Yleinen Kysymys-topic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Wemps » 08.03.2011 12:09

Mitä nyt vähän googlasin, niin tuo virheilmoitus on kyllä tullut muillekkin.
Viimeksi muokannut Wemps päivämäärä 08.03.2011 13:48, muokattu yhteensä 1 kerran
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 08.03.2011 13:37

Riolucario kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Mitä ihmettä!
Youtube tunnukseeni tuli tällainen juttu/tapaus kun se vinkui jokaisen toiminnon kohdalla salasanaa. Epäilin että tämä voisi olla virus/vakoilu ohjelma (?), mutta koska se tulee jokaisella toiminnolla niin pakkohan sille on jotain tehdä. Menin sitten pellenä pistämään salasanan ja näin kävi.

Mitä tapahtui ja mikä tuo on?!

Spoiler:
Kuva


En ole aivan varma, mutta suosittelen tekemään virustarkistuksen. Tai sitten tietysti jokin hakkeri saattoi myös olla asialla, en tiedä. Mutta tuosta kuvasta päätellen (onko se aito?) tuo ei ainakaan ole mikään YouTuben virheilmoitus.

Ei syytä paniikkiin, tuo on aito virheilmoitus, kyseessä on sisäinen palvelinvirhe ts. Youtuben palvelimella on jotain häikkää. Apinajuttu on IT-alan sisäpiirivitsi. DDoS-hyökkäys olisi aiheuttanut erilaisen virheilmoituksen.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja icewortex » 08.03.2011 15:43

Miten saa .jar ja .jad päätteiset pelit toimimaan Nokia 2720 Foldilla? Vai saako toimimaan ollenkaan? Vastatkaa rohkeasti, olen valmis pettymykseen! *awesome*

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Jontukka » 08.03.2011 16:15

Mielenkiintoinen virheilmoitus.
Oli vain juuri puhe turvatarkastus koulutuksessa että Youtubessa liikkuu kaiken maailman hakkereita jotka ovat koulutettu sellaiseen.
Pelästyin jo että ei kai tämä mahdollisuus 1/1 000 000 osu meikäläisenkin kohdalle. Näin ei onneksi käynyt.
Ei siis syytä paniikkiin. Kiitoksia selvennyksestä. : )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 11.03.2011 17:47

Katsoin tänään ensimmäisen pokemon leffan ja huomasin yhden jännän jutun
Mewtwolover:in allekirjoitus kirjoitti:"Tärkeintä ei ole se, mikä meitä erottaa, vaan se, mikä meitä yhdistää." -Mewtwo

Siis kyseisessä leffassa tuo oli Meowth:in kommentti....Vai onko mewtwo plaginoinut sitä sitten jossai anime jaksossa ? minä en tiedä...
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 11.03.2011 18:07

KoReaNMaG kirjoitti:Katsoin tänään ensimmäisen pokemon leffan ja huomasin yhden jännän jutun
Mewtwolover:in allekirjoitus kirjoitti:"Tärkeintä ei ole se, mikä meitä erottaa, vaan se, mikä meitä yhdistää." -Mewtwo

Siis kyseisessä leffassa tuo oli Meowth:in kommentti...

Oliko todella noin? Pitääpä oikein tarkistaa tuo, olen muistellut tuon olleen Mewtwon kommentti tuossa leffassa, tosin siitä on aikaa kun viimeksi katsoin tuon leffan. Menee signa uusiksi jos noin todella on.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Rai-chan » 11.03.2011 19:21

Mewtwolover kirjoitti:
KoReaNMaG kirjoitti:Katsoin tänään ensimmäisen pokemon leffan ja huomasin yhden jännän jutun
Mewtwolover:in allekirjoitus kirjoitti:"Tärkeintä ei ole se, mikä meitä erottaa, vaan se, mikä meitä yhdistää." -Mewtwo

Siis kyseisessä leffassa tuo oli Meowth:in kommentti...

Oliko todella noin? Pitääpä oikein tarkistaa tuo, olen muistellut tuon olleen Mewtwon kommentti tuossa leffassa, tosin siitä on aikaa kun viimeksi katsoin tuon leffan. Menee signa uusiksi jos noin todella on.

Kun nyt tuli puheeksi niin itse asiassa kyllä näin on. Eikös se ole siitä kohtaa kun Meowth juttelee klooninsa kanssa.

EDIT: Juu kyllä, tarkistettu, Meowth se on. Sanamuotokin on itse asiassa hieman erilainen, en nyt tähän hätään löytänyt suomikäännöstä netistä mutta englanniksi:
"If we start looking at what's the same instead of looking at what's different, well who knows?"
Jos oikein muistan niin suomeksi "Jos kiinnittäisimme huomiota siihen mikä meitä yhdistää eikä siihen mikä erottaa niin kukaties...?"
Avatar
Rai-chan
Poromagian Liiga-Leader
 
Viestit: 820
Liittynyt: 31.08.2010 21:16
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 11.03.2011 19:35

Rai-chan kirjoitti:EDIT: Juu kyllä, tarkistettu, Meowth se on. Sanamuotokin on itse asiassa hieman erilainen, en nyt tähän hätään löytänyt suomikäännöstä netistä mutta englanniksi:
"If we start looking at what's the same instead of looking at what's different, well who knows?"
Jos oikein muistan niin suomeksi "Jos kiinnittäisimme huomiota siihen mikä meitä yhdistää eikä siihen mikä erottaa niin kukaties...?"

Kiitoksia varmistuksesta, tuo sanamuodon tosin tiesin olevan hieman väärä. Vaihdoin nyt tuon sitaatin pois signastani hämäämästä porukkaa.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Goldi » 13.03.2011 09:11

Apua! Miten pystyy tehä kuvan liikkuvaks paintil? Tarkka selostus kiitos.
Avatar
Goldi
 
Viestit: 179
Liittynyt: 01.11.2010 08:00

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Riolucario » 13.03.2011 09:55

Goldi kirjoitti:Apua! Miten pystyy tehä kuvan liikkuvaks paintil? Tarkka selostus kiitos.

Ei tietääkseni mitenkään.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewer » 13.03.2011 12:34

Tälläinen ongelma tuli: Päivitin eilen flash playerin ja nyt se kaatuilee jatkuvasti. Todella häiritsevää :/ Miten tämän saisi loppumaan?
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 13.03.2011 13:06

Mewer kirjoitti:Tälläinen ongelma tuli: Päivitin eilen flash playerin ja nyt se kaatuilee jatkuvasti. Todella häiritsevää :/ Miten tämän saisi loppumaan?

Tuo kaatuilu johtuu huonosta päivityksestä, noita tulee joskus vastaan. Kokeile asentaa Flash uudelleen, se saattaa auttaa.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Snipix » 14.03.2011 20:51

Missä on "merkkaa kaikki viestit luetuiksi"- nappi tällä foorumilla?
Avatar by Rayquick
3DS FC: 4854-7297-2911 <------ ( lisätkää)
X:n ID:Sami
Avatar
Snipix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 10.03.2011 18:54
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 14.03.2011 20:59

Snipix kirjoitti:Missä on "merkkaa kaikki viestit luetuiksi"- nappi tällä foorumilla?

Se on etusivulla Tiedotteen yläpuolella oikeassa reunassa. Huomaa, että vaikka se on muotoa "Merkkaa kaikki alueet luetuiksi", niin se ajaa saman asian.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja ChiYoshi » 14.03.2011 21:16

Olis pikku ongelma paintin kanssa : /
Eli jos oon piirtäny normikokosen kuvan,
niin voinko saada siitä avatar-kokosen?
En vaan osaa muuttaa sen kokoa...
Ja kuinka suuri ava tääl voi olla?

Edit/Off : mun kone kadottaa hymiöt jonnekin : (
Testi -->
~ Kyllä, minullakin on elämä. Useimmat ovat vain liian ahdasmielisiä ymmärtääkseen sitä ~
Avatar
ChiYoshi
 
Viestit: 47
Liittynyt: 09.01.2011 18:58

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 14.03.2011 22:02

ChiYoshi kirjoitti:Olis pikku ongelma paintin kanssa : /
Eli jos oon piirtäny normikokosen kuvan,
niin voinko saada siitä avatar-kokosen?
En vaan osaa muuttaa sen kokoa...
Ja kuinka suuri ava tääl voi olla?

Edit/Off : mun kone kadottaa hymiöt jonnekin : (
Testi -->

http://www.shrinkpictures.com/create-avatar/ Ite käytän tuota sivua jos on liian isoja kuvia.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 15.03.2011 13:18

Zhaituki kirjoitti:
ChiYoshi kirjoitti:Olis pikku ongelma paintin kanssa : /
Eli jos oon piirtäny normikokosen kuvan,
niin voinko saada siitä avatar-kokosen?
En vaan osaa muuttaa sen kokoa...
Ja kuinka suuri ava tääl voi olla?

http://www.shrinkpictures.com/create-avatar/ Ite käytän tuota sivua jos on liian isoja kuvia.

Vaikka tuo onkin kätevä, niin en silti suosittele tuota, koska se muuttaa kuvan JPG-muotoon, mikä voi turmella kuvan, sillä noissa netin avatar-generaattoreissa on usein varsin korkeahko JPEG-pakkaussuhde. Suosittelen mieluummin GIMP:iä, koska siinä voi valita, mitä pienennystapaa käytetään ja voit tallentaa kuvan PNG-muotoon, jolloin se ei turmellu.

ChiYoshi kirjoitti:Edit/Off : mun kone kadottaa hymiöt jonnekin : (

Tuo johtuu bugista foorumisoftassa, sille ei toistaiseksi voi mitään.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Wemps » 15.03.2011 22:54

Miksi Beagle ja Saksanpaimenkoira ovat eri rotua mutta Harmaakarhu ja Jääkarhu ovat eri lajia?
Vaikka meneekin periaatteessa Linux- töpöön, niin kysyn nyt samalla että onko jollakulla tietoa milloin Mint Xfce 10 julkaistaan?
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 16.03.2011 15:40

Wemps kirjoitti:Vaikka meneekin periaatteessa Linux- töpöön, niin kysyn nyt samalla että onko jollakulla tietoa milloin Mint Xfce 10 julkaistaan?

Sitä ei tiedä kukaan, ko. version kehittäjä nimittäin joutui vaimonsa kanssa auto-onnettomuuteen ennen viime joulua, kts. tämä. Tuota ei kuitenkaan tarvitse jäädä odottamaan, sillä ei ole vaikeaa itse asentaa Xfce:tä normaaliin Mint 10:een, ohjeet tuohon löydät täältä.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 16.03.2011 18:02

Minä ajattelin tossa valmistella jotain riista eläintä eli , Karhuu , Hirvee , Peuraa , Jänöö jne..
niin osaisko joku kertoo mitään resepti vinkkei ton marinadin suhteen , ei sit mitään alkoholillisii ku kyseessä on kuitenkin köksän loppu-työ ja niitä ei saa jostain syystä käyttää...
Ja siis voi sitten myös kertoo jotain paisto lämpöi ja mitä sen kanssa söis jne...
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron