Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 05.06.2011 18:11

Miksi Keltaisen Rayquazan avatar näyttää minun silmiini joltain sateenkaaritorvelta?
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 06.06.2011 10:38

X-Pertti kirjoitti:Miksi Keltaisen Rayquazan avatar näyttää minun silmiini joltain sateenkaaritorvelta?

Minusta se näyttää mutanttiEmolgalta. Katoitko muuten allekirjotuksesta sillä että mikä se oikeasti on?
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 06.06.2011 13:00

X-Pertti kirjoitti:Miksi Keltaisen Rayquazan avatar näyttää minun silmiini joltain sateenkaaritorvelta?

Tässä on alkuperäinen kuva.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 06.06.2011 13:08

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
X-Pertti kirjoitti:Miksi Keltaisen Rayquazan avatar näyttää minun silmiini joltain sateenkaaritorvelta?

Tässä on alkuperäinen kuva.

No tuo selittikin hyvin avatarissa näkyvän hahmon ilmeen, enpä ihmettele sitä enää yhtään nähtyäni tuon kuvan.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja The Maziger » 07.06.2011 20:31

Wii U................ Loputon facepalmaus........
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja icewortex » 07.06.2011 21:52

^Komppaan.

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 07.06.2011 22:45

Miten niin? Katsoitteko edes tilaisuuden? Ohjain näytti todella hyvältä.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja icewortex » 07.06.2011 22:58

Nimi: En tykkää. Pelit: Tykkään. Ohjain: AIVAN KAUHEA. Eli siis arvio 'bout 2/5 + facepalm, nimestä.

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 08.06.2011 16:39

Koittapaaka sanoa tuo uuden konsolin nimi monta kertaa peräkkäin suomalaisaksentilla. Miltä kuulostaa? Niinpä. Tykkään enemmän yksinkertaisista kuin tuollaisista moderneista nimistä. Game Boy linjalla kaikki oli vielä hyvin, mutta DS:stä eteenpäin nimet ovat olleet enemmän tai vähemmän tyhmiä.

Mutta muuten näyttää ihan mielenkiintoiselta ohjaimelta.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 08.06.2011 16:42

Hikaru kirjoitti:Koittapaaka sanoa tuo uuden konsolin nimi monta kertaa peräkkäin suomalaisaksentilla. Miltä kuulostaa? Niinpä. Tykkään enemmän yksinkertaisista kuin tuollaisista moderneista nimistä. Game Boy linjalla kaikki oli vielä hyvin, mutta DS:stä eteenpäin nimet ovat olleet enemmän tai vähemmän tyhmiä.

Mutta muuten näyttää ihan mielenkiintoiselta ohjaimelta.

On nyt nuo nimet omaperäisempiä (joka on parempi asia) kuin pleikkareilla ja xboxeilla...
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 08.06.2011 23:13

Playstation 1/2/3/4, Xbox (360) ja Gameboy (Pocket/Colour/Advance...) ovat sinusta siis hyviä nimiä? Juuust joo. Wii U on aluksi outo, mutta ainakin sillä on järkevä alkuperä. En tajua muutenkaan, miksi pitää valittaa konsolin nimestä. Ei se sitä huononna.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 09.06.2011 18:38

Keltainen Rayquaza kirjoitti:En tajua muutenkaan, miksi pitää valittaa konsolin nimestä. Ei se sitä huononna.

Mutta laskee markkinointia. Ostaisitkos itse Savuporo-loimulohi-nimistä limsaa?

En nyt tiedä, mitä tuosta uudesta Wiistä nyt sanoisi, kun en aikasempaakaan omista, mutta tyhmä ei ole se joka myy, vaan se joka ostaa.
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 09.06.2011 20:12

NekoHennuli kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:En tajua muutenkaan, miksi pitää valittaa konsolin nimestä. Ei se sitä huononna.

Mutta laskee markkinointia. Ostaisitkos itse Savuporo-loimulohi-nimistä limsaa?

En nyt tiedä, mitä tuosta uudesta Wiistä nyt sanoisi, kun en aikasempaakaan omista, mutta tyhmä ei ole se joka myy, vaan se joka ostaa.

Minä ostaisin sitä limua, saattaisi olla aika jännän makuista :3 Mutta Wiiuu nimen sijaan voi siitä itse käyttää nimitystä Wii2, tai keksiä jonkun lempinimen, kuten Playstation sai Pleikkarin ja vielä lyhyemmän version Pleikka.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 09.06.2011 22:05

NekoHennuli kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:En tajua muutenkaan, miksi pitää valittaa konsolin nimestä. Ei se sitä huononna.

Mutta laskee markkinointia. Ostaisitkos itse Savuporo-loimulohi-nimistä limsaa?

En nyt tiedä, mitä tuosta uudesta Wiistä nyt sanoisi, kun en aikasempaakaan omista, mutta tyhmä ei ole se joka myy, vaan se joka ostaa.

Ostaisin tuollaisen limpparin heti! Kunhan olisi normaalihintainen! (Sinulla on taas hyvät esimerkit...)
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja P!#¤%&/=K » 09.06.2011 23:40

X-Pertti kirjoitti:
NekoHennuli kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:En tajua muutenkaan, miksi pitää valittaa konsolin nimestä. Ei se sitä huononna.

Mutta laskee markkinointia. Ostaisitkos itse Savuporo-loimulohi-nimistä limsaa?

En nyt tiedä, mitä tuosta uudesta Wiistä nyt sanoisi, kun en aikasempaakaan omista, mutta tyhmä ei ole se joka myy, vaan se joka ostaa.

Minä ostaisin sitä limua, saattaisi olla aika jännän makuista Mutta Wiiuu nimen sijaan voi siitä itse käyttää nimitystä Wii2, tai keksiä jonkun lempinimen, kuten Playstation sai Pleikkarin ja vielä lyhyemmän version Pleikka.


WiiU ei imho ole sen kummoisempi nimi kuin Wii. Ehkä pieni rip-off Applen minälaitteistosta pikemminkin. Konsolin nimen ei kyllä uskoisi pudottavan myyntilukemia, sillä konsolin valmistajan nimi taitaa painaa hiukan enemmän kuin itse konsolin nimi. Konsolin nimi saisi olla aikasta härski, jotta kuluttaja päättäisi ostaa PlayStationin sen hiukan järkevämmän nimen perusteella. Eihän se WiiU nyt mikään erityisen hieno nimi ole, mutta ei se kyllä haittisi minua, jos ko. konsolin ostaisin.

Itse kyllä koen WiiUn liian myöhäiseksi ja epätoivoiseksi viritelmäksi. Konsoliltahan luvattiin kutakuinkin samaa suorituskykyä nykyisten tehokonsolien kanssa. WiiUn ilmestymisen jälkeen ei kuitenkaan ihan turhan kauaa tarvitse enään odottaa Sonyn sekä Microsoftin uusia tehokonsoleita, jotka todennäköisesti jättävät WiiUn jalkoihinsa. Uusi ohjainmalli on ihan kiva idea, mutta en usko sen pitävän WiiUta kilpailukelpoisena muihin generaationsa konsoleihin nähden.
Lies!
Avatar
P!#¤%&/=K
 
Viestit: 47
Liittynyt: 30.11.2010 22:34

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 10.06.2011 21:28

Istun hämärässä huoneessani syöden kattilasta naamani kokoisella kauhalla kylmää ruokaa. Hieno elämä.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 14.06.2011 07:50

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Playstation 1/2/3/4, Xbox (360) ja Gameboy (Pocket/Colour/Advance...) ovat sinusta siis hyviä nimiä? Juuust joo. Wii U on aluksi outo, mutta ainakin sillä on järkevä alkuperä. En tajua muutenkaan, miksi pitää valittaa konsolin nimestä. Ei se sitä huononna.

Mistäs ps4:n repäsit?
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Jontukka » 14.06.2011 11:22

Umbrespeon kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Playstation 1/2/3/4, Xbox (360) ja Gameboy (Pocket/Colour/Advance...) ovat sinusta siis hyviä nimiä? Juuust joo. Wii U on aluksi outo, mutta ainakin sillä on järkevä alkuperä. En tajua muutenkaan, miksi pitää valittaa konsolin nimestä. Ei se sitä huononna.

Mistäs ps4:n repäsit?


Sellainen on tulossa. : )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja miquel257 » 14.06.2011 14:02

Millonkas sellanen o tulossa?? Ei tarttekkaa ostaa P3, suoraa vaa 4. :D
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Jontukka » 14.06.2011 14:22

miquel257 kirjoitti:Millonkas sellanen o tulossa?? Ei tarttekkaa ostaa P3, suoraa vaa 4.


Julkaisupäivästä/ajasta ei ole mitään tietoa.
Melkeinpä niin, vaikka aikaahan siihen menee ja hyvät pelit jäävät kokematta.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa

cron