppaan. Ampuu IMO aika reilusti yli, jos alkaa rikosilmoitusta tekemään videosta jossa leikit pokemoneilla. Kiusauksen aiheesta päätellen olet jossain 3-6lk. ja kokemuksesta tiedän että siellä asiat unohtuvat aikas nopiaan ihan itsestään. Lisäksin en usko, että Poliisia hirveästi edes kiinnostaa sinun pokemonvideosi, anteeksi vain.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Darrell » 19.03.2011 13:29

Wemps kirjoitti:Komppaan. Ampuu IMO aika reilusti yli, jos alkaa rikosilmoitusta tekemään videosta jossa leikit pokemoneilla. Kiusauksen aiheesta päätellen olet jossain 3-6lk. ja kokemuksesta tiedän että siellä asiat unohtuvat aikas nopiaan ihan itsestään. Lisäksin en usko, että Poliisia hirveästi edes kiinnostaa sinun pokemonvideosi, anteeksi vain.

Tuosta voi rikosilmoituksen tehdä ihan selvästi. Ja olen täysin varma että poliisia kiinnostaa tekijänoikeuslain rikkomukset. En kyllä ole varma onko tuota lakia, koska en jaksanut perustuslakia kokonaan lukea mutta kuitenkin, siitä ainakin ala-asteelaiset saisivat luultavasti läksytyksen ja puhuttelut, ja vanhemmat ehkä jopa sakot.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 19.03.2011 17:29

Darrell kirjoitti:
Wemps kirjoitti:Komppaan. Ampuu IMO aika reilusti yli, jos alkaa rikosilmoitusta tekemään videosta jossa leikit pokemoneilla. Kiusauksen aiheesta päätellen olet jossain 3-6lk. ja kokemuksesta tiedän että siellä asiat unohtuvat aikas nopiaan ihan itsestään. Lisäksin en usko, että Poliisia hirveästi edes kiinnostaa sinun pokemonvideosi, anteeksi vain.

Tuosta voi rikosilmoituksen tehdä ihan selvästi. Ja olen täysin varma että poliisia kiinnostaa tekijänoikeuslain rikkomukset. En kyllä ole varma onko tuota lakia, koska en jaksanut perustuslakia kokonaan lukea mutta kuitenkin, siitä ainakin ala-asteelaiset saisivat luultavasti läksytyksen ja puhuttelut, ja vanhemmat ehkä jopa sakot.

Kyllä sellainen laki on ja siitä joillakin kouluilla käy poliisit ihan kertomassakin, mutta kannattaa ottaa huomioon miten nämä tyypit suhtautuisivat rikosilmoitukseen, ei heilläkään varmaan kehuta kotona jos heistä tehdään rikosilmoitus :/ Ja varsinkin jos nämä tyypit ovat sinun läheisiä kavereitasi, kannattaa todellakin ajatella rikosilmoituksen jälkiseuraamuksia.
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja SnappiX » 19.03.2011 17:32

Kysyjä ^
Snipix kirjoitti:Woe Witsi kun oli kamala koulupäivä. Entiset kaverini olivat laittaneet nettiin videon jonka kuvasimme joskus pienenä. Leikin siinä videossa pokemon figuureilla. Nolottaa . He vaan huutavat minulle luokassa että "pokemonfani looooolll" ja "lol voiks mäki tullaa leikkii niil figuureil". Ja kaikki nauraa. Kysynkin nyt että voinko tehdä rikosilmoituksen kyseisestä videosta? Se on laitattu ilman minun lupaani sinne ja en edes tiedä miten voin nähdä sen. He eivät suostu lähettämään minulle linkkiä. Mitä teen (?
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Suetic » 19.03.2011 23:26

aono kirjoitti:Mielestäni kysyjä on väärässä. Rikosilmoituksen voi hyvinkin tehdä tuollaisesta asiasta. Ensinnäkin heillä ei ole tekijänoikeutta kyseiseen videoon, jos sinä et ole antanut heille lupaa kyseistä videoo käyttää. Toiseksi jos tämä kuvamateriaali on vielä loukkaavaa sinua kohtaan, sinulla on tuplasti syitä tehdä vaikka rikosilmoitus asiasta.

Oikeastaan tuossa vaiheessa kannattaa olla ottamatta huomioon mitä ihmiset sanoo. Tai ehkä se mun vaihtoehto?
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Snipix » 19.03.2011 23:38

Olen nyt saanut päätettyä mitä teen. Odottelen ja katson unohtavatko he asian. Jos he vielä keskiviikkona pilkkaa niin kerron joko opettajalle tai suoraan poliisille.
Avatar by Rayquick
3DS FC: 4854-7297-2911 <------ ( lisätkää)
X:n ID:Sami
Avatar
Snipix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 10.03.2011 18:54
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa

cron