Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darkkis » 16.06.2011 13:00

Ilmeesi kun ostat PC:lle Black Opsin huuto.netistä ja koodi joka pitää syöttää Steamille ei toimikkaan. >_>
derp
Darkkis
 
Viestit: 73
Liittynyt: 01.11.2010 14:45
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 16.06.2011 13:25

Darkkis kirjoitti:Ilmeesi kun ostat PC:lle Black Opsin huuto.netistä ja koodi joka pitää syöttää Steamille ei toimikkaan.

Vissiin se koodi on jo käytetty ihmeellisellä tavalla (niinhän huuto.netissä on käytettyä kamaa).


---

Mistäköhän minä valitan? Sain niin kovan hermokohtauksen, että nyt nenä vuotaa verta.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 16.06.2011 17:19

Argatni kirjoitti:
Darkkis kirjoitti:Ilmeesi kun ostat PC:lle Black Opsin huuto.netistä ja koodi joka pitää syöttää Steamille ei toimikkaan.
Vissiin se koodi on jo käytetty ihmeellisellä tavalla (niinhän huuto.netissä on käytettyä kamaa).

Totta, se sama koodi on voinut olla käytössä jonkin piraattiversion yhteydessä, Steamissa nimittäin on automaattinen piraattien tunnistus & blokkaus. Pelaaja itse ei huomaa tuota mitenkään(siitä ei tule mitään ilmoitusta tms.), minkä vuoksi sitä sanotaankin "hiljaiseksi estoksi".
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 16.06.2011 17:55

Mewtwolover kirjoitti:
Argatni kirjoitti:
Darkkis kirjoitti:Ilmeesi kun ostat PC:lle Black Opsin huuto.netistä ja koodi joka pitää syöttää Steamille ei toimikkaan.
Vissiin se koodi on jo käytetty ihmeellisellä tavalla (niinhän huuto.netissä on käytettyä kamaa).

Totta, se sama koodi on voinut olla käytössä jonkin piraattiversion yhteydessä, Steamissa nimittäin on automaattinen piraattien tunnistus & blokkaus. Pelaaja itse ei huomaa tuota mitenkään(siitä ei tule mitään ilmoitusta tms.), minkä vuoksi sitä sanotaankin "hiljaiseksi estoksi".

._.
Pelin voi asentaa vain yhdelle tilille. Itse medialla ei ole sen jälkeen (eikä välttämättä muutenkaan, kun pelit voi ladata steamin kautta) kukkasen vertaa väliä. (Tämä siis jos peli oli käytetty, muuten taitaa olla piraattiversio kyseessä.)
Olet tullut huijatuksi, alkuperäinen omistaja on jo lisännyt pelin kokoelmiinsa (jos ostit käytettynä), ja mitään ei ole tehtävissä. Siitäs sait kun yritit ostaa K-18 pelin.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darkkis » 16.06.2011 19:34

Wemps kirjoitti:
Mewtwolover kirjoitti:
Argatni kirjoitti:
Darkkis kirjoitti:Ilmeesi kun ostat PC:lle Black Opsin huuto.netistä ja koodi joka pitää syöttää Steamille ei toimikkaan.
Vissiin se koodi on jo käytetty ihmeellisellä tavalla (niinhän huuto.netissä on käytettyä kamaa).

Totta, se sama koodi on voinut olla käytössä jonkin piraattiversion yhteydessä, Steamissa nimittäin on automaattinen piraattien tunnistus & blokkaus. Pelaaja itse ei huomaa tuota mitenkään(siitä ei tule mitään ilmoitusta tms.), minkä vuoksi sitä sanotaankin "hiljaiseksi estoksi".

._.
Pelin voi asentaa vain yhdelle tilille. Itse medialla ei ole sen jälkeen (eikä välttämättä muutenkaan, kun pelit voi ladata steamin kautta) kukkasen vertaa väliä. (Tämä siis jos peli oli käytetty, muuten taitaa olla piraattiversio kyseessä.)
Olet tullut huijatuksi, alkuperäinen omistaja on jo lisännyt pelin kokoelmiinsa (jos ostit käytettynä), ja mitään ei ole tehtävissä. Siitäs sait kun yritit ostaa K-18 pelin.


Joo, ei auta muu kuin ostaa eakeys.comista uusi koodi 35€lla.
derp
Darkkis
 
Viestit: 73
Liittynyt: 01.11.2010 14:45
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja The Maziger » 16.06.2011 20:42

Desucon on lauantaina.

Proppini ei luultavasti kerkeä kuivua, ja äsken se meni katki. En kerkeä tehdä uutta. Tällä hetkellä tahdon vaan itkeä koska olen käyttänyt jo 10 tuntia proppiini tekotunteja ja nyt se meni poikki... Sniff... Plus pukuni kusee.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 20.06.2011 11:55

Valitan sitä et mun pikku veli tuli herättämää mut 15 vailla 12 sen takii kun se ei tienny mitä sen piti tehä yhes pelis :(...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 20.06.2011 11:58

victini98 kirjoitti:Valitan sitä et mun pikku veli tuli herättämää mut 15 vailla 12 sen takii kun se ei tienny mitä sen piti tehä yhes pelis ...

Mites nyt noin pitkään onnistuit nukkumaan? Ja tarviiko kahdentoista aikaan muutenkaan nukkua.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 20.06.2011 12:15

Darrell kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Valitan sitä et mun pikku veli tuli herättämää mut 15 vailla 12 sen takii kun se ei tienny mitä sen piti tehä yhes pelis ...

Mites nyt noin pitkään onnistuit nukkumaan? Ja tarviiko kahdentoista aikaan muutenkaan nukkua.

Tarvii. Itelläkin veli herättää joka päivä huutamalla tai pitämällä TV:tä täysillä yms.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 20.06.2011 12:20

Darrell kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Valitan sitä et mun pikku veli tuli herättämää mut 15 vailla 12 sen takii kun se ei tienny mitä sen piti tehä yhes pelis ...

Mites nyt noin pitkään onnistuit nukkumaan? Ja tarviiko kahdentoista aikaan muutenkaan nukkua.

Siis kyllä ny sillon pitää viel nukkuu, miekin nukun 5-6 mut ny ku pitää mennä töihin niin joudun herään kuudelta tai yheltä (iltavuoro). Not Easy
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 20.06.2011 12:26

KoReaNMaG kirjoitti:
Darrell kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Valitan sitä et mun pikku veli tuli herättämää mut 15 vailla 12 sen takii kun se ei tienny mitä sen piti tehä yhes pelis ...

Mites nyt noin pitkään onnistuit nukkumaan? Ja tarviiko kahdentoista aikaan muutenkaan nukkua.

Siis kyllä ny sillon pitää viel nukkuu, miekin nukun 5-6 mut ny ku pitää mennä töihin niin joudun herään kuudelta tai yheltä (iltavuoro). Not Easy

Tuliko mieleen, että tässä saatettiin tarkoittaa yötä? Jos ei, niin joka tapauksessa valituksenaiheet ovat yksilöllisiä, joten on vähän huonoa makua mollata niitä.

Noh, voisinhan minäkin valittaa jotain. Lähdemme keskiviikkona taas mökille korpeen, eikä tulla takaisin ennen AnimeConia. Olisi muuten ihan jees, mutta minulla on AnimeConin cosplayprojektit vielä ihan vaiheessa, vaikka suurin osa tarvikkeista onkin jo hommattu. Ei ihan tekisi mieli roudata kaikkia tarvikkeita viidensadan kilometrin päähän.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 20.06.2011 14:07

Darrell kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Valitan sitä et mun pikku veli tuli herättämää mut 15 vailla 12 sen takii kun se ei tienny mitä sen piti tehä yhes pelis ...

Mites nyt noin pitkään onnistuit nukkumaan? Ja tarviiko kahdentoista aikaan muutenkaan nukkua.

Ei tuo 12:aan nukkuminen ole vielä mitään, välillä omat uneni venyvät klo 16 asti. Ja kyllä todellakin tarvii varsinkin kun minä aina valvon 3-5 aikoihin asti. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja miquel257 » 20.06.2011 14:10

Mäki valvon yleensä 4-5, ja nukun 12-2, ainoo herättäjä on aurinko :/ Ku pikkusisko asuu äitinluon (onneks)...
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Kurttu » 21.06.2011 12:34

Victini98 on jonne ? Valitan siitä kun Victinin kommentit kieltämättä on tosi rasittavia. Peace. PS. Pokeniken kommentista päivän naurut. Propsit siitä. : D
Juggler.
Vaihtari
Avatar
Kurttu
 
Viestit: 84
Liittynyt: 01.11.2010 16:50
Paikkakunta: Tampere
(: yo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 21.06.2011 13:21

Valitan sitä, että päähän sattuu. Ja sitä että kohta tulee joku valittamaan siitä, että komppaan Pokenikkeä.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Silver » 21.06.2011 15:33

Kurttu kirjoitti:Victini98 on jonne ? Valitan siitä kun Victinin kommentit kieltämättä on tosi rasittavia. Peace. PS. Pokeniken kommentista päivän naurut. Propsit siitä. : D


THIS 1000x
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darkkis » 21.06.2011 18:57

Mitä Pokenikke on sanonut, kun täällä ei näy mitään?

Valitan siitä, että äsken täällä oli ukkosenilma >_> Joutui katkaisemaan virran pois ja jäi jotain 3% ennen kuin sen sai laittaa takas päälle...
derp
Darkkis
 
Viestit: 73
Liittynyt: 01.11.2010 14:45
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 21.06.2011 19:11

Darkkis kirjoitti:Mitä Pokenikke on sanonut, kun täällä ei näy mitään?

Valitan siitä, että äsken täällä oli ukkosenilma Joutui katkaisemaan virran pois ja jäi jotain 3% ennen kuin sen sai laittaa takas päälle...


Sanoin muutaman asian victini98:sta.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 22.06.2011 22:15

Valitan siitä ku meijän joukkue hävis eilen 4x600m viestin voittaja joukkueelle vähän alle 3s. Se oli varmaa mun syy ku olin vika juoksija meijän joukkueesta ja siin alus menin liian nopeesti ja se tyyppi tuli sitte n.100m ennen maalii ohi enkä saanu sitä enää kiinni vaik juoksin nii nopeesti ku vaa pystyin (mä lähin jtn 10s sen tyypin jälkee juoksee). Sitte sen juoksun jälkee ku mä makasin siin kentän reunal nii meijän seuran tyypit tuli vaa kysyy et oonks mä kunnos ja et ne aikoo kuvata meitä. Olin varmaa tosi hyvän näkönen...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darkerhazy » 23.06.2011 20:32

Sain vähän yli kuukauden taistelemisen jälkeen koneeni toimimaan - joskin vähän oudolla tavalla, mutta kumminkin. Vika on todennäköisesti mokkulassa, joten joudun hakemaan tilalle uuden. Tässä ajassa välini vanhempiin huononi tosi paljon, mikä tarkoittaa että saatan joutua pakkaamaan tavarani jos meno jatkuu samanlaisena... Sen lisäksi isosiskolta löytyi harvinaislaatuinen tyrä, joka leikataan näiden tietojen mukaan syksyllä. :/ Huoh. Että haluis vaan nukkua pois... Jatkuva stressi, masennus, syömisongelmat ja muut tekee mun olostani hirveen tukalan. Ja just kun luulin pääseväni näistä kaikista eroon, niin tää vaan jatkuu, jatkuu, jatkuu ja jatkuu!
Avatar
Darkerhazy
 
Viestit: 57
Liittynyt: 01.11.2010 16:28
Paikkakunta: ---

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa

cron