CoL Shiny Poket

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

CoL Shiny Poket

ViestiKirjoittaja Pokegamer » 23.03.2011 20:41

En tiedä minne kuuluu, mutta tietääkö kukaan kuinka usein Call Of Legends boosterista voi saada shinyn?? Tai montako on yhdessä boxissa, siitä olisi kanssa apua

Onko paljon vaikeampi saada kuin joku Legendin puolikas??
Avatar
Pokegamer
 
Viestit: 619
Liittynyt: 04.11.2010 17:03
Paikkakunta: Espoo

Re: CoL Shiny Poket

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 23.03.2011 21:27

Kuulin juttua että joitan 3 kpl tulee per boksi tai jotain sinne päin. Ite olen ostanut 13 boosteria CL:ää enkä ole nostanut yhtäkään shinyä tähän mennessä.
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: CoL Shiny Poket

ViestiKirjoittaja Pokegamer » 23.03.2011 21:45

Dark Ho-oH kirjoitti:Kuulin juttua että joitan 3 kpl tulee per boksi tai jotain sinne päin. Ite olen ostanut 13 boosteria CL:ää enkä ole nostanut yhtäkään shinyä tähän mennessä.


Okei, eli noin Lv.X:än tasoa
Ei ihme ettei tule ihan niin vain kuin Primeja ja Legendejä
Avatar
Pokegamer
 
Viestit: 619
Liittynyt: 04.11.2010 17:03
Paikkakunta: Espoo

Re: CoL Shiny Poket

ViestiKirjoittaja pokeboy » 29.03.2011 19:27

oon ostanu 5 pakkaa. (1x boksista) ja saldona 1x shiny (entei)
PB:n Vaihtola

The Elävä Legenda

▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▓▓▓▒▓▓▓▓▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
Avatar
pokeboy
 
Viestit: 467
Liittynyt: 01.11.2010 16:38
Paikkakunta: Salo

Re: CoL Shiny Poket

ViestiKirjoittaja Pokegamer » 29.03.2011 19:32

pokeboy kirjoitti:oon ostanu 5 pakkaa. (1x boksista) ja saldona 1x shiny (entei)


Okei. Itse ostin joskus MD Boxin niin sieltä tulee kanssa (1x Boxista), tuli silloin Leafeon Lv.X
Itse en ole saanut vielä ainuttakaan Shinyä ja ostanut 5 Boosteria
Avatar
Pokegamer
 
Viestit: 619
Liittynyt: 04.11.2010 17:03
Paikkakunta: Espoo

Re: CoL Shiny Poket

ViestiKirjoittaja Jontukka » 29.03.2011 19:35

Shiny Suicune tuli Tepig tina boksista.

Aikomuksena ostaa yksi booster boksi, saa nähdä montako shinya tulee jos tulee.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: CoL Shiny Poket

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 29.03.2011 20:51

Se on 2 shinies per box.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: CoL Shiny Poket

ViestiKirjoittaja Lars » 29.03.2011 21:10

Kuten Pokenikke sanoi, 2 on yleisin saldo boksista. : ) Olen kuitenkin kuullut tarinoita myös nollan shinyn bokseista ja taas toisaalta kolmen shinyn bokseista. Veikkaisin, että keskiarvo on se 2, mutta 3 on myös mahdollinen joissain tapauksissa. Itse ostin kerran 6 boosteria ja nostin niistä kaksi shinyä (Suicune, Kyogre). : D
You're a virile manifestation of the divine.
Avatar
Lars
 
Viestit: 284
Liittynyt: 01.11.2010 14:34
Paikkakunta: HKI
(: 오빠~~

Re: CoL Shiny Poket

ViestiKirjoittaja Pokegamer » 30.03.2011 18:19

Ostin 9 boosteria joista sain Shiny Groudonin, vaikuttaa aika Lv.X:än tasoselta koska itse sain RR Lv.X:än ostaessani 10 boosteria kerralla sain yhden RR Lv.X:än joka oli Mismagius GL Lv.X... Aika saman tasoisia nämä Shinyt kuin nuo Lv.X:ät... Veljeni osti samoihin aikoihin myös n.10 SV boosteria ja nosti Blaziken FB Lv.X:än...

Kyl niitä arvokortteja tulee jos ostaa enemmän boostereita kerralla, tulee hieman paremmin kuin jos ostaisi yhden kerralla jossa on hieman epätodennäköisempää saada arvokortti.
Avatar
Pokegamer
 
Viestit: 619
Liittynyt: 04.11.2010 17:03
Paikkakunta: Espoo

Re: CoL Shiny Poket

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 30.03.2011 19:20

Pokegamer kirjoitti:Ostin 9 boosteria joista sain Shiny Groudonin, vaikuttaa aika Lv.X:än tasoselta koska itse sain RR Lv.X:än ostaessani 10 boosteria kerralla sain yhden RR Lv.X:än joka oli Mismagius GL Lv.X... Aika saman tasoisia nämä Shinyt kuin nuo Lv.X:ät... Veljeni osti samoihin aikoihin myös n.10 SV boosteria ja nosti Blaziken FB Lv.X:än...

Kyl niitä arvokortteja tulee jos ostaa enemmän boostereita kerralla, tulee hieman paremmin kuin jos ostaisi yhden kerralla jossa on hieman epätodennäköisempää saada arvokortti.

Se ei ole mitenkään "LV.X:n tasoinen", koska LV.X:llä on useasti miljoona kertaa enemmän arvoa pelkästään sen takia, että niitä voi pelata. Keräilijälle Groudonillasi voi olla jotain arvoa, mutta näin pelillisesti se on täysin arvoton.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: CoL Shiny Poket

ViestiKirjoittaja Pokegamer » 30.03.2011 19:29

SiaBBo kirjoitti:
Pokegamer kirjoitti:Ostin 9 boosteria joista sain Shiny Groudonin, vaikuttaa aika Lv.X:än tasoselta koska itse sain RR Lv.X:än ostaessani 10 boosteria kerralla sain yhden RR Lv.X:än joka oli Mismagius GL Lv.X... Aika saman tasoisia nämä Shinyt kuin nuo Lv.X:ät... Veljeni osti samoihin aikoihin myös n.10 SV boosteria ja nosti Blaziken FB Lv.X:än...

Kyl niitä arvokortteja tulee jos ostaa enemmän boostereita kerralla, tulee hieman paremmin kuin jos ostaisi yhden kerralla jossa on hieman epätodennäköisempää saada arvokortti.

Se ei ole mitenkään "LV.X:n tasoinen", koska LV.X:llä on useasti miljoona kertaa enemmän arvoa pelkästään sen takia, että niitä voi pelata. Keräilijälle Groudonillasi voi olla jotain arvoa, mutta näin pelillisesti se on täysin arvoton.


Okei, no ei kyllä munkaan mielestä millään noista Shineistä ole mitään arvoa pelillisesti mutta keräilyyn ovat kuitenkin hienoja
Avatar
Pokegamer
 
Viestit: 619
Liittynyt: 04.11.2010 17:03
Paikkakunta: Espoo

Re: CoL Shiny Poket

ViestiKirjoittaja pokeboy » 02.04.2011 15:06

Jos viestini oli epäselvä niin tarkennus:

4 pakaa yksittäin kaupasta ja 1x tina boksista veljen kanssa
PB:n Vaihtola

The Elävä Legenda

▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▓▓▓▒▓▓▓▓▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
Avatar
pokeboy
 
Viestit: 467
Liittynyt: 01.11.2010 16:38
Paikkakunta: Salo


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron