Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 03.06.2011 16:39

miquel257 kirjoitti:Valitan, et kone sammuu koko aja? Nyt sammunu 5 kertaa, ja 1 netti. Yht äkkii vaa menee mustaks, ja si käynnistyy uuestaa...

Tee virustarkistus Malwarebytes' Anti-Malwarella, tuo voi johtua viruksesta. Toinen mieleen tuleva syy on koneen ylikuumeneminen, pidä silmällä lämpöjä. Jos kyseessä on pöytäkone, niin avaa kotelo ja imuroi pölyt pois, sillä ne haittaavat ilmankiertoa ja siten heikentävät jäähdytystä. Ubuntu LiveCD on hyvä mahdollisen kovovian selvittämiseen, käynnistä kone siltä ja käytä konetta normaalisti. Jos kone ei sammuile oudosti, niin vika on luultavasti kovossa. Ubuntussa on mukana hyvät työkalut kovon tarkistukseen.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja miquel257 » 03.06.2011 18:45

Joo, mul on virus turva (F-Secure Internet Security 2011), ja mul on pöytäkone, lämmöt pyörii siinä 30-40, yleensä joku 32...
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 03.06.2011 19:30

Voi porkkana.... x_x Minulla on kurkku kipeänä heti aamusta ja minä puhun juuri ja juuri. Kaikkein rasittavinta on se, että minua yritetään kuunnella, mutten puoliakaan asioista saa ulos suustani. ;__________;
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 03.06.2011 21:48

Hitto ku joudun herää huomen aamul puol 7 laittaa hiuksii ja muuta semmosta...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja The Maziger » 03.06.2011 22:02

victini98 kirjoitti:Hitto ku joudun herää huomen aamul puol 7 laittaa hiuksii ja muuta semmosta...



Ompas kamalaa. Itse joudun herätä seuraavan kuukauden ajan joka ikinen arkipäivä viideltä kerkiäkseni töihin.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 03.06.2011 22:12

The Maziger kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Hitto ku joudun herää huomen aamul puol 7 laittaa hiuksii ja muuta semmosta...



Ompas kamalaa. Itse joudun herätä seuraavan kuukauden ajan joka ikinen arkipäivä viideltä kerkiäkseni töihin.

On kamalaa ku huomen on lauantai ja oisin halunnu nukkuu pitkään...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 03.06.2011 22:53

victini98 kirjoitti:
The Maziger kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Hitto ku joudun herää huomen aamul puol 7 laittaa hiuksii ja muuta semmosta...



Ompas kamalaa. Itse joudun herätä seuraavan kuukauden ajan joka ikinen arkipäivä viideltä kerkiäkseni töihin.

On kamalaa ku huomen on lauantai ja oisin halunnu nukkuu pitkään...

Itse jouduin talvella heräämään lähes joka viikonloppu klo 6-7 kun jääkiekosta oli pelejä ympäri suomea. Ja eiköhän kesälomalla sitten ole ihan tarpeeksi aikaa nukkua..
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 03.06.2011 23:30

victini98 kirjoitti:Hitto ku joudun herää huomen aamul puol 7 laittaa hiuksii ja muuta semmosta...

Ei mikään pakko ole. Itsehän en ole koko lyhyehkön elämäni aikana koskaan laittanut hiuksia mihinkään. Ja sitä paitsi: Et voi paljon tuollaisesta valittaa. Puoli seistsemältä minäkin joka aamu herään normaalista ja nukahtamisvaikauksien takia nukahdan vasta 23:30-1:00 aikoihin. Jes. Saan riittävästi unta. Tosiaan.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 06.06.2011 15:34

Alkaa jo ärsyttämään kaverin käytös. Sanon samoja asioita hänelle kuin muutkin, mutta vain minulle äristään muka siitä etten ajattele mitä sanon. Esimerkiksi jos henkilö1 sanoo että Amerikka on huono paikka, se hyväksytään, mutta jos olen samaa mieltä, mulle tullaan valittamaan. Ja yhtäkkiä on minun syyni, että naapurin koira hyökkäsi meidän koiramme kimppuun. Minun olisi muka pitänyt erottaa koirat toisistaan. On sitä yritetty ja kädessä ihanat puremajäljet. Ei auta. Kaverini saattaa vahingoittaa minua fyysisestikin jos hän ei pidä siitä mitä sanon, vaikka ilmaisen mielipiteeni rehellisesti. Kyllä sitä ihminen saa sanoa jos sattumalta ei pidäkään Twilightistä.
Kevätjuhlassakin kaverini kommentoi minulle joka asiasta joka esitettiin. Oikeasti, mua ei kiinnosta! Opettaja tuli valittamaan meille juhlan jälkeen ja arvatenkin homma vieritettiin niskoilleni. Luokanvalvoja näköjään uskoo valehtelijaa jolla on 9,2 KA mieluummin kuin tällaista hiljaista hyväksyjää. (No, enhän mä sanonu mitään koska asiasta tehtiin loppuunkäsitelty ennenkuin ehdin sanoa sanaakaan.)
Ja kaveri ihan tahallaan sanoo Pokémonia lapselliseksi pikkulasten touhuksi jossa ei ole mitään ideaa. Minua ja erästä toista Pokéfania alkaa kyllä risoa kun joku tulee puhumaan sellaista vaikka tietää meidän pitävän tästä "Pikkulasten touhusta".
Tää niinku syö mun aivoja! Tekis oikeesti mieli mennä sanoon ihmiselle että pidä nyt se turpas kiinni. Ensin selitetään omia juttu ja kun vihdoin saan suunvuoron, se keskeytetään koska tulee mieleen että naapurin pikkukakara kaatu ojaan. Oonko mä vaan yliherkkä piipittäjä vai mitä tää touhu on?
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 06.06.2011 15:40

^Sama probleema. MIKÄ ONGELMA NIILLÄ ON?! On täs kahen vuoden aikana yks tyyppi ruvennu ihan tosissaan ärsyttämään. Pää räjähtää. *boom*

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 06.06.2011 21:09

Sama täällä, eikä kyseessä oleva apina hiljene vaikka mitä sanoisi. Onneksi sentään saa kesälomalla olla rauhassa, ja jos tyyppi sattuu pyörimään täälläpäin (Lue: On kyläilemässä erästä minun lähellä asuvaa kaveriaan.) niin koti on mukava turva.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 06.06.2011 21:54

Sama ongelma. Onneks se dorka asuu semmoses paikas et en voi nähä sitä lomal ja se ei tuu mun kaa samalle luokalle seiskal...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Timantti » 07.06.2011 06:11

Angstailen sitä, että en ole saanut koko yönä unta >_> Mitään havaintoa miks. Oon availlu ikkunaa, vaihtanu makuupaikkaa useesti, ollu ihan liikkeski välillä, mutta ei vain unta tule. No ainakin ensi yönä sitten.
Ja nyt mulla on kauhee nälkä, mutta keittiössä ei oo mitään (hyvää) syötävää ;_; Kauppa aukee vasta kymmeneltä, enkä todellakaan jaksa yhden leivän takia pyöräillä seitsemää kilometriä Alepaan. On se kesälomalaisen arki rankkaa...

E: @Riolu-fang: Suoraan sanottuna en tajua, miten ihmiset ovat noin idiootteja. Tai siis, eikö tyypeillä ole mitään tajua siitä, mikä loukkaa muita? >.< Yleensä en jaksa kommentoida näihin, mutta noi sun jutut ei oikeesti kuulosta kivoilta (näin niinkuin lievästi sanottuna). No ainakin nyt on kesäloma, niin ei tarvitse tosiaan olla siellä koulussa ^^
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 07.06.2011 12:44

Timantti kirjoitti:Angstailen sitä, että en ole saanut koko yönä unta >_> Mitään havaintoa miks. Oon availlu ikkunaa, vaihtanu makuupaikkaa useesti, ollu ihan liikkeski välillä, mutta ei vain unta tule. No ainakin ensi yönä sitten.

Tervetuloa arkeeni. Juu, itsellä on ollu siis nukahtamisvaikeuksia niin kauan kun muistan. Aiheuttanut myöhästymisiä kuolustakin, eikä mitään tietoa mistä ongelma johtuu. Iskä vaan jankuttaa sitä "Pelaa vähemmän!" soopaa, vaikkakin olin kerran kuukauden pelaamatta (Ei ollut silloin vielä konetta ja pelitelvisio meni rikki) enkä katsonut TV:tä kovin paljon ja silti sama ongelma jatkui. Lukeminen on lieventänyt ja valitankin nyt sitä että ei ole enää mitään hyvää luettavaa. Pitänee kirjastossa käyddä etsimässä.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Doragon » 07.06.2011 16:38

Kuuma. Kuuma. Kuumaaah....
EN JAKSA TÄTÄ HELLETTÄ.

Mittari näytti 29 astetta, puoliksi varjossa. En edes halua tietää lämpötilaa suoraan auringossa...
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja The Maziger » 07.06.2011 16:47

Doragon kirjoitti:Kuuma. Kuuma. Kuumaaah....
EN JAKSA TÄTÄ HELLETTÄ.

Mittari näytti 29 astetta, puoliksi varjossa. En edes halua tietää lämpötilaa suoraan auringossa...



Se on ihanaa kitkeä 7 tuntia suoraan auringossa *_* Miksi täälä ei voisi olla jääkausi?
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 07.06.2011 16:51

Doragon kirjoitti:Kuuma. Kuuma. Kuumaaah...
EN JAKSA TÄTÄ HELLETTÄ.

Mittari näytti 29 astetta, puoliksi varjossa. En edes halua tietää lämpötilaa suoraan auringossa...



Sama. Inhoan hellettä, aina kun mittari kipuaa 23 asteen yläpuolelle alkaa keli tuntua kuolemalta. Ehkä jos tykkäisi kelliä rannalla aurinkoa ottamassa tämä olisi siedettävää, mutta kun ei. Kuole pois aurinko, lisäksi on niin pirun kirkasta ja aurinkolasit hukassa. Nämä Suomen kesä ja talvi ovat niin toistensa vastakohtia, tai ovat olleet ainakin muutaman viime vuotta. Toivottavasti tänä vuonna ei iskisi heinä-elokuussa samanlaista helleaaltoa...
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 07.06.2011 18:05

Heii, ei toi mittää, olin junas 7 tuntii ja siel oli 35 astetta! Wut? Kuumax?

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suicca » 08.06.2011 00:51

Kuumuutta tunnutaan kiroavan täällä, yhdyn kuoroon!

Tietyssä pisteessä lämmin ilma on jees, mutta ko on lähemmäs 30 astetta, ei tuulta ja vielä pari tuntia ulkona arviolta 600 kiloisen otuksen selässä, kylmä suihku olisi kyl toivottu jo vartin jälkeen. Asiaa ei toki auta musta turvaliivi, joka toimii lämpömangeettina.
Huomenna - eiku tänään - olisi tuol Vantaan hurjalla Kuusijärvellä kaverin vetämä piknik hörpäke, eikä huvittaisi yhtään mennä sinne. Sen sijaan voisi pyöräillä uusia kenkiä hommailemaan ja mahd. hanskoja, jos niitä löytyisi tuolta Jumbosta.


.. Juu, on mielenkiintoinen elämä minullakin. Ma haluaa kouluun takaisin. <D
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 08.06.2011 06:11

Pääsykokeeseen menossa (sellainen jännä, johon ei lueta), ja sain nukuttua vaivaiset 2 tuntia. o/ Hip hip hurraa! Ja kännykän näyttö alkoi aaltoilemaan pari päivää sitten. Toivottavasti se korjaantuu ajan myötä kuten viimeksi. En kyllä tajua miten se korjaantui silloin itsestään.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa

cron