Shiny Pokemoninne

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Porkabu » 05.03.2011 16:43

Itsellenikin on muutama shiny kertynyt. Eka shinyni löyty Rubyssa kun olin siellä metsissä lähellä Rustboro Cityä metsästämässä 6 levosta naaras Shroomishta. Eihän sitä Shroomista koskaan tullutkaan vaan puskasta hyppäsikin Shiny Zigzagoon. Nappasin sen ja unohdin Shroomishin kokonaan. Harmillisesti poistin tallennuksen jossa se oli. Muistan kuitenkin että se oli naaras ja nature oli Naughty. Samasta Rubysta on myös löytynyt shiny Machop joka katosi jonnekin. Samoin shiny Doduo Safari Zonelta. Kyseinen yksilö pääsi harmillisesti pakoon. Vihaan Safari Zone shinyjä. Siksi yritän välttää Safari Zonejä, koska minun tuurillani siellä tulee vastaan shiny joka karkaa.

Onnekkain shinyni löytyi sekin rubystä. Huvin huoksi otin uuden tallennuksen ja päätin soft resettaa Shinyä Torchickia. Kolmen soft resettauksen jälkeen tuli shiny
Nature oli kuitenkin surkea (Bashful) mutta olisi se voinut olla huonompikin. Jonkun aikaa sitten sain sen koulutettua sata levoseksi Blazikeniksi.
Muita shinyjani on esim:

Shiny Arcanine (Random egg HeartGoldissa) Halusin saada Growlithen jolla olisi hyvä nature ja Morning Sun egg move. Sain kauniin naaras growlithen jolla oli jolly nature (olin yrtittänyt Adamantia mutta Jollykin on hyvä) ja Morning sun. Menetti kuitenkin Intimidaten kehittyessään ja nyt sillä on Flash Fire. Ihanat 31ivtä speedissä. Taisin hymyillä kyin mielipuli koko loppu päivän. Paras shinyni ikinä! <3

Shiny Crobat Yksinkertaisesti vaihdettu serkultani, joka migratasi sen FireRedistä. Jolly nature ja huonot Ivt.

Shiny Primeape (Random Encounter Leaf Greenissä) Olin treenaamassa Pikachuani lähellä Viridian Cityä ja löysin Shinyn Mankey. Adamant Nature ja 31 ivtä Defensessä. Hauska juttu varsinkin kun Primeapen base defense on tosi huono.

Shiny Pidgeot (Matsuda Method Diamondissa) Olin löytänyt GTS:än avulla japsu staraptorin jonka avulla päätin kokeilla saada Shinyn Pidgeyn jolla olisi Brave Bird Egg movina.
Tulihan se sieltä päälle sadan eggin jälkeen. Nature Adamant mutta Ivt olivat aivan surkeat. Kuitenkin kaunis tipu. :)

Sitten on tietenkin parit Pokeradar Shiny Starlyt, Nykyään yritän Matsuda methodin avulla saada Shinyä Bagonia Dragon Dancellä.
You can buy everything but "love," "friendship" and "exp points".
Avatar
Porkabu
 
Viestit: 101
Liittynyt: 04.03.2011 19:17
Paikkakunta: Rovaniemi
(: Olen aiina valmiina pokemon otteluun!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 05.03.2011 18:45

Tuli shiny zorua eggistä japsi whitessä. oli muutenki aikomus breedaa sellainen tähän enkku blackiin, noh nyt sitte mulla on sellainen shiny enkku blackissa.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja NintenDoctor » 06.03.2011 14:59

Äsken munkitin Shiny Yamaskin Whitessä. Sydärin sain ku se ilmesty ruutuun.
Viesti sisälsi trollauksen.
Avatar
NintenDoctor
 
Viestit: 99
Liittynyt: 01.11.2010 18:54

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Rayquick » 06.03.2011 19:25

Höh mitä hannu hanhia. Ne saa täst noin vain shinyn ku tahtoo. Mulla taas menee VUOSI ku saan ees yhden. Viime vuonna swablu tänä vuonna darkrai.
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Flyffel » 06.03.2011 19:28

Rayquick kirjoitti:Höh mitä hannu hanhia. Ne saa täst noin vain shinyn ku tahtoo. Mulla taas menee VUOSI ku saan ees yhden. Viime vuonna swablu tänä vuonna darkrai.

En ole tavannut yhtään random shinyä generaatio neljässä, vaikka pelitunteja on yhteensä suunnilleen 600! National Dexin olen täyttänyt Diamondissa vaihtelematta ja siirtämättä turhaan GBA-peleistä, joten olen treenaillut erityisen paljon. Repikää siitä. Yhden shinyn olen tosin resetannut, Membercardin Darkrai Platinumissa. Joskus aion vielä resettata Ho-Ohin SoulSilverissä...
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 06.03.2011 19:55

Minulla taas on tullut vastaan Diamondissa vastaan yksi random shiny, Bibarel. Nature oli Modest, ja kaiken lisäksi, pelini bugasi ennen kuin ehdin tallentaa. T_T Sinne meni se shiny Bibarel.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Rayquick » 06.03.2011 20:03

Noh ei ne nyt piparit niin vaarallisia oo. Kyl multaki meni kännykästä shiny weedle
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Von Wiensburgh » 07.03.2011 17:34

Tällä hetkellä on Shiny Ponyta SoulSilverissä sekä Shiny Gengar Diamondista. Sain Shiny Haunterin kun olin Giratinaa hakemassa Diamondista, vaihdoin sen sitten SoulSilveriini jolloin siitä tuli Gengar. Olisi pitänyt pitää se vain Haunterina, koska Gengar on melkein saman värinen kuin alkuperäinen .

Shiny Magikarpin olin saamassa, mutta ei vain jäänyt kiinni ilman heikentämistä, ja Geoduden taklaus meni Criticaliksi, ja tiputti sitten Magikarpin siihen. Goldissa joskus 2000-luvun alussa muistaakseni minulla oli Shiny Pikachu. Peli on tallessa vieläkin, mutta tällä hetkellä ei ole toimivaa Gameboyta jolla voisin tarkistaa, onko se tallessa vielä.

//: luonnollisesti myös Punainen Gyarados (pari itseasiassa) sekä ladatut Legendaariset.
Viimeksi muokannut Von Wiensburgh päivämäärä 10.03.2011 10:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Von Wiensburgh
 
Viestit: 8
Liittynyt: 07.03.2011 16:01

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Jontukka » 08.03.2011 21:52

Puskasta ilmestyi Pokemon black:ssa shiny Gothita naturella MIld. : )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Rayquick » 11.03.2011 14:36

Hankikko noi pokeradaril DP/Pl vai breed, tiara?
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Near » 12.03.2011 05:26

Uusin lisä shinykokoelmaan: Totodile.

Aloitin juuri erään Serebiin shinymetsästäjien kerhon jäsenen kanssa kisan siitä, kumpi saa Treeckon nopeammin, sillä meillä kummallakin sen metsästys on vaan venynyt venymistään ja molemmat ollaan varmaan jo 10 000 resetin isommalla puolella. Sattui olemaan jälleen hyvä vire metsästykseen (välttelen tenttiinlukua... joo, tosi fiksua, tiedän), joten ajattelin resetata Blackin kanssa tilaamassani HeartGoldissa starttereita Treeckon ohessa.
Noin puolen tunnin tuplaresettailun jälkeen Sapphiressa ilmestyi ruudulle kultainen Poochyena. Otti päähän, pahasti. Tämä oli nyt toinen shiny Poochyena Treeckon etsinnän aikana. Plus tässä resettiyhdistelmässä on joka resetillä yhteensä 5 pokemonia ruudulla. No tottakai sen shinyn piti olla niistä se ainoa, jota ei voi pyydystää. T_T

Minkäs teet. Ohi vaan ja resettaus jatkui. Meni suunnilleen tunnin verran ja Elmin vaihtoehtoihin ilmesty turkoosi Totodile sinisin selkäpiikein. Aah, eipä mennyt sittenkään ilta ihan hukkaan. Careful poika. IV:itä en vielä ole tarkkaan laskenut, mutta hyvältä näyttää, kun charasteristic sanoo "Likes to trash about". 31 Attack ei kuitenkaan valitettavasti ole.
Chikoritan ja Cyndaquilin olin vaihdossa jo saanutkin, joten nyt on Johto-trio valmis. Ainakin periaatteessa, vaikka taidan kumminkin yrittää resettailla omat, varmasti aidot yksilöt, kunhan saan Totodilen siirrettyä muualle. Ja huvitun myös jossain määrin siitä, että nyt kaikki omistamani resetatut startterit on vesi-tyyppiä: Ensin Squirtle, sitten Mudkip ja nyt Totodile. Sopivaa sikäli, että olen aina kokenut veden elementtinä omimmaksi itselleni. Harmi, että neljännen ja viidennen alkusähellykset vie niin paljon aikaa, etten niissä jaksa starttereita resettailla. Pitää Piplupin ja Oshawottin saamiseksi tyytyä Masudaan joskus hamassa tulevaisuudessa.
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Wifi-vaihtola
Pokemyymälä (Pehmoja, figuja ym.)
Avatar
Near
 
Viestit: 188
Liittynyt: 01.11.2010 03:58
Paikkakunta: Turku

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Rayquick » 12.03.2011 12:54

Mitkä ne napit oli että se ei sulkeudu se DS vaan ainoastaan peli aukee uuestaa? Sil ois ehkä nopeempaa resetoida pokei.
edit:Tattis timantti.
Viimeksi muokannut Rayquick päivämäärä 12.03.2011 13:34, muokattu yhteensä 1 kerran
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Timantti » 12.03.2011 13:14

Soft Reset on DS-peleissä L+R+Start+Select, samaan aikaan.
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Rayquick » 12.03.2011 13:38

Noh siinä savetetaan esim. jonku legun luo siihe vieree ja jos se ei oo shiny nii aina uuestaan päälle peli ja sit aina uuestaan siihen asti että se on shiny. sit nappaa sen siit.
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Colmio » 13.03.2011 11:46

Minulla on tasan neljä shinya, nämä kaikki event shiny koirat, ja niiden lisäksi Softresetattu Darkrai.
(Nyyh, ei yhtään random shinyä T_T )
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Rayquick » 13.03.2011 11:48

Et oo näemä ostanu HGSS? Ku et ollu saanu gyarados. Mul on 6. 3 shiny beast 1 shiny darkrai ja randomilla tullu swablu ja sit se gyarados.
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Colmio » 13.03.2011 11:51

En omista HG/SS
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 16.03.2011 21:01

Jippii! Munkitin juuri shiny, Adamant Axewin Mistralton Cavesta! Kyllä hyppäsi sydän miltei kurkkuun, kun se tuli ruutuun. Ensimmäinen B/W-shinyni, joten tällä on hyvä aloittaa.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja PokéGamer » 16.03.2011 21:06

Shiny Entei kirjoitti:Jippii! Munkitin juuri shiny, Adamant Axewin Mistralton Cavesta! Kyllä hyppäsi sydän miltei kurkkuun, kun se tuli ruutuun. Ensimmäinen B/W-shinyni, joten tällä on hyvä aloittaa.


Mones Encounter tä shiny oli?
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
___________________________________________________________________________________
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
___________________________________________________________________________________
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)
Avatar
PokéGamer
 
Viestit: 229
Liittynyt: 02.03.2011 18:54

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 16.03.2011 21:17

Menin vain nappaamaan Cobalionia, ja Repellit loppuivat kesken, enkä jaksanut lähteä hakemaan uusia (Onneksi), ja siellä se sitten tuli, ensimmäinen näkemäni Axew.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron