Yleinen Kysymys-topic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Riolucario » 16.05.2011 21:36

Tas kirjoitti:Riolucariolle: Olen ollut täällä foorumilla -06 vuodesta asti. -07 nousin modeksi. -08 vuodesta asti adminina (okei joo siinä oli se pitkä tauko, mutta kuitenkin). Täällä on paljon tuttuja ja täällä käyminen on tullut ihan tavaksi. Nykyään minut pitää tuttu porukka täällä foorumilla, vaikkei pokemon enää niin kiinnostakaan. Ja käsittääkseni missään adminin vaatimuksissa ei lue, että pitäisi olla kiinnostunut foorumin omasta "aiheesta". Riittää kun osaa hoitaa ne adminin tehtävät tarpeeksi hyvin. Jos on vielä kysyttävää niin kysykääpä (pitäis selvästi pitää irkissä sellanen Mewstorin "kysykää mitä vain" -ilta).

Juu, tosiaan en selvästi miettinyt asiaa tarkemmin. Nyt kun mietin, en edes tajua syytä miksi kirjoitin niin... En keksi enää muuta sanottavaa. Pahoittelut.

Eipä siinä nyt mitään pahoittelun aihetta ole :p ~Tas
No ajattelin vain että jos se olisi ollut jotenkin loukkaavaa tai jotain. ~Riolucario
Viimeksi muokannut Riolucario päivämäärä 17.05.2011 16:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewer » 17.05.2011 15:27

Mistä voisi ladata Pasilan äänipätkiä parodian tekoa varten?
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Wemps » 17.05.2011 15:37

Mewer kirjoitti:Mistä voisi ladata Pasilan äänipätkiä parodian tekoa varten?

Audacity + Yle areena / Tuubi.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 17.05.2011 16:23

Master Entei kirjoitti:Yhyy meseni ei toimi, auttakaa minua ;<<

Uninstallaa se mese ja lataa uusiksi, jos oot jo kokeillu, laita se F-Secure silloin pois päältä kun kirjaudut sisään ja laita uusiksi päälle sitten kun olet päässyt kirjautumaan.
Mutta kannattaa ekana kokeilla tota uudelleenasennusta.
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewer » 17.05.2011 16:56

Wemps kirjoitti:
Mewer kirjoitti:Mistä voisi ladata Pasilan äänipätkiä parodian tekoa varten?

Audacity + Yle areena / Tuubi.

Juu, nyt toimii, paitsi että ääntä ei kuulu kun olen laittanut sen WMM:iin. Olenko nyyppä, vai mitä?
EDIT: Homma hoidossa
Viimeksi muokannut Mewer päivämäärä 18.05.2011 21:55, muokattu yhteensä 1 kerran
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Master Entei » 17.05.2011 17:06

Kysyjä kirjoitti:
Master Entei kirjoitti:Yhyy meseni ei toimi, auttakaa minua <

Uninstallaa se mese ja lataa uusiksi, jos oot jo kokeillu, laita se F-Secure silloin pois päältä kun kirjaudut sisään ja laita uusiksi päälle sitten kun olet päässyt kirjautumaan.
Mutta kannattaa ekana kokeilla tota uudelleenasennusta.

Niin tota... ohjelma tuli koneen mukana, eikä näy ohjauspaneelin tai CCleanerin poistotyökaluissa. Muuten olisin jo kokeillut uudelleenasennusta. Kokeilin laittaa Firewallin pois päältä, ei auttanu. :/ Eli vika ei ole F-Securessa? Pelkkä asennuskaan ilman poistamista ei onnistu Windows Liven nerokkaan asennustyökalun ansiosta.
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 17.05.2011 17:51

Master Entei kirjoitti:
Kysyjä kirjoitti:
Master Entei kirjoitti:Yhyy meseni ei toimi, auttakaa minua <

Uninstallaa se mese ja lataa uusiksi, jos oot jo kokeillu, laita se F-Secure silloin pois päältä kun kirjaudut sisään ja laita uusiksi päälle sitten kun olet päässyt kirjautumaan.
Mutta kannattaa ekana kokeilla tota uudelleenasennusta.

Niin tota... ohjelma tuli koneen mukana, eikä näy ohjauspaneelin tai CCleanerin poistotyökaluissa. Muuten olisin jo kokeillut uudelleenasennusta. Kokeilin laittaa Firewallin pois päältä, ei auttanu. :/ Eli vika ei ole F-Securessa? Pelkkä asennuskaan ilman poistamista ei onnistu Windows Liven nerokkaan asennustyökalun ansiosta.

Suosittelen asentamaan Pidginin ja kokeilemaan sitä. Asenna ennen kokeilua Pidginiin MSN-pecan-plugin, se korjaa Pidginissä mese-käytössä esiintyvän yhteyden pätkimisongelman.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Suetic » 17.05.2011 23:26

Olen törmännyt sellaiseen ongelmaan tässä lähiaikoina. Nimittäin olin muuttamassa erästä foorumiani linkkiä ja sen domainia. Ulkoasu ja linkki ovat siis tietenkin ne uudistetut versiot mutta vain yksi asia jäi jotenkin vaivaamaan, nimittäin foorumin alkuperäinen nimi esiintyy siinä vasemmassa yläkulmassa, vaikka sen kuuluisikin olla nimeltään "Pokemon Rangers Finland" niin kuin toisessa ympyröidyssä kohdassa. Selain on siis se uusin Mozilla Firefox ja järjestelmä Windows 7.

Spoiler:
Kuva


Haluan vain tarkastaa onko kyseessä bugi tai kenties jokunen vika Mozillassa. Auttakaa hiukan työhön vaivautunutta ihmistä. :(
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 18.05.2011 14:26

Argatni kirjoitti:Olen törmännyt sellaiseen ongelmaan tässä lähiaikoina. Nimittäin olin muuttamassa erästä foorumiani linkkiä ja sen domainia. Ulkoasu ja linkki ovat siis tietenkin ne uudistetut versiot mutta vain yksi asia jäi jotenkin vaivaamaan, nimittäin foorumin alkuperäinen nimi esiintyy siinä vasemmassa yläkulmassa, vaikka sen kuuluisikin olla nimeltään "Pokemon Rangers Finland" niin kuin toisessa ympyröidyssä kohdassa. Selain on siis se uusin Mozilla Firefox ja järjestelmä Windows 7.

Spoiler:
Kuva


Haluan vain tarkastaa onko kyseessä bugi tai kenties jokunen vika Mozillassa. Auttakaa hiukan työhön vaivautunutta ihmistä.

Mozillasta tuo ei johdu, rekisteröintisivulla nimittäin näkyi tuo uusi nimi kun rekisteröidyin sinne. Veikkaan, että joko foorumisi asetuksissa on jotain väärin tai sitten tuo on foorumihostin määrittämä nimi, jota ei voi itse vaihtaa.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Suetic » 18.05.2011 15:30

Mewtwolover kirjoitti:
Argatni kirjoitti:Olen törmännyt sellaiseen ongelmaan tässä lähiaikoina. Nimittäin olin muuttamassa erästä foorumiani linkkiä ja sen domainia. Ulkoasu ja linkki ovat siis tietenkin ne uudistetut versiot mutta vain yksi asia jäi jotenkin vaivaamaan, nimittäin foorumin alkuperäinen nimi esiintyy siinä vasemmassa yläkulmassa, vaikka sen kuuluisikin olla nimeltään "Pokemon Rangers Finland" niin kuin toisessa ympyröidyssä kohdassa. Selain on siis se uusin Mozilla Firefox ja järjestelmä Windows 7.

Spoiler:
Kuva


Haluan vain tarkastaa onko kyseessä bugi tai kenties jokunen vika Mozillassa. Auttakaa hiukan työhön vaivautunutta ihmistä.

Mozillasta tuo ei johdu, rekisteröintisivulla nimittäin näkyi tuo uusi nimi kun rekisteröidyin sinne. Veikkaan, että joko foorumisi asetuksissa on jotain väärin tai sitten tuo on foorumihostin määrittämä nimi, jota ei voi itse vaihtaa.

Voin sitten varmaan katsoa sitä myöhemmin pääserverissä ja tuossa syvemmillä asetuksilla. Ei siitä ainakaan ole niin suurta haittaa.

EDIT: Ongelma ratkaistu. Oli pakko uudelleen synkronisoida foorumi ja poistaa ylimääräisen sisällön evästeineen, niin ollen jotkut käyttäjät joutuu rekkaantua sisään uudestaan.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Riolucario » 18.05.2011 21:49

Miten PlayStation Networkkiin vaihdetaan turvakysymys ja siihen vastaus? En ole saanut tähän vastausta mistään... :/ Tai pitikö sitä edes vaihtaa? Muistaakseni piti, mutta itse en ainakaan löydä mitään keinoa vaihtaa niitä. Että voisiko joku neuvoa? Kiitos jo etukäteen.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 18.05.2011 22:39

Riolucario kirjoitti:Miten PlayStation Networkkiin vaihdetaan turvakysymys ja siihen vastaus? En ole saanut tähän vastausta mistään... :/ Tai pitikö sitä edes vaihtaa? Muistaakseni piti, mutta itse en ainakaan löydä mitään keinoa vaihtaa niitä. Että voisiko joku neuvoa? Kiitos jo etukäteen.

Tällä hetkellä ei mitenkään, koska Sony kusee...
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Wemps » 19.05.2011 22:40

Onko sillä jotain vaikutuksia Wintoosaan, jos asennan CrunchBangin ( / tai jonkun muun missä tämä mahdollisuus on) keskusmuistiin? Vai onko Dualboot silloin edes mahdollinen?
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 20.05.2011 12:10

Wemps kirjoitti:Onko sillä jotain vaikutuksia Wintoosaan, jos asennan CrunchBangin ( / tai jonkun muun missä tämä mahdollisuus on) keskusmuistiin? Vai onko Dualboot silloin edes mahdollinen?

Ei ole, sillä se ladataan RAM:iin vain jos sen on käynnistyksen yhteydessä GRUB:ista valinnut, Windowsiin mennessä sitä ei ladata. Dualbootin on mahdollinen, sillä GRUB:in kautta tuohonkin mennään. Kannattaa lukea tämä, siinä kerrotaan hyvin tuosta RAM-bootista. Vaikka se käsitteleekin Ubuntua, niin siitä on silti hyötyä CrunchBanginkin kohdalla, RAM-bootin toteutus kun on kummassakin hyvin samanlainen.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 21.05.2011 11:53

Tarvitsisin pikaista apua:
Sumopaint meni ihan sekoksi. Jos esim. laitan mustetoiminnolla viivoja ja en pidä hiiren vasenta näppäintä pohjassa, sieltä itsekseen tulee sitä jälkeä näytölle. Pyyhekumitoiminto ei suostu poistelemaan yhtään mitään ja kun painan Undo-näppäintä niin se poistaa niitä jälkiä jota olin itse tehnyt, ei niitä joita "vahingossa" olin tehnyt. Onko vika korjatavissa?
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Rayquick » 21.05.2011 15:08

Mul ois pulma youtuben kanssa täs että kun yritän ladata youtube viedota, heti kun tietokone alkaa ladata sitä, kone simahtaa ja tapahtuu kuin käynnistäisin koneen uudelleen. En tiedä mikä tässä on vikana ja siksi kysynkin täällä, jos joku osaisi auttaa.
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja titapi » 22.05.2011 16:39

Onkhoos Newgrounds.comiin liittyminen ilmaista?
ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KATSO TÄTÄ SPOILERIA!!
Spoiler:
No kun et voinut vastustaa kiusausta, käy galleriassani -->http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=33&t=423
Avatar
titapi
 
Viestit: 183
Liittynyt: 05.11.2010 15:26

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Luca » 22.05.2011 18:26

titapi kirjoitti:Onkhoos Newgrounds.comiin liittyminen ilmaista?

Niin siellä ainakin sanotaan
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 23.05.2011 12:16

Luca kirjoitti:
titapi kirjoitti:Onkhoos Newgrounds.comiin liittyminen ilmaista?

Niin siellä ainakin sanotaan

Kyllä se on ilmaista, olen itsekin liittynyt sinne.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 23.05.2011 16:13

-7 neliöjuuri, kiitos.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa

cron