Pälkäneen Taistelutantereella

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Pälkäneen Taistelutantereella

ViestiKirjoittaja R0xu » 25.04.2011 01:24

Blaa aamulla taas aikainen herätys 9:00, nousen 9:30. Aamujutskia ja pakkaaminen ja Juusto saapuu joskus 10:40 ja Pantsu oli kivasti lupautunut kuskaamaan meidät Pälkäneelle eilen ja saapui noin 11 ja matkaamme kohti pälkänettä.
Löydämme perillä missä Matti oli jo saanut kunnon pöytä setupit ihmisille. Muutkin ihmiset löytävät paikan päälle paitsi J-P xP
Pantsulle löytiin minun eilinen pakkani ja minä taas sain Juuston LuxChompin, mihin saatiin Kettusilta lainaan puuttuva luxray gl. Viimeiset pakka muokkaukset ja turnaus pääsee alkamaan.

1. Kierros VS Pantsuli/LuxLock

Pantsuhan pelasi eilistä pakkaani ja joutui aloittamaan ilman sablee. Saan setuppia ja pantsu tulee heittelee nopalla tuplatails. No alkuhäirinnän failatessa matsi muuttuu mirroriksi ja luxlockin ollessa vajaaluxchomp se ei pysy perässä ja nappaan 6 prizee göö.
1-0

2. Kierros VS Esa/MewDos

Aloitan Q:lla ja esa smirkulla, kädessäni ei ole collectoria joten en saa donkista xP No topdeckaan uxien ja haen jotain. Q jäi penkille ja esa sniputtaa sen alas bateilla, oho. Onnistun saamaan gyaran alas jonka jälkeen mew tuleepi riehuu. Vasta collectorin pelaamisen jälkeen tuli mieleen "ainiin pakassa ois dialga" No napsi prizejä vähän mutta liian hitaasti ja 3-2 tilanteessa tulee belt gyara kopsuttamaan edestä orjan. Katon että saisin sen alas luxraylla(lol ei ollu lucarioo xP) mutta tiesin että esalla olisi kädessä sammakko kostamaan, fyy. Haen smirkun eteen ja poison bind, junk-warp point
1-1

3. Kierros VS Mikko/Gengar

Alkuni on ihan hyvä. Katson että saisin tombissa prizen apinalla ja crobatilla, mutta bat oli prize. No isken vaan sen 10 päähän ja sitten tuleekin gengar jo riehumaan. Ei ole trainer lukkoa ja saan weavilen ladattua mutta ei ohkoamis kuntoon kun uxie penkillä. Gengar hurdailee rauhassa kädestäni poksuja kun weavilen taas vaan 2ohkoaa genkun ilman batin avustamista xP 4 prizee kerkeän nostaa kun 6 poksuu lostissa ja stadikka.
1-2

4. Kierros VS Milla/Gengar

Millala orpo tupla gastly alku ja pitch darkkailee. Setuppaan weavilen ja napsin prizejä kun Milla ei nosta suppoja. 2-6 tilanteessa tulee topdeck uxie, jota en 4thelulz jaksa sprayjata xP josta sitten tulikin kunnon setup ja dialga lv x lenti lostiin. Pelini lähtikin hieman kusemaan ja 4 pokea kerkesi lentää lostiin kun sain nostettua vikan prizen 140 tiimi iskulla.
2-2

5. Kierros VS Panda/Pluff

Smirkku aloittaa ja portraittaa supottaman käteni. No pelaan parit orjat penkille ja eteen chomp dce gain. Sprayjaan portraitin koska ainut suppo judge, jonka halusin pelaa vasta omalla vuorollani, no panda hakee toisen smirkun ja pääsee sillä judgettamaan. No eiköhän siitä noussut colle ja setuppilla pluffi tappamaan chomppini, nyyh.
Itse en judgesta nostanut juuri mitään ja tuskailen pluffin massaillessa. Roseradella ja azelffilal saan yhden pluffin kuolemaan poisoniin ja chompin lataamista penkillä. prizet menee 5-2 tilanteeseen josta on melko toivotonta tehdä comebacki. Onnistun kuitenkin saamaan dragon rusheilla pluffeja alas ja pelin tilanteeseen 3-1. Beltillinen pluffi oli tullut eteen minulla ollen chomp x ja bat penkillä, en voinut hakea collectorilla uxieta koska muuten chomp kuolisi, noh 80 pluffiin ja pass, chomp sai 100 massaiskusta. Tässä kohtaa pelaan collen ja orjia penkille toivoen nostavani 2 turnia ja dcen 5 kortin uxiella, noh, en saanutkaan noista mitään ja vaivun epätoivoon, katselen että saanko edes iskettyä 30 tuohon pluffiin millään, kunnes lopulta huomaan, omg claw swipe xP No pluffi tipahti ja nostin 2 prizee 1-1 ja panda koittaa flash bitee chompini alas, mutta kädessä oli spray, panda turnaa ja sprayaan uudestaan, portrait ei ole muuta kuin collector ja panda ei saa millään 10 damaa ja itsellä on enu rushiin xP
3-2

No, battleroadi ohi ja olin 7/"17" Vähän top4 pelien seurailua ja biljardia ja muuta touhua ihmisten kanssa. Jounin viedessä Mikkoa vastaan mirrorit blisseyllä ja VillevsEsa 3. peli päättyy juuri ennen aikaa.
Finaalin alkaessa kaikki paikalle jääneet rupeavat seuraamaan intenssiivistä finaalia täydessä hiljaisuudessa. Jouni meni sitten peeloilemaan molemmat pelit itselleen voitoksi ja turnaus oli ohi.

TiimiTampere meinaa alkuksi käydä pälkäneen kebabmestassa syömässä, mutta jonotus aika kuulemma 40min joten matkaamme sittenkin Tamperetta kohti. Ruokapaikkaa miettiessä Pandem kuskaa Hervantaan Helvana? mestaan missä saadaan hyvät rullakebabit. En saanut edes puolia syötyä kun olin täysi eikä juustokaan. Folioimme seuraavan päivän ruokamme ja matkaamme bussiin jolla matkaamme koteihimme.

+-

+pantsu kyyti
+juusto voitti
+kiva turnaus
+Awwsöpösininenwnbmudkippallero ;_______;
+++ kebabrulla

- yhyy bat prize xP
- tiimi kangasala jätti tulematta
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Pälkäneen Taistelutantereella

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 25.04.2011 11:16

HEI! Olen Kangasalta, ja tulin. Jakki ja muut tosin puuttuivat. PIEEETEEEE!!!
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Pälkäneen Taistelutantereella

ViestiKirjoittaja Juusto » 25.04.2011 12:14

Heval..
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron