Sonicboom! Hyvinkään SM

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Sonicboom! Hyvinkään SM

ViestiKirjoittaja SwamperMan » 11.05.2011 22:40

SM Kisaraportti

Lauantaina aamulla tuli herättyä pikkasen aikaisin että ehtisin junaan kello 08:07. Well, aamupalan söin, pakkasin reppuni kaiken tarvittavan ja lähin bussilla kohti rautatieasemaa. Siellä kohtasin Pieten ja Jonin joiden kanssa olin juna matkan. Pakkalista tuli kirjoitettua ja Piete sai nukuttua. Perillä Hyvinkäällä menin Matilta ja Lauralta lainaamaan kortit ja Pakkani oli sitten tämän näköinen:

4 Yanma
4 Yanmega Prime
2 Scyther
2 Scizor Prime
3 Smeargle
2 Uxie
1 Azelf
1 Unown Q

=19

3 Bebe
3 Collector
4 Copycat
4 Judge
2 Seeker
1 Palmer
1 Twins
2 BTS
2 Expert Belt
1 Luxury Ball
2 VS Seeker
1 Junk Arm
1 Communication
1 Warp Point

=28

3 Warp Energy
6 Metal basic
4 Metal special

=13

Tämä on itse tekemäni ja suunniteltu pakka. Ideana on saada Yanmega niin nopeasti kuin voi ja samalla kun se hyökkää (2-3 prizea) lataan penkillä Scizoria, toinen pakan hyökkääjä joka viimeistelee pelin. Ainoa ongelma on Luxchompit koska Luxray kaataa Yanmegat ykkösellä ja kestää Scizorin iskut. Mutta tein ja otin tämän joten katsotaan mitä tapahtuu.

Peli 1. Romeo ((en muista sukunimeä) Gyarados)
Gyaran kanssa on aina tullut ongelmia. Paitsi nyt kun vastustaja sai aloittaa. Hänellä oli edessään Smeargle ja penkiiin hän laittoi Uxien(?) Hän käyttää Smearglen powerin ja mun käsi supporteri on Judge. Sillä sit mennään. Käytämme sitä ja hän antoi minulle vuoron. Pelistä muistan vain että hän sai Sableyen avulla Karppeja ja Regice käteen, mutta sekoitin ne Judgella takaisin. Yanmegalla sonicboomia ja Scizorilla viimeistellään loput. Vastustaja sai kyllä pelin lopussa kaksi Karppia diskiin, mutta hänellä oli vastassa Scizor joka lyö 150. Sain viimeiset prizet.
1-0

En pelännyt Gyaraa kisan aikana. Okei, ehkä vähän, kyllä. Se on siinä ja siinä. Sitä paitsi hän olisi voittanut minut jos minä olisin aloittanut.

Peli 2. Mikko ((Sukunimi taas hukassa)Gengar)
Kumpikin sai muistaakseni hyvän alun. Aluksi huolestutti kun vastustaja sai multa kaksi Pokemonia Lost Zoneen, mutta siihen se jäi kun Scizorilla hakkasin Genkun ja Judge sekoittaa hänen kätensä kolme vuoroa putkeen (taas). Trainer lukkoakaan hän ei saanut koska Yanmegani ampui hänen Odishin penkiltä.
2-0

Oh my god. Voitanko tällä?
Peli 3. Miska Saari (Luxchomp)
Oh yeah, Miska Saari. MM mestari. Vaistosin että on tulossa hieno peli. No joo, hän pelasi just sitä mitä pelkäsin. Luxray tiputti Yanmegat ja Scizor ei mitenkään voi hakata sitä ykkösellä (muutama enu + resistance). Sitten hän sai Dialga G Lv.X peliin, Lostasi Scizorin kaikki enut ja Yanmegatkaan eivät pysty tekemään mitään.
2-1

No, yksi tappio tuli. Mitäs siitä, hauskaahan tästä tulee ja mielenkiintoista. Ruokatauon aikana juttelin Janskin, Jounin, Matin ja muitten tuttujen kanssa pelipakoista, muut kuulumiset ja seuraava formaatti on HGSS-on. Kiiiintoisaaaa. Todella. :D

Peli 4. ((en muista nimeä)Magnezone Prime)
Ihmettelin kun siinä pakassa oli kivi enuja ja Regirock. Hän sanoikin että se selviää mulle kohta. Tässä kohtaa pelissä tein virheen (ainakin mun mielestä virhe) ammuin Yanmegalla Magnezonee vaikka olisin voinut hoidella edessä olevan Spiritompin. Kumminkin sain kaikki tarvittavat kortit kuten vastustjani. Hän tulee Magnezonella hakkaa mun Yanmegan ja mä tuon Scizor eteen ja hakkasin sen. Se oli mun toinen virheeni. Scizorillani oli 4 Metal euna + Expert Belt ja hakkasin sillä vähä HP:sen Magnezonen. Hän tuo uuden Magnezonen ja nyt hoksasin Regirockin olemassa olon. Vastustaja on heittänyt Engineereillä ja Junk Armilla kivi enuja Disciin ja Regirock ladannut niitä itselleen. Magnezone heitti ne kolme enua Regirockilta Lost Zoneen ja Scizor kaatuu. Siitä sit alamäki alkoi kun en saanut toista Scizoria yhtään peliin.
2-2

Vähän jäi harmittamaan nuo virheet mutta ei voi mitään. Innokaasti vaan seuraavaan peliin.

5. Peli ((nimeä en muista) Gengar)
Gengaria taas viedään. Tästä pelistä en muista muuta kuin että voitin sen samalla tavalla kuin aiemman Gengarin.
3-2

6. Peli ((nimeä en muista) Absol Prime, Mew Prime, Ambipom G ja Sableye)
Hyvin, hyvin mielenkiintoinen pakka, vastustajalla. Hänen suunitelmansa oli että Abolit hyökkäis ensin ja Mewillä jatkaisi. Mutta Judge Yanmegan yhdistelmä sekoittaa sen suunitelmat ja jälleen mulla oli lyömätön Scizor joka hoitelee kaiken tieltään.
4-2

Tästä jäi hyvä mieli. Todellakin jäi hyvä mieli. Tämä oli paras kisa ja paras tulos tähän mennessä. (Hymyilyttää vieläkin) Viiden vuoden pelikokemuksen jälkeen osaan viimein Pelata Pokemonia. :P

Plussat:
+ 4-2 ja 12 sija ja itse rakentamalla pakalla.
+ W&B Boosterit
+ Ystävien seurassa aina hyvä olla

Miinukset:
(eipä ole mitään.)

Kiitos vielä kaikille vastustajilleni loistavista peleistä. Ja samalla anteeksi myös niile joiden nimiä en muista. Ja nyt jatketaan eteenpäin. Tämä tuveva Formaatti tuo nyt paljon kivaa ja pakan rakennus erilaisuuksia. I LOVE THIS GAME! :D
http://suopert.deviantart.com/ = DeavianArt tilini
Avatar
SwamperMan
 
Viestit: 69
Liittynyt: 01.11.2010 13:28

Re: Sonicboom! Hyvinkään SM

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 11.05.2011 22:50

Erittäin symppis rapsa ja mies! Onnea hyvästä tuloksesta
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Sonicboom! Hyvinkään SM

ViestiKirjoittaja Tonu » 11.05.2011 22:52

Onnea hyvin menneen turnauksen johdosta.

R1: Romeo Leinbaum
R2: Mikko Airiainen
R3: Juha Repo?
R6: Jari Koskiniemi
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sonicboom! Hyvinkään SM

ViestiKirjoittaja R0xu » 11.05.2011 22:55

Lols, hyvä Eero, onnee 4-2 !
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Sonicboom! Hyvinkään SM

ViestiKirjoittaja Revo » 11.05.2011 23:04

Meikä pelas sun kans neljännel rundil : )
Avatar
Revo
 
Viestit: 55
Liittynyt: 01.11.2010 13:38

Re: Sonicboom! Hyvinkään SM

ViestiKirjoittaja Hero » 12.05.2011 14:15

HB! Yanmegat, menkää.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sonicboom! Hyvinkään SM

ViestiKirjoittaja Jaxi » 21.05.2011 14:17

Joo, olin toi sun vikan rundin vastustajas, mutta ei kyllä mitään Mewiä pakasta löytynyt, vaan pakka oli Absol/Abomasnow, jossa paljon Sableyejä. Pakka keskittyi siis ensin donkkaamiseen, ja sit jos failas, niin sit Abomalla. En edes kertaakaan varsinaisesti donkannut tuolla pakalla >_>.

Btw minä aloitin tämän pelin jollain Snoverilla tjv., ja mulliganista tuli Sableye, kädessä oli special darkki ja sinä aloitit yksinäisellä 50HP Yanmalla. =(
Jaxi
 
Viestit: 49
Liittynyt: 01.11.2010 10:57


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron