korttien suojat

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

korttien suojat

ViestiKirjoittaja Jontukka » 02.11.2010 23:47

Tätä on aivan varmasti kysytty ennenkin, mutta...
Mistähän löytyisi HYVIÄ suojia korteille ja millä hinnalla? : )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 03.11.2010 00:16

Esim. Poromagiasta saa muistaakseni 100 kappaletta Dragon Shieldejä 8-9 euroa. Dragon Shieldit ovat parhaat suojat. Kannattaa varoa Ultrapron suojia, vaikka varovasti jos käsittelet niitä niin eipä ne paljoa mene rikki. Dragon Shieldit ovat kuitenkin kestävimmät ja kestää helposti parikin vuotta kunnossa.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja Jontukka » 03.11.2010 00:37

Kiitos paljon valaisusta. : )

Ei auta kuin sitten hankkia ne suojat.
Ei tunnu paljoa maksavan.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja Suicu Azul » 03.11.2010 20:15

Ultrapron suojat eivät ole huonoja, mutta useimmat pokemonpelaajat eivät pidä niitä yhtä hyvinä kuin Dragon Shieldejä. Vanhoista prelikoista saatavat suojatkin olivat ultra proita (tietääkseni) ja ovat ihan hyviä. Suosittelen toki itsekin dragon shieldien ostamista.
Vaihtolista
Dropbox +250MB tästä linkistä
Myyntilista
- Tyhjiä boostereita myynnissä base setistä asti.
Avatar
Suicu Azul
 
Viestit: 357
Liittynyt: 31.08.2010 21:42

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja peksu » 05.11.2010 15:33

Ja sen viellä lisäisin mitä olen muilta kuullut ja omasta kokemuksesta tiedän, että DS Ruskeat,Violetit,Mustat ja Punaiset kestävät parhaiten. Suosittelen tietenkin ottamaan sen väriset kun ite haluaa. esim. Oma lempiväri.
Terran IMBAH
peksu
 
Viestit: 5
Liittynyt: 01.11.2010 17:15

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja Jontukka » 05.11.2010 15:53

Moni tuntuisi kehuavan noita Dragon shieldejä. : )
Taidan ostaa aluksi sellaiset ja katsoa miten käy.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 07.11.2010 00:50

Dragon Shieldien värien suosittelu on aika satunnaista hommaa, sillä kaikki on loppupeleissä kiinni vain siitä millaisesta erästä ostamasi muovit sattuvat olemaan. Esimerkiksi monien kehumat mustat ovat kummallakin kerralla kun olen niitä ostanut olleet aivan Dragon Shieldien pohjasakkaa. Tietysti jos suuri joukko vakuuttaa tietyn värin olevan loistava, niin siitä voi ottaa vinkkiä, mutta pettymykseen kannattaa silti varautua, vaikkakin yleisesti ottaen Dragon Shieldit ovatkin huippulaatua.

Muita Suomesta saatavia muoveja en suostu turnauspakoissani edes käyttämään, sillä Ultra Pro on mielestäni yleisesti ottaen huonolaatuista ja heikosti kestävää. Kerran olen perus ultra pro -muoveilla pelannut turnauksen ja on varmaa että toista kertaa en siihen erehdy.
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 07.11.2010 10:58

Kekkonen kirjoitti:mustat ovat kummallakin kerralla kun olen niitä ostanut olleet aivan Dragon Shieldien pohjasakkaa.

Ja jos tällä ei tarkoiteta sitä että mustat on vaan jotenkin kummallisesti levinnyt käsiin, ainakin mustissa näkyy naarmut todella helposti kun läheltä katsoo, merkkaaminenkin olisi helppoa kun johonkin laittaa sivuttain olevia naarmuja ja johonkin pystyyn olevia naarmuja.
En oikein tiedä missä ei näkyisi naarmuja, ehkä hopeissa tai mahdollisesti violeteissa dragoneissa?
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja Regimeta » 07.11.2010 11:28

Itse olen ostin noin puolitoista vuotta sitten hopeiset DragonShieldit turnauspakkaani ja ovat käyttökelpoiset edelleen. Tänä vuonna ostin toisen laatikollisen hopeita Dragon Shieldejä ja sain samantien kahteen Pokémon-pakkaan suojat koska vanhasta erästä oli jäänyt noin 30 kpl. :P Hopeiset ovat minusta hienon väriset, ja kaikki ostamani Dragon Shieldit ovat olleet hyvälaatuisia.
Ultra Prota käytin ennen Dragon Shieldien ostoa, ja Ultra Pron suojissa reunat alkoi halkeilemaan yllättävän äkkiä. :/ Ultra Prot ovat ihan hyviä jos pelaa vaikka välillä vain kaveriensa kanssa, mutta jos turnauksissa käyttää niin minulla ainakin menee todella nopeasti huonoksi. :/
Käytän myös erilaisia Prerelease-suojia niiden hienouden takia. :P Tietyn sarjan prelikkasuojat ovat olleet tosi huonolaatuisia (kuten SW ja SV), mutta tiettyjen sarjojen prelikkasuojat ovat olleet minulla kestäviä (LA, PL).
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 07.11.2010 14:01

Kysyjä kirjoitti:Ja jos tällä ei tarkoiteta sitä että mustat on vaan jotenkin kummallisesti levinnyt käsiin, ainakin mustissa näkyy naarmut todella helposti kun läheltä katsoo, merkkaaminenkin olisi helppoa kun johonkin laittaa sivuttain olevia naarmuja ja johonkin pystyyn olevia naarmuja.
En oikein tiedä missä ei näkyisi naarmuja, ehkä hopeissa tai mahdollisesti violeteissa dragoneissa?
Kyllähän ne naarmut niissä kaikissa tietty näkyy, mutta sehän ei haittaa jos kuluttaa muovinsa tasaisesti niin että ne on about yhtä kuluneita kaikki. Ja tarkoitin sitä että niitä mustia alkoi hajoilemaan jo muutaman pelin jälkeen, sivuja aukesi : D
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 07.11.2010 18:02

Itse olen ostanut ruskeita, liiloja ja sinisiä ja näistä kolmesta siniset ovat olleet ehdottomasti parhaita. Liilat ovat hajonneet sivusta, ja ruskeiden reunat on välillä taittunut tai revennyt pienesti. Sinisissä kuitenkaan ei ole ollut mitään vikaa vielä.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja Water » 07.11.2010 18:07

Liilat ovat hajonneet sivusta


Juuri näin on parille minunkin liiloille suojille käynyt, yhteensattumaa ehkä mutta silti.
Omistan myös punaiset; niitä tosin on käytetty vain parissa turnauksessa joten olkoot asian laita miten on.
Avatar
Water
 
Viestit: 118
Liittynyt: 01.11.2010 19:07

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja Hai » 07.11.2010 19:18

Myös Puolenkuun Peleistä saa Dragon shieldejä hintaan 8.90€, jos sijaitsee lähempänä.

Ite hommasin muutamia vuosia sitten mustat Dragon Shieldit ja pelasin niillä about yhden kauden. Hommasin uudet kun edelliset alko olla jo tarpeeks naarmuilla niin kyllä huomas että oli taso laskenut vähän edellisestä. Sivut lähti halkeilemaan kyllä jo parin kuukauden jälkeen. Itellä on noi LA prelikkasuojat kyllä palvellu hyvin ja pitkään mutta kyllähän kaikki suojat joskus tulee tappiinsa. Ostin 200kpl punasia Dragon Shieldejä vähän aikaa sitten ja huomasin heti että näytti jo paremmilta ku taannoiset mustat. Ehkä mustat on ollut niin suosittuja että ne on rushinut niitä vaan lisää laadun kustannuksella nopeasti? No emt.
Avatar
Hai
 
Viestit: 70
Liittynyt: 01.11.2010 19:22

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja Juusto » 07.11.2010 19:54

Löytyy läjiä näitä Dragon Shieldien vuosikertoja, joista vain siniset ovat heittäneet veivinsä, kiitos sille ruotsalaiselle joka istui sellaisen päälle.. Muutoin kaikki ovat "merkattuja" aka saaneet naarmuja ynnä muita painaumia - tasan samaan kohtaan korttia -> pelaan niillä vielä vuosien kuluttua!(=
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja JayEm » 07.11.2010 20:06

Itse olen hassannut mukavasti rahaa Dragon Shieldeihin, joista vain kultaiset ovat menneet ihan tähmäisiksi liiasta pelaamisesta (pitänee ostaa uudet...). Muuten ovat tosi kestävät ja mukavat käyttää, parempia kuin valkoiset perussuojat jotka taittuvat kulmista parin pelin jälkeen...
En tiedä onko off-topic, mutta huomattuani että suojat menevät törkyisiksi ja tähmäisiksi käsieni hikoilun takia, ostin ihan sitä varten sormettomat hanskat. Näin on uudetkin Dragon Shieldit välttyneet liian tähmäisiltä käsiltä :D
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 07.11.2010 20:22

Dragon Shieldejä olen melkein aina käyttänyt ja kaikki ovat olleet hyvälaatuisia, paitsi harmaat, jotka ostin jonkin aikaa sitten. Kaikki suojat ovat eripituisia ja levyisiä. Osa on leveämpiä alapuolelta, osa yläpuolelta, osa taas pidempiä kuin toiset. Toiste en taida harmaita ostaa, mutta sinisiä olen jo yhden setin kuluttanut puhki (pelasin niillä yhden kokonaisen kauden, vaiko kaksi). Nykyiset ostin ennen kauden alkua ja olen niillä nyt kaikissa turnauksissa pelannut. Tarkoitus olisi että kestäisivät koko kauden. Prelikkasuojat ovat myös olleet hyviä, ainakin RR-sarjan, niitä olen ostanut 4 settiä ja yksikään suoja ei ole hajonnut. SV ja <-MD suojat ovat olleet kyllä todella surkeita. GE suojat hajosivat ekassa turnauksessa, SV suojat hajosivat toisessa...
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 07.11.2010 20:30

Itsellä oli myös tuollaiset punaiset Dusknoir suojat, hajosivat about 10 pelin jälkeen :/ toisaalta ne olivat olleet vuoden käyttämättä paketissa että olisivatkohan siellä haurastuneet :/
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja FireFan » 07.11.2010 21:57

Itse olen ostanut Ultra Pron suojia jotka EIVÄT ikävä kyllä kauhean kauan kestä(tosin vaan yks hajonnu). Dragonit vaan aika kalliita... :S
Hitmonlantun pakka: 3x landorus NVI
Rokcu13n vastaus: "TUOHAN ON HYVÄ PAKKA JOS LISÄIS VAIKKA 2 LANDORSTA"

Lisää näitä äijiä foorumille kaikki tykkää :O
Avatar
FireFan
 
Viestit: 167
Liittynyt: 02.11.2010 19:42
Paikkakunta: Jyväskylän kuningaskunta
(: TuliTuuletin

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja Water » 08.11.2010 16:43

Dragon Shieldit eivät oikeasti ole kalliita jos vertaa kuinka kauan ne yleensä kestävät - Ultra Proiden hinta vaihtelee, mutta jolleivät ne kestä yhtä kauan kuin Dragon Shieldit jää pitkän päälle tappiolle.
Avatar
Water
 
Viestit: 118
Liittynyt: 01.11.2010 19:07

Re: korttien suojat

ViestiKirjoittaja JayEm » 08.11.2010 23:42

Fakta: Ultra Prota ostettaessa tulee huomaamaan että Dragon Shieldit ovat enemmän hintansa arvoisia. Itselläni ollut useampi Ultra Pron suoja ja melkein jokaisessa on jo kulmia kurtussa ja vaikka mitä muuta epämukavaa.
Ja hyi häpeä sitä joka hankkii molemmilta puolilta läpinäkyvät muovisuojat, kauhein tapa käsitellä kortteja on laittaa ne helposti repeäviin ja kalliisiin minimuovipusseihin.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Seuraava

Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron