Kiusaaminen

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Jontukka » 03.11.2010 21:17

SiaBBo kirjoitti:Lyhyesti sanottuna: kiusaat itsekkin. Väitän, että maailmasta ei löydy yhtään ihmistä, joka ei olisi koskaan kiusanut = aiheuttanut toiselle pahaa mieltä.



Ei tietenkään.
Ihmisestä ei saa täydellistä tekemälläkään. Kuva
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 03.11.2010 21:18

Jontukka kirjoitti:Ikinä en alistuisi kiusaamaan ihmisiä millään tavalla. : /


Miten ihmeessä voit sitten väittää tälläistä?
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Jontukka » 03.11.2010 21:20

SiaBBo kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Ikinä en alistuisi kiusaamaan ihmisiä millään tavalla. : /


Miten ihmeessä voit sitten väittää tälläistä?



En ala selittämään juttujani uudelleen. : /

Ymmärsit keromani tai et.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 03.11.2010 21:22

Kiertelit miltei joka viestissä vastaamatta siihen ydinkysymykseeni: väitätkö ettet itse kiusaa sitten niitä kiusaajia? Nyt vasta vastasit tähän, ja ihmettelen, miksi väität ettet ikinä voisi kiusata, vaikka juuri sen olet myöntänyt.

Jontukka kirjoitti:
SiaBBo kirjoitti:Lyhyesti sanottuna: kiusaat itsekkin. Väitän, että maailmasta ei löydy yhtään ihmistä, joka ei olisi koskaan kiusanut = aiheuttanut toiselle pahaa mieltä.



Ei tietenkään.
Ihmisestä ei saa täydellistä tekemälläkään. Kuva
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Tas » 03.11.2010 21:31

SiaBBo voisi lopettaa sen turhan provoamisen, jonka tarkoituksena on vain kiusata toista... Jontukka teki omasta mielestäni melko selväksi, ettei hän kiusaa noita kiusaajia. Hän ei vain huomioi niitä. Jos huomioimatta jättäminen on kiusaamista, niin siinä tapauksessa kiusaan itse lähes seitsemää miljardia ihmistä. Jos taas se, ettei pidä toisesta henkilöstä, on kiusaamista, niin minä kiusaan esim. Johanna Tukiaista, vaikken ole ikinä nähnytkään kyseistä henkilöä. Väittely tuosta aiheesta saa kuitenkin nyt riittää.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Jontukka » 03.11.2010 21:32

SiaBBo kirjoitti:Kiertelit miltei joka viestissä vastaamatta siihen ydinkysymykseeni: väitätkö ettet itse kiusaa sitten niitä kiusaajia? Nyt vasta vastasit tähän, ja ihmettelen, miksi väität ettet ikinä voisi kiusata, vaikka juuri sen olet myöntänyt.

Jontukka kirjoitti:
SiaBBo kirjoitti:Lyhyesti sanottuna: kiusaat itsekkin. Väitän, että maailmasta ei löydy yhtään ihmistä, joka ei olisi koskaan kiusanut = aiheuttanut toiselle pahaa mieltä.



Ei tietenkään.
Ihmisestä ei saa täydellistä tekemälläkään. Kuva



Kerroin sen mitä' ajattelen tästä aiheesta.
Vastaus tuli siinä samalla.

Ja kiusaaminen ja "kiusaaminen" on minulle suhtkot eri asia.
Se millä tavalla me kaikki ihmiset toisiamme kiusaamme on eri asia kuin tämä koulu/työpaikka kiusaaminen.
Niin kauan kun kiusaaminen tuhoaa toisen elämän se on kiusaamista.
Mutta nämä pienemmät jutut ovat sitten erillaista kiusaamista.

Ymmärsit tai et. Tämä on mielipiteeni ja siinä pysyn. : )

Tas: Näinpä. Sieltähän se asian ydin melkeinpä tuli.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Inku » 04.11.2010 11:41

SiaBBo kirjoitti:Olen kuullut monesti "se ansaitseekin tulla kiusatuksi", jossa kyseessä on siis käytännössä tämmöinen kiusaaja kiusaa toista kiusaajaa/ärsyttäjää. Onko tämä sitten väärin? Siinäpä teille pulma.

Sisäinen pikku sadistini sanoo, että siitäs saa. :p Mutta jos nyt henk. kohtaiset tunteet laitettaisiin syrjään ja ajateltaisiin yleisellä tasolla, niin ei näin. Tuollaista kiusaajankaan kiusaamista ei tapahtuisi ellei kiusaaja itse olisi aloittanut, joten molempien toiminnalle piste. Tosin kiusaajien paapomiseen ei kuitenkaan pitäisi sortua, vaikka kuinka rauhanomaisin keinoin (eli puhumalla) tilannetta purettaisiinkin. Kiusaajien motiiveja on pyrittävä selvittämään ja ymmärtämään jotta heidät saadaan lopettamaan, mutta koska kiusaaminen on kuitenkin väärin, jonkinmoista rangaistusta pitäisi minusta kiusaajalle antaa. Ettei vain tule kiusaajalle sitä tunnetta, että muita alistamalla saa aikuisten jakamattoman huomion ja paapomista osakseen.
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Roseanni » 04.11.2010 13:06

Sitten on myös niitä "kiusaajia", jotka heittävät mielestään mielettömän hauskaa läppää toisen kustannuksella, yleensä vielä suoraan henkilökohtaisuuksiin menemällä. Nauretaan ja pilkataan. Aina nämä "kiusaajat" eivät edes tarkoita pahalla sanomaansa ja pitävät sen takia omaatuntoaan puhtaana.
Mutta entäs sitten tämän pilkkaamisen kohde? Hänelle asia voi olla hyvinkin kiusallista, loukkaavaa ja saada todella pahan mielen aikaiseksi. Kiinnostaako se "kiusaajia"? No ei, "eiväthän he tarkoittaneet sanomaansa".
Toisaalta taas toisten pahat kommentit eivät välttämättä hetkauta jotkakuta ollenkaan. Näin "kiusaajasta" tulee kiusaaja ja vastaavasti kiusaajasta "kiusaaja".

Pointtini? Kannattaa välillä miettiä, millaisia sammakoita sieltä suustaan päästää, vaikka kuinka ei vakavissaan ja tosissaan sanomaansa tarkoittaisikaan.

Terveisiä rölleille.
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Shade » 04.11.2010 16:31

l0ck4r kirjoitti:
Mewer kirjoitti:
l0ck4r kirjoitti:Huhhuh, onneksi minua ei ikinä ole kiusattu. Mutta oikeasti pitää vain sanoa jollekkin joka oikeasti välittää eikä jollekkin random heebolle.

Miten voit sanoa noin, jos itseäsi ei kerran ole koskaan kiusattu?

Koska meillä on koulussa joku ihmeen KiVa projekti jossa ne tyypit jotka tulee saarnaamaan kiusaamisesta toistaa sitä koko ajan.


Niin on kyllä minunkin koulussa

Minä itse olen siinä projektossa(kiusattuna)
"Voit uhata että ammut hänet"
"En tiedä onko se oikein viisasta"
"Höpö höpö Suurmaagi inhoaa sitä että häntä ammutaan se on oikein hassua no menehän nyt siitä"


Viitaus kirjaan Keplo Leutokalma - Pimeitä aikoja


viewtopic.php?f=46&t=1984

Minun turinani
Avatar
Shade
 
Viestit: 53
Liittynyt: 02.11.2010 17:25

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Lakzu » 05.11.2010 09:31

No, minuakin on tässä koulu- ja vapaa-ajalla kiusattu jo kohta puolin 9 vuotta.
Myönnän kyllä, että jos menee ylirajojen kiusaaminen, niin kerron. Itse kiusaaja saa sitten enemmän ongelmia vain.
Aina kun kävelen esimerkiksi jollekkin kaverille, aina joku on aukomassa päätään, eli huutelee kaikkea ikävää mulle, joka
mua sitten masentaa. Ainakun mut on hakattu, mä en lyö takasin, koska en halua alentua siihen. Olen vieläkin 7luokalla,
vaikka pitäisi olla 9 nytten, mutta ei minua siitä luokalle jäämisestä ole kiusattu. Usein miten se on sellasta, että joku tulee aukomaan päätään ja käy sitten päälle. Viimeksi kun minuun käytiin käsiksi (valitettavasti tumma ihonen poika), meni toisesta korvasta melkein kuulo, kun mua lyötiin juuri siihen kohtaa monta kertaa nyrkillä. Ja ärsyttävästi nyt korva tinnittää enkä saa nukuttua. Kävin kyllä terveyden hoitajalla, ja sanoi ettei mun kuulo enää parane tuosta enään.

Ala-asteella kiusaaminen oli sitä, että vietiin pipoa, lapasta ja kaikkea. Myös sekin että lyötiin, tönittiin,
heitettiin jäisellä lumipallolla että tuli mustelmia. Ja muistan aina kun mut hakattiin, menin itkien kotiin joka oli aika ikävää.
Sekin, että muut tytöt syrjivät, kääntyivät vastaan. Oli tosi ilkeästi tehty. Ja kun vaihdoin luokkaa 6 luokan alussa, jotta saisin opiskella rauhassa, jäin kokonaan yksin. Vanhat kaverit ei halunnu enää olla mun kanssa sen takia, koska olin vaihtanut luokkaa, mutta sain kummiskin uuden kaverin, joka innosti mua lukemaan mangaa ja kaikkea kivaa.

Mielipiteeni koulukiusaajista ei ole kamalan negatiivinen.
Olen aina miettinyt, että onko itse kiusaajalla kotona huonosti/paha olla/ tai sitten muuten vain kiusaa, että saisi kavereita. Joskus ala-asteella toivoin kaiken ikävän asian tapahtuvan jokaiselle kiusaajalle, että tietäisivät miltä tuntuisi
olla kiusattu. Osalle on käynyt noin, toivomukseni mukaan. Yksi joutui laitokseen, toinen hakattiin teholle, kolmatta ei ole vielä tullut. Jostain kumman syystä toivomukseni käyvät aina toteen, jota minä ihmettelen pitkääkin. Luokassa minua ei kiusata, koska luokkani on tämmöinen vihreänlipun kannattajia. Eli ei siedetä kiusaamista ylipäätään.
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 06.11.2010 19:02

Seuraava saattaa olla tylsää tekstiä...

Minuakin on kiusattu aika kauan...
Se alkoi 1. luokalla ja on jatkunut nyt 7. luokalle asti. Olen saanut kuminpalasia ja kiviä päähäni ja viimeisin tempaus oli kun joku heitti minua jollain terävällä esineellä.
Sitten lissut värkkää aina jotain "Vitsi se on kauhea hikari" jne.

Minultakin niitä tavaroita on mystisesti kadonnut, johtuen siitä kun en puolustautunut.(En käyttänyt väkivaltaa) No, 4. luokalla sanoin oopettajalle asiasta, mutta mitä se auttoi? Ei mitään. Luullakseni joudun ensi viikolla kiusaamisen kohteeksi, koska tyypit keksii aina ihan pättömiä juoruja siitä että joku tyttö/poika tykkäisy jostain pojasta/tytöstä. Luokallamme uhreja on 4.

Ja siitäkin kiusataan että käytän kypärää ja vielä siitä että oon ns. nössö koska en käytä meikkejä tms. asioita jotka vain eivät kiinnosta minua.

En ymmärrä miksi jotkut kiusaavat toisiaan vain sen takia että he saisivat huomiota, koska minulta sitä ei ainakaan tuolla tavalla saa. Aina toivon että vaikka käteni murtuisi, jotta ei tarvitsisi tehdä sitä ja tätä mistä voisi joutua kiusatuksi. Mutta en itse ymmärrä omia toivomuksiani, koska siitä olisi minulle vain harmia+lisää kiusaamista.

Mutta kiusaamisesta seurasi minulle eräs hyvä asia. Sain uuden ystävän.
Erästä luokallani olevaa tyttöä kiusatttiin ja minä menin siihen väliin. Olin tuolloin 4. luokalla. Kysyin että mikä hätänä. No, hän selitti tilanteen ja kerroimme opettajalle. Hänen kiusaamisensa tyssäsi siihen. Olemme nykyään parhaita ystäviä.

Eli aina on toivoa. Kiusaaminen loppuu joskus, ennemmin tai myöhemmin. Ei vain kannata välittää niistä jotka kiusaavat, ainakin itse ajattelen heidät henkilöina jotka eivät tiedä mitä menettävät. Älkää luovuttako, arvoisat ystäväni, vielä on matkaa jäljellä... (plaa plaa)
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Karvanoppa » 06.11.2010 20:53

Jos sua kiusataan niin pääkylmänä, seuraavalla kerralla oot vahvempi
---------------------------------------------------------
Spoiler:
SIENIÄ!

