Valvoja: pikanoob
Timantti kirjoitti:Se on aina se sama 1/8192 tjv. ellet käytä Masuda Metodia. (Tarkoititko tätä?)
Ja Masuda Metodia käytän, jolloin rate on 1/2048.titapi kirjoitti:Mistä löytää Strenghtin ja Diven?
Pikachu123 kirjoitti:Mistä pääsee Mistralton caveen?
titapi kirjoitti:Jees ja siellä olis hyvä olla Strenghtin lisäks Flash.
EDIT: Muuten, täytyykö Victory roadilla otella Chereniä vastaan, kun sillä on popet yli 60? En saanut Serebiistä selville...

titapi kirjoitti:Missä olisi paras paikka kehittää popeja ennen E4:sta?
Tasot nyt: 44, 44, 45, 45 ,45 ja 45.
Popet: Krookodile, Carracosta, Galvantula, Serperior, Fraxure ja Swanna.

kiitos.Hyttynen kirjoitti:Mites mä opettaisin smeaglerille iskui ku tiiän sen sketchin tyylin mut ku menin battle subwayhyn ja koitin smeaglerille saaha yht iskuu omalta blisseyltä ja se tuli sille, mut ku menin ulos sieltä nii se hävis siltä?? ja ei taia olla enää double battleja jälellä muualla
Registeel kirjoitti:Hyttynen kirjoitti:Mites mä opettaisin smeaglerille iskui ku tiiän sen sketchin tyylin mut ku menin battle subwayhyn ja koitin smeaglerille saaha yht iskuu omalta blisseyltä ja se tuli sille, mut ku menin ulos sieltä nii se hävis siltä?? ja ei taia olla enää double battleja jälellä muualla
Triple battle muualla? Jos ei niin voi voi. Pakko tehdä oikeasti in-gamessa muuten ne eivät jää.
Jos olen väärässä niin korjatkaa mutta noin se ainakin oli DPPtHGSS aikaan.
Darrell kirjoitti:titapi kirjoitti:Missä olisi paras paikka kehittää popeja ennen E4:sta?
Tasot nyt: 44, 44, 45, 45 ,45 ja 45.
Popet: Krookodile, Carracosta, Galvantula, Serperior, Fraxure ja Swanna.
Itse suosin liigagrindausta. Eka tuhlaat kaikki rahat HyperPotioneihin/FullRestoreihin ja Reviveihin, sitten pistät 5 poksuu boxille, laitat jäljelleolevalle Lucky Eggin, ja yrität hakata Elite Fouria jolla on pokeja joihin pokesi on super effectiveä. Esimerkiksi Krookodilellä Shauntalia ja Caitlinia.
MrHulkkis kirjoitti:44+ on ihan sopivan levelinen tiimi elite 4 varten jos haluaa jotain haastetta ja ei ole täys tunari.
Nykypäivän pelaajat tuntuu haluavan joka pelin naamanrullaus vaikeustasolle...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa