Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 04.03.2011 14:21

Rupee jo hajottamaan kun Gigantin sivujen mukaan ei niiltä VIELLÄKÄÄN löydy BW pelejä varastosta. Tulee maanantaina saippuaa päivälliseksi jos en onnistu viimeistään viikonlopun aikana saamaan pelejä. Ja tietenkin Gigantin Collect@Store palvelulla se on 34,95e, enkä saa mistään muualta hankkia koska muualla on 49,95e. Melkein jo itkettää kun en saa omia rahojani käyttää laadukkaaseen peliin julkaisupäivänä, vaan pitää odottaa ja odottaa että suomen huonoin kauppaliikeketju saa sen varastoihinsa.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 04.03.2011 17:50

Ottaa päähän kun moni saa Blackin tai White heti julkaisupäivänä, mutta itse (omasta tahdostani) joudun odottamaan vielä ensi viikkoon. Ensi sunnuntaina liigassa varmaan porukka hehkuttaa pelejä ja DS:issä äänet täysillä. Siinä sitten kärvistelen tuskissani ja koitan olla kuulematta spoilereita.

Niin ja miksi olen valinnut odottaa? Koska hankin samalla special edition BW DSi:n ja se tulee vasta ensiviikolla postissa. Yhyyyy...
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja WeohNatai » 04.03.2011 18:19

Valitan kaikkien meidän kärsivien puolesta, meidän, jotka kärsimme Puolenkuun pelien ansiosta ja meidän, jotka kärsivät jotenkin muuten. Elämä on kärsimystä, kärsimys johtuu B/W:n ihanuudesta, kärsimys loppuu saamalla B/W. Näin pääsemme Nirvanaan.
YouTubeni
Mainostan turinoitani <-- Lukekaa, ihmiset!
Avatar
WeohNatai
 
Viestit: 434
Liittynyt: 01.11.2010 08:14
Paikkakunta: Lahti
(: Stüldt håjt! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 05.03.2011 22:28

Viikon bannit Pokemon Onlinen mafiapeliin. Nyt tulee hieman tylsää.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 05.03.2011 23:40

Potuttaa kun en odottanut julkaisupäivään, vaan halusin välttämättä ennakkotilata Whiten. Noh, nyt sitten joudutaan odottamaan ehkäpä torstaihin asti, ja pääsen aloittamaan vasta, kun kaikki muut suksivat jo Pokémon-liigassa tai jopa Kyuremin luona.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Sherlock » 06.03.2011 00:08

Shiny Entei kirjoitti:Potuttaa kun en odottanut julkaisupäivään, vaan halusin välttämättä ennakkotilata Whiten. Noh, nyt sitten joudutaan odottamaan ehkäpä torstaihin asti, ja pääsen aloittamaan vasta, kun kaikki muut suksivat jo Pokémon-liigassa tai jopa Kyuremin luona.


Et ole ainoa....=(

Mutta eihän kuumeessa muuta voi tehdäkkään kuin ODOTTAA/lepäillä.....
Ja sitten ärsyttää kun joku munkki possutelija kaveri ahmaisee Shiny Beldumin random eggistä
ja aloin jo epäillä että minun Action Replaytä "lainannut" mutta randomi se oli ja mun tuurilla
vielä oikea nature.....=(
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 06.03.2011 00:15

Openofficen tekstinkäsittely / esitysgrafiikkaohjelma kaatoi ihanan koneeni, joten sain (taas vaihteeksi) tutustua Geditin ihmeelliseen maailmaan. (Puolen A4 kokoisen ohjeen kirjoitus kesti 45 min säätämisen johdosta).
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 06.03.2011 13:15

Wemps kirjoitti:Openofficen tekstinkäsittely / esitysgrafiikkaohjelma kaatoi ihanan koneeni, joten sain (taas vaihteeksi) tutustua Geditin ihmeelliseen maailmaan. (Puolen A4 kokoisen ohjeen kirjoitus kesti 45 min säätämisen johdosta).

Mikä Open Officen versio sinulla on? Ihan sillä kysyn, koska jos se ei ole uusin versio, niin päivitys uusimpaan versioon voi auttaa tuohon kaatumisongelmaan. Uusin versio on 3.3.0
Btw, Gedit on hyvä työkalu ohjelmakoodin, kuten esim. Javan, muokkaukseen.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 06.03.2011 13:29

Mewtwolover kirjoitti:
Wemps kirjoitti:Open officen tekstinkäsittely / esitysgrafiikkaohjelma kaatoi ihanan koneeni, joten sain (taas vaihteeksi) tutustua Geditin ihmeelliseen maailmaan. (Puolen A4 kokoisen ohjeen kirjoitus kesti 45 min säätämisen johdosta).

Mikä Open Officen versio sinulla on? Ihan sillä kysyn, koska jos se ei ole uusin versio, niin päivitys uusimpaan versioon voi auttaa tuohon kaatumisongelmaan. Uusin versio on 3.3.0
Btw, Gedit on hyvä työkalu ohjelmakoodin, kuten esim. Javan, muokkaukseen.

3.2, mutta johtuu kyllä 99% varmasti tämän koneen "lievästä" voimattomuudesta. (Pentium 4, 512 RAM jne.) Eikä se nyt ihan sananmukaisesti kaatunut, jumitti vain sairaasti.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 06.03.2011 15:41

Wemps kirjoitti:3.2, mutta johtuu kyllä 99% varmasti tämän koneen "lievästä" voimattomuudesta. (Pentium 4, 512 RAM jne.) Eikä se nyt ihan sananmukaisesti kaatunut, jumitti vain sairaasti.

Niin johtuu, varsinkin jos olit tekemässä jotain monimutkaista(sisällössä paljon grafiikkaa yms.) ja laajaa esitystä, sillä OpenOffice vie aika paljon muistia. Toinen mahdollinen syy on bugista johtuva muistivuoto. Kannattaa päivittää se, sillä päivitys voi parantaa tuota muistin käyttöä niin, että tuo ongelma korjaantuu. Pentium 4 on ihan riittävän tehokas prossu OpenOfiicen käyttöön.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja pokefan229 » 08.03.2011 17:05

Alkaa jo pikku hilja ärsyttämään kun ennakkotilasin whiten 2 päivää ennen julkaisua netanttilasta eikä se ole vieläkään ole tullu postissa...
ja pelkän avaimen perän takia ...olisi vaan pitäny mennä ostamaan julkasu päivänä keskiseltä ._.

EDIT: eiköhän postitki ala lakkoilemaan T_T
Viimeksi muokannut pokefan229 päivämäärä 10.03.2011 16:24, muokattu yhteensä 1 kerran
@Youtube: Arara
Avatar
pokefan229
 
Viestit: 156
Liittynyt: 01.11.2010 19:21
Paikkakunta: Alavus
(: a.k.a Arara :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 08.03.2011 22:35

Olen nyt hieman ärsyyntynyt kun tänään olen huomannut kahden käyttäjän pari viestiä. Esimerkkinä tuo dragonair niminen käyttäjä on pistänyt viestiä foruumille, ja nämä viestit ovat jostain syystä saanut pinnaani kireämmälle. Tuo johtuu tietenkin siitä että päivä mennyt hieman huonosti. Alan yleensä vähän räjähdellä kun luen tiettyjen viestejä. Tuo on kyllä dragonairin viesteissä ihan oletettavaa kun katsoo kauanko on ollut täällä. Kuitenkin se suurin ärsyke on nyt kun tuo metapad (jota en oikein rakasta tietenkään) menee kyselemään liittyykö metagame hänen nimeensä. Alkaa aika noobista syystä pinna hajota kun näen tiettyjä viestejä. Tietenkin on pakko lukea kaikki mitä tulee vastaan.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 08.03.2011 22:53

Darrell kirjoitti:Olen nyt hieman ärsyyntynyt kun tänään olen huomannut kahden käyttäjän pari viestiä. Esimerkkinä tuo dragonair niminen käyttäjä on pistänyt viestiä foruumille, ja nämä viestit ovat jostain syystä saanut pinnaani kireämmälle. Tuo johtuu tietenkin siitä että päivä mennyt hieman huonosti. Alan yleensä vähän räjähdellä kun luen tiettyjen viestejä. Tuo on kyllä dragonairin viesteissä ihan oletettavaa kun katsoo kauanko on ollut täällä. Kuitenkin se suurin ärsyke on nyt kun tuo metapad (jota en oikein rakasta tietenkään) menee kyselemään liittyykö metagame hänen nimeensä. Alkaa aika noobista syystä pinna hajota kun näen tiettyjä viestejä. Tietenkin on pakko lukea kaikki mitä tulee vastaan.

Katsoppas peiliin pari kuukautta aikaisemmin.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 10.03.2011 14:07

Ärsyttää kun B&W on niin helpot.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 10.03.2011 16:07

Umbrespeon kirjoitti:Ärsyttää kun B&W on niin helpot.

Niissä ei ole helppoa eikä vaikeaa. Se vaan on erilaista, jos pelaa sen vaikeammalla tavalla. Eikä ne myöskään liian vaikeita saa olla, jotta ne pysyisivät ehjänä(ja tuolla tarkotin RageSeinäänheittoa).
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 11.03.2011 13:30

ARGHHH! Mun kone sekoo taas. Jotkut muistavat varmaan vanhan Foorumin aikaan kun mulla oli tän kanssa ihan omituisia ongelmia jotain puol vuotta sitten mutta ongelmat loppuivat siihen kun kone putsattiin pölystä sisältä. Noh. Nyt eilen kone jäätyi kerran. Niin ettei mistään tapahtunut mitään, hiiri ei liikkunut näytöllä eikä mitään muutakaan tapahtunut. Sen jälkeen käynnistin koneen uudestaan "väärin". Sitten kone toimi ihan normaalisti jotain 2 tuntia kunnes tuli vanha ystäväni bluescreen. Kone käynnistyi uudestaan ja ennen kun olin edes päässyt kunnolla Windowsiin (olin tervetuloa-kohdassa) niin bluescreen tuli uudestaan. Sitten päätin antaa koneen olla ja mietin mielessäni että mikä ihme tähän on taas tullut. Sitten ajattelin että onhan sinne voinut pölyä kerääntyä, kun tää mun huone on aina vähän pölyn peitossa *köh köh*. Tänään aamulla sitten heti herättyäni otin koneen auki. Pölyä ei ollut suoraan sanottuna yhtään. Olin ymmälläni. Putsasin nekin pienet pölyt pois mitä löysin. Laitoin sitten koneen päälle. Nyt tänään on tullut jo 4 bluescreeniä ja kerran on pitänyt kone sammuttaa kokonan bluescreenin jälkeen koska se väitti Windowsin olleen vahingoittunut (vaikkei se ole). Silloin kuin niin käy niin pitää koneen antaa olla sammuksissa, sitten kun sen taas laittaa jonkun ajan päästä päälle niin toimii taas normaalisti kunnes se jäätyy tai tulee bluescreen. Näin. En tajua missä vika :/ Viimeksi tosissani luulin kaiken sekoilun johtuvan pelkästä pölystä mutta nyt vika ilmenee uudelleen eikä vika tosiankaan ole pölyssä.

Ja huom. vielä tosiaan viimeksi kun koneeni teki tätä oli tosiaan puoli vuotta sitten, että jos tässä on oikeesti joku kunnon vika niin vähän ihmettelen ettei vika ilmene puoleen vuoteen ja tulee sitten takaisin? Ei oo mahdollista :/ Btw sillon aikoinaan asensin Windowsin uudestaan niin sain jopa asennuksen aikana bluescreenin. Skills?

Ja sit ku vielä oon koneen suurkuluttaja (kone jo tänään ollut päällä 3 ja puol tuntia) niin tää on viel järkympää kun pitäis vähän rajottaa tätä käyttämistä ton sekoilun takia. Liian tottunu siihen et kone on melkeen kokoajan auki :/

Niin ja vielä lisäys että ei tää johdu edes mistään ylikuumenemisesta kun ei toi vehje edes tule kovin lämpimäksi ja sisällä on yksi ylimääräinen tuuletin...
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 11.03.2011 13:52

Dark Ho-oH kirjoitti:ARGHHH! Mun kone sekoo taas. Jotkut muistavat varmaan vanhan Foorumin aikaan kun mulla oli tän kanssa ihan omituisia ongelmia jotain puol vuotta sitten mutta ongelmat loppuivat siihen kun kone putsattiin pölystä sisältä. Noh. Nyt eilen kone jäätyi kerran. Niin ettei mistään tapahtunut mitään, hiiri ei liikkunut näytöllä eikä mitään muutakaan tapahtunut. Sen jälkeen käynnistin koneen uudestaan "väärin". Sitten kone toimi ihan normaalisti jotain 2 tuntia kunnes tuli vanha ystäväni bluescreen. Kone käynnistyi uudestaan ja ennen kun olin edes päässyt kunnolla Windowsiin (olin tervetuloa-kohdassa) niin bluescreen tuli uudestaan. Sitten päätin antaa koneen olla ja mietin mielessäni että mikä ihme tähän on taas tullut. Sitten ajattelin että onhan sinne voinut pölyä kerääntyä, kun tää mun huone on aina vähän pölyn peitossa *köh köh*. Tänään aamulla sitten heti herättyäni otin koneen auki. Pölyä ei ollut suoraan sanottuna yhtään. Olin ymmälläni. Putsasin nekin pienet pölyt pois mitä löysin. Laitoin sitten koneen päälle. Nyt tänään on tullut jo 4 bluescreeniä ja kerran on pitänyt kone sammuttaa kokonan bluescreenin jälkeen koska se väitti Windowsin olleen vahingoittunut (vaikkei se ole). Silloin kuin niin käy niin pitää koneen antaa olla sammuksissa, sitten kun sen taas laittaa jonkun ajan päästä päälle niin toimii taas normaalisti kunnes se jäätyy tai tulee bluescreen. Näin. En tajua missä vika :/ Viimeksi tosissani luulin kaiken sekoilun johtuvan pelkästä pölystä mutta nyt vika ilmenee uudelleen eikä vika tosiankaan ole pölyssä.

Ja huom. vielä tosiaan viimeksi kun koneeni teki tätä oli tosiaan puoli vuotta sitten, että jos tässä on oikeesti joku kunnon vika niin vähän ihmettelen ettei vika ilmene puoleen vuoteen ja tulee sitten takaisin? Ei oo mahdollista :/ Btw sillon aikoinaan asensin Windowsin uudestaan niin sain jopa asennuksen aikana bluescreenin. Skills?

Ota sen bluescreenin antama virhekoodi(se numerosarja) ylös ja postaa tänne, niin voin auttaa paremmin. Ilman tuota koodia on vaikea sanoa mitään varmaa.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 11.03.2011 14:33

Mewtwolover kirjoitti:Ota sen bluescreenin antama virhekoodi(se numerosarja) ylös ja postaa tänne, niin voin auttaa paremmin. Ilman tuota koodia on vaikea sanoa mitään varmaa.

Sitä on vaikea ehtiä ottamaan kun se on tossa ruudulla max. 10 sekuntia mutta koitan olla vikkelä seuraavalla kerralla (vielä ei ole tullut..)

Btw joka kerta siinä näkyy eri syy tolle bluescreenille, tämä tulee esimerkiksi: http://img188.imageshack.us/img188/3139/43733732.jpg

Edit: 0x0000000A
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 11.03.2011 15:16

Dark Ho-oH kirjoitti:
Mewtwolover kirjoitti:Ota sen bluescreenin antama virhekoodi(se numerosarja) ylös ja postaa tänne, niin voin auttaa paremmin. Ilman tuota koodia on vaikea sanoa mitään varmaa.

Sitä on vaikea ehtiä ottamaan kun se on tossa ruudulla max. 10 sekuntia mutta koitan olla vikkelä seuraavalla kerralla (vielä ei ole tullut..)

Btw joka kerta siinä näkyy eri syy tolle bluescreenille, tämä tulee esimerkiksi: http://img188.imageshack.us/img188/3139/43733732.jpg

Tuo "irql_not_less_or_equal" voi johtua monesta eri syystä, yleensä kyseessä on yhteensopivuusongelma raudan ja softan välillä. Kokeile nollata BIOS ja käynnistä kone vaikka Ubuntuun, niin saat ainakin selville, onko vika Windowsissa vai raudassa.
Btw, suosittelen lataamaan BlueScreenViewin, se on hyvä työkalu BSOD:n tutkimiseen jälkikäteen.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 11.03.2011 19:26

Itseasiassa latasin sen ennen kun ehdin lukea viestiäsi. Otin print screenin siitä ja kyllä siellä on muitakin syitä ollut: http://farm6.static.flickr.com/5019/551 ... 7d6a_b.jpg
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa

cron