Tampereen liiga

Täältä löydät tietoa Suomessa toimivista liigoista, joihin voit tulla vapaasti pelaamaan Pokémon TCG:tä, videopelejä tai vain viettämään aikaa samanhenkisten seurassa! Eikö lähistölläsi ole liigaa? Perusta uusi ketju ja kerro mistä olet, ehkä löydät uusia pelikavereita!

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Pikapika » 12.06.2011 20:35

Käviskö kaikille Hesemiitti Tiistaina Kello 15 vaikka siinä samassa Keskustorin Hesburgerissa ? Loppuis viimeistään kun se sulkeutuu.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja KooKoo » 13.06.2011 09:02

Tiistaina käy mullekin. klo 15 aikaan voidaan aloittaa, tuun varmaan aikasemminkin. :)
BLAZIKEN!
Vaihtari: viewtopic.php?f=26&t=202&p=518#p518
National dex Blackissä: 530 napattu! (aion kerätä vielä kaikki...)
Avatar
KooKoo
 
Viestit: 66
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Tampere

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Ginka » 13.06.2011 11:14

Minä tulen varmaan ainakin käymään nopeasti mainitsemattoman henkilön kanssa joka on nyt Pokémonista innostunut myös kun kaupunkiin kuitenkin joudutaan tulemaan ;)
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Kapu » 15.06.2011 01:21

Oli taas ihan kivaa, kun järjestettiin siellä miitissä pienimuotoinen "turnaus" :) Mites seuraavalla kerralla? Double Team Tournaunment Any1? Voisi kyllä ehkä kuitenkin pitää tuollaisen samanlaisen. Jännää kyllä oli, kun voitin turnauksen kauhealla tuurilla!
Boom, headshot.
Avatar
Kapu
 
Viestit: 67
Liittynyt: 07.11.2010 16:20

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Pikapika » 17.06.2011 19:40

Sopisiko että pidettäisiin miitti taas Maanantaina siinä Keskustorin Hesburgerilla ja se kello 15. Voitais pitää sellainen turnaus missä ei saisi käyttää metagamepakkoja ollenkaan, sellanen olisi kiva.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Kurttu » 17.06.2011 22:26

Ilman metagamepakkoja? Siis kuka nyt ei pelaa niitä? Itekkin pelaat metagamee niinku kaikki muutki, lol.
Juggler.
Vaihtari
Avatar
Kurttu
 
Viestit: 84
Liittynyt: 01.11.2010 16:50
Paikkakunta: Tampere
(: yo

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Ginka » 18.06.2011 11:37

Minä en ainakaan pelaa matagame pakkoja :'D Mutta nyt alkavalla viikolla en itse tule paikalle miitteihin mutta ehkä sitten siitä seuraavalla. Pidän sen lupaamani turnauksen sitten kun kerkeän eli sen missä ostetaan yhteisvoimin eli osallistumismaksulla pari boosteria ja jaetaan ne kaikkien osallistujien kesken jotta jokainen saa jotakin. Osallistujia otan tähän turnaukseen 10 kun sen aika tulee eli varmaan parin viikon sisään :)
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Kapu » 19.06.2011 04:09

Eli tänään kello 15 keskustorin Hesessä? Pidetään taas semmoinen turnaus, mutta ei mitään MG-Bänniä, ei ole muita pakkoja. Ehkä joskus muulloin, kun ehtii valmistua.

Edit: Pääsen vähän myöhemmin vasta, heräsin vasta nyt ja juna lähtisi 14.11.
Boom, headshot.
Avatar
Kapu
 
Viestit: 67
Liittynyt: 07.11.2010 16:20

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Ginka » 19.06.2011 16:44

TAMPEREEN EPÄVIRALLINEN MIITTITURNAUS

(Kaikki voittaa!)

INFO:

Idea lähti yhdessä miitissä liikkelle ja pistän sen nyt toimintaan asti. Kyseessä on pitkälti tavallinen turnaus. Osallistujia otetaan maksimissaan kymmenen. Mielellään myös muutama erillinen judge, jotka eivät pelaisi itse turnauksessa vaan puuttuisivat ongelma tilanteisiin. Henkilöiden osattava siis säännöt hyvin. Jos judgeja ei saada niin minä (+joku muu riippuen tilanteesta) judgettaa samalla kuin itse pelaa. Minä itse olen turnauksen virallinen järjestäjä. Pelaamme HS-on formaatissa! Käytössä olevat setit ovat HS-BW.

HUOM! POIKKEUS! PROXYTTAMINEN SALLITTUA!!! (mieluiten tulostetut versiot, pelkkä ilmoitus että tietty kortti on poikkeuksellisesti toinen ei riitä)

OSALLISTUMINEN:

Turnaukseen tulee ilmoittautua lähettämällä minulle yksityisviesti (muita ilmoittautumisia ei oteta huomioon laisinkaan!), jossa yksinkertaisesti sanoo haluavansa osallistua ja kertoo kuka on että osaan itse hahmottaa keitä osallistujat ovat. Osallistumismaksu on 2,2€/osallistuja ja kaikki rahat käytetään palkintojen ostamiseen. Tuokaa mieluiten tasaraha sillä järjestäjä ei ole velvoitettu kantamaan vaihtorahaa mukanaan.

PALKINNOT:


Palkinnoksi ostamme osallistumismaksujen voimin yhteensä neljä boosteria. Kun turnaus on ohi ja sijoitukset selvinneet kyseiset boosterit avataan ja asetetaan kaikki näkyville. Osallistujat asettuvat sijoituksensa mukaiseen järjestykseen ja vuorotellen saavat valita näiden boosterien sisällöstä yhden kortin. Voittajan valittua on toisen vuoro ja sitten kolmannen jne. Näin varmistetaan, että jokainen voittaa! Kun palkinnot on jaettu jokaisella on yhteensä neljä palkintokorttia. Palkinnot haetaan yhdessä kun osallistumismaksut on suoritettu.

Paikka:
Keskustorin Hesburger

Ajankohta: 27.6.2011 13.00 ilmoittautuminen, deckcheck ja palkintojen haku ärrältä, turnaus alkaa 13.30. Jos haluaa syödä niin tulee aiemmin että kerkeää. Turnauksen puolivälissä lyhyt ruokis.

Tässä on ehdotuksen paikalle ja ajalle. Näitä muutetaan jos syntyy suurta vastarintaa jompaa kumpaa kohtaan ja jos päivä ei kenellekään sovi. Kysykää rohkeasti jos on jotain epäselvää tai mietityttää! Muistakaa että KAIKKI osallistumiset yksityisviestillä minulle!!!

Osallistujat:
6/10
Judget: 0/2
Viimeksi muokannut Ginka päivämäärä 22.06.2011 20:25, muokattu yhteensä 5 kertaa
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 19.06.2011 17:49

Ginka kirjoitti:TAMPEREEN EPÄVIRALLINEN MIITTITURNAUS
*turnausviesti*



En nyt kuulu tampereen liigaan, mutta tehkää tuo korttijako, että sekoitatte buusterien sisältä tulevat kortit, koska 4 takaa on aina rare, ja 5 takaa reverse.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Ginka » 19.06.2011 17:58

Miksi ne sekoitettaisiin? Kaikki kortit otetaan esiin ja paremmuusjärjestyksessä saa ottaa minkä haluaa. Ei haluta riskiä että voittaja saa commoneita O_o
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 19.06.2011 19:48

Ginka kirjoitti:Miksi ne sekoitettaisiin? Kaikki kortit otetaan esiin ja paremmuusjärjestyksessä saa ottaa minkä haluaa. Ei haluta riskiä että voittaja saa commoneita O_o


Mutta kuitenkin, tossa "kaikki voittaa" niin jos viimenen saa 4 commonia, ei sekään tasasta oo :D
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Kapu » 19.06.2011 22:10

No voi ei, ei voi sitten mitään kun ei voita Mutta entä jos ei omista tulostinta? Mistäs sitten saa proxyt, kun ei saa paperille kirjoittaa. Itselläni on kyllä tulostin, mutta ajattelin muita pelaajia. Mutta miksi klo 13? Ainakin minä nukun vielä 10 ja asun Lempäälässä, josta juna olisi perillä vasta klo 12.52 ja juna-asemalta kestää kävellä sellaiset 10 minuuttia. Itse kannattaisin 13.30 aikaa, jolloin porukkaa tulisi n. klo 13.00, ja kun kaikki olisivat tulleet VÄHINTÄÄN 13.30, turnaus alkaisi. Ja, mistäs nuo buusterit ostetaan? Itse kannattaisin Fantasiapelejä, koska sieltä saa edullisemmin kuin Ärrältä(?).

P.S: Olenko jo ilmoittautunut sillä viestillä?
Edit: Kannatan, ettei pidetä toppeja. Ja voitosta saa 1 pisteen ja Byestä 1/2 pisteteen, näin turnauksessakin mielestäni toimitaan suurin piirtein. : :D
Viimeksi muokannut Kapu päivämäärä 20.06.2011 21:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Boom, headshot.
Avatar
Kapu
 
Viestit: 67
Liittynyt: 07.11.2010 16:20

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Ginka » 19.06.2011 22:56

"Kaikki voittaa" viittaa lähinnä siihen että jokainen saa jotain eikä kukaan jää tyhjin käsin. Muistakaa myös että kortit otetaan aina vuorotellen yksi kerrallaan eli jopa neljä ensimmäistä saavat kaikki raren!

Pyysin ihmisiä tulostamaan mieluiten korttinsa, muut proxyt eivät kuitenkaan ole kiellettyjä kunhan kortti on merkattu selvästi joksikin muuksi.

Aloitusaika siksi että keretään katsoa kaikki valmiiksi ja hoitaa pikaiset deckcheckit lähinnä proxeja silmällä pitäen. Voidaan sopia kuitenkin turnauksen alkamisajaksi se 13.30, mutta silloin viimeistään aloitetaan.

Ostetaan nyt suosiolla siitä lähi ärrältä kun ei fantasiapeleissä kuitenkaan hirveästi ole santsattu Pokémonia kun olen käynyt katsomassa.

Allu osallistuit kyllä periaatteessa jo sillä edellisellä yksärilläsi joten hyväksytään.

Aloin miettiä ihan sellaistakin asiaa että kannattaako näin pienellä porukalla pitää toppeja ollenkaan? Kelpaako se että otetaan se about 6 erää ja katotaan prosenteilla? Ehdotuksia ja mielipiteitä kaikilta osallistuvilta kiitos :)

Huomatkaa lisäys infossa eli pelaamme HS-on formaatissa eikä vielä meillä julkaisemattomat kortit ole sallituja.
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Ginka » 21.06.2011 16:23

Ilmoittautukaas ihmiset ajoissa!
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja KooKoo » 25.06.2011 13:04

Olisiko mitään mahdollisuutta vaihtaa turnauspäivä tiistaiksi kun en sittenkään pääse silloin? :) (enkä keskiviikkona)
Jos muille ei käy niin minä perun sitten ilmoittautumiseni. :(
BLAZIKEN!
Vaihtari: viewtopic.php?f=26&t=202&p=518#p518
National dex Blackissä: 530 napattu! (aion kerätä vielä kaikki...)
Avatar
KooKoo
 
Viestit: 66
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Tampere

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Kapu » 25.06.2011 19:25

Minulle käy ihan mikä vaan päivä, kunhan saadaan 10 pelaajaa ja turnaus pidettyä. Mutta turnauksen pitäjä päättää asiasta.

E: Eli ylihuomenna sitten nähdään.
Viimeksi muokannut Kapu päivämäärä 25.06.2011 22:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Boom, headshot.
Avatar
Kapu
 
Viestit: 67
Liittynyt: 07.11.2010 16:20

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Ginka » 25.06.2011 20:13

Valitettavasti ei nyt kyllä päivää lähdetä muuttamaan :/ Jos ei nyt huomisen aikana osallistujien paikat täyty niin pidetään turnaus pienemmällä porukalla (harmi jos näin käy). Huomautan myös että paikalle saa tulla ilman ennakkoilmoittautumista ja osallistua jos paikkoja jää.
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 26.06.2011 16:51

Ootko sopinut jotai keskustorin Hesburgerin kanssa siitä että saatte pitää häppeninginne siellä, ilmeesi kun Hesen setä tulee jo kesken deckcheckin ajamaan porukan ulos : D Kysymyksiä ainakin herää aivan varmasti kun porukka alkaa jonottaa deckcheckiin jne. ja kun joudut kierrosten loppumisesta ilmoittamaan jne... kyse on kuitenkin liiketilasta.
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Tampereen liiga

ViestiKirjoittaja Kapu » 26.06.2011 18:43

No ei siinä mitään jonoa tarvitse, kun on tämmöinen miniturnee. Siitä vaan Ginka ottaa jonkun pakan ja tsekkaa, onko jotain tyyliin Gathereitä pakassa. Aina me ollaan siellä saatu olla, ja ollaan jo yksi turnaus pidettykkin siellä. Eikä ne ole vielä kertaakaan edes huomauttanut. Mutta tietysti tulevaisuudessa voisi ehkä ottaa jonkun muun paikan. Kiitos huomautuksesta, kekkonen :)
Boom, headshot.
Avatar
Kapu
 
Viestit: 67
Liittynyt: 07.11.2010 16:20

EdellinenSeuraava

Paluu Liigat ja peliseura

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron