Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 25.06.2011 02:21

Darkerhazy kirjoitti:Sain vähän yli kuukauden taistelemisen jälkeen koneeni toimimaan - joskin vähän oudolla tavalla, mutta kumminkin. Vika on todennäköisesti mokkulassa, joten joudun hakemaan tilalle uuden. Tässä ajassa välini vanhempiin huononi tosi paljon, mikä tarkoittaa että saatan joutua pakkaamaan tavarani jos meno jatkuu samanlaisena... Sen lisäksi isosiskolta löytyi harvinaislaatuinen tyrä, joka leikataan näiden tietojen mukaan syksyllä. :/ Huoh. Että haluis vaan nukkua pois... Jatkuva stressi, masennus, syömisongelmat ja muut tekee mun olostani hirveen tukalan. Ja just kun luulin pääseväni näistä kaikista eroon, niin tää vaan jatkuu, jatkuu, jatkuu ja jatkuu!


Kyllä se siitä, älä murehdi, ei täältä kukaan kuitenkaan selviä hengissä.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 26.06.2011 18:27

Valitan kun ruoska koneeni ei jaksa pyörittää TF2 kunnolla vaikka olen asetuksista laittanut mahd. low graffat ym. ;<
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 26.06.2011 22:15

Kysyjä kirjoitti:Valitan kun ruoska koneeni ei jaksa pyörittää TF2 kunnolla vaikka olen asetuksista laittanut mahd. low graffat ym. ;<

GameBooster? Mul ennen lagas minecraftiki ihan liikaa pienimmillä graffoilla, nyt toimii hyvin parhailla. :D

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 26.06.2011 23:20

icewortex kirjoitti:
Kysyjä kirjoitti:Valitan kun ruoska koneeni ei jaksa pyörittää TF2 kunnolla vaikka olen asetuksista laittanut mahd. low graffat ym.

GameBooster? Mul ennen lagas minecraftiki ihan liikaa pienimmillä graffoilla, nyt toimii hyvin parhailla.

Lueskelin vähän tuosta Boosterista ja melkoista huuhaata kuulemma on, varsinkin jos kone ei ole tupattu täyteen ohjelmia ja muuta roskaa, mikä pitäisi sitten poistaa oikeasti eikä vain "pyyhkiä maton alle".
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 27.06.2011 09:06

Tuli taas nukuttua ruhtinaalliset 3.5 tuntia.. Hallelujah. Nyt väsyttää.

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Colmio » 27.06.2011 10:29

Valitan kun kukaan missään ei kunnioita Trolleja.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja JayEm » 27.06.2011 13:55

Minun rakas yli 90v isoisäni nukkui tänä aamuna klo 9 paikkeilla pois lepokodissa. Eniten huolettaa miten isoäiti reagoi tällaiseen menetykseen, olivathan he yhdessä useita vuosikymmeniä.
Sinänsä helpotus kun tietää että isoisä kärsi tulehduksista sun muista ennen poismenoaan.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Sherlock » 27.06.2011 19:10

Ketuttaa, Jumbossa ei ollut boosterin boosteria eikä pakan pakkaa... katsoin kaikki alhaalla olevat kaupat kun sain vain 10 minuuttia aikaa. Ja herrasväellä taas niin kiire ettei voitu poiketa matkan varrella ärrällä. >=(
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 27.06.2011 22:44

JayEm kirjoitti:Minun rakas yli 90v isoisäni nukkui tänä aamuna klo 9 paikkeilla pois lepokodissa. Eniten huolettaa miten isoäiti reagoi tällaiseen menetykseen, olivathan he yhdessä useita vuosikymmeniä.
Sinänsä helpotus kun tietää että isoisä kärsi tulehduksista sun muista ennen poismenoaan.

Otan osaa.

Oma vinkunani on pientä verrattuna sinun tuskaasi, mutta nämä menkkakivut ei ole mitään herkkua. Varsinkaan aspa-hommissa, kun tekee mieli vain sanoa asiakkaille, että työntäkööt sen mokkulansa.. =_=
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 28.06.2011 12:41

Olin unothanut PokeWalkerini farkkujen taskuun ja ihmettelin viikonloppuna kun ei Walkeria löytynyt mistään. Sitten ajattelin että se on varmaan niiden housujen taskussa kun pistin pyykkikoriin. Sitten jotenkin sen vain jäi se, piti mennä tarkistamaan asia mutta unohdin. Sitten illalla äiti tulee mun huoneeseen ja sanoo että pesin sitte tämmösen ja viskaa PokeWalkerin mulle. Katon siinä silleen että ei voi olla totta.. Eipä tohon enää tuu mitään henkeä, rikki on kun pääsi uimaan pesukoneessa ;___; Ja sitten vielä paljastu ettei ne ollu niiden housujen taskussa missä luulin että se on joten vaikka olisin mennyt tarkistamaan niin en olisi voinut enää pelastaa sitä kun äiti oli pistänyt vaatteita pesuun. Walker sökönä ja olin avannut lähes kaikki routet (ja Walkerissa oli jtn 8000 wattia siirtämättä kun ei ole jaksanut Heart Goldia pelata, Blackiä lähinnä..). Ketuttaa aika kivasti. Ja jos hankin uuden Walkerin niin suomeksi se tarkoittaa sitä että joudun aloittamaan taas kaiken ihan täysin nollasta! NUUUU T_T ;<
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Colmio » 28.06.2011 13:53

NekoHennuli kirjoitti:
JayEm kirjoitti:Minun rakas yli 90v isoisäni nukkui tänä aamuna klo 9 paikkeilla pois lepokodissa. Eniten huolettaa miten isoäiti reagoi tällaiseen menetykseen, olivathan he yhdessä useita vuosikymmeniä.
Sinänsä helpotus kun tietää että isoisä kärsi tulehduksista sun muista ennen poismenoaan.

Otan osaa.

Oma vinkunani on pientä verrattuna sinun tuskaasi, mutta nämä menkkakivut ei ole mitään herkkua. Varsinkaan aspa-hommissa, kun tekee mieli vain sanoa asiakkaille, että työntäkööt sen mokkulansa.. =_=

Otan osaa.
Ja valitan että mistään ei löydy hyviä kirjoja joita en olisi lukenut.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Regimeta » 28.06.2011 16:44

Dark Ho-oH kirjoitti:Olin unothanut PokeWalkerini farkkujen taskuun ja ihmettelin viikonloppuna kun ei Walkeria löytynyt mistään. Sitten ajattelin että se on varmaan niiden housujen taskussa kun pistin pyykkikoriin. Sitten jotenkin sen vain jäi se, piti mennä tarkistamaan asia mutta unohdin. Sitten illalla äiti tulee mun huoneeseen ja sanoo että pesin sitte tämmösen ja viskaa PokeWalkerin mulle. Katon siinä silleen että ei voi olla totta.. Eipä tohon enää tuu mitään henkeä, rikki on kun pääsi uimaan pesukoneessa ;___; Ja sitten vielä paljastu ettei ne ollu niiden housujen taskussa missä luulin että se on joten vaikka olisin mennyt tarkistamaan niin en olisi voinut enää pelastaa sitä kun äiti oli pistänyt vaatteita pesuun. Walker sökönä ja olin avannut lähes kaikki routet (ja Walkerissa oli jtn 8000 wattia siirtämättä kun ei ole jaksanut Heart Goldia pelata, Blackiä lähinnä..). Ketuttaa aika kivasti. Ja jos hankin uuden Walkerin niin suomeksi se tarkoittaa sitä että joudun aloittamaan taas kaiken ihan täysin nollasta! NUUUU

Älä luovu toivosta! Itsellä kävi sama juttu kauan sitten, mutta avasin Walkerin patteriluukun, otin patterin pois ja jätin sen kuivumaan pariksi päiväksi vähän hiustenkuivaajaa apuna käyttäen, ja Walker alkoi taas toimia. :)
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jite » 28.06.2011 16:53

Mua stressaa hirveesti, että oma ihastukseni on tällä hetkellä ulkomailla... Itse asiassa, kaipa se menee ikävän piikkiin... Ja varsinkin, kun mun viel pitäis keskittyä 10 muuhun asiaan samaan aikaan... Onneks näen jo perjantaina, niin en tuu hulluksi...
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja ChiYoshi » 29.06.2011 05:32

AAaaahh mun solisluu on murtunu. Täällä vaan sitä angstaan kun ei voi nukkua kun sattuu niin ... Nyyh, en voi osallistua yhdellä leirillä kiipeilyyn, T_T ;<
(*sekavassa mielentilassa*? kenties :)
~ Kyllä, minullakin on elämä. Useimmat ovat vain liian ahdasmielisiä ymmärtääkseen sitä ~
Avatar
ChiYoshi
 
Viestit: 47
Liittynyt: 09.01.2011 18:58

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darkerhazy » 29.06.2011 22:38

Dark Ho-oH kirjoitti:Olin unothanut PokeWalkerini farkkujen taskuun ja ihmettelin viikonloppuna kun ei Walkeria löytynyt mistään. Sitten ajattelin että se on varmaan niiden housujen taskussa kun pistin pyykkikoriin. Sitten jotenkin sen vain jäi se, piti mennä tarkistamaan asia mutta unohdin. Sitten illalla äiti tulee mun huoneeseen ja sanoo että pesin sitte tämmösen ja viskaa PokeWalkerin mulle. Katon siinä silleen että ei voi olla totta.. Eipä tohon enää tuu mitään henkeä, rikki on kun pääsi uimaan pesukoneessa ;___; Ja sitten vielä paljastu ettei ne ollu niiden housujen taskussa missä luulin että se on joten vaikka olisin mennyt tarkistamaan niin en olisi voinut enää pelastaa sitä kun äiti oli pistänyt vaatteita pesuun. Walker sökönä ja olin avannut lähes kaikki routet (ja Walkerissa oli jtn 8000 wattia siirtämättä kun ei ole jaksanut Heart Goldia pelata, Blackiä lähinnä..). Ketuttaa aika kivasti. Ja jos hankin uuden Walkerin niin suomeksi se tarkoittaa sitä että joudun aloittamaan taas kaiken ihan täysin nollasta! NUUUU


Itsellänikin joutui tässä pari kuukautta sitten PokéWalker pesukoneeseen, koska olin todennäköisesti unohtanut sen farkkujeni taskuun. Parin päivän etsinnän jälkeen äitini löysi sen jostain ja pistin samantien sen kuivumaan yöksi leipälaatikon viereen, jossa se sai olla turvassa kissojen ja koirien hampailta. Sen jälkeen vaihdoin pariston, mutta koska se ei lähtenyt toimimaan, niin jätin sen taas pariksi yöksi kuivumaan... Sen jälkeen rupesi taas toimimaan moitteettomasti, eikä minun tarvinnut aloittaa mitään alusta. :s
Avatar
Darkerhazy
 
Viestit: 57
Liittynyt: 01.11.2010 16:28
Paikkakunta: ---

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 29.06.2011 22:40

Minulla taas on PokéWalker ollut hukassa jo pari viikkoa... sen on pakko olla jossainkin kotona, mutta ei vain löydy... D:
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 01.07.2011 15:50

T_T En nukkunut yhtään viime yönä... Nyt väsyttäää.. T_T

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mew » 01.07.2011 17:49

Päätin juuri tilata Majestic Dawn booster boxin kun se oli ollut 56.70e mutta nyt se onkin taas 162e :(
Mew
 
Viestit: 22
Liittynyt: 01.11.2010 21:26

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja WeohNatai » 02.07.2011 18:19

Kolmen hyrrän (diabolon) heittelyn oppiminen takkuaa pahasti, kun ulkona on niin pirun kuuma :S Enkat on jo lähemmäs kaksikymmentä heittoa ihan täysin puhtaalla asyncillä, mutta nytkin tonne ulos viitsii mennä vasta iltayhdeksän jälkeen... Tulisi jo ne ukkoset... Sisälläkin on mahdottoman kuuma eikä meinaa olla tilaa.
YouTubeni
Mainostan turinoitani <-- Lukekaa, ihmiset!
Avatar
WeohNatai
 
Viestit: 434
Liittynyt: 01.11.2010 08:14
Paikkakunta: Lahti
(: Stüldt håjt! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suicca » 02.07.2011 19:38

Voisin hieman valittaa ko sisko heittää miun ottamia kuvia oman FB galleriaan. Mrr. Joku taisi unohtaa kuka ne kuvat otti. )<
//muokkailen viestiä, ettei menisi ihan spammaukseks khtx.//
Hitusen Euroopan vallotuksesta valittaisin.
Suunta-akselijuttu oli Helsinki -> Pariisi -> Lontoo, josta sitten myöhemmin junalla takaisin Pariisiin ja sieltä suora lento kotiin. Ensimmäinen lento meni ihan kivasti, mutta ko tultiin Pariisiin, kahtottiin hieman järkyttyneinä ulkolämpötilaa; 39 astetta. X________X Ja kyllä se tuntu siel lentokentäl, vaikka siel oli ilmastointi. Lääh, kehtaisin sanoa. Koneen vaihtoon oli liian vähän aikaa varattu, oltais myöhästytty jos kone ei olisi ollu myöhäs. Siinä oli tosi kivaa juosta Pariisin lentokentän (unohin nimen. <D) toisesta päästä toiseen turvatarkastuksineen paniikis et ehtiikö vaihtoyhteyteen. Noo, loppujen lopuks ehti, ko kone oli puolisen tuntia myöhäs. Lol'd, ranskikset taitaa vihata brittejä ko pistää Lontoon lennon jonneki naurettavan kauas. <D

Öö, Lontooseen saavuttua kiinalainen, joka pyysi miun ja siskon apua jonku lapun täyttämises, pitää paperipussia suunsa kohal, ja loput voittekin jo arvata. Hotelli oli joku guest house-tyyppinen mesta erään puiston + keikkapaikan lähellä, ja huoneessa natisi sänky ja ei ollu edes kunnollista peittoa. Mörh. Heti seuraavana päivänä oli eka keikka, ja ennen sitä käytiin kiertelemässä ympäri Lontoota sillai pikasesti. Jossai välissä eksyttiin japsityyliseen ravintolaan, Wagamamaan. (joka japanilaisen FB-kaverin mukaan tarkottaa itsekästä.) Hyvää oli ramen. Hitusen pelotti ko joku ukkospuuska osu juuri siihen kohdalle, ja mie ko ukkosta tuppaan pelkäämään jossain määrin... Ehe.

Keikkapaikalle eksyttiin, jonotettiin erään suomalaisporukan kanssa, ja n. tuntia aikataulua jäles päästiin sisään. Ihan normaalia ko kyseessä on X.

Keikkapaikka oli semmone.. Tavastian tapanen. Suurinpiirtein. Konsertin alettua alkoi karmea töniminen ja tunkeminen. Pariin otteeseen olisin kaatunu ja mahd. tallautunut ellei sisko olisi ollu takan. Purrr. Keikan aikana ehdin nähdä pari kertaa miun suosikkijäsenen, JOLLA ON NYKYÄÄN VIIKSET JA PARTA. XD

Lontoon keikkalista oli ihan ok, Rusty Nail ja Kurenai ois saanu olla kokonaan japsiks, mut minkäs teet ko et ole Domel. :/


Pariisiin sihten Phantomin jälkeen, junan kanssa oli pient säätöä, ja pelotti hieman. Pariisis oli sihten omaa säätöä junalippujen ja matkalaukkujen kanssa. Vieras maa, ja ei osaa ranskaa yhtään. Meep. Tökköenkul yritettiin säätää, jotai siitä tuli ko hotellille päästiin. Jalat oli kuollu eiliseltä keikalta ja ne muistuttivat ihtestään koko ajan. Auts.


Ranskan keikalta ei oikeastaan löydy paljoa valitettavaa, paitsi et Zenith oli penskutan kuuma paikka, ja niskat/hartiat/kaikki oli jumis. Yoshikista en saanu kuvaa läheltä ko se pomppasi miun ja siskon päälle. Ei siin muuta, mut sihte puolkenttää yrittää jyrätä miut et saa kosketettua rumpali/pianistia... Auts. <D Settilista oli sama ko Lontoos, hitusen jäi harmittamaan ko ei soittanu Weekendiä tai Rose of Painia. :/

Mutta tämä jatkuu tuol hehkutus palstal. o/
Viimeksi muokannut Suicca päivämäärä 02.07.2011 23:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 65 vierailijaa

cron