.........................................................
Avatar
Karvanoppa
 
Viestit: 4
Liittynyt: 06.11.2010 19:54

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja MFMAKE » 07.11.2010 23:45

SiaBBo kirjoitti:Et nyt ymmärtänyt pointtiani. Jos joku ei koe minkäänlaista sympatiaa toista ihmistä kohtaa, se on kiusaamista. Tällä tavalla siis kiusaat itse toisia kiusaajia.

Ei kiusaaminen tuota taida tarkoittaa, ehkei tunteita tai ajatuksia pitäisi muutenkaan tuomita tuolla tavalla. Yleensä kiusaaminen olisi jonkinlaista fyysistä tai psyykkistä väkivaltaa joka on jatkuvaa. Onko sympatian puute tällaista? Ei.
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Avatar
MFMAKE
 
Viestit: 14
Liittynyt: 01.11.2010 22:18

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Hero » 08.11.2010 01:35

Pokémon.fi on oikea paikka kyllä oikea paikka avautua kiusaamisesta, jossa kommentit ovat aina lohduttavaa tasoa tai "tee näin" vaikket koskaan tee ikinä niin kuten on neuvottu.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Seviper » 08.11.2010 02:03

En v
Viimeksi muokannut Seviper päivämäärä 18.09.2011 14:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Seviper
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.11.2010 02:05

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Lakzu » 08.11.2010 02:41

Riolu-fang kirjoitti:Seuraava saattaa olla tylsää tekstiä...

Minuakin on kiusattu aika kauan...
Se alkoi 1. luokalla ja on jatkunut nyt 7. luokalle asti. Olen saanut kuminpalasia ja kiviä päähäni ja viimeisin tempaus oli kun joku heitti minua jollain terävällä esineellä.
Sitten lissut värkkää aina jotain "Vitsi se on kauhea hikari" jne.

Minultakin niitä tavaroita on mystisesti kadonnut, johtuen siitä kun en puolustautunut.(En käyttänyt väkivaltaa) No, 4. luokalla sanoin oopettajalle asiasta, mutta mitä se auttoi? Ei mitään. Luullakseni joudun ensi viikolla kiusaamisen kohteeksi, koska tyypit keksii aina ihan pättömiä juoruja siitä että joku tyttö/poika tykkäisy jostain pojasta/tytöstä. Luokallamme uhreja on 4.

Ja siitäkin kiusataan että käytän kypärää ja vielä siitä että oon ns. nössö koska en käytä meikkejä tms. asioita jotka vain eivät kiinnosta minua.

En ymmärrä miksi jotkut kiusaavat toisiaan vain sen takia että he saisivat huomiota, koska minulta sitä ei ainakaan tuolla tavalla saa. Aina toivon että vaikka käteni murtuisi, jotta ei tarvitsisi tehdä sitä ja tätä mistä voisi joutua kiusatuksi. Mutta en itse ymmärrä omia toivomuksiani, koska siitä olisi minulle vain harmia+lisää kiusaamista.

Mutta kiusaamisesta seurasi minulle eräs hyvä asia. Sain uuden ystävän.
Erästä luokallani olevaa tyttöä kiusatttiin ja minä menin siihen väliin. Olin tuolloin 4. luokalla. Kysyin että mikä hätänä. No, hän selitti tilanteen ja kerroimme opettajalle. Hänen kiusaamisensa tyssäsi siihen. Olemme nykyään parhaita ystäviä.

Eli aina on toivoa. Kiusaaminen loppuu joskus, ennemmin tai myöhemmin. Ei vain kannata välittää niistä jotka kiusaavat, ainakin itse ajattelen heidät henkilöina jotka eivät tiedä mitä menettävät. Älkää luovuttako, arvoisat ystäväni, vielä on matkaa jäljellä... (plaa plaa)


Ei ole mitään pahaa olla hikari yms. Sen tietää ainaski että on hyvät lukio paikat saamassa yms. Lissut ovat vain pikkuisia idiootteja. Parempi vain olla välittämättä niistä, sitä ne inhoavat eniten, ellei halua sanoa takaisin, voi kyllä sanoa niillekkin että voivat mennä puuteroimaan itseään. Ne jotka kiusaavat siitä, että saisivat huomiota, niin voi olla myöskin että niillä itsellään on huono omatunto, tai sitten ovat vain täysin ääliöitä. Aina kun mulle on tultu esim aukomaan päätä, olen vain rauhallinen ja sanon asiani asiallisesti. Jos joku lyö, en lyö takaisin, koska he voivat vetää sen asian, että löin ekana. Mä voin taata sulle, että vanhempana sulla on hyvä oma perhe ja on kiva asunto, kunnon työpaikka, mitä niillä on.
Sillä asenteella miten he käyttäytyvät saavat potkut suunnilleen. Noin minä ajattelen, että saan nauraa niille aikalailla, koska heillä menee alamäkeä asioissa.
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 17.12.2010 21:08

En ole nyt lakzu ihan samaa mieltä. Sillä aina luullaan että kiusaaja on ainoa syypää vaikka kiusattu on yhtä syyllinen kanssa , eihän kukaan kiusaa ilman syytä.
Kiusaamista on kahta lajia , Henkistä(Haukkuminen) ja Fyysinen (Hakkaaminen). Tämä henkinen kiusaaminen yleensä johtuu vain ja ainoastaan kiusatusta , ja tämä "kiusaaja" vain koittaa
vähän kettuillen potkia häntä eteenpäin (esim. Käymään suihkussa / Käyttämään deodoranttia / Meikkaamaan / Ostaa uusii vaatteit /Olemaan ihminen).
Kun taas tämä ei mene monenkaan vuoden nälvimisellä perille , aletaan ottaa järeämmät konstit käyttyyn , vaikka ne ei kyllä tilanteeeseen vaikuta mitenkään vaan tekee asiosta mutkikkaampia.
Jä tämä on yleensä se osa missä varmaan kaikki teistä on , jos te olisitte tehneet toisin silloin kun kiusaus oli henkistä olisitte nyt normaali tyyppejä ,Mutta tässä vaiheessa ei ole enää paluuta...



-KoKeMuS
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Wemps » 17.12.2010 21:26

Ja koreamies kertoo sitten että miten se "Käymään suihkussa / Käyttämään deodoranttia / Meikkaamaan / Ostaa uusii vaatteit /Olemaan ihminen" kuuluu sille toiselle? Jos siitä pitää alkaa hakata, on jossain jo jotain häikkää. Otetaan vaikka tapaus, jossa Kiusaaja tykkää sinisistä vaatteista ja kiusattu punaisisista. Kiusaaja inhoaa punaista, joten hän kiusaa kiusattua siitä, ettei hän käytä sinistä väriä. Kiusattu taas inhoaa sinistä, joten hän ei halua vaihtaa vaatteita sinisiksi, ja siitä häntä kiusataan. Eli siis kehotat tässä nyt ottamaan kiusaamisen nöyränä vastaan ja lähes kiittämään siitä kiusaajaa? Hyvää loppuelämää vain sinullekkin : )
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 17.12.2010 21:44

KoReaNMaG kirjoitti:Jä tämä on yleensä se osa missä varmaan kaikki teistä on , jos te olisitte tehneet toisin silloin kun kiusaus oli henkistä olisitte nyt normaali tyyppejä

Normaali tyyppi? Siis sanotko tässä nyt että kiusatut ovat epänormaaleja? Järki käteen siellä >__> onko se kiusatun vika että kiusaaja tykkää sortaa itseään heikompia? Onko kiusaaja normaali kun hän kiusaa?
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Darrell » 17.12.2010 21:46

Ärsyttävää ku koulussa aina muut pojat haukkuu miuta [Mies joka rakastaa miestä]. Heillä kyllä selvä ongelma kun itse ihailevat isoja karvaisia makkaroita kun itse koulussa aina näyttelevät kädellä että sellaisia olisi 10 metrin pituudesta itsellään. Ja sitte tiiän viellä erään sotapelejä nörttäävän ongelmalapsen joka lausuu toisista valheita jotta olis joku suosittu kovis. Kaiken kukkuraksi muhun kohdistuu vastakkaisen sukupuolen syrjintä. Jos nyt en osais itsehillintää niin mestarillisesti ja sortuisin väkivaltaan niin olisi kaikilla luettelemillani henkilöillä (en kuitenka nimiä rupee sanomaa) aika monesti nenä vuotamassa.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa

cron