Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 08.06.2011 12:42

Olin kokoajan viisi päivää putkeen kipeänä. Palasin jälleen roolipelin pariin muutaman päivän päästä ja niin ollen eräs roolipeli-kätyri rupesi riitelemään minun kanssani ja haukkumaan minua vaikka miksikä. Kysyin hemmolta, mikä sitäkin vaivaa, mutta se väittää minunnvakoilevan häntä ja sanomaan, että minä olisin hänen kolmen-vuoden takainen vihamiehen uusi account. Sanoin hänelle, että minulla oli aina yksi account enkä tarvitse enempää sellaisia YouTubeen (multiaccoilu on roolipelaajien keskuudessa näköjään uusi trendi) ja sanoin, että miten hänen kaltainen jätkä kehtaa mulle puhua tuhon sävyyn. Olenhan nainen, porkkana vieköön! Pää tuli kipeästi ja samaan myös havaitsin, että yksi toinen kaverini USAsta jöi seuraamaan riitaa, mutta myös vanha tuttavani MTG-pelaaja, joka sitten ehdotti myös kunnon vastalausetta iskemään sen niskaan, joten niin ollen kirjoitin: "There is anything so pitiful than fundamentalist who can`t stop argumenting before ruining everything. So use common sense and stop trolling around". ja hän sitten siihen räjähti. Aivan iskin hänen niskaansa takaisin ja lakkasin sitten chättäämästä sen kanssa. Kuitenkin huono-englantilainen puolalainen pitöisi lopettamaan turhanpäiväisen argumentoinnin kanssa, koska itse olen kuitenkin oikeassa. Syynä on lähinnä se, että hänen vihamiehensä on minua vuoden vanhempi ja hän poika, kaiken lisäksi hän lopetti YouTubessa oleskelun noin 3 vuotta sitten eikä hän enää palannut takaisin (silloin olin vasta seuraamassa roolipelejä siellä, mutta itse aloitin vasta Joulukuussa 2010 pelaaman). Sen sain tietää muiden roolipelaajien välityksellä. Kuitenkin tämä 3-vuoden legenda omaa samanlainen argumentointitavan kuin minäkin, vaikka on vain pari seikkaa, joka meidät erottaa. Häneen verrattuna, minä vain olen, enkä tuntoile omana itsenäni pelaatessani hahmollani YouTubessa. Se että itse samaistuu hahmon roolin on väärin omasta mielestäni, joten hahmoani minä itse liikutan ja luon hänelle oman hengen ja niin ollen yksityisissä viesteissä roolipelaajat pystyvät erottamaan minut toisista.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 08.06.2011 16:42

Eilen yhdeltä kotiin Ruotsista. Oli kyllä kivaa, mutta sairaan väsynyt. Sitten aamulla työmiehet alkaa poraa yläkerrassa kaksi tuntia putkeen, kun tekisi mieli nukkua. Seuraus -> odotan että poraus loppuu ja nukun melkeen kahteen asti. Ja on kuuma.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 08.06.2011 22:24

Mä valitan siitä ku tääl on tosi kuuma vaik kaikki ovet ja ikkunat on auki... Ja täl viikol oon ollu joka päivä pelaamas jalka palloo yhes paikas. Oli vähän kuuma...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 09.06.2011 11:32

Voisin valittaa siitä, etten tajunnut hakea kesäopintotukea ajoissa. Päätöksessä kai kestää jonkin aikaa, joten vuokranmaksun jälkeen käteen jäi mulle + avokille yhteensä 30€. Siitä piti käydä vielä ostamassa lääkkeet jotka tuppas juuri nyt loppumaan, joten rahaa on jäljellä enää 15€, jolla pitäisi kituuttaa ties minne asti ja miehekkeellä on palkkapäivä vasta 20. päivä ja itsehän jäin kesätöittä :p Ei hirveästi naurata, kun ruokakin maksaa ja YTHS kaipailisi viittätoista euroa 12. päivä itselleen hampaideni hoitamisesta.

Toisaalta onneksi olen jälkihuollossa ja saanen sossusta toimeentulotukea, saa nähdä vain että milloin siitäkin tulee päätös. Ja onneksi neitokakaduillani on ruokaa tarpeeksi, itse elän vaikka dyykaten + leipäjonoilla viikon verran, luonnostakin löytyy paljon vaikka mitä syötävää (maitohorsmien varsia voissa + suolassa paistettuna, namnam maistuu ihan parsalta. Lämpimällä kelillä tuo dyykkaus ei vain ole kovin suotavaa, eh...)
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 09.06.2011 12:01

ChiYoshi kirjoitti:
Chiru kirjoitti:Joudun jälleen kirjoittamaan tänne... Surullista...
.... Laitan kännykän äänettömälle niin etten kuulle sen naapurin p******sen viestejä!

Kenties ei oikeita kavereita? Vaikka ei se kyllä reilua oo -.-

Minä taas tulen valittamaan sitä, että unohdin eilen tiistaina tulla valittamaan tänne jostain, mutta unohdin mitä kamalaa oli käynyt. Sen lisäksi että jouduin menemään kouluun tunnin liian aikaisin, koska kukaan ei kertonut, että ei ysiksi, vaan kympiksi kouluun. Pöh.


Ei hirveesti parempiakaan ole...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 09.06.2011 21:23

VALITAN!!! Olin Pihlajasaaressa mato-ongella ja sain saman kalan joka irtosi kokoajan koukusta! 5 kertaa irtos!
Lopulta sain sen ärsyttävän kolmipiikin! Ja... annoin sen kaverille tapettavaks... JA se ''lipsahti hänen kädestään'' T_T
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 10.06.2011 22:14

Mä joudun menee huomen mun serkun ristiäisii ja sen takii en pääse uimaa mun kavereitten kans :(...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 10.06.2011 22:25

victini98 kirjoitti:Mä joudun menee huomen mun serkun ristiäisii ja sen takii en pääse uimaa mun kavereitten kans ...

Wtf, joku valittaa tästä? Oletetaanpas että itselläsi olisi esim. syntymäpäivät. Olet suunnitellut niitä pitkään, jotta saisit niistä niin mukavat juhlat kuin mahdollista. Käytät raha valmisteluihin ja hankit itsellisi ja kaikille, jotka kutsut juhliin esim. leffaliput. Juhlapäivänä kaikki kutsumasi henkilöt soittavat ja sanovat: "Sori, en tuukkaan syn synttäreille, kun meen uimaan kaveireiden kanssa." Kivaa?
Sinullakin tulee noita tärkeitä juhlia olemaan, joten turha alkaa yhtään valittaa. Valitinko minä täällä, että olin suunnitellut tekeväni kaikenlaista kivaa kavereiden kanssa kesäloman ensimmäisenä päivänä ja pitikin mennä serkun lakkiaisiin? Not. Onko kukaan muu valitellut tuonkaltaisista asioista? Ei ainakaan niin että minä muistaisin.
PS: Ja voisin luetella monta muutakin tyhmää valitustasi, mutta en luettele. Vastauksena tulisi vaan: "Mun elämä, oo sää hiljaa!" tjv.
En myöskään kommentoinut niihin ennen, mutta nyt tähän, koska satun nyt olemaan muutenkin äreällä päällä oman elämäni kanssa. Arvaa ärsyttääkö lukea, kuinka olet ihan "EI ENMÄÄ KESTÄ TÄTÄ!!!!111oneoneone" jostain pikkuasiasta?
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Master Entei » 10.06.2011 22:37

Mewer kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Mä joudun menee huomen mun serkun ristiäisii ja sen takii en pääse uimaa mun kavereitten kans ...

Wtf, joku valittaa tästä? Oletetaanpas että itselläsi olisi esim. syntymäpäivät. Olet suunnitellut niitä pitkään, jotta saisit niistä niin mukavat juhlat kuin mahdollista. Käytät raha valmisteluihin ja hankit itsellisi ja kaikille, jotka kutsut juhliin esim. leffaliput. Juhlapäivänä kaikki kutsumasi henkilöt soittavat ja sanovat: "Sori, en tuukkaan syn synttäreille, kun meen uimaan kaveireiden kanssa." Kivaa?
Sinullakin tulee noita tärkeitä juhlia olemaan, joten turha alkaa yhtään valittaa. Valitinko minä täällä, että olin suunnitellut tekeväni kaikenlaista kivaa kavereiden kanssa kesäloman ensimmäisenä päivänä ja pitikin mennä serkun lakkiaisiin? Not. Onko kukaan muu valitellut tuonkaltaisista asioista? Ei ainakaan niin että minä muistaisin.
PS: Ja voisin luetella monta muutakin tyhmää valitustasi, mutta en luettele. Vastauksena tulisi vaan: "Mun elämä, oo sää hiljaa!" tjv.
En myöskään kommentoinut niihin ennen, mutta nyt tähän, koska satun nyt olemaan muutenkin äreällä päällä oman elämäni kanssa. Arvaa ärsyttääkö lukea, kuinka olet ihan "EI ENMÄÄ KESTÄ TÄTÄ!!!!111oneoneone" jostain pikkuasiasta?
IMO tämä sinun valituksesi oli turhempi kuin se, josta valitit... kyllä minuakin harmittaisi jos joutuisin menemään jonnekin tuon kaltaiseen, täysin itselleen epärelevattiin juhlaan, kun on suunnitellut muuta. Suurin osa täällä olevista viesteistä on vain jokapäiväistä itkuparkuvonkua jostain elämää huomattavasti pienemmästä asiasta.

Harmittaa, kun en pääse parin kiinni juuttuneen ruuvin ja moottorin kokoamisohjeen puutteen takia eteenpäin mopoprojektissa. Solifer SM, Tomos 4v -moottori

Edit: Oli vaan niin suora (ja turha, aika paljon paistaa läpi se että itseäsi sapettaa) hyökkäys toista kohtaan, että oli pakko sanoa jotain... ja kyllä se aika paljon valitukselta kuulostaa ;)
Viimeksi muokannut Master Entei päivämäärä 10.06.2011 22:47, muokattu yhteensä 3 kertaa
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 10.06.2011 22:40

^Öööh... Ihmettelin victinin valitusta, en itse valittanut. Pahoittelen jos ymmärsit väätin vaikka en missään välissä sanonut valittavani.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 11.06.2011 22:09

Rengastin tänään naakkoja. Kiipesin puuhun, noukin pöntöstä poikaset ja laskeuduin takaisin maahan. Maassa rupesin rengastamaan poikasia ja päätinpä sitten heittää lippiksen pois päästä. Sillä samalla sekunnilla naakan poikanen rääkäisi oikein kovaa avunhuudon ja puuhun yläpuolelleni ilmestyi ~20 naakkaa, joista yksi väänsi kunnon pökäleet päälaelleni samalla kun muut viskoivat alas käpyjä ja oksia.

Oikeasti tapahtuma huvitti minua kovin vaikka vähän ällöttävää olikin, mutta ei tämä hehkutuspalstallekaan oikein kuulu

No voisin sit vaik oikeesti valittaa että rengastusreissu tarkoitti 00:30 heräämistä ja paluu maastosta oli vasta 15:30, koko aika oli verkkojen virittelyä, lintujen irrottelua, puihin kiipeilyä ja pelloilla hyyppien perässä juoksemista. On vähän väsynyt olo nyt ja kouluhommiakin olisi pitänyt tehdä. Ja ainiin, verkkoon lensi ampiainen, jota irroittaessamme verkko repesi tuli kallis ampiainen, noi verkot maksaa ~30-40€/kpl. Onneksi reikä ei kuitenkaan ole hirmu iso.

ps. ei pliis mollata muita siitä, mitä kukin kokee tarpeelliseksi valittaa (viitaten lähinnä mewerin kommenttiin). Jokainen kokee asiat yksilöllisesti ja toiselle pieni asia on iso toiselle. Nuorempana tietynlainen mustavalkoisuus on osa henkistä kehitysprosessia jolloin tietyt asiat ottaa raskaammin kuin pitäisi, eikä mielestäni tällaistakaan ole muiden tarve ihmetellä mahdollisesti toista loukkaavaan sävyyn.
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 12.06.2011 14:40

Hienoa hienoa. Meidän perheen rastiviikko menikin sitten täysin putkeen.
Heti alkuun tuli mukana tullut mummimme kipeäksi; hän vain makasi sängyssä, ja välillä kävi oksentamassa. Tänään sitten oli pakko lopettaa reissumme, että saimme mummin lääkäriin.
Toinen juttu oli sitten se ainut kisa jonka ehdin juosta: ensinnäkin matka oli 5,7 kilometriä (huomatkaa, kyseessä on suunnistusradan pituus, jolloin oikea juostu pituus on paljon pitempi + maasto / korkeuserot), jonka kyllä pääsin töin tuskin läpi. Oikea valituksenaihe on kuitenkin se, että joku riemuidiootti oli ympäröinut erään rastin sähköisellä piikkilanka-aidalla! Aitaa ei voinut kiertää, ja sitten kun edellä juossut mummelikin pääsi lankojen välistä, niin ajattelin että menenpä minäkin (aita oli korkea, joten hyppäyksessä olisi saattanut jäädä ..krömhm.. haaroväli kiinni enkä tässä kohtaa tiennyt aidan olevan sähköinen). Noh, pääsinkin puoliksi läpi, kunnes sähkö sitten päätti iskeä. Siinä sitten hätkähdin, ja riuhtaisin itseni irti siitä, jolloin selkään tuli ainakin 4x melko pahoja haavoja, joista yksi hyvinkin syvä. Nyt sitten 1/4 selkää paketissa : ]. + Sitten käteen tuli vielä yksi kiva reikä luultavasti samaisesta aidasta.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 12.06.2011 15:12

Ollu hauskaa porukalla, jotka levitelleet lankaa. Ette valittaneet asiasta?
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 12.06.2011 17:07

Umbrespeon kirjoitti:Ollu hauskaa porukalla, jotka levitelleet lankaa. Ette valittaneet asiasta?

Siis se oli ihan normaali pellonreunassa oleva aita, ei mikään tekohauskan kaveriporukan jekku. Virhe oli järjestäjien.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suicca » 13.06.2011 04:52

Moon valvonu melkein koko yön, ensin hoidossa olevan hamsterin takia ja sihten oman perheenjäsenen takia. Karvapallo siirrettiin tuohon huoneeni eteen olevalle pöydälle yöksi, ko äitee meni ja lämmitti saunan päivemmällä. (?!) Hamsu ko oli ollu siel tähän asti, ei se siel sihte voi viettää yötä, pien saisi lämpöhalvauksen ja ties mitä jos se siel olisi.
Tuossa kolmen tienoin se valkoinen nappisilmä alkoi sitten hiljentyä, ja unta yritin saada. Sihten yläkerrassa äitee rupeaa yskimään hulluna, ja painuu vessaan. Sieltä yskiminen kuuluu vielä voimakkaampana ko häen huoneesta. Kello lähenee kivasti viittä, ja nukuttua en ole saanut yhtään. Ketuttaa hieman.
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 15.06.2011 19:24

Tuttaa se, että olen nyt reilusti yli kaksi kuukautta ollut tuossa puljussa töissä laittomasti (=ilman sopimusta), ja voisin halutessani nostaa asiasta syytteen, mutta koska olen pieni ja sievä, en sitä (vielä?) tee.
Asiaa on puitu jo pitkään liitonkin taholta, ja eilen asiasta oli palaveri, jossa sanottiin, että saan tänään sopimukset tuolta ajalta + uuden sopimuksen seuraavaksi kolmeksi kuukaudeksi. Raadan niska limassa, persaus puuduksissa, kuunnellen uusavuttomia asiakkaita koko päivän, ja jaksan painaa päivän loppuun, kun ajattelen, että saan sopimukset. *cencored* Ei sopimusta, ei edes ilmoitusta asiasta. Huomenna hemmetti soikoon lyön puhelimen offlinelle ja istun jalat pöydällä lauleskellen: "Let it ring, let it ring, let it ring!"
Niinkuin savolainen tietokoneopaskin kertoi: "Jos kone ei toimi, lyö se pakastimeen päiväksi, avaa sen jälkeen ovi ja tokaise: 'Osataan meilläkin!'."
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja DaZapdoz » 15.06.2011 23:15

Valitan, etten pilvien takia näe kuunpimennystä ;_;
''Always is possibility of victory, even at the moment of certain defeat.''
Avatar
DaZapdoz
 
Viestit: 161
Liittynyt: 01.04.2011 19:13
(: Do you expect me to put something funny here?

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 15.06.2011 23:41

^Kuunpimennys? Milloin? OEH jeah. Siistii. Mut joo, ettei mee offiks, menin hukkaamaan ds:ni styluksen. En omista sitä neljää euroo nii pitää töhriä sormilla. :(

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 16.06.2011 12:42

Nyt alkaa olla viimeinen tippa työpaikkani kanssa.
Ensin kiellettiin työpaikalla juominen muualla paitsi taukotilassa vaikka fyysisen terveyden vuoksi tarvitsen vettä useasti päivässä.
Työkaverit ovat sieltä ..askimmasta päästä eivätkä tauottajat päästä meikäläistä tauolle, kun taas muut ravaavat tunnin sisällä enintään viidesti tupakalla ja tauolla. Itse pääsen kerran päivässä tauolle jos edes sitäkään...
En tiedä missä kiikastaa...mutta olen totaalisen kyllästynyt siihen. Ei auta kun etsiä parempaa työtä niin pian kuin on mahdollista.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 16.06.2011 12:43

icewortex kirjoitti:^Kuunpimennys? Milloin? OEH jeah. Siistii. Mut joo, ettei mee offiks, menin hukkaamaan ds:ni styluksen. En omista sitä neljää euroo nii pitää töhriä sormilla.

stylukset on halpoja verrattuna DS:n näyttöön, minulla ollu jo pitkään tuo perus ds:n näyttö hajalla ettei näe paljon mitään ja litessä menny lukitus että se ylä näyttö on löysä..... synttäri lahja 3ds:ää odotellessa on kestettävä.


Valitan sitä että Garchomp bannattiin taas OU:sta eli meni uberiksi.... Excadrillikin on parempi, mutta Garchomp on hienompi.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa

cron