Esittelyketju

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 08.11.2010 15:32

No niin! Ajattelin että tällainen ketju voisi olla ihan mielenkiintoinen. Toivoisin ihan kunnon vastauksia, eikä pelkkiä luettelomaisia tai yhden rivin viestejä.

Miten päädyit pokémonien pariin ja onko mielenkiinnon kohteenasi TCG, TFG, pelit, anime, manga, jokin muu vai nämä kaikki? Entä miten päädyit foorumille ensimmäisen kerran? Onko jokin pokémon, johon olet kovasti tykästynyt tai vastaavasti joitakin, joita et voi sietää? Ovatko kaverisikin pokémoneista kiinnostuneita vai ovatko taskuhirviöt heidän silmissään turha juttu?

Yllä olevat kysymykset olivat vain esimerkkejä, joten kaikkea muutakin saa kertoa, kuten lempivärisi, muut harrastuksesi, mistä pidät ja mistä et yms. Tosin turhan tarkasti ei varsinkaan alaikäisten kannattane kertoa itsestään.
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Noir » 08.11.2010 18:22

Njaa, kaipa miä voisin jotain kertoa itsestäni :3

Olen siis nuori tyttönen täältä jostain päin Espoota. Pokémoneista pidän ja erityisiä suosikkejani ovat Raichu ja Umbreon, sekä kaikenlaiset lepakot kuten vaikka Gliscor ja muut otukset. Inhokkejani ovat Regit ja Lickilicky, mutta kyllä niitäkin sietää jonkin verran. Pokémon-peleistä ja animesta pidän. Poksufoorumilla päädyin ensimmäistä kertaa suomenkielisen pokémonsivun kautta joskus pari vuotta takaperin, en siitä sen enempää muista. Lempivärejäni ovat punainen, valkoinen ja musta, vaikkei sitä väriksi voi kai kutsua. Harrastan piirtämistä, lukemista ja kirjoittamista, ja lisäksi kaikkea vähän sekalaista. Tämän enempää en taida kertoa, mutta siinä nyt oli jotain :3
Avatar
Noir
 
Viestit: 39
Liittynyt: 02.11.2010 19:50
Paikkakunta: Espoo

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 08.11.2010 18:43

Kirjoitan miekin tähän nyt pikaiseen jotakin :)

Olen kohta jo parikymppinen tyttö kautta nainen, jonka harrastuksiin kuuluvat linnut, luonto, maalaaminen, videopelit, tutkiskelu ja pokémonkorttien keruu, tulevaisuudessa ehkä myös niillä pelaaminen. Tällä hetkellä suurin osa voimavaroista menee biologian opiskelemiseen yliopistossa, mutta koitan aina välillä muistaa harrastaakin jotain.

Olen vähän tällainen pelastetaan-maailma-olisipa-kaikilla-kivaa -tyyppi, jolle eläimet ja ympäristöseikat ovat tärkeitä. Tämä näkyy elämäntavoissa kasvissyöntinä, luomutuotteiden tukemisena (budjetin mukaan...), kierrättämisenä ja kirpputorien kuluttamisena. En tykkää kovasta melusta, ahtaudesta ja jatkuvista muista ärsykkeistä (kuten valo), joten vietän mielelläni aikaa yksin tai kaksin vaikkapa metsässä kävellen.

Pokémonien pariin eksyin ala-asteella, telkkariohjelma oli silloin niin huippu minusta ja kaikki jaksot tietty otettiin nauhalle :D Missäköhän ne nykyään ovat. Pelikorttien keräämisestä innostuin heti niiden tultua ja sinne ne kaikki viikonloppurahat menivätkin... Pokemonharrastuksessa oli pelejä lukuunottamatta useamman vuoden tauko, kunnes eksyin tänne foorumille ja innostus sykähti uudelleen.

Luonnonläheisenä ihmisenä pidän kovasti kaikista rauhallisista väreistä, mutta nykyään suosikkivärien joukkoon ovat ampaisseet leijonankeltainen, oranssi ja monet neonvärit. Tykkään väreistä tosi paljon, jonka takia kai maalaaminenkin on niin mukavaa, kun saa väreillä leikkiä *lala*
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Jontukka » 08.11.2010 19:19

Itsestäni voisin kertoa hieman.

- Olen mies, iältäni 20
- lempi värini on musta ja hyvänä toisena tulee vihreä.
- pidän eläimistä,luonnosta,kalastuksesta,suomalaisten ääninäyttelijöiden äänistä,avaruudesta ehdottomasi,peleistä,kirjoista ja poliisin ammatista/toiminnasta (sisältyy, armeija,karhuryhmä ja niin edes päin)
- Ammatiltani olen Vartija/turvatarkastaja ja tulevaisuuden haaveenani on tulla poliisiksi. Etenen kovaa vauhtia.
Tarkoituksenani on tehdä maailmasta parempi paikka elää (niin hassulta kun se saattaa ehkä ihmisistä kuulostaakkin. : P ),eli auttaa ihmisiä ja ns. "taistella" vääryyttä vastaan.
- Rakastan luontoa ja erityisesti eläimiä. Arvostan niitä enemmän kuin ihmisiä.
- Harrastan tähtitiedettä, muihin harrastuksiini kuuluvat, pelit,Pokemon korttien keräilyä,elokuvien kerääminen (DVD elokuvien ostaminen),tiede, ja kirjojen lukeminen (jos sitä voi harrastukseksi luokitella)
- muusiikkia en kauheasti kuuntele, ei vaan yksinkertaisesti jaksa kuunnella... jos joskus kuuntelen niin sekin on suomalaista iskelmää tai suomipoppia/rockia
- Luonteeltani olen hiljainen,tunteellinen, ja luotettava.
- Olen absolutisti joten pähiteet ja muut pahat aineet eivät kuulu tapoihini!

Pokemonista aloin pitämään pienenä, silloin kun se tv:stä ensimmäistä kertaa tuli.
sitten kun Ash:in ääni ensimmäistä kertaa vaihtui lakkasi innostukseni pokemoniin.
Tuli monen vuoden tauko. Mutta kun tuo Diamond ja Pearl ilmestyi ds:lle alkoi innostukseni taas nousta. Ostin kyseiset pelin ja Dsi:n.
Mutta se miten löysin tänne foorumille löysin johtui siitä että etsin tietoa pokemon peleistä ja googlea selatessani löytyi samalla tämä paikka.

Pokemonissa pidän eniten peleistä.
pokemon Korttipelejä olisi tarkoitus alkaa pelailemaan mutta vielä ei innostus yletä niin pitkälle.

suosikki pokemonini on ehdottomasti Dodrio.
tyttöpuolinen tietysti sillä se on aito oikea.

Eipä tässä oikein muuta kerrottavaa ole.
Viimeksi muokannut Jontukka päivämäärä 18.05.2011 00:13, muokattu yhteensä 3 kertaa
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Inku » 08.11.2010 19:46

Olen viikon päästä 24v., kolmannen vuoden graafisen suunnittelun opiskelija. Pokémoneista olen tykännyt siitä asti kun Pokémon-anime rantautui Suomeen. Animesta en enää muuten välitä (paitsi 1. kaudesta), tosin nyt olen alkanut taas seurata tuota Best Wishes -kautta, kun se on ollut sen verta lupaava. Pokémon-korttejakin keräilin ihan vain keräilyn ilosta ja niitä ehti kertyä semmoinen about 10cm paksuinen kansiollinen. Mangaan hurahdin tuossa pari vuotta sitten ja tälläkin hetkellä keräilen sitä tahtia kun sitä tulee Fantsuun. Eniten minua ovat kuitenkin aina koukuttaneet pelit. Red oli ensimmäinen Pokémon-pelini, jota seurasivat Yellow, Silver, Crystal, Ruby, Emerald, FireRed, Diamond, Platinum ja lopulta SoulSilver, joka on noista "uusista" suosikkini. B/W:ta odotellessa~

Lempi pokémontyyppini ovat poison, ghost ja dark ja samaten lähes kaikki ko. tyyppien trainerit peleistä. Kyllähän noita tyhmän näköisiä pokémoneja löytyy, mutta aika harvat ovat lopulta sellaisia jotka saavat inhoreaktioita aikaiseksi. Probopass ja kaikki "sen tyyppiset" nyt ainakin, ja 5-genestä ne roskapussit ja jäätelöt. (Hui olkoon, oikeasti...) Foorumille päädyin joskus ihan vain siten, kun aloin miettiä, että onkohan olemassa suomalaista pokémon-foorumia, googlasin ja loput tiedättekin. Suurin osa kavereistanikin tykkäsi nuorempana pokémoneista, mutta he sitten osoittautuivat ikävä kyllä sellaisiksi "Pokémoneja on vain 150" -tapauksiksi, ja nykyisin onkin jokseenkin vaikeaa löytää peliseuraa. Wifikin sanoi itsensä irti eikä uusia saa, phah. Ja sinne meni myös event-Mew. ;__;

Muita harrastuksia? On! 8---D Piirrän - yleensä paljon - mutta nyt on jonkin asteen blokki ja identiteettikriisi päällä, enkä ole oikein saanut mitään järkevää aikaiseksi aikoihin. Sekarotuinen saksanpaimenkoira löytyy, jonka kanssa ei tosin mitään näyttelyitä tai agilityja yms. harrasteta; kunhan sekoillaan muuten vaan. Huonekasveista ja niiden hoidosta olen ollut parin vuoden ajan erityisen kiinnostunut, mutta toistaiseksi olen vain onnistunut tappamaan puolet kasveistani. Jotain ötököitä niihin ilmestyi eivätkä ole hävinneet tuholaismyrkyistä ja saippuakylvyistä huolimatta. : < Noin neljä kuukautta sitten aloitin myös taekwondon, johon olen ainakin tällä hetkellä niin koukussa ettei takaisin hikikomorimeininkiin taida olla paluuta - toivottavasti koskaan.

Lempivärejäni: musta, punainen, valkoinen, harmaa. Verhoudun yleensä mustaan kuin Kalkaros konsanaan, mutta ulkonäkö pettää. Olen pasifistiabsolutisti, herkkis ja itkupilli joka tykkää söpöistä jutuista.

Korpinärhi kirjoitti:Olen vähän tällainen pelastetaan-maailma-olisipa-kaikilla-kivaa -tyyppi, jolle eläimet ja ympäristöseikat ovat tärkeitä. Tämä näkyy elämäntavoissa kasvissyöntinä, luomutuotteiden tukemisena (budjetin mukaan...), kierrättämisenä ja kirpputorien kuluttamisena.

Jee, samixii~ o/
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 08.11.2010 20:13

Jepulista, vastaanpas tähän :)

Olen 18-vuotias tyttö Salosta. Jos joku ei tiedä missä Salo sijaitsee niin tässä Turun ja Helsingin välissä :P Olen ollut Pokemon-fani siitä asti kun Pokemonin ensimmäinen jakso näkyi ensimmäistä kertaa Suomen televisiossa, ja olin silloin muistaakseni 7-vuotias, eli yli 10 vuotta olen Pokemonia fanittanut, enkä usko lopun tulevan ennen kuin itse ilmiö loppuu (tuskin sekään vähään aikaan loppuu :D ). Kortteja olen keräillyt siitä asti, ja nyt kokoelmassa on sen 2000 korttia. Tarkkaa lukemaa en tiedä kun en ole jaksanut laskea, mutta ei se varmaan paljoa heitä. Aluksi keräsin vaan niitä esihistoriallisia keräilykortteja, pienenä pidin niitä arvokkaampana kuin pelikortteja, todellisuudessahan niillä ei oikeastaan ole arvoa ollenkaan xD Pelikorteista aloin kiinnostua "vasta" 9- vai oliko 10- vuotiaana, kun sain joululahjaksi pelilehden jonka mukana tuli sellainen hieno TCG-pelimatto (edelleen käytössä ja kovasti teipattu, sillä on tunnearvoa!) sikä Pokemon TCG-tietokonepeli, jota pelatessa opin TCG:n alkeet. Vaikka olen TCG:tä pelannut aika kauan, niin kumminkin vasta tänä vuonna olen alkanut käydä turnauksissa. Wanhalle Pokemon-foorumille eksyin, kun telkkarista tuli jonkun Pokemon TCG-sarjan mainos (joku ex-sarja). Ja muistaakseni siinä mainoksessa luki pokemon.fi. Menin sitten sinne ja löysin sitä kautta Foorumin, tämä kaikki tapahtui muistaakseni 2006 vuonna. Aikoinaan olin vanhalla Foorumilla nimellä Latias, mutta sitten yhdessä vaiheessa kun Foorumi oli alhaalla, niin pidin jotain parin kuukauden taukoa. Sitten kun muistin Foorumin taas ja se toimi jälleen, niin en päässyt enää kirjautumaan nimimerkilläni. Olin ihan että what. Noh, otin yhteyttä nimeltämaintisemattomaan Marstioon (Foorumilla kauan olleet tietävät, uudemmat nimet eivät välttämättä..) ja kerroin asiani, hän sitten sanoi että ei tässä varmaan oikein muuta voi tehdä kuin luo uusi käyttäjätunnus. Noh, minä loin ja se oli sitten tämä Dark Ho-oH. Ja sitten hämmästyin: joku käytti nimimerkkiä Latias! En tiedä hakkeroitiinko minun tunnukseni, kysyin tältä vanhan nimimerkkini käyttäjältä että miten voit olla Latias-nimellä. Hän väitti rekisteröityneensä Latias-nimisenä, vaikka se oli jo käytössä.. Noh. en tiedä mikä on totta mutta asia ei enää haittaa minua, olen jo tottunut tähän uuteen nimeen. Joka on ollut käytössä kolme vuotta jo sekin o.O

Pokemon videopelit tulivat mukaan oikeastaan vasta aika myöhään. Halusin aina pienenä jonkun Pokemon pelin ja Game Boy Colorin / Advancen. Sitten tulikin jo DS-kausi, ja sain vasta nyt kun täytin 18 äidiltä lahjaksi DSi:n. Sitä ennen olen pelannut.. varmuuskopioilla xD Ja kaverilla oli DS niin sillä pelasin Emeraldia aika paljon ja Diamondia hiukan. Kun olin pienempi, kaverillani oli Game Boy Color ja Pokemon Red, mutta sain vain kerran pelata sillä :< Pokemon pelejä löytyy itseltäni Platinum ja Heart Gold, ja Blackin hankin sitten kun Black ja White saapuvat vihdoinkin Suomeen.

Pokemonin lisäksi suuri mielenkiinnon kohteeni on Formulat! Formulaa olen seurannut oikein kunnolla jostain 2002-vuodesta asti, olen siitä asti nähnyt kaikki kisat. Lempi kuskini ja idolini on Massa, se on tainnut tulla aika monelle selväksi XD Massan-fani minusta tuli 2006-kaudella. Melkein heti sen jälkeen kun minusta tuli Massa-fani, Massa voitti ensimmäisen kisansa Turkissa :3 Tosiaan olen myös Ferrari-fani, mutta tänä vuonna on ollut hieman vaikeaa fanittaa koko Ferraria tallina kun talliin saapui Alonso josta en erityisemmin pidä.. Kiitos Massan, olen myös alkanut kiinnostua enemmän Brasiliasta maana ja portugalin kielestä, jota olen yrittänyt opetella itse, ja osaankin jo aika hyvin :) Myös muu moottoriurheilu on lähellä sydäntä, kuten esimerkiksi ralli. Seuraan talvisin mäkihyppyä silloin kun ei tule Formulaa :3

Opiskelen Salon Seudun Ammattiopistossa datanomiksi kolmatta vuotta, joten myös tietokoneet, pelit ja muu elektroniikka kiinnostavat minua kovasti. Omistan Pleikkari ykkösen, kakkosen ja Nintendo DSi:n :P Haluaisin myös Pleikkari kolmosen ja ehdottomasti F1 2010 pelin, mutta hintojen pitäisi ensin laskea aika paljon..

Edit: Jos joku on kiinnostunut näkemään sen legendaarisen pelimaton niin tässä olisi kuvaa: http://farm5.static.flickr.com/4016/515 ... 3ff3_b.jpg

No editoin vähän lisää vielä: elikkä olen aika lyhyt, varmaan 158 cm (viimeksi mitattu yläasteella, mutta en usko kasvaneeni pätkääkään sen jälkeen xD). Muutenkin olen babyface, mua ei ikinä uskota 18-vuotiaaksi ;____; Esimerkiksi tänä vuonna minun ja kaverini piti olla mukana koulumme avoimien ovien päivässä kierrättämässä ysiluokkalaisia. Vaikka johdatin porukkaa niin yksi jonkun koulun opettaja sanoi minulle jossain kohtaa että: "Mene sinäkin tuonne eteen niin näät paremmin" ja mä olin silleen et oon nähny tän jutun tänään jo varmaan miljoona kertaa.. se ope taisi luulla minua joksikin ysiluokkalaiseksi, sama merkonomirastilla ollut toisen vuoden merkonomi luuli minua 9-luokkalaiseksi sinä päivänä (hän ei muka ole nähnyt minua koskaan koulun käytävällä?).. Että näin :P On kiva olla pieni eikä se sinänsä haittaa minua yhtään, mutta tämmöset tilanteet kun minua luullaan paljon nuoremmaksi mitä oikeasti olen. On siitä kyllä joskus hyötyäkin ollut, päässyt junaan halvemmalla vähän huijaamalla xD Musiikista tähän väliin sen verran että kuuntelen vähän raskaampaa musiikkia. Lempibändeihin kuuluvat mm. Drowning Pool, Disturbed ja monet monet muut bändit.
Viimeksi muokannut Dark Ho-oH päivämäärä 09.11.2010 11:23, muokattu yhteensä 5 kertaa
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 08.11.2010 20:37

Jontukka kirjoitti:wow..., harvoin tapaa sinunlaisiasi ihmisiä. <: )
Vaikutat oikein mukavalta ja rauhalliselta ihmiseltä.

ainoa asia mitä en ymmärrä on luomu tuotteet ja kasvisyönti, se ei mene järkeen.
Luontoa voi rakastaa/pelastaa vaikka söisikin lihaa ja käyttäisi ei-luomutuotteita. : )


tsih kiitos ^3^

Niin no mulla tuossa kasvissyönnissä on aika pitkälti syynä tuo tehotuotantoelukoiden kohtelu ja lihantuotannosta aiheutuvat suuret päästömäärät/hiilijalanjälki verrattuna kasvikunnan tuotteiden valmistamiseen (vrt. paljon menee esim. vettä kasvisproteiinikiloon tai kiloon naudan lihan proteiinia) En missään nimessä halua antaa tukeani sille toiminnalle, joten kai tämä on oma äänetön protestini sitä vastaan. Voisin siis periaatteessa syödä luomulihaa ja näin oli alunperin tarkoituskin, mutta jotenkin en ole enää pystynyt tähän jätettyäni lihan pois ruokavaliosta :< En edes kylässä, vaikka ainoa tarjolla oleva ruoka olisi lihaa. (Ja siis sanottakoon että vielä muutama vuosi sitten liha oli mun lempiruoka namnam ja ihanan makuista, nykyisin ei tee millään tavalla mieli) Luomutuotteita käytän lähinnä silloin kun ostan kananmunia tai maitoa, mutta kun olen Iso isolla iillä ja on ihan oma koti otan kyllä kanoja lemmikeiksi ja heillä on iso pihamaa jossa ottaa hiekkakylpyjä ja hellin heitä ja saan maailman onnellisimpien kanojen munia ^___^

Jeejee Inku o/ samixet. Tekisi mieli itsekin aloittaa jokin itsepuolustuslaji uudelleen, ehkä ensi vuonna! Ei tämä on lupaus, ensi vuonna kyllä joo! Oon ollut karatessa noin vuoden ja tykkäsin, kunto kasvoi.

Ja mullakin on jokin blokki piirustuksen suhteen nyyh. Ei mikään onnistu, paitsi kasvimorfologian harjoituksissa piirrettävät levät ja sammalten poikkileikkaukset. Blokit on niin turhauttavia tahdon luovuudenpuuskan. Nyt koko ajan tuntuu että on ihan kielen päällä että blokki lähtisi pois, pitäisi vain repäistä ja ottaa maalit esiin ja maalata jotain.

Niin unohdin edellisessä viestissäni kertoa, että minulla on kaksi äärimmäisen söpöä ihanaa paksua neitokakadua! (tuli mieleen kun luin inkun viestin) He ovat nimeltänsä Taco ja Kuusa ja tässä kuva heistä, Taco edustaa edessä:

Spoiler:
Kuva


Tacsu on kohta kuusi vuotta vanha poika, Kuusa taas parivuotias typy. Kuusaa ennen Tacolla oli kaverina Keyco, joka tosin kuoli vajaan kahden vuoden ikäisenä :( Hän oli niin kaunis ja vieläkin häntä ikävöin. Taco on ihan tyhmä, kerjää nytkin rapsutuksia olallani ja sotkee kaikki paikat.
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Jontukka » 08.11.2010 23:36

Korpinärhi kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:wow..., harvoin tapaa sinunlaisiasi ihmisiä. <: )
Vaikutat oikein mukavalta ja rauhalliselta ihmiseltä.

ainoa asia mitä en ymmärrä on luomu tuotteet ja kasvisyönti, se ei mene järkeen.
Luontoa voi rakastaa/pelastaa vaikka söisikin lihaa ja käyttäisi ei-luomutuotteita. : )


tsih kiitos ^3^

Niin no mulla tuossa kasvissyönnissä on aika pitkälti syynä tuo tehotuotantoelukoiden kohtelu ja lihantuotannosta aiheutuvat suuret päästömäärät/hiilijalanjälki verrattuna kasvikunnan tuotteiden valmistamiseen (vrt. paljon menee esim. vettä kasvisproteiinikiloon tai kiloon naudan lihan proteiinia) En missään nimessä halua antaa tukeani sille toiminnalle, joten kai tämä on oma äänetön protestini sitä vastaan. Voisin siis periaatteessa syödä luomulihaa ja näin oli alunperin tarkoituskin, mutta jotenkin en ole enää pystynyt tähän jätettyäni lihan pois ruokavaliosta :< En edes kylässä, vaikka ainoa tarjolla oleva ruoka olisi lihaa. (Ja siis sanottakoon että vielä muutama vuosi sitten liha oli mun lempiruoka namnam ja ihanan makuista, nykyisin ei tee millään tavalla mieli) Luomutuotteita käytän lähinnä silloin kun ostan kananmunia tai maitoa, mutta kun olen Iso isolla iillä ja on ihan oma koti otan kyllä kanoja lemmikeiksi ja heillä on iso pihamaa jossa ottaa hiekkakylpyjä ja hellin heitä ja saan maailman onnellisimpien kanojen munia ^___^


Sinulla on upea/ihana tapa ajatella asioita. <: )


: ) niin...
Ymmärrän mitä tarkoitat jos kerran luomu lihaa voisit syödä.

Olemassa on myös niitä ihmisiä jotka väittävät olevansa täysin vegejä mutta silti maitotuotteet,kananmunat,kana ja kala menevät...
eikä pakolla edes tiedä syytä siihen. (kuten lapsuuden kaverini...)
se ei käy järkeen yhtään...
eli on näitä niin sanottuja "leikki vegejä"


Turkis tarhat, sikalat ja muut vastaavat saavat minut raivostumaan...
Se kuinka niitä siellä kohdellaan on ihan hirveää!
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Wemps » 09.11.2010 00:01

Isäni on maanviljelijä, joten hän (ja minä) tiedämme että ei KAIKISSA sikaloissa yms. ole se kohtelu huonoa.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Jontukka » 09.11.2010 00:03

Wemps kirjoitti:Isäni on maanviljelijä, joten hän (ja minä) tiedämme että ei KAIKISSA sikaloissa yms. ole se kohtelu huonoa.



Ei tietenkään, : )
tunnun sanovani asiani usein todella huonosti.
tarkoitan tätä teurastamosikalaa enimmäkseen, niissä ei aina tunnu olevan eläimellä mitään arvoa....
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Jite » 09.11.2010 10:10

Elikkä mie postaan nyt hieman randomisti... (copypastaten muihin sivustojen esittelyjä)

Nicci: Jite
Ikä: alkuvuosi -93
Sijainti: Turku (Siis se hassu saaristolaisten ihmemaa)

Pituus: 178 cm (varmistettu vähän aikaa sitten)
Ulkonäkö: Mulla on vähän itseäni vanhemman oloiset kasvoinkiirteet, ja puolipitkät vaaleat hiukset, tällä hetkellä. Pukeudun useimmitenvetoketjuhuppariin ja farkkuihin. Ai niin, ja käytän silmälaseja. ...

Luonne:
En näytä tunteitani juuri kenellekkään, paitsi ehkä ihmisille, joihin luotan. Se antaa musta toisinaan hieman tylyn kuvan tuntemattomien keskuudessa. Mut ystävien seurassa vedän kaiken vähän äärimmilleen, sortuen toisinaan hieman jopa pelleilemään...

Muuta:
Musiikki on intohimoni. Olen laulanut 7-vuotiaasta asti, nykyään soolona tai joskus erään hyvän ystäväni kanssa duettona. Ystäväpiirini koostuu pääosin tytöistä... Jotain 2/3. Harrastan siis laulamista, videopelejä, cosplayta, capoeiraa ja lautapelejä. Olen allerginen tomaatille, tämä siis hankaloittaa todella paljon mun elämää, mutta siihen ollaan jo totuttu... BTW, kirsikankukat ovat lempikukkiani. Lisäksi pidän todella paljon vaahtokarkeista ja tikkareista, jälkimmäisiä syön vähintään kerran kuussa. Minun suosikkibändini on LM.C ja suosikkibiisi saman yhtyeen "Boys and girls". Niin, ja näin samaan syssyyn paljastan sen verran, että olen bi.

Valmiit cosplayt:
Shoichi Irie, Katekyo Hitman Reborn! (Millefiore)
Sho Minamimoto, The World Ends With You
Silver, Pokemon HeartGold/SoulSilver
Verde, KHR (TYL)

Tulevat cossit:

- N, Pokemon Black/White
- Julie Katou, KHR Generation X
- Uryuu Ishida, Bleach

HOT:
+ Kirsikankukat
+ Pokemonit
+ Tietokoneet
+ Gokudera (Katekyo Hitman Reborn)
+ Matematiikka
+ Pikanuudelit
+ LM.C
+ Kazuki Katon EASY GO
+ Luonto
+ Reborn
+ Yaoi

NOT:
- Egoilijat
- Meluisat ihmiset
- Suvaitsemattomuus
- Rasittavat persoonat
- Maantieto

Mut tavoittaa:
@Gaia Online: Jite Arcus
@Aniki: Jite
@Namimori jr. (KHR-fanifoorumi): Jite (Huom: operaattori)
@vanha pkmn.fi: Scrupture
@msn mese: jite@hotmail.fi
@FB: Kysy yksärillä ^^

Quotet:
"The Cake Is A Lie"
"Agents are... Go!!!"
"Zetta slow"
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Winter » 09.11.2010 16:08

Tämäkin rantautui tänne.c(: Pääsen siis puuduttamaan teidät kuoliaiksi eikun siis kertomaan itsestäni.

Eli olen nuori tyttönen täältä Etelä-Suomesta,Vantaalta.Lempijuttujani ovat mm.kissat,talvi,piirtely (silloin tällöin),ja lukeminen. <3 Pituuttahan minulta löytyy noin 164 cm, ja lisää on tulossa ^^ Minulla on ruskeat, hiukan punertavat hiukset, jotka ovat keskipituiset. Olen käyttänyt silmälaseja n.kolmannelta luokalta lähtien,vaikka minun olisi pitänyt käyttää niitä jo ekalla luokalla. >:) Olen luonteeltani ujo ja temperamenttinen.Minua ärsyttää,että suutun ihan liian helposti ;( Osaan olla myös aika kamala,jos sille päälle satun.Lempivärejäni ovat valkoinen,vihreä,sininen,tummanpunainen,ja musta (jos se nyt on väri).Synttärinihän ovat siis 8.päivä joulukuuta,eli kohta pääsenkin juhlimaan.

Jos tuosta nyt saisi vaikka selvääkin c:
Viimeksi muokannut Winter päivämäärä 28.11.2010 18:18, muokattu yhteensä 1 kerran
http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=33&t=255&p=14056#p14056 <- Winterin walokuvagalleria! Käy kurkkaamassa ja anna palautetta n_n


._________.
Avatar
Winter
 
Viestit: 54
Liittynyt: 01.11.2010 19:12
Paikkakunta: Siellä missä sinäkin

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Maketsu » 09.11.2010 16:30

Jontukka kirjoitti:
Wemps kirjoitti:Isäni on maanviljelijä, joten hän (ja minä) tiedämme että ei KAIKISSA sikaloissa yms. ole se kohtelu huonoa.



Ei tietenkään, : )
tunnun sanovani asiani usein todella huonosti.
tarkoitan tätä teurastamosikalaa enimmäkseen, niissä ei aina tunnu olevan eläimellä mitään arvoa....

... Kaikki sikalat ovat tavallaan "teurastamosikaloita" (tuohan ei ole edes mikään oikea termi btw) >_>
Maitoa ja muniako luulit sioista tulevan? >_>
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Lakzu » 09.11.2010 16:37

Olen teini-ikäinen tyttö Vantaalta.
Piirrän usein ja tykkään lukea mangaa. Käyn ylä-astetta vielä, ja saan pian suoritettua rästi hommat sieltä.
Minulla on koira, nimeltä Into. Ihan oma koira josta olen vastuussa. Luonteeni on aika iloinen, hieman lapsellinen,
ja jos joku sanoo minulle jotain ikävää, masennun siitä. En siedä selkään puukottajia laisinkaan enkä koulukiusaajia.
Minua on kiusattu jo monta vuotta, ja silti yritän olla aina iloinen ja ajatella positiivisesti asiat.
Ikäni on 15, syntymäpäiväni on 6.7. Eli juuri sopivasti kesällä. Lempi vuodenaikani on kesä ja talvi.
Perheeseeni kuuluu äiti ja veli. Isää en oikein luokittele kun ei oikeastaan kuulu minun elämääni.
Olen kova puhumaan, ja saan helpsti uusia kavereita. Olen aika sosiaalinen ja pelkään jäädä yksin,
eli toisin sanoen minulla on yksinolofobia. Jos olen kotona yksin, pelkään aina että joku ilkeä ihminen yrittää satuttaa minua jne. En uskalla mennä ulos enään 10 jälkeen illalla. Kun on traumoja kesältä siitä Petikon ampuja jutusta. Olen liikunnallinen ihminen, en tykkää liikkua pyörällä tai bussilla oikein, eli kävelen aikalailla. Tällä hetkellä odotan joululomaa, jotta saisi rauhoittua ja nähdä vanhoja lapsuuden ystäviä. Rakastan syödä karkkia ynnä muuta maikeisia. Tykkään myöskin leipoa kaikkea, esim kaurakeksejä. Liikun yleensä Myyrmäessä tai Varistossa. Koska suurin osa kavereistani asuu siltä väliltä.
Ulkonäöltäni olen aika emomainen. Minulla on mustat lyhyet hiukset, tummat meikit, mustiin pukeutunut. Ja aina mulla on pinkit skullcandyt päässä, kun kuuntelen musiikkia. Olen 167 pitkä, eli en kovin pitkä.
Kaikki sanovat minua usein pätkäksi harmillisesti, kun kaikki muut ovat sellaisia jääkaappeja.

Pokemon kokoelmani on melkolailla suht hyvä:
Pokemon Blue
Silver/Gold
Ruby/Saphire/Emerald
Fire Red
Pokemon Pinball
Pokemon Training Card
Pokemon Puzzle Challenge
Mystery Dungeon Red Rescue Team
Mystery Dungeon Explore of Darkness
ja piakkoin saan Explore of Skyn ja Heart Goldin.

Aikalailla näitä pokemon pelejä on kertynyt, mutta kyllä niitä lisää tulee.
Viimeksi muokannut Lakzu päivämäärä 17.11.2010 20:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Maketsu » 09.11.2010 17:02

Moi, oon Maketsu. Jos et tiedä kuka olen, nii mee piiloon. Tulen silti selittämään jotain turhaa "taustatietoa" itsestäni.

Olen siis 15-vuotias jannu landelta eteläsuomesta. Turku on hyvä vertauspaikka, sillä sinne on ~50km matkaa. Harrastuksiini lukeutuu yleisurheilu, salibandy ja kitaransoitto. Yleisurheilua harrastan oikein tosissani ja kesällä SM-kisoistakin irtosi menestystä kauden tilasto 2. ajalla. Sitä on tullutkin jo harrastettua lähemmäs 10 vuotta. Salibandya käyn kerran viikossa huvikseni lätkimässä jossain pienessä paikallissarjassa. Klassista kitaraa olen soittanut musiikkiopistossa jo useamman vuoden ajan. Olen hyvin urheilullinen henkilö ja laji, jota inhoaisin täytyy oikein etsiä. Enimmäkseen kaikki lajit ovat vähintään "ok". Urheilua myös seuraan todella paljon vapaa-ajalla, etenkin jääkiekkoa ja jalkapalloa. Lisäksi olen hieman alkanut seurata salibandya, kun Tas sitä niin hypettänyt.
Musiikki myös kuuluu olennaisesti elämääni. Pienempänä soitin myös pianoa, mutta droppasin sen koska ei jaksanut enää kiinnostaa. Mitään erityistä lempibändiä tai edes musiikkilajia ei minulla ole, koska minulle kelpaa lähes kaikki musiikki. Ehkä hieman vaaka kallistuu Indie- ja rock-musiikin pariin sekä jos nyt täytyy joku bändikin sanoa, niin Red Hot Chili Peppersiä olen aina kuunnellut.
Pokemon astui elämääni jo ihan pienenä, kun veli oli ladannut Redin emulaattorilla koneelle. Lisäksi minulla oli pienenä kortteja ja pari kaveria joiden kanssa pelattiin. Sitten pokemon vähän hiipui elämästäni, kunnes 5. luokalla sain DSn ja siihen Pokemon Diamondin. Nykyään pelaan lähinnä vain kilpailullisesti simulaattoreilla ja kyllä, myönnän olevani Smogonite.
Luonteeltani olen hyvin seurallinen ja sosiaalinen, mutta uudessa ympäristössä olen aina aluksi hyvin varovainen ja ujon oloinen, jonka potut/nbläiset saattoivat todeta digiexpossa. n_n
Muutki on selittäny pukeutumisestaan, niin laitan sen verran, että pidän pukeutua kunnolla ja en itse tykkää olla missään karseissa rääsyissä, ihan oman itseni takia. Minua ei silti haittaa, vaikka joku muu olisi reikäpaidassa ja boksereissa. n_n

Minua tavoittaa sieltä sun täältä intterneetistä, jos törmäät Maketsu tai Makechu nimimerkkiin voi olla hyvin todennäköistä sen olevan minä, varsinkin jälkimmäinen. Ircissä pyörin enimmäkseen nb, resetti ja smogon-kannuilla.
Viimeksi muokannut Maketsu päivämäärä 09.11.2010 21:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Jontukka » 09.11.2010 17:42

Roseanni kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Olemassa on myös niitä ihmisiä jotka väittävät olevansa täysin vegejä mutta silti maitotuotteet,kananmunat,kana ja kala menevät...
eikä pakolla edes tiedä syytä siihen. (kuten lapsuuden kaverini...)
se ei käy järkeen yhtään...
eli on näitä niin sanottuja "leikki vegejä"

Minua taas rassaa se, että jotkut veget sun muut (siis nää jotka pitkälti ovat kannassaan eläinten oikeuksien ja sen takia, että niiden syöminen on väärin tjv.) mesoavat kovaan ääneen lihaa syöville siitä, miten väärin se on ja eivät joo itse syö lihatuotteita jne., mutta silti nahkalaukut ja -kengät kelpaa kyllä. En tiedä teistä, mutta minusta on enemmän väärin nylkeä eläin siksi, että voisi näyttää hyvältä, kuin siksi, että saa siitä ravintoa. >___> Itse olen kyllä kaikkiruokainen. En ole suuri lihan ystävä, ennemminkin kalan, mutta syön lihaa kuitenkin kasvisten ohella. Joka tapauksessa pidän sitä tekopyhänä, että on syömättä eläimiä, mutta pukeutuu niihin silti.
Quote fix'd -Roseanni


Aivan!
Sitä itse vihaan vegeissä kaikkein eniten.
Aivan kuin olisimme pahoja ihmisiä vain sen takia että syömme julmasti surmattua eläintä.

Mutta turkkeja ja muita eläimestä tehtyjä sun muita en kyllä käytä.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Maketsu » 09.11.2010 17:51

Miks musta tuntuu, että nää Jontukan mielipiteet pomppii vähä laidasta laitaan. n__n
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Roseanni » 09.11.2010 18:48

Niin ja tosiaan lisään vielä tuohon aiempaan kommenttiini, että käytän kyllä myös nahkakenkiä ja -laukkuja. En vain jaksa sitä, että joku pitää itseään niin "hyvänä ihmisenä" kun ei syö lihaa, mutta käyttää silti nahkakenkiä tms.. Turkiksiin en ota kantaa, miten eettistä se on (menee kyllä vegejen kohdalla tohon samaan kategoriaan nahkatuotteiden kanssa), mutten kyllä itse pidä niistä ihan ulkonäöllisistä syistä. Jotenkin niin snobin näköistä...
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja titapi » 09.11.2010 19:01

Kirjotanpa nytte pari riviä.

Oon siis 13-vuotias poika pöndeltä läheltä Poria (n. 100 km koilliseen). Tykkään liikunnasta (etenkin hiihdosta), lukemisesta ja valokuvauksesta, vaikken omista edes järkäriä :( . Perheeseeni kuuluu veli, isä ja äiti. Etenkin äiti on kauhee helikopteri-vanhempi T_T ja veli on hikari. Pokemonin oon alottanu öö varmaan jo vähän ennen ykkösluokkaa, kun ostin GB:n, Rubyn ja Saphiren. Koulusta saan hyviä numeroita vähällä lukemisella ja silti sanotaan hikeks >_< . Lemmikkejä meillä on kaks hevosta, kolme kissaa ja yks koira. Eilen laitettiin yks heppa, joka omistetaan puoliks ja on voittanu vaikka kuinka paljon, makkaraks. Valokuvauksen aloitin vajaa vuosi sitten ja vaikka kuvia on joku tuhat oon saanu pari hyvääkin kuvaa (maakotka >3< , sepelkyyhky <3 ). Tykkään lukea Remeksen nuorten kirjoja. Luonteeltani olen ainakin uusissa yhteisöissä ujo. Kavereiden keskuudessa olen luonteeltani aika positiivinen. Tykkään muuten piirrelläkin joskus.

Isoa olen öö... aikuinen *roll* . No, toiveammattina on kokki.
ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KATSO TÄTÄ SPOILERIA!!
Spoiler:
No kun et voinut vastustaa kiusausta, käy galleriassani -->http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=33&t=423
Avatar
titapi
 
Viestit: 183
Liittynyt: 05.11.2010 15:26

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja WeohNatai » 09.11.2010 19:32

Mie oon 13-vuotias poju myös, Lahdesta kotoisin, Suomen Chicagosta, Päijät-Hämeen Pariisista. Harrastan musiikkia, jongleerausta (pääasiallisesti diaboloa) ja satunnaista urheilua, nyt kun lätkä jäi pois kiireiden takia. Luonteeltani olen mielestäni rauhallinen, mutta välillä pikkuinen vintiö jos sille päälle sattuu. Yleensä kotona luen, säädän integraleja ja muita temppuja yhdellä ja kahdella diaboloja tai soitan kitaraa. Muistakin soittimista taitoa löytyy, mutta kotona on vain ukulele ja erittäin pieni koskettimisto (vain neljä oktaavia [kahdessa kerroksessa useampien äänien takia]). Kitaraa on kohta tullut soiteltua semmoinen kolmisen vuotta, aika suurella teoriamäärällä (eli voin sanoa osaavani kirjoittaa ja lukea vaikka mitä). Sävelkorvani vain sukkaa :S Olen vain pari biisiä opetellut korvakuulolta.
titapi kirjoitti:Koulusta saan hyviä numeroita vähällä lukemisella ja silti sanotaan hikeks >_<

Sama :D Onneksi kaikki seiskat tuntevat minut, joten ei ole mitään haistattelua koko ajan :D
YouTubeni
Mainostan turinoitani <-- Lukekaa, ihmiset!
Avatar
WeohNatai
 
Viestit: 434
Liittynyt: 01.11.2010 08:14
Paikkakunta: Lahti
(: Stüldt håjt! :)

Seuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa

cron